• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik heb 10 jaar ervaring als Manager in verschillende zorgsettings. Ik beschik over een scherp analytisch vermogen en ik weet mensen te inspireren. Ik kan goed op verschillende niveaus binnen en buiten…

Persoonlijk

Ik heb 10 jaar ervaring als Manager in verschillende zorgsettings. Ik beschik over een scherp analytisch vermogen en ik weet mensen te inspireren. Ik kan goed op verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie communiceren en ben in staat om in korte tijd een vertrouwensband aan te gaan.
Ik heb veel ervaring opgedaan op het gebied van bedrijfsvoering, productie, productiviteit en het vertalen van de ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg in nieuw beleid ik weet veranderingsbereidheid en het nemen van risico te verenigen met een solide bedrijfsvoering. Ik ben in staat om in moeilijke omstandigheden goed te functioneren, ben stressbestendig en ik neem weloverwogen mijn beslissingen. Ik neem medewerkers mee in veranderingsprocessen en kan goed omgaan met belangentegenstellingen en complexe bedrijfsprocessen.
Door inkrimping van het management ben ik momenteel werkzoekende. Voor elke deur die sluit opent er een nieuwe wordt vaak gezegd. Ik ben opzoek naar de deur waarachter een uitdagende positie schuilt waarin ik mijn kennis en kunde kwijt kan. Kan ik die deur bij u vinden?

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2013 – 2014 Manager ZWW
Taken: * Aansturen van 4 Hoofden ZWW
* Opzetten en ontwikkelen van het product Thuiszorg
* Verhoging van de klanttevredenheid en de productiviteit van de medewerkers

2008 - 2013 Manager Verpleging en Verzorging in de Thuiszorg
Taken: * Directe aansturen van 5 teams Verzorging en Verpleging (85 personen)
* Opzetten wijkgerichte teams
* Opzetten van een geautomatiseerd planbureau

2006 Projectmedewerker Productadministratie & Planning
Taken: * Implementatie geautomatiseerd plannings- en registratiesysteem bij Groene Kruis Zorg aan Huis teams
* Organiseren en geven van trainingen aan (nieuwe) planners in het werken met het planprogramma Caress

2004 Teamleider in de Thuiszorg
Taken: * Budgetbeheer betreffende personele inzet en materieel verbruik
* Realiseren van de afgesproken zorgproductie

2003 Manager Facilitair Bedrijf Regio Venray ad interim
Taken: * Leidinggeven aan teamleiders facilitaire dienst, keuken en horeca
* Budgetbeheer betreffende personele inzet en materieel verbruik
* Bouwcoördinatie regio
* Opzetten bedrijfshulpverlening voor de regio
* Reorganiseren aansturing facilitaire processen

2002 Manager Zorg Subregio Bergen ad interim
Taken: * Verhuizing verzorgingshuis naar een nieuw servicecomplex
* Integratie van intra- en extramurale zorgverlening waarbij 3 fusiepartners betrokken waren
* Opzetten van verpleeghuiszorg
* Leidinggeven aan teamleiders zorg (4)
* Budgetbeheer betreffende personele inzet, materieel verbruik en realisatie van de zorgproductie

2000 Afdelingshoofd Psychogeriatrische Verpleegafdeling in gecombineerd met het opleiden van kandidaat afdelingshoofden middels een Management Development traject.
Tijdens deze opleidingstrajecten heb ik zelf vervangende werkzaamheden uitgevoerd in de functies van:
* Hoofd interne dienst
* Coördinator verpleegafdelingen
* Afdelingshoofd Verpleegafdeling voor meervoudig gehandicapte jongeren

1994 Afdelingshoofd psychogeriatrische verpleegafdeling in combinatie met de functie van Kwaliteitsmedewerker MIK-V
Taken: * Leidinggeven aan afdelingsteam
* Coördineren multidisciplinaire samenwerking
* Budgetbewaking
* Ontwikkeling en beheer MIK-V kwaliteitssysteem

1992 Coördinerend Afdelingshoofd 3 psychogeriatrische verpleegafdelingen
Taken: * Leidinggeven aan afdelingsteam
* Coördineren multidisciplinaire samenwerking
* Budgetbewaking

1990 Afdelingshoofd opname- en revalidatieafdeling
Taken * Zoals hierboven aangegeven

1987 Afdelingshoofd somatische verpleegafdeling

1985 Waarnemend afdelingshoofd somatische verpleegafdeling

1982 Anesthesie Assistent; Sint Joseph Ziekenhuis Eindhoven

1980 Leerling Anesthesie Assistent; Sint Joseph Ziekenhuis Eindhoven

1976 Leerling Verpleegkundige; Stichting Ziekenhuis Venlo-Tegelen.

Werkervaring

2013 – 2014 Manager ZWW
Taken: * Aansturen van 4 Hoofden ZWW
* Opzetten en ontwikkelen van het product Thuiszorg
* Verhoging van de klanttevredenheid en de productiviteit van de medewerkers

2008 - 2013 Manager Verpleging en Verzorging in de Thuiszorg
Taken: * Directe aansturen van 5 teams Verzorging en Verpleging (85 personen)
* Opzetten wijkgerichte teams
* Opzetten van een geautomatiseerd planbureau

2006 Projectmedewerker Productadministratie & Planning
Taken: * Implementatie geautomatiseerd plannings- en registratiesysteem bij Groene Kruis Zorg aan Huis teams
* Organiseren en geven van trainingen aan (nieuwe) planners in het werken met het planprogramma Caress

2004 Teamleider in de Thuiszorg
Taken: * Budgetbeheer betreffende personele inzet en materieel verbruik
* Realiseren van de afgesproken zorgproductie

2003 Manager Facilitair Bedrijf Regio Venray ad interim
Taken: * Leidinggeven aan teamleiders facilitaire dienst, keuken en horeca
* Budgetbeheer betreffende personele inzet en materieel verbruik
* Bouwcoördinatie regio
* Opzetten bedrijfshulpverlening voor de regio
* Reorganiseren aansturing facilitaire processen

2002 Manager Zorg Subregio Bergen ad interim
Taken: * Verhuizing verzorgingshuis naar een nieuw servicecomplex
* Integratie van intra- en extramurale zorgverlening waarbij 3 fusiepartners betrokken waren
* Opzetten van verpleeghuiszorg
* Leidinggeven aan teamleiders zorg (4)
* Budgetbeheer betreffende personele inzet, materieel verbruik en realisatie van de zorgproductie

2000 Afdelingshoofd Psychogeriatrische Verpleegafdeling in gecombineerd met het opleiden van kandidaat afdelingshoofden middels een Management Development traject.
Tijdens deze opleidingstrajecten heb ik zelf vervangende werkzaamheden uitgevoerd in de functies van:
* Hoofd interne dienst
* Coördinator verpleegafdelingen
* Afdelingshoofd Verpleegafdeling voor meervoudig gehandicapte jongeren

1994 Afdelingshoofd psychogeriatrische verpleegafdeling in combinatie met de functie van Kwaliteitsmedewerker MIK-V
Taken: * Leidinggeven aan afdelingsteam
* Coördineren multidisciplinaire samenwerking
* Budgetbewaking
* Ontwikkeling en beheer MIK-V kwaliteitssysteem

1992 Coördinerend Afdelingshoofd 3 psychogeriatrische verpleegafdelingen
Taken: * Leidinggeven aan afdelingsteam
* Coördineren multidisciplinaire samenwerking
* Budgetbewaking

1990 Afdelingshoofd opname- en revalidatieafdeling
Taken * Zoals hierboven aangegeven

1987 Afdelingshoofd somatische verpleegafdeling

1985 Waarnemend afdelingshoofd somatische verpleegafdeling

1982 Anesthesie Assistent; Sint Joseph Ziekenhuis Eindhoven

1980 Leerling Anesthesie Assistent; Sint Joseph Ziekenhuis Eindhoven

1976 Leerling Verpleegkundige; Stichting Ziekenhuis Venlo-Tegelen.

Lees meer

Opleiding

Diploma’s:
• H.A.V.O. 1975
• Verpleegkundige 1980
• Anesthesie Assistent 1982
• Managementopleiding Gezondheidszorg 1990
• Voortgezette Opleiding Management in de Gezondheidszorg 1993


Aanvullende cursussen:
• Diverse zorginhoudelijke cursussen; Methodisch handelen,
N.D.T., Omgang met Dreigend Destructief Gedrag, Vraagsturing
• Diverse computercursussen; Word, Excel, Lotus Notes, D.R.P.
• Budgettering 1994
• Kwaliteitsbeheer volgens MIK-V 1996
• Bedrijfshulpverlening 1998
• Interne bedrijfsscholing Zorggroep Noord-Limburg 2002 – 2005
Onderwerpen: - Financieel management
- Sturen op personeelskosten
- Flexibilisering A.W.B.Z.
- Huisvestingsbeleid
- ICT binnen Zorggroep Noord-Limburg
- Wetgeving en kritische incidenten
• Softwareprogramma’s: - Caress 2006
- Mobicare
- Qic
- Io-me van Nedap
• Interne bedrijfsscholing managers Thuiszorg Pantein 2008 - 2013
Onderwerpen: - Arbeidsomstandigheden en Ziekteverzuimbeleid
- Budgettering
- Toekomstscenario in de zorg

Opleiding

Diploma’s:
• H.A.V.O. 1975
• Verpleegkundige 1980
• Anesthesie Assistent 1982
• Managementopleiding Gezondheidszorg 1990
• Voortgezette Opleiding Management in de Gezondheidszorg 1993


Aanvullende cursussen:
• Diverse zorginhoudelijke cursussen; Methodisch handelen,
N.D.T., Omgang met Dreigend Destructief Gedrag, Vraagsturing
• Diverse computercursussen; Word, Excel, Lotus Notes, D.R.P.
• Budgettering 1994
• Kwaliteitsbeheer volgens MIK-V 1996
• Bedrijfshulpverlening 1998
• Interne bedrijfsscholing Zorggroep Noord-Limburg 2002 – 2005
Onderwerpen: - Financieel management
- Sturen op personeelskosten
- Flexibilisering A.W.B.Z.
- Huisvestingsbeleid
- ICT binnen Zorggroep Noord-Limburg
- Wetgeving en kritische incidenten
• Softwareprogramma’s: - Caress 2006
- Mobicare
- Qic
- Io-me van Nedap
• Interne bedrijfsscholing managers Thuiszorg Pantein 2008 - 2013
Onderwerpen: - Arbeidsomstandigheden en Ziekteverzuimbeleid
- Budgettering
- Toekomstscenario in de zorg

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

* Zingen
* Tuinieren
* Wijn maken
* Sporten
* Lezen

Hobby's & interesses

* Zingen
* Tuinieren
* Wijn maken
* Sporten
* Lezen

Eigenschappen

Ik durf te stellen dat ik een generalistische kennis betreffende bedrijfsvoering in een Zorgorganisatie heb en kennis van integraal management.
Ik beschik over een scherp analytisch vermogen en ik weet veranderingsbereidheid en het nemen van risico te verenigen met een solide bedrijfsvoering. Ik ben in staat gebleken om in moeilijke omstandigheden goed te functioneren, ben stressbestendig en ik neem weloverwogen mijn beslissingen. Ik weet mensen te inspireren, kan goed op verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie communiceren en ben in staat om in korte tijd een vertrouwensband aan te gaan.

Eigenschappen

Ik durf te stellen dat ik een generalistische kennis betreffende bedrijfsvoering in een Zorgorganisatie heb en kennis van integraal management.
Ik beschik over een scherp analytisch vermogen en ik weet veranderingsbereidheid en het nemen van risico te verenigen met een solide bedrijfsvoering. Ik ben in staat gebleken om in moeilijke omstandigheden goed te functioneren, ben stressbestendig en ik neem weloverwogen mijn beslissingen. Ik weet mensen te inspireren, kan goed op verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie communiceren en ben in staat om in korte tijd een vertrouwensband aan te gaan.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Senior management
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Wim Seegers te bekijken

Mijn documenten