• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ben ik een Night Watch, die solliciteert naar de functie van Supervisor/Teamleider/Callcentermedewerker? Nee, ik ben een Supervisor/Teamleider/Callcentermedewerker (Inbound) en werk tijdelijk als…

Persoonlijk

Ben ik een Night Watch, die solliciteert naar de functie van Supervisor/Teamleider/Callcentermedewerker?

Nee, ik ben een Supervisor/Teamleider/Callcentermedewerker (Inbound) en werk tijdelijk als Night Watch (onder mijn niveau) tot mij weer de kans wordt geboden om als Supervisor te gaan werken.
Want dat is de functie, waarin ik het liefst mijn talenten ontplooi. Ik heb dat al met veel plezier en tot tevredenheid van mijn werkgevers in verschillende branches kunnen en mogen doen.

Bovendien is het een leuke uitdaging om in een nieuwe branche aan het werk te gaan.
Ik durf daar zelfverzekerd aan te beginnen. Het is mij altijd gelukt om in een nieuwe functie, ook als leidinggevende, snel de noodzakelijke kennis op te doen.

Ik ben overigens geen banenhopper. Eerdere dienstverbanden zijn helaas beëindigd vanwege een reorganisatie, een contract op projectbasis of een tijdelijk contract dat op bedrijfseconomische gronden niet kon worden verlengd.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Rivercruise Line AG/Basel
Functie: Night Watch
Periode : 12 april 2014 t/m 31 januari 2015
Functieomschrijving: 7 dagen per week van 23.00 tot 08.00 uur ieder uur ronde lopen op het
cruiseschip MPS Prinses Juliana. Bij calamiteiten zelf zorgen voor oplossing of hulp inroepen. Het in- en uitchecken van gasten, vragen beantwoorden en eventuele problemen van gasten oplossen. Diverse huishoudelijke taken.

MCXess / Amstelveen
Functie: Customer Care en Support Center medewerker
Periode : 2 juli 2012 t/m 1 april 2013
Functieomschrijving: 1e en 2e lijns helpdesk
Het aannemen van storingen van klanten in de telecommunicatie, betreft 0800, 0900, etc. nummers en het oplossen van storingen daarvan.

Scan Coin - Borsu Systema B / Soestduinen
Functie: Supervisor Call Center
Periode: 1 juni 2008 t/m 31-8-2011
Functieomschrijving: Dagelijkse leiding van 5 CallAgents van het Inbound Call Center, het
aansturen en motiveren en begeleiden daarvan. Het maken van
werkbeschrijvingen voor het Call Center en het schrijven van procedures
voor algemeen gebruik binnen Scan Coin Borsu Systema.

De Nederlandse Wijnbeurs / Weesp
Functie: Supervisor Outbound Callcenter
Periode: 10 juli 2007 t/m 31 mei 2008
Functieomschrijving: Dagelijkse leiding van 22 CallAgents van het Outbound Callcenter, het aansturen, motiveren en begeleiden daarvan.

UWV / Almere
Functie: Locatiemanager (Fulltime via uitzendbureau)
Periode: januari 2006 t/m juni 2007
Functieomschrijving: Dagelijkse leiding over 72 medewerkers voor een project om 15 miljoen dossiers te verwerken in het kader van een grote reorganisatie: Verantwoordelijk voor (tijdige) aan- en afvoer en scannen van dossiers door zgn. Allrounders en verwerken van dossiers door Data Entry medewerkers.
Selecteren, coachen en aansturen van medewerkers, houden van afdelingsoverleg en individuele gesprekken.
Bewaken van kwaliteit en kwantiteit.
Opstellen van productierapporten, urenverantwoording en specificaties voor Data Entry.

UWV / Almere
Functie: Teamleider (Fulltime via uitzendbureau)
Periode : oktober 2005 / januari 2006
Functieomschrijving: Opleiden, coachen en aansturen van 24 Data Entry medewerkers en 3 Allrounders voor bovengenoemd project.

UWV / Nieuwegein
Functie: Teamleider (Parttime via uitzendbureau)
Avondploeg van 15.00 uur tot 19.00 uur.
Periode: september 2005 / oktober 2005
Functieomschrijving: Opleiden, coachen en aansturen van 20 Data Entry medewerkers en 6 Allrounders voor bovengenoemd project.

Triple P Nederland BV / Vianen
Functie: Sr. Medewerker Marketing
Periode: mei 2000 / maart 2005 (einde dienstverband i.v.m. reorganisatie)
Functieomschrijving: Beheren van het CRM pakket (functioneel applicatie beheer) en trainingen hiervoor geven, het verwerken van de data, het verzorgen van managementinformatie uit het CRM pakket.
Het organiseren van seminars en deelnemen aan beurzen en als gastheer namens Triple P daarbij aanwezig zijn.
Tevens verantwoordelijk voor het coördineren en controleren en bestellen van reclamemateriaal.

Triple P Nederland BV / Vianen
Functie: Teamleider (Supervisor) Callcenter
Periode: oktober 1994 / april 2000
Functieomschrijving: Opleiden/coachen en leiding geven aan de medewerkers van het inbound callcenter, zorgen voor het op de juiste manier volgen van de procedures en het controleren en aanpassen daarvan, met het team zorgen dat de SLA’s worden gehaald, het rapporteren van de verwerkte call’s en het toezien op de tijdige verwerking van de call’s.
Actief op de vloer aanwezig om aan te sturen en mee te werken en zorgen voor een goede bezetting van de afdeling.

NV v/h F.W. Salomons / Driebergen (later naam gewijzigd in Triple P Nederland)
Functie: Administratief medewerker
Periode: oktober 1977 / september 1994
Functieomschrijving: Administratie van 4 BV's, Debiteuren en Crediteuren en Grootboek verwerking en het rapporteren hiervan aan het management.

Diverse functies uitgevoerd en dienstplicht vervuld
Periode: januari 1968 / september 1977

Werkervaring

Rivercruise Line AG/Basel
Functie: Night Watch
Periode : 12 april 2014 t/m 31 januari 2015
Functieomschrijving: 7 dagen per week van 23.00 tot 08.00 uur ieder uur ronde lopen op het
cruiseschip MPS Prinses Juliana. Bij calamiteiten zelf zorgen voor oplossing of hulp inroepen. Het in- en uitchecken van gasten, vragen beantwoorden en eventuele problemen van gasten oplossen. Diverse huishoudelijke taken.

MCXess / Amstelveen
Functie: Customer Care en Support Center medewerker
Periode : 2 juli 2012 t/m 1 april 2013
Functieomschrijving: 1e en 2e lijns helpdesk
Het aannemen van storingen van klanten in de telecommunicatie, betreft 0800, 0900, etc. nummers en het oplossen van storingen daarvan.

Scan Coin - Borsu Systema B / Soestduinen
Functie: Supervisor Call Center
Periode: 1 juni 2008 t/m 31-8-2011
Functieomschrijving: Dagelijkse leiding van 5 CallAgents van het Inbound Call Center, het
aansturen en motiveren en begeleiden daarvan. Het maken van
werkbeschrijvingen voor het Call Center en het schrijven van procedures
voor algemeen gebruik binnen Scan Coin Borsu Systema.

De Nederlandse Wijnbeurs / Weesp
Functie: Supervisor Outbound Callcenter
Periode: 10 juli 2007 t/m 31 mei 2008
Functieomschrijving: Dagelijkse leiding van 22 CallAgents van het Outbound Callcenter, het aansturen, motiveren en begeleiden daarvan.

UWV / Almere
Functie: Locatiemanager (Fulltime via uitzendbureau)
Periode: januari 2006 t/m juni 2007
Functieomschrijving: Dagelijkse leiding over 72 medewerkers voor een project om 15 miljoen dossiers te verwerken in het kader van een grote reorganisatie: Verantwoordelijk voor (tijdige) aan- en afvoer en scannen van dossiers door zgn. Allrounders en verwerken van dossiers door Data Entry medewerkers.
Selecteren, coachen en aansturen van medewerkers, houden van afdelingsoverleg en individuele gesprekken.
Bewaken van kwaliteit en kwantiteit.
Opstellen van productierapporten, urenverantwoording en specificaties voor Data Entry.

UWV / Almere
Functie: Teamleider (Fulltime via uitzendbureau)
Periode : oktober 2005 / januari 2006
Functieomschrijving: Opleiden, coachen en aansturen van 24 Data Entry medewerkers en 3 Allrounders voor bovengenoemd project.

UWV / Nieuwegein
Functie: Teamleider (Parttime via uitzendbureau)
Avondploeg van 15.00 uur tot 19.00 uur.
Periode: september 2005 / oktober 2005
Functieomschrijving: Opleiden, coachen en aansturen van 20 Data Entry medewerkers en 6 Allrounders voor bovengenoemd project.

Triple P Nederland BV / Vianen
Functie: Sr. Medewerker Marketing
Periode: mei 2000 / maart 2005 (einde dienstverband i.v.m. reorganisatie)
Functieomschrijving: Beheren van het CRM pakket (functioneel applicatie beheer) en trainingen hiervoor geven, het verwerken van de data, het verzorgen van managementinformatie uit het CRM pakket.
Het organiseren van seminars en deelnemen aan beurzen en als gastheer namens Triple P daarbij aanwezig zijn.
Tevens verantwoordelijk voor het coördineren en controleren en bestellen van reclamemateriaal.

Triple P Nederland BV / Vianen
Functie: Teamleider (Supervisor) Callcenter
Periode: oktober 1994 / april 2000
Functieomschrijving: Opleiden/coachen en leiding geven aan de medewerkers van het inbound callcenter, zorgen voor het op de juiste manier volgen van de procedures en het controleren en aanpassen daarvan, met het team zorgen dat de SLA’s worden gehaald, het rapporteren van de verwerkte call’s en het toezien op de tijdige verwerking van de call’s.
Actief op de vloer aanwezig om aan te sturen en mee te werken en zorgen voor een goede bezetting van de afdeling.

NV v/h F.W. Salomons / Driebergen (later naam gewijzigd in Triple P Nederland)
Functie: Administratief medewerker
Periode: oktober 1977 / september 1994
Functieomschrijving: Administratie van 4 BV's, Debiteuren en Crediteuren en Grootboek verwerking en het rapporteren hiervan aan het management.

Diverse functies uitgevoerd en dienstplicht vervuld
Periode: januari 1968 / september 1977

Lees meer

Opleiding

MS Access 2000 CompuTrain / Utrecht
maart 2001 Certificaat

Segmenteren en mailen met Amyyon 6.0c Amyyon / Zeist
oktober 2000 Certificaat

Segmentatiemaskers maken in Amyyon 6.0c Amyyon / Zeist
oktober 2000 Certificaat

Functioneel Applicatiebeheerder Amyyon 6.0c Amyyon / Zeist
(CRM pakket) oktober 2000 Certificaat

Basistraining Leidinggeven NCATB
juli 1998 Certificaat

Microsoft Excel 5.0Basis Triple P ICT / Vianen
november 1997 Certificaat

Cursus typen Utrecht
1970 Diploma

Cursus middelbare Handelsavondschool Zeist
1974-1975

Mulo Zeist

Opleiding

MS Access 2000 CompuTrain / Utrecht
maart 2001 Certificaat

Segmenteren en mailen met Amyyon 6.0c Amyyon / Zeist
oktober 2000 Certificaat

Segmentatiemaskers maken in Amyyon 6.0c Amyyon / Zeist
oktober 2000 Certificaat

Functioneel Applicatiebeheerder Amyyon 6.0c Amyyon / Zeist
(CRM pakket) oktober 2000 Certificaat

Basistraining Leidinggeven NCATB
juli 1998 Certificaat

Microsoft Excel 5.0Basis Triple P ICT / Vianen
november 1997 Certificaat

Cursus typen Utrecht
1970 Diploma

Cursus middelbare Handelsavondschool Zeist
1974-1975

Mulo Zeist

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Receptionist
  • Sector: Lucht & Zeevaart
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Receptionist
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Rob van Zijl te bekijken

Mijn documenten