• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Wegens een reorganisatie en wegsanering van de afdeling Finance is mijn baan vervallen. Een UWV subsidie ligt in het verschiet
wegens mijn 50+leeftijd. Ik ben gezond en u kunt op mij rekenen !

Persoonlijk

Wegens een reorganisatie en wegsanering van de afdeling Finance is mijn baan vervallen. Een UWV subsidie ligt in het verschiet
wegens mijn 50+leeftijd. Ik ben gezond en u kunt op mij rekenen !

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

2006-2014 NH Conference Centre Koningshof te Veldhoven, onderdeel van een beursgenoteerde internationale hotelketen. (wegens reorganisatie is afdeling Finance opgeheven)
Meewerkend uitvoerend Teamleider Accounts Payable voor 6 bedrijven
1991-2006 NH Best Hotel te Best
Administrateur
1989-1990 PWC accountants te Eindhoven
Assistent-accountant

Taken

2006-2014
• Het coderen en boeken van alle NL en buitenlandse facturen
• Het voorbereiden van betaalbatch-advieslijsten
• Het klaarzetten via online interbankieren van alle belastingen, huur en losse betalingen
• Coördineren van projecten en aansturen van 2 medewerkers
• Analyses maken via Excel en assisteren bij budgettering
• Afstemmen grootboek met crediteuren en verschillen oplossen/opschonen
• Intercompany posten afstemmen
• Calculaties maken van te betalen commissies aan klanten
• Aanspreekpunt met centrale inkoopafdeling
• Voorzitter van vergaderingen met alle NL hotels en hoofdkantoor
• SOP’s schrijven en bewaken
• Prijsvergelijkingen en kostenbesparingen initiëren
• Contacten met leveranciers, klanten, operationele managers/directors

1991-2006
• Grootboek, debiteuren- en crediteurenadministratie
• Kas en Bank verwerken
• Personeels-en Salarisadministratie met verzuimrapportage
• Rapporteren aan de directie
• Maand exploitatiecijfers en jaarrekening opmaken
• Btw en loonbelasting aangifte samenstellen
• Budgettering
• Geldstortingen naar de bank
• Alle betalingen verwerken
• Leiding geven aan 1 medewerker

1989-1990
• Controleren van administraties en opmaken van jaarrekeningen voor uiteenlopende bedrijven

Werkervaring

Werkervaring

2006-2014 NH Conference Centre Koningshof te Veldhoven, onderdeel van een beursgenoteerde internationale hotelketen. (wegens reorganisatie is afdeling Finance opgeheven)
Meewerkend uitvoerend Teamleider Accounts Payable voor 6 bedrijven
1991-2006 NH Best Hotel te Best
Administrateur
1989-1990 PWC accountants te Eindhoven
Assistent-accountant

Taken

2006-2014
• Het coderen en boeken van alle NL en buitenlandse facturen
• Het voorbereiden van betaalbatch-advieslijsten
• Het klaarzetten via online interbankieren van alle belastingen, huur en losse betalingen
• Coördineren van projecten en aansturen van 2 medewerkers
• Analyses maken via Excel en assisteren bij budgettering
• Afstemmen grootboek met crediteuren en verschillen oplossen/opschonen
• Intercompany posten afstemmen
• Calculaties maken van te betalen commissies aan klanten
• Aanspreekpunt met centrale inkoopafdeling
• Voorzitter van vergaderingen met alle NL hotels en hoofdkantoor
• SOP’s schrijven en bewaken
• Prijsvergelijkingen en kostenbesparingen initiëren
• Contacten met leveranciers, klanten, operationele managers/directors

1991-2006
• Grootboek, debiteuren- en crediteurenadministratie
• Kas en Bank verwerken
• Personeels-en Salarisadministratie met verzuimrapportage
• Rapporteren aan de directie
• Maand exploitatiecijfers en jaarrekening opmaken
• Btw en loonbelasting aangifte samenstellen
• Budgettering
• Geldstortingen naar de bank
• Alle betalingen verwerken
• Leiding geven aan 1 medewerker

1989-1990
• Controleren van administraties en opmaken van jaarrekeningen voor uiteenlopende bedrijven

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
2014-2015 studerend voor Administrateur/Controller bij Netherlands Business Academy in Breda
Module 1 : Management Accounting (certificaat januari 2015)
Module 2 : Financiering en Cashmanagement (certificaat februari 2015)
1999 Bachelor of Finance via Golden Tulip Business School in Hilversum(diploma)
1997-1999 SPD-opleiding bij Markus Verbeek College in Eindhoven (certificaten)
1983 MBA (diploma) bij Mercator College in Eindhoven
1979 MEAO (diploma) Economisch Lyceum in Eindhoven

Cursussen
2015 Excel Expert 2013 (Certificaat feb-2015)
2013 BHV (certificaat)
2012 Time Management (deelnamebewijs)
2008 Leermeester (diploma)
2002 Train de trainer (certificaat)

Opleiding

Opleidingen
2014-2015 studerend voor Administrateur/Controller bij Netherlands Business Academy in Breda
Module 1 : Management Accounting (certificaat januari 2015)
Module 2 : Financiering en Cashmanagement (certificaat februari 2015)
1999 Bachelor of Finance via Golden Tulip Business School in Hilversum(diploma)
1997-1999 SPD-opleiding bij Markus Verbeek College in Eindhoven (certificaten)
1983 MBA (diploma) bij Mercator College in Eindhoven
1979 MEAO (diploma) Economisch Lyceum in Eindhoven

Cursussen
2015 Excel Expert 2013 (Certificaat feb-2015)
2013 BHV (certificaat)
2012 Time Management (deelnamebewijs)
2008 Leermeester (diploma)
2002 Train de trainer (certificaat)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Stijldansen, gitaar spelen, tuinieren, wandelen, fietsen, fitness, zwemmen en lezen

Hobby's & interesses

Stijldansen, gitaar spelen, tuinieren, wandelen, fietsen, fitness, zwemmen en lezen

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Horeca
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten