• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Persoonlijk profiel Als interim professional heb ik op verschillende projecten gewerkt waardoor ik snel de processen binnen de organisatie beheers. Daarnaast ben ik leergierig, dat uit zich onder…

Persoonlijk

Persoonlijk profiel
Als interim professional heb ik op verschillende projecten gewerkt waardoor ik snel de processen binnen de organisatie beheers. Daarnaast ben ik leergierig, dat uit zich onder andere in mijn studie HBO Directiesecretaresse opleiding die ik in juli 2014 met succes heb voltooid. Verder word ik omschreven als integer, flexibel, zelfstandig en zeer gedreven om de doelen te behalen. Van deadlines behalen krijg ik voldoening. Ik ben een echte ‘aanpakker’: op dit moment ben ik werkzaam in een tijdelijke opdracht. Mijn ambitie ligt in het ondersteunen van het team/management. In deze rol komt mijn kracht en ervaring het beste tot zijn recht. Communicatie en contact met mensen geven mij energie, dat blijkt ook wel uit mijn lange dienst van vrijwilligerswerk.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

per direct fulltime beschikbaar voor tijdelijke, adhoc of langere projecten.

Werkervaring
September 2014 – maart 2016
Luba Uitzendbureau opdrachtgever: Mastervolt
Functie: Office support
Werkzaamheden:
• Alle voorkomende secretariële, administratieve en facilitaire werkzaamheden.
• Beheren vergaderruimtes, verzorgen in-/uitgaande post en inkomende email, reizen en hotels boeken, telefoon en ontvangen bezoekers.
• Organiseren dagelijkse lunch medewerkers, office management en het aanspreekpunt voor gebouwbeheer.
• Assisteren bij regelmatige trainingsdagen voor distributeurs van Mastervolt.
• Gestart met Salesforce om leads meer te structureren.
• Verzorgen van financiële overzichten ter budgettering.

Juli 2014 – september 2014
Luba Uitzendbureau opdrachtgever: Gartner
Functie: Office assistent
Werkzaamheden:
• Alle voorkomende werkzaamheden ter vervanging van telefoniste/receptioniste/office manager tijdens vakantie periode tot half september 2014.

Juni 2008 – maart 2014
Experis
Functie: Professional management assistance
Werkzaamheden: als Interim in vaste dienst van Experis gedetacheerd op diverse tijdelijke projecten:

Oktober 2013 – maart 2014
Opdrachtgever: Manpower Uitzendbureau
Functie: HR office assistent
Werkzaamheden;
• Coördineren tijdens de Interne SOX Audit en updaten van de processen naar aanleiding van de Audit bevindingen.
• Verantwoordelijk voor het overzetten van de uren registratie, contact houden met de kandidaten om het dossier up to date te houden.
• Uitdraaien van mutaties en rapporten uit het systeem.
• Coördineren van het ziekteverzuim; het na bellen van kandidaten en contact houden met Acture.
• Faciliteren van een geslaagde Workshop ‘De Krachtige Manager’ op locatie bij de Gemeente Amsterdam.
• Notuleren Debat ‘Initiatieven samenwerking PPS’, een debat tussen verschillende partijen betreffende de toekomstige samenwerking tussen bedrijven, uitzendorganisatie en publieke instellingen.
• Alle voorkomende secretariële en facilitaire werkzaamheden.

14 en 21 januari 2014
Opdrachtgever: RWS
Functie: Notulist
• Notuleren Rijkswaterstaat en CADICOM voor het project SAA met actielijst, ter vervanging van de notulist.

September 2011 - september 2013
Opdrachtgever: Soldata Grontmij VOF project Noord/Zuidlijn
Functie: Assistant operationeel manager (Engelstalig)
Werkzaamheden:
• Assisteren van de operationele- en contract manager op allerlei contractuele, secretariële en administratieve taken.
• Notuleren van de wekelijkse vergaderingen en monitoren van de taken.
• Up to date houden van de harde competenties van 12-tal personeelsleden en de Persoonlijke Beschermingsmiddelen (PBM) conform de arbeidsomstandighedenwet.
• Aanvragen van vergunningen bij de gemeente Amsterdam (o.a. WIO en RVV), GVB en Prorail (Werken langs het spoor); dit voor alle partijen naar tevredenheid afgehandeld.
• Nederlands aanspreekpunt voor de gemeente Amsterdam, leveranciers en onderaannemers.
• Verzorgen van alle benodigdheden voor buitenlandse werknemers en Expats.
• Controleren van de facturen.
• Verzorgen en coördineren van de verhuizing na afsluiten van het project, zoals o.a.; verhuisoffertes aanvragen, beëindigen van de abonnementen, opleveren van de appartementen, etc.
• Het succesvol organiseren van een 2-daagse jaarlijks evenement van 20 Internationale Managers van Soldata te Amsterdam.

November 2008 - mei 2011
Opdrachtgever: Stork Industry Services Oil & Gas project AJS
Functie: HR coördinator (Engelstalig)
Werkzaamheden:
• Competent houden van +/- 400-tal on- en offshore personeelsleden conform eisen.
• Organiseren van de computer training.
• Aanvragen offertes en inplannen van benodigde trainingen, afstemmen met de HQSE manager, Teamleiders, trainers en cursisten voor wat betref de efficiëntie, locatie, kwaliteit en kosten.
• Update houden van de trainingsmatrix met de operationeel managers.
• Invoeren wijzigingen in het personeelsbestand.
• Bewaken en updaten jaarlijkse trainingsbudget.

Augustus 2008 - oktober 2008
Opdrachtgever: Heijmans Wegenbouw en Heijmans Techniek & Mobiliteit project renovatie A7
Functie: Projectsecretaresse
Werkzaamheden:
• Bewaken van planning en processen, indienen documenten bij klant RWS, post (distribueren en archiveren), beheer intranet, notuleren, opstellen van brieven, beheer van agenda van diverse projectleider(s) en de projectmanager, gastvrouw.

Juni 2008 - juli 2008
Opdrachtgever: XSAGA
Functie: Management assistent
Werkzaamheden:
• Ondersteunen van het Management Team/Directie.
• Alle voorkomende secretariële en facilitaire werkzaamheden.
• Verantwoordelijk voor de verhuizing van het bedrijf van Amstelveen naar het SBS kantoor te Amsterdam. Succesvol verzorgen dat een team van 8 personeelsleden binnen twee dagen de werkzaamheden weer kunnen oppakken.
• Aansturen van leveranciers o.a. voor post, verhuizers, internet verbinding in het nieuwe pand.


November 2007 - juni 2008
Cushman & Wakefield Real Estate
Functie: Afdelingssecretaresse
Werkzaamheden:
• Ondersteunen van de afdeling Vastgoedbeheer en manager, agendabeheer, telefonie, contactpersoon voor huurders en leveranciers, correspondentie, aannemen storingsmeldingen en uitzetten en archiveren van alle voorkomende documenten.

Oktober 1999 - november 2007
Geurts Technisch Adviseurs BV
Functie: Administratief en secretarieel medewerker voor 50-tal personeelsleden
Werkzaamheden:
• Secretariële werkzaamheden zoals beheer receptie, telefoon, office management, postverwerking, voorbereiden van bestekken en rapporten, plotten van tekeningen, beheer bibliotheek normen, archiveren, kwaliteitshandboek en housekeeping.
• Financiële werkzaamheden verantwoordelijk voor het melden van overschrijden van project, declaraties, controles, uren staten, facturatie en internet banking.

Vrijwilligerswerk
2012 – heden
Hulplijn Amsterdam
Werkzaamheden:
• Bieden van een luisterend oor voor iedereen die daar behoefte aan heeft, structureren van het gesprek en echt contact maken.
• Inwerken van nieuwe vrijwilligers door te begeleiden en feedback te geven.

Werkervaring

per direct fulltime beschikbaar voor tijdelijke, adhoc of langere projecten.

Werkervaring
September 2014 – maart 2016
Luba Uitzendbureau opdrachtgever: Mastervolt
Functie: Office support
Werkzaamheden:
• Alle voorkomende secretariële, administratieve en facilitaire werkzaamheden.
• Beheren vergaderruimtes, verzorgen in-/uitgaande post en inkomende email, reizen en hotels boeken, telefoon en ontvangen bezoekers.
• Organiseren dagelijkse lunch medewerkers, office management en het aanspreekpunt voor gebouwbeheer.
• Assisteren bij regelmatige trainingsdagen voor distributeurs van Mastervolt.
• Gestart met Salesforce om leads meer te structureren.
• Verzorgen van financiële overzichten ter budgettering.

Juli 2014 – september 2014
Luba Uitzendbureau opdrachtgever: Gartner
Functie: Office assistent
Werkzaamheden:
• Alle voorkomende werkzaamheden ter vervanging van telefoniste/receptioniste/office manager tijdens vakantie periode tot half september 2014.

Juni 2008 – maart 2014
Experis
Functie: Professional management assistance
Werkzaamheden: als Interim in vaste dienst van Experis gedetacheerd op diverse tijdelijke projecten:

Oktober 2013 – maart 2014
Opdrachtgever: Manpower Uitzendbureau
Functie: HR office assistent
Werkzaamheden;
• Coördineren tijdens de Interne SOX Audit en updaten van de processen naar aanleiding van de Audit bevindingen.
• Verantwoordelijk voor het overzetten van de uren registratie, contact houden met de kandidaten om het dossier up to date te houden.
• Uitdraaien van mutaties en rapporten uit het systeem.
• Coördineren van het ziekteverzuim; het na bellen van kandidaten en contact houden met Acture.
• Faciliteren van een geslaagde Workshop ‘De Krachtige Manager’ op locatie bij de Gemeente Amsterdam.
• Notuleren Debat ‘Initiatieven samenwerking PPS’, een debat tussen verschillende partijen betreffende de toekomstige samenwerking tussen bedrijven, uitzendorganisatie en publieke instellingen.
• Alle voorkomende secretariële en facilitaire werkzaamheden.

14 en 21 januari 2014
Opdrachtgever: RWS
Functie: Notulist
• Notuleren Rijkswaterstaat en CADICOM voor het project SAA met actielijst, ter vervanging van de notulist.

September 2011 - september 2013
Opdrachtgever: Soldata Grontmij VOF project Noord/Zuidlijn
Functie: Assistant operationeel manager (Engelstalig)
Werkzaamheden:
• Assisteren van de operationele- en contract manager op allerlei contractuele, secretariële en administratieve taken.
• Notuleren van de wekelijkse vergaderingen en monitoren van de taken.
• Up to date houden van de harde competenties van 12-tal personeelsleden en de Persoonlijke Beschermingsmiddelen (PBM) conform de arbeidsomstandighedenwet.
• Aanvragen van vergunningen bij de gemeente Amsterdam (o.a. WIO en RVV), GVB en Prorail (Werken langs het spoor); dit voor alle partijen naar tevredenheid afgehandeld.
• Nederlands aanspreekpunt voor de gemeente Amsterdam, leveranciers en onderaannemers.
• Verzorgen van alle benodigdheden voor buitenlandse werknemers en Expats.
• Controleren van de facturen.
• Verzorgen en coördineren van de verhuizing na afsluiten van het project, zoals o.a.; verhuisoffertes aanvragen, beëindigen van de abonnementen, opleveren van de appartementen, etc.
• Het succesvol organiseren van een 2-daagse jaarlijks evenement van 20 Internationale Managers van Soldata te Amsterdam.

November 2008 - mei 2011
Opdrachtgever: Stork Industry Services Oil & Gas project AJS
Functie: HR coördinator (Engelstalig)
Werkzaamheden:
• Competent houden van +/- 400-tal on- en offshore personeelsleden conform eisen.
• Organiseren van de computer training.
• Aanvragen offertes en inplannen van benodigde trainingen, afstemmen met de HQSE manager, Teamleiders, trainers en cursisten voor wat betref de efficiëntie, locatie, kwaliteit en kosten.
• Update houden van de trainingsmatrix met de operationeel managers.
• Invoeren wijzigingen in het personeelsbestand.
• Bewaken en updaten jaarlijkse trainingsbudget.

Augustus 2008 - oktober 2008
Opdrachtgever: Heijmans Wegenbouw en Heijmans Techniek & Mobiliteit project renovatie A7
Functie: Projectsecretaresse
Werkzaamheden:
• Bewaken van planning en processen, indienen documenten bij klant RWS, post (distribueren en archiveren), beheer intranet, notuleren, opstellen van brieven, beheer van agenda van diverse projectleider(s) en de projectmanager, gastvrouw.

Juni 2008 - juli 2008
Opdrachtgever: XSAGA
Functie: Management assistent
Werkzaamheden:
• Ondersteunen van het Management Team/Directie.
• Alle voorkomende secretariële en facilitaire werkzaamheden.
• Verantwoordelijk voor de verhuizing van het bedrijf van Amstelveen naar het SBS kantoor te Amsterdam. Succesvol verzorgen dat een team van 8 personeelsleden binnen twee dagen de werkzaamheden weer kunnen oppakken.
• Aansturen van leveranciers o.a. voor post, verhuizers, internet verbinding in het nieuwe pand.


November 2007 - juni 2008
Cushman & Wakefield Real Estate
Functie: Afdelingssecretaresse
Werkzaamheden:
• Ondersteunen van de afdeling Vastgoedbeheer en manager, agendabeheer, telefonie, contactpersoon voor huurders en leveranciers, correspondentie, aannemen storingsmeldingen en uitzetten en archiveren van alle voorkomende documenten.

Oktober 1999 - november 2007
Geurts Technisch Adviseurs BV
Functie: Administratief en secretarieel medewerker voor 50-tal personeelsleden
Werkzaamheden:
• Secretariële werkzaamheden zoals beheer receptie, telefoon, office management, postverwerking, voorbereiden van bestekken en rapporten, plotten van tekeningen, beheer bibliotheek normen, archiveren, kwaliteitshandboek en housekeeping.
• Financiële werkzaamheden verantwoordelijk voor het melden van overschrijden van project, declaraties, controles, uren staten, facturatie en internet banking.

Vrijwilligerswerk
2012 – heden
Hulplijn Amsterdam
Werkzaamheden:
• Bieden van een luisterend oor voor iedereen die daar behoefte aan heeft, structureren van het gesprek en echt contact maken.
• Inwerken van nieuwe vrijwilligers door te begeleiden en feedback te geven.

Lees meer

Opleiding

NCOI te Amsterdam, HBO Directiesecretaresse, vakken; Personeelsmanagement, communicatie, managementsupport. Diploma behaald in 2014.

Opleiding
HBO Directiesecretaresse (2014)
MEAO-BE/BA (2002)
MHNO (1982)
LHNO (1979)

Trainingen & Cursussen
BHV (2014)
De groene secretaresse (2010)
VCA basis (2009)
Persoonlijke effectiviteit (2009)
Notuleren (2008)
Modules Secretarieel Computer (2001)
HAVO Nederlands en Engels (1993)
MAVO Wiskunde en Frans (1993)

Softwarekennis
Salesforce
MS Office; Excel, Word, PowerPoint, Outlook Lotus Notes.
Microsoft Lync (instant messenger)
Powerbase database Manpower
Urenregistratie systemen als PEP en Fieldglass.
Flex database Experis
Skills XP database AJS
GTA database Geurts Technisch Adviseurs BV

Opleiding

NCOI te Amsterdam, HBO Directiesecretaresse, vakken; Personeelsmanagement, communicatie, managementsupport. Diploma behaald in 2014.

Opleiding
HBO Directiesecretaresse (2014)
MEAO-BE/BA (2002)
MHNO (1982)
LHNO (1979)

Trainingen & Cursussen
BHV (2014)
De groene secretaresse (2010)
VCA basis (2009)
Persoonlijke effectiviteit (2009)
Notuleren (2008)
Modules Secretarieel Computer (2001)
HAVO Nederlands en Engels (1993)
MAVO Wiskunde en Frans (1993)

Softwarekennis
Salesforce
MS Office; Excel, Word, PowerPoint, Outlook Lotus Notes.
Microsoft Lync (instant messenger)
Powerbase database Manpower
Urenregistratie systemen als PEP en Fieldglass.
Flex database Experis
Skills XP database AJS
GTA database Geurts Technisch Adviseurs BV

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Vrijwilligerswerk, Penningmeester VVE, lezen, fietsen en schilderen.
Kinderen en kleinkinderen wonend in Brabant.

Hobby's & interesses

Vrijwilligerswerk, Penningmeester VVE, lezen, fietsen en schilderen.
Kinderen en kleinkinderen wonend in Brabant.

Eigenschappen

Stressbestendig, proactief, integer, flexibel, helikopterview, positief, humor, zelfstandig en sociaal.

Eigenschappen

Stressbestendig, proactief, integer, flexibel, helikopterview, positief, humor, zelfstandig en sociaal.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Techniek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten