• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


https://nl.linkedin.com/in/nathalieissard

Persoonlijk

https://nl.linkedin.com/in/nathalieissard

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Konica Minolta Business Solutions Netherlands (1-8-2013 tot 1-8-2014)
Project Coördinator
Als Project Coördinator bij Konica Minolta heb ik zorg gedragen voor het voorspoedig laten verlopen van het implementatietraject bij klanten. Ik was verantwoordelijk voor de klanten met een groot machinepark en / of uitgebreide additionele software oplossingen.
De meeste projecten kwamen voort uit een tendertraject. Tijdens het tendertraject werd mij verzocht informatie aan te leveren omtrent het uit te voeren project rondom een eventuele proefplaatsing en gunning.
Een implementatietraject omvatte de levering en installatie van de machines alsmede de installatie van eventuele software oplossingen. Voor de klant was ik het centrale aanspreekpunt en vanuit deze rol stelde ik het projectteam samen en verzorgde ik de interne en externe communicatie naar alle stakeholders. Ik schreef het Project Plan, maakte een implementatieplanning (o.a. levering hardware en software, workpackages voor engineers, installatie hardware en software) en ik was verantwoordelijk voor de volledige project administratie (inclusief alle bijbehorende documentatie waaronder verslagen, actielijsten, lessons learned, acceptatiedocumentatie en als laatste stelde ik een dossier van overdracht samen voor de klant en de Service afdeling).










GHX Nederland (voorheen Market4care) 2005 t/m 1 februari 2013, Hilversum

GHX heeft een webapplicatie ontwikkelt speciaal voor zorginstellingen om de inkoop efficiënter en goedkoper te laten verlopen. In deze webapplicatie zijn alle gecontracteerde leveranciers opgenomen per zorginstelling en per user kan ingericht worden welke artikelen besteld mogen worden (static catalog of OCI naar webshop leverancier). Naast het bestellen heeft GHX zich ook gericht op berichtenverkeer; digitale orders, pakbonnen en facturen. Daarnaast heeft GHX een unieke scanapplicatie ontwikkelt welke in een groot aantal ziekenhuizen wordt uitgerold op de OK, zodat alle gebruikte implantaten geregistreerd kunnen worden per patiënt en arts. Daarmee is een ziekenhuis direct recall-proof.

Bij GHX ben ik gestart in een lage functie met als doel te groeien binnen deze jonge organisatie. Vanuit deze administratieve functie ben ik gevraagd de afdeling Operations op te zetten en te leiden. Vervolgens wilde ik de stap maken naar externe klanten en heb ik de overstap naar afdeling Projecten gemaakt.

Projectmanager (oktober 2008 t/m 1 februari 2013)
Consultancy: Accountmanager ondersteunen tijdens offertetraject, vooral op het technische vlak van de mogelijkheden, functionele ontwerpen schrijven voor verbetervoorstellen van de applicatie of in opdracht van een zorginstelling voor bijvoorbeeld maatwerk. Nadat verbetervoorstellen of upgrades waren uitgevoerd testtraject intern uitvoeren en later begeleiden bij de klant op locatie. Opstellen plan van aanpak, projectplanning, uitrol projecten intern en extern, projectadministratie, projectoverleg intern en extern, mapping maken digitale koppelingen*, gebruikersacceptatietest begeleiden, issues oplossen, livegang begeleiden op locatie, bestellers en functioneel beheerders trainen, schrijven van diverse documentatie zoals handleidingen en trainingen.

*Om tot een koppeling te komen verzorgde ik de voorbereiding van de mapping voor een OCI (Open Catalog Interface), PO (Purchase Order) en Invoice (digitale factuur). De afdeling Techniek zorgde dat de mapping daadwerkelijk werd doorgevoerd in de databases en exchanges van GHX.
De koppelingen die wij tot stand hebben gebracht betreft o.a. de volgende ERP systemen: SAP, Oracle, Shopper, Navision, Vila, Verpli.


Manager Operations (2006 – oktober 2008)
Afdeling Operations opgezet, leidinggevende van 3-4 personen. Deze personen waren werkzaam als medewerker catalogusbeheer en support. Helpdesk, catalogi verwerking, digitaal berichtenverkeer, functioneel beheer van de bestelapplicatie, uitgaande facturen, personeelszaken en ziekteverzuim, werving- en selectie, het bedenken van procedures en processen en deze vastleggen in handleidingen en andere documentatie, trainingen geven aan nieuwe bestellers op locatie en opleiden van functioneel beheerders op locatie, vraagbaak zowel intern als extern, beheren Access database en alle overige office-taken.

Medewerker catalogusbeheer en support (2005 – 2006)
Het verwerken van catalogi van diverse leveranciers in de webapplicatie, functioneel beheer van de webapplicatie, ordercontrole, administratie, urenregistratie, personeelszaken en ziekteverzuim en alle overige bijkomende office-taken.

Westerveld Schoonhouders B.V. 2001 – 2004, Hilversum
Directie assistent
Directie secretaresse, personeelszaken (1100 medewerkers), klachtenregistratie, vervangend verzuimcoördinator, aanspreekpunt voor rayonleiders, districtsmanagers en schoonmakers, administratieve handelingen voor buitendienst uitvoeren, ontslag- en advocaatzaken zelfstandig afhandelen (alle zaken gewonnen), verzorgen van mailingen, relatiebeheer.







B.V. Coördinatie- Bouw 1999-2000, Naarden
Technisch administratief medewerkster
Telefonische en schriftelijke technische klachten van huurders van woningen en bedrijfsruimten (laten) verhelpen, veel contacten met aannemers en installateurs, overige technische correspondentie afhandelen, facturatie, overlastzaken oplossen, onderhoudsovereenkomsten afsluiten en onderhouden, registratie groot onderhoud objecten, technisch beheer objecten namens diverse VVE’s.

KPN Telecom (Unisource) 1998 t/m 1999, Bussum en Den Haag
Orderbehandelaar
Orders verwerken voor de aanvragen van een X-25 dataverbinding, tevens ingesprongen bij de aanvragen voor Digi-Access en Frame-relay. Orders verwerken, storingen laten verhelpen, spoedaanleggen organiseren, informatie verstrekken aan prospects.

SNS Bank 1998, Hilversum
Baliemedewerkster
Baliewerkzaamheden, kasbeheerder van dat filiaal, verkoop spaarrekeningen, beleggingsrekeningen en verzekeringen.

Hillen makelaardij 1997, Hilversum
Office manager
Binnendienst opzetten bij de start van dit makelaarskantoor, telefonisch verkeer afhandelen, financiële administratie, agendabeheer, intake gesprekken voeren, koopovereenkomsten maken, binnenkomende en uitgaande post behandelen, woningaanbod beheren.

Werkervaring

Konica Minolta Business Solutions Netherlands (1-8-2013 tot 1-8-2014)
Project Coördinator
Als Project Coördinator bij Konica Minolta heb ik zorg gedragen voor het voorspoedig laten verlopen van het implementatietraject bij klanten. Ik was verantwoordelijk voor de klanten met een groot machinepark en / of uitgebreide additionele software oplossingen.
De meeste projecten kwamen voort uit een tendertraject. Tijdens het tendertraject werd mij verzocht informatie aan te leveren omtrent het uit te voeren project rondom een eventuele proefplaatsing en gunning.
Een implementatietraject omvatte de levering en installatie van de machines alsmede de installatie van eventuele software oplossingen. Voor de klant was ik het centrale aanspreekpunt en vanuit deze rol stelde ik het projectteam samen en verzorgde ik de interne en externe communicatie naar alle stakeholders. Ik schreef het Project Plan, maakte een implementatieplanning (o.a. levering hardware en software, workpackages voor engineers, installatie hardware en software) en ik was verantwoordelijk voor de volledige project administratie (inclusief alle bijbehorende documentatie waaronder verslagen, actielijsten, lessons learned, acceptatiedocumentatie en als laatste stelde ik een dossier van overdracht samen voor de klant en de Service afdeling).










GHX Nederland (voorheen Market4care) 2005 t/m 1 februari 2013, Hilversum

GHX heeft een webapplicatie ontwikkelt speciaal voor zorginstellingen om de inkoop efficiënter en goedkoper te laten verlopen. In deze webapplicatie zijn alle gecontracteerde leveranciers opgenomen per zorginstelling en per user kan ingericht worden welke artikelen besteld mogen worden (static catalog of OCI naar webshop leverancier). Naast het bestellen heeft GHX zich ook gericht op berichtenverkeer; digitale orders, pakbonnen en facturen. Daarnaast heeft GHX een unieke scanapplicatie ontwikkelt welke in een groot aantal ziekenhuizen wordt uitgerold op de OK, zodat alle gebruikte implantaten geregistreerd kunnen worden per patiënt en arts. Daarmee is een ziekenhuis direct recall-proof.

Bij GHX ben ik gestart in een lage functie met als doel te groeien binnen deze jonge organisatie. Vanuit deze administratieve functie ben ik gevraagd de afdeling Operations op te zetten en te leiden. Vervolgens wilde ik de stap maken naar externe klanten en heb ik de overstap naar afdeling Projecten gemaakt.

Projectmanager (oktober 2008 t/m 1 februari 2013)
Consultancy: Accountmanager ondersteunen tijdens offertetraject, vooral op het technische vlak van de mogelijkheden, functionele ontwerpen schrijven voor verbetervoorstellen van de applicatie of in opdracht van een zorginstelling voor bijvoorbeeld maatwerk. Nadat verbetervoorstellen of upgrades waren uitgevoerd testtraject intern uitvoeren en later begeleiden bij de klant op locatie. Opstellen plan van aanpak, projectplanning, uitrol projecten intern en extern, projectadministratie, projectoverleg intern en extern, mapping maken digitale koppelingen*, gebruikersacceptatietest begeleiden, issues oplossen, livegang begeleiden op locatie, bestellers en functioneel beheerders trainen, schrijven van diverse documentatie zoals handleidingen en trainingen.

*Om tot een koppeling te komen verzorgde ik de voorbereiding van de mapping voor een OCI (Open Catalog Interface), PO (Purchase Order) en Invoice (digitale factuur). De afdeling Techniek zorgde dat de mapping daadwerkelijk werd doorgevoerd in de databases en exchanges van GHX.
De koppelingen die wij tot stand hebben gebracht betreft o.a. de volgende ERP systemen: SAP, Oracle, Shopper, Navision, Vila, Verpli.


Manager Operations (2006 – oktober 2008)
Afdeling Operations opgezet, leidinggevende van 3-4 personen. Deze personen waren werkzaam als medewerker catalogusbeheer en support. Helpdesk, catalogi verwerking, digitaal berichtenverkeer, functioneel beheer van de bestelapplicatie, uitgaande facturen, personeelszaken en ziekteverzuim, werving- en selectie, het bedenken van procedures en processen en deze vastleggen in handleidingen en andere documentatie, trainingen geven aan nieuwe bestellers op locatie en opleiden van functioneel beheerders op locatie, vraagbaak zowel intern als extern, beheren Access database en alle overige office-taken.

Medewerker catalogusbeheer en support (2005 – 2006)
Het verwerken van catalogi van diverse leveranciers in de webapplicatie, functioneel beheer van de webapplicatie, ordercontrole, administratie, urenregistratie, personeelszaken en ziekteverzuim en alle overige bijkomende office-taken.

Westerveld Schoonhouders B.V. 2001 – 2004, Hilversum
Directie assistent
Directie secretaresse, personeelszaken (1100 medewerkers), klachtenregistratie, vervangend verzuimcoördinator, aanspreekpunt voor rayonleiders, districtsmanagers en schoonmakers, administratieve handelingen voor buitendienst uitvoeren, ontslag- en advocaatzaken zelfstandig afhandelen (alle zaken gewonnen), verzorgen van mailingen, relatiebeheer.







B.V. Coördinatie- Bouw 1999-2000, Naarden
Technisch administratief medewerkster
Telefonische en schriftelijke technische klachten van huurders van woningen en bedrijfsruimten (laten) verhelpen, veel contacten met aannemers en installateurs, overige technische correspondentie afhandelen, facturatie, overlastzaken oplossen, onderhoudsovereenkomsten afsluiten en onderhouden, registratie groot onderhoud objecten, technisch beheer objecten namens diverse VVE’s.

KPN Telecom (Unisource) 1998 t/m 1999, Bussum en Den Haag
Orderbehandelaar
Orders verwerken voor de aanvragen van een X-25 dataverbinding, tevens ingesprongen bij de aanvragen voor Digi-Access en Frame-relay. Orders verwerken, storingen laten verhelpen, spoedaanleggen organiseren, informatie verstrekken aan prospects.

SNS Bank 1998, Hilversum
Baliemedewerkster
Baliewerkzaamheden, kasbeheerder van dat filiaal, verkoop spaarrekeningen, beleggingsrekeningen en verzekeringen.

Hillen makelaardij 1997, Hilversum
Office manager
Binnendienst opzetten bij de start van dit makelaarskantoor, telefonisch verkeer afhandelen, financiële administratie, agendabeheer, intake gesprekken voeren, koopovereenkomsten maken, binnenkomende en uitgaande post behandelen, woningaanbod beheren.

Lees meer

Opleiding

Interne training Konica Minolta: Lighthouse
Interne training Konica Minolta: 3 levels voor Project Managers, brons, zilver en goud

Prince2 Practitioner in 2014

Prince2 Foundation in 2013

Training Effectief Communiceren in 2009

Training Praktisch Leidinggeven in 2008

Makelaarsopleiding (HBO) 1995 t/m 1997 dag – en avondopleiding (enkele certificaten behaald)
(Nederlands, Bedrijfsadministratie, Economie, Privaatrecht, Publiekrecht en Bouwkunde)

MEAO CE (oude stijl) 1993 t/m 1996 (diploma)
(Nederlands, Engels, Duits, Bedrijfsadministratie, Commerciële economie en Privaatrecht)

HAVO 1988 t/m 1993 (diploma)
(Nederlands, Engels, Duits, Bedrijfsadministratie, Economie en Wiskunde A)

Opleiding

Interne training Konica Minolta: Lighthouse
Interne training Konica Minolta: 3 levels voor Project Managers, brons, zilver en goud

Prince2 Practitioner in 2014

Prince2 Foundation in 2013

Training Effectief Communiceren in 2009

Training Praktisch Leidinggeven in 2008

Makelaarsopleiding (HBO) 1995 t/m 1997 dag – en avondopleiding (enkele certificaten behaald)
(Nederlands, Bedrijfsadministratie, Economie, Privaatrecht, Publiekrecht en Bouwkunde)

MEAO CE (oude stijl) 1993 t/m 1996 (diploma)
(Nederlands, Engels, Duits, Bedrijfsadministratie, Commerciële economie en Privaatrecht)

HAVO 1988 t/m 1993 (diploma)
(Nederlands, Engels, Duits, Bedrijfsadministratie, Economie en Wiskunde A)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Lezen, skiën en leuke uitjes ondernemen met ons gezin
Penningmeester bij peuterspeelzaal van onze dochter (vrijwilligerswerk).

Hobby's & interesses

Lezen, skiën en leuke uitjes ondernemen met ons gezin
Penningmeester bij peuterspeelzaal van onze dochter (vrijwilligerswerk).

Eigenschappen

positief, enthousiast, coach, teamplayer, proactief, flexibel, leergierig, zelfstandig, doorzetter, secuur, harde werker, multitasken, loyaal.

Eigenschappen

positief, enthousiast, coach, teamplayer, proactief, flexibel, leergierig, zelfstandig, doorzetter, secuur, harde werker, multitasken, loyaal.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Nathalie Issard te bekijken

Mijn documenten