• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

juli 2013-heden Orderpicker/packer bij Schenker en ID logistics.

2007-2011 Logistic engineer bij DHL Exel Supply Chain Tilburg en DHL Automotive Veghel
Het opzetten van KPI rapportages ten behoeven van het management en de klant
Het ondersteunen van de verschillende afdelingen en het management met rapportages en verbeterprojecten. Deze projecten varieerden van het maken van een excel-file om het werk van 1 of 2 collega’s te vereenvoudigen tot grote projecten zoals het creëren en implementeren van een planningstool.
Tijdens mijn laatste jaar bij DHL Tilburg heb ik als interim projectmanager de standard operating procedures voor de site geschreven en de onderhandelingen gevoerd met de klant over de definities en meetpunten van de Service Level Agreement.
Tijdens de overgangsfase naar de nieuwe SLA heb ik nieuwe rapportagetools gemaakt voor de verschillende afdelingen en de afdelingen ondersteund in het implementeren van de nieuwe werkwijzen.

2006 Customer service medewerker DHL Exel Supply Chain Tilburg
Het zorgdragen dat orders op tijd en correct bij de klant geleverd worden door informatie uitwisselling met de klant en de diverse interne afdelingen.
Dagelijks overleg met interne afdelingen over de stand van zaken
Dagelijks overleg met de klant (intern) over de stand van zaken
Dagelijks anlyzes maken over de stand van zaken
Wekelijkse rapportages maken ten behoeve van management en klant
Eerste aanspreekpunt voor de klant van escalaties
Verantwoordelijk voor het correct en geheel versturen van alle orders in het systeem voor vrijdag middernacht

2001-2005 Export customer service medewerker bij ERICO Europe BV
Verantwoordelijk voor het gehele order traject van ontvangst order tot het afhandelen van eventuele klachten voor de regio’s Midden-Oosten en Afrika.
Het informeren van klanten over levertijden en orderstatus
Zorgen dat de klant de juiste documenten heeft om de goederen zonder problemen door de douane te krijgen

2000 Buyer Borstlap BV
Verantwoordelijk voor de inkoop van het gehele RVS assortiment
Offertes opvragen bij producenten in het Verre Oosten en Europa
Het vergelijken van offertes en orders plaatsen op basis van prijs en levertijd vergelijking

1999 Assistent buyer Fuji
Als medewerker van de afdeling technische inkoop mede verantwoordelijk voor de inkoop van reserve onderdelen en machines

1998-1999 Buyer equipment room IMS BV
Verantwoordelijk voor de inkoop van faciliteiten en indirecte productiemiddelen
Het zoeken naar nieuwe leveranciers en het afsluiten van contracten
Het bewaken van de voorraad en controleren van facturen
Projecten zoals het schrijven van het bedrijfshandboek en een veiligheids- en ontruimingsplan

Werkervaring

juli 2013-heden Orderpicker/packer bij Schenker en ID logistics.

2007-2011 Logistic engineer bij DHL Exel Supply Chain Tilburg en DHL Automotive Veghel
Het opzetten van KPI rapportages ten behoeven van het management en de klant
Het ondersteunen van de verschillende afdelingen en het management met rapportages en verbeterprojecten. Deze projecten varieerden van het maken van een excel-file om het werk van 1 of 2 collega’s te vereenvoudigen tot grote projecten zoals het creëren en implementeren van een planningstool.
Tijdens mijn laatste jaar bij DHL Tilburg heb ik als interim projectmanager de standard operating procedures voor de site geschreven en de onderhandelingen gevoerd met de klant over de definities en meetpunten van de Service Level Agreement.
Tijdens de overgangsfase naar de nieuwe SLA heb ik nieuwe rapportagetools gemaakt voor de verschillende afdelingen en de afdelingen ondersteund in het implementeren van de nieuwe werkwijzen.

2006 Customer service medewerker DHL Exel Supply Chain Tilburg
Het zorgdragen dat orders op tijd en correct bij de klant geleverd worden door informatie uitwisselling met de klant en de diverse interne afdelingen.
Dagelijks overleg met interne afdelingen over de stand van zaken
Dagelijks overleg met de klant (intern) over de stand van zaken
Dagelijks anlyzes maken over de stand van zaken
Wekelijkse rapportages maken ten behoeve van management en klant
Eerste aanspreekpunt voor de klant van escalaties
Verantwoordelijk voor het correct en geheel versturen van alle orders in het systeem voor vrijdag middernacht

2001-2005 Export customer service medewerker bij ERICO Europe BV
Verantwoordelijk voor het gehele order traject van ontvangst order tot het afhandelen van eventuele klachten voor de regio’s Midden-Oosten en Afrika.
Het informeren van klanten over levertijden en orderstatus
Zorgen dat de klant de juiste documenten heeft om de goederen zonder problemen door de douane te krijgen

2000 Buyer Borstlap BV
Verantwoordelijk voor de inkoop van het gehele RVS assortiment
Offertes opvragen bij producenten in het Verre Oosten en Europa
Het vergelijken van offertes en orders plaatsen op basis van prijs en levertijd vergelijking

1999 Assistent buyer Fuji
Als medewerker van de afdeling technische inkoop mede verantwoordelijk voor de inkoop van reserve onderdelen en machines

1998-1999 Buyer equipment room IMS BV
Verantwoordelijk voor de inkoop van faciliteiten en indirecte productiemiddelen
Het zoeken naar nieuwe leveranciers en het afsluiten van contracten
Het bewaken van de voorraad en controleren van facturen
Projecten zoals het schrijven van het bedrijfshandboek en een veiligheids- en ontruimingsplan

Lees meer

Opleiding

2004 Export binnendienst medewerker (Fenedex)
1992-1994 HTS Technische bedrijfskunde (Eindhoven)
1983-1989 HAVO

Opleiding

2004 Export binnendienst medewerker (Fenedex)
1992-1994 HTS Technische bedrijfskunde (Eindhoven)
1983-1989 HAVO

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Transportmanager
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Nathalie Roos te bekijken

Mijn documenten