• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Door de jaren heen heb ik mij binnen verschillende projecten toegelegd op het optimaliseren van zowel organisatie-, bedrijfs- als communicatieprocessen. Ik voel mij thuis in dynamische situaties die…

Persoonlijk

Door de jaren heen heb ik mij binnen verschillende projecten toegelegd op het optimaliseren van zowel organisatie-, bedrijfs- als communicatieprocessen. Ik voel mij thuis in dynamische situaties die aan verandering onderhevig zijn en om oplossingen vragen. Mijn talenten liggen in analyseren, concretiseren en organiseren. Ik onderscheid mij van anderen door mijn kennis van informatieoverdracht en communicatietechnieken. Hierdoor ben ik een uitstekende bruggenbouwer die aandeelhouders snel enthousiasmeert om met mij van A naar B te gaan. Gezien ik resultaatgericht ben, deins Ik niet terug om beslissingen te maken op basis van visie op zowel korte als langere termijn.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Interim medewerker – april 2014 – heden
• Annex BV: verantwoordelijk voor het herschrijven van de huisregels en introductie van nieuwe medewerkers.
• Kringloop Zuid: verantwoordelijk voor het op elkaar afstemmen van de communicatiekanalen en ontwikkelen van pr materiaal. (Facebook, posters, persberichten)
• Dierenambulance: verantwoordelijk voor het inventariseren van de bedrijfsvoering, het opstellen van een analyse met bijbehorende adviezen. Resultaat: actieplan t.b.v. het doorvoeren van veranderingen.

Communicatieadviseur - politieke campagne juni 2013 – maart 2014
Verantwoordelijk voor het campagneplan; opstellen marktanalyses, partijprogramma, pr- materiaal, campagnefilms. Resultaat: behoud van de zetel in de raad.

Omdat ik graag ervaring wilde opdoen in een niet Europese bedrijfscultuur, heb ik een tijd gewerkt in Marokko.

Manager - ICI Communications Marokko mei 2011 – juni 2013
Verantwoordelijk voor aansturing 7 medewerkers, beheren algehele planning, contractmanagement en accountmanagement. Resultaat: interne bedrijfsfilms voor voor o.a. AXA Maroc en Cegelec Maroc (Tram Casablanca).

Backofficemedewerker - FedEx Marokko juli 2010 – mei 2011
Verantwoordelijk voor afhandelen geblokkeerde vrachten wereldwijd en werven en selecteren nieuwe Nederlandstalige kandidaten.

Communicatieadviseur - freelance Maastricht aug 2008 - jun 2010
verantwoordelijk voor diverse producten bij o.a. Stichting Handicap & Seksualiteit, Bennie©, Twiedehands Twiedekans. Resultaat: beleidsplannen, projectplannen, brochures en webteksten.

Organisatieadviseur ECM - Logica Amstelveen juni 2007 – mei 2008
Verantwoordelijk voor het analyseren van organisaties op gebied van informatieprocessen, werkprocessen en IT-ondersteuning met als doel het implementeren van een nieuwe werkwijze.
• Achmea / Interpolis – Adviseur en projectmanager “Scannen vooraf Digitaal Pensioenfonds”.
Resultaat: nieuwe ECM architectuur gebaseerd op de fusie van twee bestaande systemen.
• ABN AMRO Hypotheek groepen – advies en plan van aanpak digitaal personeelsdossier.
Resultaat: nieuw systeem t.b.v. verwerking digitaal personeelsdossier.

Organisatieadviseur ECM – KbenP Voorburg januari 2005 – mei 2007
Verantwoordelijk voor verandertrajecten op basis van digitaal werken en paperless office.
• Gemeente Amsterdam, Stadsdeel Zuideramstel en Westerpark –
onderzoek en advies voor diverse document- en recordmanagementtrajecten gericht op digitalisering
• Gemeente Haarlemmermeer – projectleiding sanering archieven
Advies en aansturing van 15 projectmedewerkers
• Ministerie van Justitie – proces- en documentbeschrijvingen departement breed t.b.v. de implementatie van een nieuw ECM-systeem.

Informatiespecialist - Doxis Voorburg oktober 2003 – december 2004
Verantwoordelijk voor herinrichting en bewerken diverse archieven d.m.v. analyseren, opstellen plan van aanpak en de uitvoer voor o.a. Autoriteit Financiële Markten, Schiphol Group en Fokker.

Projectleider - Deluxe Accessories Amsterdam augustus 2002 – augustus 2003
Verantwoordelijk voor het herformuleren en herinrichten van diverse werkprocessen op basis van productielijnverhuizing van Amerika naar de Filippijnen. Resultaat: nieuwe in -en externe communicatie, in–en verkoop, distributie en administratieprocessen.

Werkervaring

Interim medewerker – april 2014 – heden
• Annex BV: verantwoordelijk voor het herschrijven van de huisregels en introductie van nieuwe medewerkers.
• Kringloop Zuid: verantwoordelijk voor het op elkaar afstemmen van de communicatiekanalen en ontwikkelen van pr materiaal. (Facebook, posters, persberichten)
• Dierenambulance: verantwoordelijk voor het inventariseren van de bedrijfsvoering, het opstellen van een analyse met bijbehorende adviezen. Resultaat: actieplan t.b.v. het doorvoeren van veranderingen.

Communicatieadviseur - politieke campagne juni 2013 – maart 2014
Verantwoordelijk voor het campagneplan; opstellen marktanalyses, partijprogramma, pr- materiaal, campagnefilms. Resultaat: behoud van de zetel in de raad.

Omdat ik graag ervaring wilde opdoen in een niet Europese bedrijfscultuur, heb ik een tijd gewerkt in Marokko.

Manager - ICI Communications Marokko mei 2011 – juni 2013
Verantwoordelijk voor aansturing 7 medewerkers, beheren algehele planning, contractmanagement en accountmanagement. Resultaat: interne bedrijfsfilms voor voor o.a. AXA Maroc en Cegelec Maroc (Tram Casablanca).

Backofficemedewerker - FedEx Marokko juli 2010 – mei 2011
Verantwoordelijk voor afhandelen geblokkeerde vrachten wereldwijd en werven en selecteren nieuwe Nederlandstalige kandidaten.

Communicatieadviseur - freelance Maastricht aug 2008 - jun 2010
verantwoordelijk voor diverse producten bij o.a. Stichting Handicap & Seksualiteit, Bennie©, Twiedehands Twiedekans. Resultaat: beleidsplannen, projectplannen, brochures en webteksten.

Organisatieadviseur ECM - Logica Amstelveen juni 2007 – mei 2008
Verantwoordelijk voor het analyseren van organisaties op gebied van informatieprocessen, werkprocessen en IT-ondersteuning met als doel het implementeren van een nieuwe werkwijze.
• Achmea / Interpolis – Adviseur en projectmanager “Scannen vooraf Digitaal Pensioenfonds”.
Resultaat: nieuwe ECM architectuur gebaseerd op de fusie van twee bestaande systemen.
• ABN AMRO Hypotheek groepen – advies en plan van aanpak digitaal personeelsdossier.
Resultaat: nieuw systeem t.b.v. verwerking digitaal personeelsdossier.

Organisatieadviseur ECM – KbenP Voorburg januari 2005 – mei 2007
Verantwoordelijk voor verandertrajecten op basis van digitaal werken en paperless office.
• Gemeente Amsterdam, Stadsdeel Zuideramstel en Westerpark –
onderzoek en advies voor diverse document- en recordmanagementtrajecten gericht op digitalisering
• Gemeente Haarlemmermeer – projectleiding sanering archieven
Advies en aansturing van 15 projectmedewerkers
• Ministerie van Justitie – proces- en documentbeschrijvingen departement breed t.b.v. de implementatie van een nieuw ECM-systeem.

Informatiespecialist - Doxis Voorburg oktober 2003 – december 2004
Verantwoordelijk voor herinrichting en bewerken diverse archieven d.m.v. analyseren, opstellen plan van aanpak en de uitvoer voor o.a. Autoriteit Financiële Markten, Schiphol Group en Fokker.

Projectleider - Deluxe Accessories Amsterdam augustus 2002 – augustus 2003
Verantwoordelijk voor het herformuleren en herinrichten van diverse werkprocessen op basis van productielijnverhuizing van Amerika naar de Filippijnen. Resultaat: nieuwe in -en externe communicatie, in–en verkoop, distributie en administratieprocessen.

Lees meer

Opleiding

• Documentum – Delt ICT Services, succesvol afgerond 2007.
• Opleiding informatie-, record- en documentmanagement – KbenP AC, succesvol afgerond 2006.
• Cursus informatiemanagement – Doxis, succesvol afgerond 2003.
• Geschiedenis, educatie en museologie - Hogeschool Holland, succesvol afgerond 2001.

Trainingen
• Communiceren in het Frans – Da Vinci Instituut Rabat 2012
• Prince II - Logica (intern) 2008
• IT-architectuur- Logica (intern) 2007
• Business Information Analyses - Logica (intern)

Opleiding

• Documentum – Delt ICT Services, succesvol afgerond 2007.
• Opleiding informatie-, record- en documentmanagement – KbenP AC, succesvol afgerond 2006.
• Cursus informatiemanagement – Doxis, succesvol afgerond 2003.
• Geschiedenis, educatie en museologie - Hogeschool Holland, succesvol afgerond 2001.

Trainingen
• Communiceren in het Frans – Da Vinci Instituut Rabat 2012
• Prince II - Logica (intern) 2008
• IT-architectuur- Logica (intern) 2007
• Business Information Analyses - Logica (intern)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Reizen
Bestuderen gesciedenis en culturen
Koken

Hobby's & interesses

Reizen
Bestuderen gesciedenis en culturen
Koken

Eigenschappen

Door de jaren heen heb ik mij binnen verschillende projecten toegelegd op het optimaliseren van zowel organisatie-, bedrijfs- als communicatieprocessen. Ik voel mij thuis in dynamische situaties die aan verandering onderhevig zijn en om oplossingen vragen. Mijn talenten liggen in analyseren, concretiseren en organiseren. Ik onderscheid mij van anderen door mijn kennis van informatieoverdracht en communicatietechnieken. Hierdoor ben ik een uitstekende bruggenbouwer die aandeelhouders snel enthousiasmeert om met mij van A naar B te gaan. Gezien ik resultaatgericht ben, deins Ik niet terug om beslissingen te maken op basis van visie op zowel korte als langere termijn.

Eigenschappen

Door de jaren heen heb ik mij binnen verschillende projecten toegelegd op het optimaliseren van zowel organisatie-, bedrijfs- als communicatieprocessen. Ik voel mij thuis in dynamische situaties die aan verandering onderhevig zijn en om oplossingen vragen. Mijn talenten liggen in analyseren, concretiseren en organiseren. Ik onderscheid mij van anderen door mijn kennis van informatieoverdracht en communicatietechnieken. Hierdoor ben ik een uitstekende bruggenbouwer die aandeelhouders snel enthousiasmeert om met mij van A naar B te gaan. Gezien ik resultaatgericht ben, deins Ik niet terug om beslissingen te maken op basis van visie op zowel korte als langere termijn.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Consultant
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Consultant
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast, Interim, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten