• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Eigenschappen: Ondernemend, Niets is mij teveel, Gedreven, Enthousiast, Kwaliteit, Energiek, Nauwkeurig, Deskundig-doorzetten. Ik ben op zoek naar een uitdagende baan in een prettige werkomgeving. Ga…

Persoonlijk

Eigenschappen: Ondernemend, Niets is mij teveel, Gedreven, Enthousiast, Kwaliteit,
Energiek, Nauwkeurig, Deskundig-doorzetten.

Ik ben op zoek naar een uitdagende baan in een prettige werkomgeving. Ga de uitdaging aan om een mij voor een gesprek uit te nodigen en dan vertel ik u graag waarom ik de ideale kandidaat ben!

Zeer handig met computerprogramma's, indien ik een programma nog niet beheers dan heb ik het computerprogramma snel onder de knie. Programma's waarmee ik heb gewerkt, Flexkids, Julian Edward, Mirador, V5 en ZIS.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2014 – heden 2BKids-2Btrained, ’s-Hertogenbosch (referentie mogelijk)
2012 – 2013 Office manager, (24 uur per week)
Planning + uitvoering van diverse workshops, administratieve werkzaamheden,
opdrachten nakijken van studenten SPW en MMZ op niveau 3 en 4, kinderopvang op
locatie verzorgen tijdens evenementen (bijvoorbeeld het VVD-congres), bedenken en
uitvoeren van kinderfeestjes.

2013 – 2014 Tweesteden Ziekenhuis, Waalwijk
Planner orthopedie, (24 uur per week)
Planning van operaties voor patiënten van acht orthopeden op twee verschillende
locaties. Informatie meegeven en inschrijven van patiënten orthopedie en chirurgie.
Telefonisch contact met patiënten en diverse afdelingen.

2006 – 2012 Kanteel kinderopvang, ’s-Hertogenbosch (referentie mogelijk)
Planning kinderopvang en administratieve werkzaamheden voor het
Gastouderbureau (24 uur per week)
Extra taak het opzetten van een BHV-ontruimingsplan en het organiseren van de jaarlijkse
oefening.

2002 – 2006 Kanteel kinderopvang, ‘s-Hertogenbosch
Groepsleidster BSO (gecombineerde functie met overblijfcoördinator voor 24 uur)
Het maken en uitvoeren van beleid ten aanzien van het overblijven.
Verzorgen van de roosters en het inplannen van de overblijfkrachten
(24 vrijwilligers) en ruimtes. Het verzorgen van betalingen voor de overblijfkrachten. Het
bewaken van de regels tijdens het overblijven.

2001 – 2002 Bouwgros B.V., Raamsdonksveer, fulltime
Gestart als keuken planner via een uitzendbureau en vervolgens 1 jaar op de afdeling
logistiek en stambeheer als medewerkster gewerkt.

2001 Hitachi, Oosterhout, fulltime
Receptioniste, betrof een tijdelijke functie van een half jaar via een uitzendbureau.

2001 Perkin Elmer, Oosterhout, fulltime (referentie mogelijk)
Via een uitzendbureau op de secretaresse afdeling werkzaam geweest.
Verantwoordelijk voor telefoon aanname en het inplannen van monteurs.
Wegens verhuizing van het bedrijf naar Engeland heb ik hier vier maanden gewerkt.

2000 – 2001 KNGU, Beekbergen. Afstudeerproject.
Doel het uitvoeren van een evaluatieonderzoek na implementatie van het
Landelijk Oefenstof Systeem (LOS) onder de gebruikers. Taken het voorbereiden en
uitvoeren van een evaluatieonderzoek. Na afloop het verwerken en het presenteren van de
onderzoeksresultaten.

2000 – 2006 Gymnastiek- en turnlessen verzorgen bij gymnastiekvereniging Quickly en
Turnvereniging Alianza in Waspik.

1994 – 2000 Zwembad de Ganzewiel, Raamsdonksveer
Zwemonderwijzeres C tijdens de zomervakantie.

Werkervaring

2014 – heden 2BKids-2Btrained, ’s-Hertogenbosch (referentie mogelijk)
2012 – 2013 Office manager, (24 uur per week)
Planning + uitvoering van diverse workshops, administratieve werkzaamheden,
opdrachten nakijken van studenten SPW en MMZ op niveau 3 en 4, kinderopvang op
locatie verzorgen tijdens evenementen (bijvoorbeeld het VVD-congres), bedenken en
uitvoeren van kinderfeestjes.

2013 – 2014 Tweesteden Ziekenhuis, Waalwijk
Planner orthopedie, (24 uur per week)
Planning van operaties voor patiënten van acht orthopeden op twee verschillende
locaties. Informatie meegeven en inschrijven van patiënten orthopedie en chirurgie.
Telefonisch contact met patiënten en diverse afdelingen.

2006 – 2012 Kanteel kinderopvang, ’s-Hertogenbosch (referentie mogelijk)
Planning kinderopvang en administratieve werkzaamheden voor het
Gastouderbureau (24 uur per week)
Extra taak het opzetten van een BHV-ontruimingsplan en het organiseren van de jaarlijkse
oefening.

2002 – 2006 Kanteel kinderopvang, ‘s-Hertogenbosch
Groepsleidster BSO (gecombineerde functie met overblijfcoördinator voor 24 uur)
Het maken en uitvoeren van beleid ten aanzien van het overblijven.
Verzorgen van de roosters en het inplannen van de overblijfkrachten
(24 vrijwilligers) en ruimtes. Het verzorgen van betalingen voor de overblijfkrachten. Het
bewaken van de regels tijdens het overblijven.

2001 – 2002 Bouwgros B.V., Raamsdonksveer, fulltime
Gestart als keuken planner via een uitzendbureau en vervolgens 1 jaar op de afdeling
logistiek en stambeheer als medewerkster gewerkt.

2001 Hitachi, Oosterhout, fulltime
Receptioniste, betrof een tijdelijke functie van een half jaar via een uitzendbureau.

2001 Perkin Elmer, Oosterhout, fulltime (referentie mogelijk)
Via een uitzendbureau op de secretaresse afdeling werkzaam geweest.
Verantwoordelijk voor telefoon aanname en het inplannen van monteurs.
Wegens verhuizing van het bedrijf naar Engeland heb ik hier vier maanden gewerkt.

2000 – 2001 KNGU, Beekbergen. Afstudeerproject.
Doel het uitvoeren van een evaluatieonderzoek na implementatie van het
Landelijk Oefenstof Systeem (LOS) onder de gebruikers. Taken het voorbereiden en
uitvoeren van een evaluatieonderzoek. Na afloop het verwerken en het presenteren van de
onderzoeksresultaten.

2000 – 2006 Gymnastiek- en turnlessen verzorgen bij gymnastiekvereniging Quickly en
Turnvereniging Alianza in Waspik.

1994 – 2000 Zwembad de Ganzewiel, Raamsdonksveer
Zwemonderwijzeres C tijdens de zomervakantie.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen Voor alle opleidingen een diploma behaald

1997 – 2001 Nationale Hoge school voor Toerisme en Verkeer te Breda
Studierichting: Vrijetijdsmanagement, afstudeerrichting: Sportmanagement
1999 – 2000 Verenigingsleidster (VLG), C-licentie niveau 3
Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Bond
1994 – 1997 Voorbereidend Hoger Beroeps Onderwijs te Breda
1994 – 1996 Zwemonderwijzeres C via de Koninklijke Nederlandse Zwem Bond
1992 – 1994 Kort Middelbaar Beroeps Onderwijs te Breda
Studierichting: Bedrijfsadministratiefmedewerkster
1988 – 1992 LHNO te Raamsdonksveer
Studierichting: Verkoop

Cursussen
2000 – heden Bijscholingen volgen om de licentie bevoegdheid om les te mogen geven geldig te houden.
2013 Beweegdiploma, bekwaamheid in het lesgeven binnen het programma
van het KNGU Beweegdiploma. Certificaat.
2006 – 2012 Bedrijfshulpverlening inclusief reanimatie en AED, Diploma behaald
1994 – 2005 EHBO Diploma, via een vereniging herhalingslessen gevolgd.
2005 Basisopleiding SPW-3 basisonderwijs bij de NTI, certificaat
2005 Kinderseksualiteit, certificaat
Jeugdsportcoördinator, via NKS
2002 Manpower getuigschrift, behorend bij de Manpower Oscar. Toegekend
aan flexmedewerkers die bij hun tijdelijke opdrachten hebben getoond zeer bekwaam en
professioneel werk te verrichten.
2002 Sportpsychologie bij de NTI, certificaat
2001 Praktische kinder- en jeugdpsychologie bij de LOI, certificaat

Opleiding

Opleidingen Voor alle opleidingen een diploma behaald

1997 – 2001 Nationale Hoge school voor Toerisme en Verkeer te Breda
Studierichting: Vrijetijdsmanagement, afstudeerrichting: Sportmanagement
1999 – 2000 Verenigingsleidster (VLG), C-licentie niveau 3
Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Bond
1994 – 1997 Voorbereidend Hoger Beroeps Onderwijs te Breda
1994 – 1996 Zwemonderwijzeres C via de Koninklijke Nederlandse Zwem Bond
1992 – 1994 Kort Middelbaar Beroeps Onderwijs te Breda
Studierichting: Bedrijfsadministratiefmedewerkster
1988 – 1992 LHNO te Raamsdonksveer
Studierichting: Verkoop

Cursussen
2000 – heden Bijscholingen volgen om de licentie bevoegdheid om les te mogen geven geldig te houden.
2013 Beweegdiploma, bekwaamheid in het lesgeven binnen het programma
van het KNGU Beweegdiploma. Certificaat.
2006 – 2012 Bedrijfshulpverlening inclusief reanimatie en AED, Diploma behaald
1994 – 2005 EHBO Diploma, via een vereniging herhalingslessen gevolgd.
2005 Basisopleiding SPW-3 basisonderwijs bij de NTI, certificaat
2005 Kinderseksualiteit, certificaat
Jeugdsportcoördinator, via NKS
2002 Manpower getuigschrift, behorend bij de Manpower Oscar. Toegekend
aan flexmedewerkers die bij hun tijdelijke opdrachten hebben getoond zeer bekwaam en
professioneel werk te verrichten.
2002 Sportpsychologie bij de NTI, certificaat
2001 Praktische kinder- en jeugdpsychologie bij de LOI, certificaat

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Tennissen, zwemmen, voetbal- en turnkampen organiseren, knutselen, koken, lezen en reizen

Hobby's & interesses

Tennissen, zwemmen, voetbal- en turnkampen organiseren, knutselen, koken, lezen en reizen

Eigenschappen

Ondernemend,
Niets is mij teveel,
Gedreven,
Enthousiast,
Kwaliteit,
Energiek,
Nauwkeurig,
Deskundig-doorzetten.

Eigenschappen

Ondernemend,
Niets is mij teveel,
Gedreven,
Enthousiast,
Kwaliteit,
Energiek,
Nauwkeurig,
Deskundig-doorzetten.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Kunst & Cultuur
  • Dienstverband: Vast, Interim
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sijlvia Bekker-van Weesenbeek te bekijken