• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Door mijn uitgebreide kennis, ervaring en inzet ben ik de ideale kandidaat voor een functie in uw bedrijf. Ik ben een medewerkster met een tomeloze inzet en ben altijd sterk gemotiveerd om een prima…

Persoonlijk

Door mijn uitgebreide kennis, ervaring en inzet ben ik de ideale kandidaat voor een functie in uw bedrijf.
Ik ben een medewerkster met een tomeloze inzet en ben altijd sterk gemotiveerd om een prima resultaat te bereiken en straal dit ook uit, ook naar mijn collega’s. Hierdoor ben ik een sterke teamspeler, hoewel ik ook zelfstandig prima mijn ‘mannetje’ sta. Ik heb een sterke drive om altijd – ook onder (tijdsdruk) – optimaal te presteren en kan prima mijn eigen werk plannen. Daarnaast ben ik erg leergierig, communicatief prima onderlegd en bezit ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Zowel in de operationele sfeer en als het gaat om projectmatig zaken op te pakken en aan te sturen weet ik altijd weer tot successen te komen. In het verleden ben ik in diverse rollen en functies diverse malen betrokken bij projecten en zie ik het als mijn ambitie en uitdaging om deze kennis en ervaring in de praktijk te brengen als een waardevol medewerkster op het gebied van ondersteuning van projectleiders en –managers.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Functie / rol : Commercieel medewerkster binnendienst
Periode : augustus 2015 - januari 2016
Bedrijf : ITS Hendrion
Werkzaamheden :
Als Medewerker Verkoop Binnendienst werk je nauw samen met het gehele sales team en ondersteun je bij diverse commercieel gerelateerde werkzaamheden.
Voorbereiden en maken van offertes
Verwerken en begeleiden van orders
Inkoop van producten
Up-to-date houden van diverse sales gerelateerde documenten
Ondersteuning in de voorbereiding van acquisities
Bewaakt content van de website en social media, vernieuwt en voegt zaken toe
Adviseren, informeren en ontwikkelen marketingactiviteiten
Medeverantwoordelijk voor opstellen Marketing jaarplan
Ontwikkeling brochures en andere uitingen die bijdragen tot gewenste profiel van ITS Hendrion
Ontwikkelen, versturen en opvolgen mailings
Bijhouden van marktontwikkelingen, zowel klant, product- als prijs gerelateerd.


Functie / rol
All round administratief medewerkster / operator
Periode : Januari 2015 – juli 2015
Bedrijf : Octrium BV
Werkzaamheden : Diversen administratieve werkzaamheden, orderverwerking, archivering, voorraadadministratie, voorraad beheer, dataverwerking in ERP-systeem, programmeren eindproducten, telefoon, operator electronica machine’s, project ondersteuning.

Functie / rol : Customer Service medewerkster
Periode : september 2014 – januari 2015
Bedrijf : Hartog & Bikker
Werkzaamheden : Jij zorgt voor een juiste registratie en controle van laad- en losactiviteiten en bent het aanspreekpunt voor binnen- en buitenlandse chauffeurs. Tevens zorg je er voor dat pendelchauffeurs de juiste gegevens hebben om hun werkzaamheden goed uit te voeren. Je draagt bij aan een optimale samenwerking tussen de verschillende ploegen. Onder andere door het opstellen van vrachtbrieven en verzorgen van de benodigde transportpapieren en douanedocumenten. Het bijhouden van een goede administratie is in deze functie van groot belang om de juiste gegevens aan te leveren voor het opmaken van rapportages.


Functie / rol : Financieel Administratief medewerkster
Periode : April 2013 – september 2014
Bedrijf : Didden Distributie Maatschappij, ‘s Hertogenbosch
Werkzaamheden : Spin in web van de afdeling. 1e aanspreekpunt mbt vragen facturatie. Alle voorkomende financieel administratieve werkzaamheden, facturatie, orderbewaking, electronische DESADV verwerken, controle openstaande posten debiteuren, EDI foutverslag mbt facturatie oplossen, correcties facturen/afleverbonnen. Ondersteuning ombouw projecten Plus winkels afhandeling financiele tegoeden, deelnemen aan project verbeterteams.

Functie / rol : Allround Administratief medewerkster
Periode : Juli 2010 – maart 2013
Bedrijf : Zwiers Vleeswaren, Oss
Werkzaamheden : Alle voorkomende administratieve werkzaamheden, prijswijzigingen, 1e lijns telefoon, facturatie, orderverwerking, pakbonnen verwerken, voorraad beheer, ontvangst chauffeurs, debiteuren/crediteuren beheer, controle openstaande posten debiteuren, agenda beheer directeur, ontvangst goederen, invoeren nieuwe systemen oa EDI, GS1DAS, Reflex, contact leveranciers, klanten. Ondersteuning kwaliteit.


Functie / rol : Service medewerkster
Periode : November 2009 - juli 2010
Bedrijf : BP Ussen, Oss
Werkzaamheden : Helpen van klanten, afrekenen van de brandstof of shopartikelen, voorraad in de shop bijvullen.

Functie / rol : Projectondersteuner / Backoffice medewerkster
Periode : September 2008 – April 2009
Bedrijf : VDB Automatisering BV, Berlicum
Werkzaamheden : Ingezet als projectmedewerkster ter ondersteuning van verschillende projecten. Taken waren o.a. het opstellen en bijhouden van de planningen van de medewerkers, verwerken van documentatie en rapportages en overige administratieve taken.

Daarnaast operationeel verantwoordelijk voor het bijhouden van de planning van de beheerders, het uitwerken van offertes, bestellen van goederen, voorraadbeheer en diverse overige bijkomende administratieve werkzaamheden.

Functie / rol : Consulente schoonmaakproducten
Periode : Augustus 2008 - heden
Bedrijf : Prowin
Werkzaamheden : Organiseren van demostraties voor groepen, verkoop, bestellen en afleveren van producten.

Functie / rol : Medewerkster calcutie & administratie
Periode : Mei 2008 – Augustus 2008
Bedrijf : Heijmans Wegenbouw, Rosmalen
Werkzaamheden : De werkzaamheden waren gericht op het ondersteunen van de werkvoorbereiders en calculators en bestond uit diverse (administratieve) werkzaamheden zoals; aanmaken van projectnummers binnen SAP, uitwerken en versturen van offertes en allerlei bijkomende administratieve werkzaamheden.

Functie / rol : Administratief medewerkster expeditie
Periode : Januari 2008 – April 2008
Bedrijf : Vos Logistics, Oss
Werkzaamheden : Als administratief medewerkster centraal aanspreekpunt waar het ging om de aansturing van het expeditieproces. Hierbij o.a. (eind)verantwoordelijk voor de controle en het verwerken van de facturen charters, km registratie e.d.

Functie / rol : Financieel administratief medewerkster
Periode : April 2007 – Januari 2008
Bedrijf : Ball Packaging Europe, Oss
Werkzaamheden : Ingezet als financieel administratief medewerkster om binnen SAP diverse activiteiten uit te voeren zoals; financiele boekingen, binnenhalen van bankgegevens en verdere verwerking hiervan, etc.

Daarnaast als ondersteunend medewerksters veel contact gehad met zowel externe partijen (crediteuren) als interne partijen bij bijvoorbeeld het controleren van facturen, het eventueel corrigeren hiervan, controle op urenregistraties, declaraties etc.

Functie / rol : Area-operator
Periode : Januari 2006 – juni 2007
Bedrijf : Masterfoods Veghel
Werkzaamheden : Ombouwen, controleren en bedienen van het productieproces.

Functie / rol : Diverse functies (zie werkzaamheden)
Periode : 1991 – 2005
Bedrijf : Philips Lighting, Oss
Werkzaamheden : Verwerver afdeling logistiek
Componenten verwerven om productievoortgang te realiseren, indien nodig contact zoeken met leveranciers.

Coördinator kwaliteits afdeling
Coördineren binnen de kwaliteitsafdeling, keuren, rapporteren van ontvangen componenten, key user SAP

Medewerkster After-Sales
Tijdelijk ter ondersteuning, eerste analyse van producten die retour komen van klanten.

Ingangscontrole, accountancy controle
Keuren van ontvangen componenten en uitgaande producten en dit rapporteren binnen de organisatie.

Meewerkend voorvrouw
All round operator
Materiaal bevoorraadster

Functie / rol : Administratief medewerkster
Periode : 1988 – 1991
Bedrijf : Computer Diensten Oss
Werkzaamheden : Invoeren van gegevens in de computer en daarnaast uitgeleend aan diverse bedrijven.

Functie / rol : administratief medewerkster
Periode : 1988
Bedrijf : Rabobank Nuland
Werkzaamheden : Diverse financiële administratieve werkzaamheden.

Werkervaring

Functie / rol : Commercieel medewerkster binnendienst
Periode : augustus 2015 - januari 2016
Bedrijf : ITS Hendrion
Werkzaamheden :
Als Medewerker Verkoop Binnendienst werk je nauw samen met het gehele sales team en ondersteun je bij diverse commercieel gerelateerde werkzaamheden.
Voorbereiden en maken van offertes
Verwerken en begeleiden van orders
Inkoop van producten
Up-to-date houden van diverse sales gerelateerde documenten
Ondersteuning in de voorbereiding van acquisities
Bewaakt content van de website en social media, vernieuwt en voegt zaken toe
Adviseren, informeren en ontwikkelen marketingactiviteiten
Medeverantwoordelijk voor opstellen Marketing jaarplan
Ontwikkeling brochures en andere uitingen die bijdragen tot gewenste profiel van ITS Hendrion
Ontwikkelen, versturen en opvolgen mailings
Bijhouden van marktontwikkelingen, zowel klant, product- als prijs gerelateerd.


Functie / rol
All round administratief medewerkster / operator
Periode : Januari 2015 – juli 2015
Bedrijf : Octrium BV
Werkzaamheden : Diversen administratieve werkzaamheden, orderverwerking, archivering, voorraadadministratie, voorraad beheer, dataverwerking in ERP-systeem, programmeren eindproducten, telefoon, operator electronica machine’s, project ondersteuning.

Functie / rol : Customer Service medewerkster
Periode : september 2014 – januari 2015
Bedrijf : Hartog & Bikker
Werkzaamheden : Jij zorgt voor een juiste registratie en controle van laad- en losactiviteiten en bent het aanspreekpunt voor binnen- en buitenlandse chauffeurs. Tevens zorg je er voor dat pendelchauffeurs de juiste gegevens hebben om hun werkzaamheden goed uit te voeren. Je draagt bij aan een optimale samenwerking tussen de verschillende ploegen. Onder andere door het opstellen van vrachtbrieven en verzorgen van de benodigde transportpapieren en douanedocumenten. Het bijhouden van een goede administratie is in deze functie van groot belang om de juiste gegevens aan te leveren voor het opmaken van rapportages.


Functie / rol : Financieel Administratief medewerkster
Periode : April 2013 – september 2014
Bedrijf : Didden Distributie Maatschappij, ‘s Hertogenbosch
Werkzaamheden : Spin in web van de afdeling. 1e aanspreekpunt mbt vragen facturatie. Alle voorkomende financieel administratieve werkzaamheden, facturatie, orderbewaking, electronische DESADV verwerken, controle openstaande posten debiteuren, EDI foutverslag mbt facturatie oplossen, correcties facturen/afleverbonnen. Ondersteuning ombouw projecten Plus winkels afhandeling financiele tegoeden, deelnemen aan project verbeterteams.

Functie / rol : Allround Administratief medewerkster
Periode : Juli 2010 – maart 2013
Bedrijf : Zwiers Vleeswaren, Oss
Werkzaamheden : Alle voorkomende administratieve werkzaamheden, prijswijzigingen, 1e lijns telefoon, facturatie, orderverwerking, pakbonnen verwerken, voorraad beheer, ontvangst chauffeurs, debiteuren/crediteuren beheer, controle openstaande posten debiteuren, agenda beheer directeur, ontvangst goederen, invoeren nieuwe systemen oa EDI, GS1DAS, Reflex, contact leveranciers, klanten. Ondersteuning kwaliteit.


Functie / rol : Service medewerkster
Periode : November 2009 - juli 2010
Bedrijf : BP Ussen, Oss
Werkzaamheden : Helpen van klanten, afrekenen van de brandstof of shopartikelen, voorraad in de shop bijvullen.

Functie / rol : Projectondersteuner / Backoffice medewerkster
Periode : September 2008 – April 2009
Bedrijf : VDB Automatisering BV, Berlicum
Werkzaamheden : Ingezet als projectmedewerkster ter ondersteuning van verschillende projecten. Taken waren o.a. het opstellen en bijhouden van de planningen van de medewerkers, verwerken van documentatie en rapportages en overige administratieve taken.

Daarnaast operationeel verantwoordelijk voor het bijhouden van de planning van de beheerders, het uitwerken van offertes, bestellen van goederen, voorraadbeheer en diverse overige bijkomende administratieve werkzaamheden.

Functie / rol : Consulente schoonmaakproducten
Periode : Augustus 2008 - heden
Bedrijf : Prowin
Werkzaamheden : Organiseren van demostraties voor groepen, verkoop, bestellen en afleveren van producten.

Functie / rol : Medewerkster calcutie & administratie
Periode : Mei 2008 – Augustus 2008
Bedrijf : Heijmans Wegenbouw, Rosmalen
Werkzaamheden : De werkzaamheden waren gericht op het ondersteunen van de werkvoorbereiders en calculators en bestond uit diverse (administratieve) werkzaamheden zoals; aanmaken van projectnummers binnen SAP, uitwerken en versturen van offertes en allerlei bijkomende administratieve werkzaamheden.

Functie / rol : Administratief medewerkster expeditie
Periode : Januari 2008 – April 2008
Bedrijf : Vos Logistics, Oss
Werkzaamheden : Als administratief medewerkster centraal aanspreekpunt waar het ging om de aansturing van het expeditieproces. Hierbij o.a. (eind)verantwoordelijk voor de controle en het verwerken van de facturen charters, km registratie e.d.

Functie / rol : Financieel administratief medewerkster
Periode : April 2007 – Januari 2008
Bedrijf : Ball Packaging Europe, Oss
Werkzaamheden : Ingezet als financieel administratief medewerkster om binnen SAP diverse activiteiten uit te voeren zoals; financiele boekingen, binnenhalen van bankgegevens en verdere verwerking hiervan, etc.

Daarnaast als ondersteunend medewerksters veel contact gehad met zowel externe partijen (crediteuren) als interne partijen bij bijvoorbeeld het controleren van facturen, het eventueel corrigeren hiervan, controle op urenregistraties, declaraties etc.

Functie / rol : Area-operator
Periode : Januari 2006 – juni 2007
Bedrijf : Masterfoods Veghel
Werkzaamheden : Ombouwen, controleren en bedienen van het productieproces.

Functie / rol : Diverse functies (zie werkzaamheden)
Periode : 1991 – 2005
Bedrijf : Philips Lighting, Oss
Werkzaamheden : Verwerver afdeling logistiek
Componenten verwerven om productievoortgang te realiseren, indien nodig contact zoeken met leveranciers.

Coördinator kwaliteits afdeling
Coördineren binnen de kwaliteitsafdeling, keuren, rapporteren van ontvangen componenten, key user SAP

Medewerkster After-Sales
Tijdelijk ter ondersteuning, eerste analyse van producten die retour komen van klanten.

Ingangscontrole, accountancy controle
Keuren van ontvangen componenten en uitgaande producten en dit rapporteren binnen de organisatie.

Meewerkend voorvrouw
All round operator
Materiaal bevoorraadster

Functie / rol : Administratief medewerkster
Periode : 1988 – 1991
Bedrijf : Computer Diensten Oss
Werkzaamheden : Invoeren van gegevens in de computer en daarnaast uitgeleend aan diverse bedrijven.

Functie / rol : administratief medewerkster
Periode : 1988
Bedrijf : Rabobank Nuland
Werkzaamheden : Diverse financiële administratieve werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

OPLEIDINGEN
Algemeen
1984-1988 Vierjarige opleiding voor economische en administratieve beroepen (Nederlands, Engels,Toerisme, kantoorpraktijk, informatica, Handelskennis II, Typen tien vinger blind)

Cursussen
1996 Vapro A – Basis Operator
2003 IPC-A-610
2006 LOTO
2006 HACCP (voedselveiligheid)
2006 ARBO Training
2011 GS1DAS
EDI


AUTOMATISERINGSKENNIS
Hardware : Diverse merken PC’s incl. randapparatuur
Software : Word
Excel
Outlook
Powerpoint
SAP
REFLEX
EDI
GS1DAS
IMIS (kwaliteitsysteem)
PS-FOOD
Navision (2006)
Operating Systems : Windows, apple
TALENKENNIS
Woord Geschrift
Nederlands : Vloeiend Uitstekend
Engels : Goed Goed
Duits redelijk redelijk

Opleiding

OPLEIDINGEN
Algemeen
1984-1988 Vierjarige opleiding voor economische en administratieve beroepen (Nederlands, Engels,Toerisme, kantoorpraktijk, informatica, Handelskennis II, Typen tien vinger blind)

Cursussen
1996 Vapro A – Basis Operator
2003 IPC-A-610
2006 LOTO
2006 HACCP (voedselveiligheid)
2006 ARBO Training
2011 GS1DAS
EDI


AUTOMATISERINGSKENNIS
Hardware : Diverse merken PC’s incl. randapparatuur
Software : Word
Excel
Outlook
Powerpoint
SAP
REFLEX
EDI
GS1DAS
IMIS (kwaliteitsysteem)
PS-FOOD
Navision (2006)
Operating Systems : Windows, apple
TALENKENNIS
Woord Geschrift
Nederlands : Vloeiend Uitstekend
Engels : Goed Goed
Duits redelijk redelijk

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

hardlopen, wandelen, voetbal, tuinieren, fotografie.

Hobby's & interesses

hardlopen, wandelen, voetbal, tuinieren, fotografie.

Eigenschappen

Door mijn uitgebreide kennis, ervaring en inzet ben ik de ideale kandidaat voor een functie in uw bedrijf.
Ik ben een medewerkster met een tomeloze inzet en ben altijd sterk gemotiveerd om een prima resultaat te bereiken en straal dit ook uit, ook naar mijn collega’s. Hierdoor ben ik een sterke teamspeler, hoewel ik ook zelfstandig prima mijn ‘mannetje’ sta. Ik heb een sterke drive om altijd – ook onder (tijdsdruk) – optimaal te presteren en kan prima mijn eigen werk plannen. Daarnaast ben ik erg leergierig, communicatief prima onderlegd en bezit ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Zowel in de operationele sfeer en als het gaat om projectmatig zaken op te pakken en aan te sturen weet ik altijd weer tot successen te komen. In het verleden ben ik in diverse rollen en functies diverse malen betrokken bij projecten en zie ik het als mijn ambitie en uitdaging om deze kennis en ervaring in de praktijk te brengen als een waardevol medewerkster op het gebied van ondersteuning van projectleiders en –managers.
In de vrije tijd neem ik actief deel aan het verenigingsleven en geef leiding en train kinderen bij het voetbal.

Eigenschappen

Door mijn uitgebreide kennis, ervaring en inzet ben ik de ideale kandidaat voor een functie in uw bedrijf.
Ik ben een medewerkster met een tomeloze inzet en ben altijd sterk gemotiveerd om een prima resultaat te bereiken en straal dit ook uit, ook naar mijn collega’s. Hierdoor ben ik een sterke teamspeler, hoewel ik ook zelfstandig prima mijn ‘mannetje’ sta. Ik heb een sterke drive om altijd – ook onder (tijdsdruk) – optimaal te presteren en kan prima mijn eigen werk plannen. Daarnaast ben ik erg leergierig, communicatief prima onderlegd en bezit ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Zowel in de operationele sfeer en als het gaat om projectmatig zaken op te pakken en aan te sturen weet ik altijd weer tot successen te komen. In het verleden ben ik in diverse rollen en functies diverse malen betrokken bij projecten en zie ik het als mijn ambitie en uitdaging om deze kennis en ervaring in de praktijk te brengen als een waardevol medewerkster op het gebied van ondersteuning van projectleiders en –managers.
In de vrije tijd neem ik actief deel aan het verenigingsleven en geef leiding en train kinderen bij het voetbal.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Transportmanager
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Mariëlle Disco te bekijken