• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

CXP Specialist/Customer touchpoint analist
Vodafone Libertel N.V
2008 tot heden
Werkzaamheden: Operationeel management/business improvement van WOCAS proces/methodologie. Uitvoeren van kwalitatieve en kwantitatieve analyse van WOCAS data en andere bronnen ter versterking van CXP inzichten & High Volume Journeys. Stimuleren en adviseren van stakeholders zodoende voortdurend CXP verbeteringen te kunnen realiseren.

Customer Experience Analist
Vodafone Libertel B.V. - Maastricht
september 2014 tot januari 2015
Verantwoordelijkheden
- Verantwoordelijk voor borgen uniformiteit Customer Experience Touchpoint metingen (NPS, CES, FIX), over diverse kanalen
- Verantwoordelijk voor uitvoering, analyse & project management werkzaamheden t.a.v. Customer Experience metingen binnen klantenservice. Deze resultaten worden mede gebruikt binnen Variabele Beloningsbeleid van alle medewerkers klantenservice

Planner Customer Management
Vodafone Libertel N.V
2006 tot 2008
Werkzaamheden: (Budget)forecasting en bewaking, maken en beheer van roosters, functioneel beheerder Totalview, aanspreekpunt tussen VF-NL en IEX Europe, adviseren en ondersteunen van operationeel management CM.

Traffic-Specialist
Vodafone Libertel N.V
2003 tot 2006
Werkzaamheden: servicelevel management, adviseren teamcoaches en lijnmanagers bij bezettingsissues en roosterbeheer van adviseurs (allen op weekbasis)

Adviseur
Vodafone Libertel N.V
1999 tot 2003
en later Supervisor (klantenservice)
Werkzaamheden: adviseren van klanten (inbound) inzake service en netwerkaangelegenheden

Mede-eigenaar
Vodafone Libertel N.V
2000 tot 2002
Werkzaamheden: opzetten, uitvoeren en analyseren van (markt)onderzoek voor MKB
Aanpassen | ×
Stagiair
L.G.M. Wiertz B.V - Geleen
1999 tot 1999
Functie: Stagiair
Werkzaamheden: opzetten en uitvoeren van een marktonderzoek naar o.a. imago en klanttevredenheids-attributen onder cliënten

Stagiair
Rabobank Onderbanken - Onderbanken, NL
1997 tot 1997
te Oirsbeek
Functie: Stagiair
Werkzaamheden: inventariseren en opstellen van verbeteringsvoorstellen op gebied van interne communicatie binnen de bank (d.m.v. diepte-interviews)

Werkervaring

CXP Specialist/Customer touchpoint analist
Vodafone Libertel N.V
2008 tot heden
Werkzaamheden: Operationeel management/business improvement van WOCAS proces/methodologie. Uitvoeren van kwalitatieve en kwantitatieve analyse van WOCAS data en andere bronnen ter versterking van CXP inzichten & High Volume Journeys. Stimuleren en adviseren van stakeholders zodoende voortdurend CXP verbeteringen te kunnen realiseren.

Customer Experience Analist
Vodafone Libertel B.V. - Maastricht
september 2014 tot januari 2015
Verantwoordelijkheden
- Verantwoordelijk voor borgen uniformiteit Customer Experience Touchpoint metingen (NPS, CES, FIX), over diverse kanalen
- Verantwoordelijk voor uitvoering, analyse & project management werkzaamheden t.a.v. Customer Experience metingen binnen klantenservice. Deze resultaten worden mede gebruikt binnen Variabele Beloningsbeleid van alle medewerkers klantenservice

Planner Customer Management
Vodafone Libertel N.V
2006 tot 2008
Werkzaamheden: (Budget)forecasting en bewaking, maken en beheer van roosters, functioneel beheerder Totalview, aanspreekpunt tussen VF-NL en IEX Europe, adviseren en ondersteunen van operationeel management CM.

Traffic-Specialist
Vodafone Libertel N.V
2003 tot 2006
Werkzaamheden: servicelevel management, adviseren teamcoaches en lijnmanagers bij bezettingsissues en roosterbeheer van adviseurs (allen op weekbasis)

Adviseur
Vodafone Libertel N.V
1999 tot 2003
en later Supervisor (klantenservice)
Werkzaamheden: adviseren van klanten (inbound) inzake service en netwerkaangelegenheden

Mede-eigenaar
Vodafone Libertel N.V
2000 tot 2002
Werkzaamheden: opzetten, uitvoeren en analyseren van (markt)onderzoek voor MKB
Aanpassen | ×
Stagiair
L.G.M. Wiertz B.V - Geleen
1999 tot 1999
Functie: Stagiair
Werkzaamheden: opzetten en uitvoeren van een marktonderzoek naar o.a. imago en klanttevredenheids-attributen onder cliënten

Stagiair
Rabobank Onderbanken - Onderbanken, NL
1997 tot 1997
te Oirsbeek
Functie: Stagiair
Werkzaamheden: inventariseren en opstellen van verbeteringsvoorstellen op gebied van interne communicatie binnen de bank (d.m.v. diepte-interviews)

Lees meer

Opleiding

HBO (i.o.) in Gezondheidstherapeut (natuurgeneeskundig therapeut)
Europese Academie voor natuurlijke gezondheidszorg - Maastricht
diploma te behalen in 2017

Universiteit Maastricht - Maastricht Bedrijfseconomie
1999 tot 2000, geen diploma bereikt

HBO in Commerciele Economie
HEAO - Sittard
1995 tot 1999

Atheneum Sint Michiel te Geleen
Diploma gehaald 1995
Vakken: Wiskunde A, Engels, Nederlands, Geschiedenis, Biologie, Economie, Duits

Opleiding

HBO (i.o.) in Gezondheidstherapeut (natuurgeneeskundig therapeut)
Europese Academie voor natuurlijke gezondheidszorg - Maastricht
diploma te behalen in 2017

Universiteit Maastricht - Maastricht Bedrijfseconomie
1999 tot 2000, geen diploma bereikt

HBO in Commerciele Economie
HEAO - Sittard
1995 tot 1999

Atheneum Sint Michiel te Geleen
Diploma gehaald 1995
Vakken: Wiskunde A, Engels, Nederlands, Geschiedenis, Biologie, Economie, Duits

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Sporten, alles t.a.v. voeding en welzijn, koken, films, reizen, beleggen, vissen, lezen

Hobby's & interesses

Sporten, alles t.a.v. voeding en welzijn, koken, films, reizen, beleggen, vissen, lezen

Eigenschappen

Sterke punten: * inlevingsvermogen * sterk analytisch en cijfermatig
inzicht * teamplayer en goede communicatieve eigenschappen *
Doorzettingsvermogen * Humor *Charismatisch *gedreven *Harde werker
*Loyaal *Resultaatgrich

Minder sterke punten: * Heb soms moeite mijn draai te vinden binnen
een nieuwe organisatie *Gevoelig

Eigenschappen

Sterke punten: * inlevingsvermogen * sterk analytisch en cijfermatig
inzicht * teamplayer en goede communicatieve eigenschappen *
Doorzettingsvermogen * Humor *Charismatisch *gedreven *Harde werker
*Loyaal *Resultaatgrich

Minder sterke punten: * Heb soms moeite mijn draai te vinden binnen
een nieuwe organisatie *Gevoelig

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Persoonlijke verzorging
  • Sector: Fashion & Styling
  • Dienstverband: Vast, Zelfstandig/Franchise, ZZP
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten