• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een zeer gedreven administratief medewerker met ruime werkervaring in verschillende soorten functies. Deze ervaring heb ik in diverse bedrijven opgedaan. Momenteel ben ik op zoek een functie op…

Persoonlijk

Ik ben een zeer gedreven administratief medewerker met ruime werkervaring in verschillende soorten functies. Deze ervaring heb ik in diverse bedrijven opgedaan. Momenteel ben ik op zoek een functie op financieel-administratief gebied welke ik als een nieuw uitdaging zie. Beschik ruim cijfermatig inzicht, kan deze goed rangschikken en interpreteren. Verder ben ik nauwkeurig en kritisch. Sta open voor nieuwe ideeën en neem graag het initiatief. Ben ook bereid eventuele cursussen te volgen, indien nodig.

Mijn hobby in sporten geeft mij een enorme voldoening, ik ga graag drie keer per week naar de sportschool.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2010-2013
Productschap Tuinbouw, te Zoetermeer
Werkzaam op de afdeling Handel en Heffingen.
Werkzaamheden:
Het uitvoeren van verschillende EU-Regelingen en de uitvoering van de PT heffingsverordeningen. Deze werkzaamheden werden op een effectief, klantvriendelijke en foutloze wijze uitgevoerd. Met name aanvragen van verschillende Invoercertificaten.
De heffingsbetaler informeren over de activiteiten van het Productschap en ondersteunen in het doen van heffingsaangiften. Aan de hand van ingediende aangiften nota’s opleggen of correcties maken. De heffingsbetaler werd schriftelijk, telefonisch of per e-mail geïnformeerd bij vragen en informatie.
Afdeling Debiteurenbeheer ondersteunt met diverse werkzaamheden o.a. het
maken van deurwaarders dossiers, betalingscontracten voor heffingsbetalers, verwerken van heffingsfacturen en telefonisch contacten onderhouden.

2004-2010
DHL Express, te Hoofddorp
Werkzaam op de afdeling Claims als Claim Expert.
Werkzaamheden:
Het afhandelen van inkomende claims conform de Algemene Vervoerscondities & CMR Verdrag. Deze claims onderzoeken, beoordelen, rapporteren, corresponderen & vergoeden. Ingeval van vergoeding: het maken van credit nota’s & bankbetalingen. Dossiers in orde maken voor verzekerde zendingen, deze doorsturen naar de verzekeringsmaatschappij en het bijhouden van de algemene mailbox. Het werk werd punctueel gedaan en had een deadline van tien dagen.

2001-2004
DHL Express, te Den Haag
Werkzaam op de afdeling Crediteuren Administratie
Werkzaamheden:
Het zorgdragen voor het bijwerken en bijhouden van het crediteurenbestand. Het controleren van facturen op juistheid, inhoud en fiscaliteit. Het inboeken van binnenkomende facturen op grootboekrekening & kostenplaats. Het registreren van de facturen in Excel & laten aftekenen door desbetreffende afdeling. Na akkoord, uitdraaien voor controle en vrijgeven voor uitbetaling. Het maken van maandrapportages. Vervolgens archiveren van betaalde facturen. De hele procedure werd uitgevoerd binnen drie weken.


1984-2001
DHL Express, te Den Haag
Functie: Coördinatrice
Afdeling: Data- Entry (avonduren)
Werkzaamheden: werkvoorbereiding en controleren van ingebrachte
Data- Entry werk.

1988-1989
Sijthoff Handelsdrukkerij, te Rijswijk
Functie: Redactie assistente van een Rampenblad
Werkzaamheden: assisteren van de redacteur.

1986-1988
Ministerie van Binnenlandse Zaken, te Den Haag
Functie: Communicatie Medewerker
Afdeling: Voorlichting
Werkzaamheden: het verzamelen van artikelen uit kranten en tijdschriften, hier een boekwerk van maken en dit vervolgens verspreiden binnen het Ministerie.

1985-1986
Diverse administratieve functies verricht via uitzendbureau bij verschillende instanties.

1984-1985
Haagse Gemeentehuis, te Den Haag
Functie: Administratief assistente
Afdeling: Inventarisatie
Werkzaamheden: het coderen en archiveren van negatieven/foto’s.

Werkervaring

2010-2013
Productschap Tuinbouw, te Zoetermeer
Werkzaam op de afdeling Handel en Heffingen.
Werkzaamheden:
Het uitvoeren van verschillende EU-Regelingen en de uitvoering van de PT heffingsverordeningen. Deze werkzaamheden werden op een effectief, klantvriendelijke en foutloze wijze uitgevoerd. Met name aanvragen van verschillende Invoercertificaten.
De heffingsbetaler informeren over de activiteiten van het Productschap en ondersteunen in het doen van heffingsaangiften. Aan de hand van ingediende aangiften nota’s opleggen of correcties maken. De heffingsbetaler werd schriftelijk, telefonisch of per e-mail geïnformeerd bij vragen en informatie.
Afdeling Debiteurenbeheer ondersteunt met diverse werkzaamheden o.a. het
maken van deurwaarders dossiers, betalingscontracten voor heffingsbetalers, verwerken van heffingsfacturen en telefonisch contacten onderhouden.

2004-2010
DHL Express, te Hoofddorp
Werkzaam op de afdeling Claims als Claim Expert.
Werkzaamheden:
Het afhandelen van inkomende claims conform de Algemene Vervoerscondities & CMR Verdrag. Deze claims onderzoeken, beoordelen, rapporteren, corresponderen & vergoeden. Ingeval van vergoeding: het maken van credit nota’s & bankbetalingen. Dossiers in orde maken voor verzekerde zendingen, deze doorsturen naar de verzekeringsmaatschappij en het bijhouden van de algemene mailbox. Het werk werd punctueel gedaan en had een deadline van tien dagen.

2001-2004
DHL Express, te Den Haag
Werkzaam op de afdeling Crediteuren Administratie
Werkzaamheden:
Het zorgdragen voor het bijwerken en bijhouden van het crediteurenbestand. Het controleren van facturen op juistheid, inhoud en fiscaliteit. Het inboeken van binnenkomende facturen op grootboekrekening & kostenplaats. Het registreren van de facturen in Excel & laten aftekenen door desbetreffende afdeling. Na akkoord, uitdraaien voor controle en vrijgeven voor uitbetaling. Het maken van maandrapportages. Vervolgens archiveren van betaalde facturen. De hele procedure werd uitgevoerd binnen drie weken.


1984-2001
DHL Express, te Den Haag
Functie: Coördinatrice
Afdeling: Data- Entry (avonduren)
Werkzaamheden: werkvoorbereiding en controleren van ingebrachte
Data- Entry werk.

1988-1989
Sijthoff Handelsdrukkerij, te Rijswijk
Functie: Redactie assistente van een Rampenblad
Werkzaamheden: assisteren van de redacteur.

1986-1988
Ministerie van Binnenlandse Zaken, te Den Haag
Functie: Communicatie Medewerker
Afdeling: Voorlichting
Werkzaamheden: het verzamelen van artikelen uit kranten en tijdschriften, hier een boekwerk van maken en dit vervolgens verspreiden binnen het Ministerie.

1985-1986
Diverse administratieve functies verricht via uitzendbureau bij verschillende instanties.

1984-1985
Haagse Gemeentehuis, te Den Haag
Functie: Administratief assistente
Afdeling: Inventarisatie
Werkzaamheden: het coderen en archiveren van negatieven/foto’s.

Lees meer

Opleiding

OPLEIDINGEN
2014 Basiskennis Calculatie
2011 Basiskennis Boekhouden, Diploma
2010 De Modulen Boekhouden en Computerboekhouden, Certificaat
1999 -2000 HAVO – Nederlands, Certificaat
1997-2000 MAVO – D, Diploma
1983-1984 Kantooropleiding via een streekschool
1980-1981 Kantoorassistente via Educatief Centrum, Getuigschrift
1977-1980 LEAO

CURSUSSEN

2009 Gema versie 1.10, nieuwe versie, interne cursus door DHL
2008 Gema versie 1.8, getuigschrift, interne cursus door DHL
2008 Professioneel Telefoongebruik en Onderhandelingsvaardigheden, door Interselling Training
2007 Gazing Performance, Helder denken onder druk, training door Gazing Performance Nederland B.V.
2006 Product Time Definite, in - en outbound zendingen, interne cursus door D
2003 RSI Perfect®/ cursus duur: 2 dagdelen van 3 uur
1999 Basisopl. bedrijfshulpverlener via Maetis Arbo, getuigschrift, cursusduur 3 dagen
1989 Tekstverwerking via Schoevers, getuigschrift, cursusduur 3 maanden

Opleiding

OPLEIDINGEN
2014 Basiskennis Calculatie
2011 Basiskennis Boekhouden, Diploma
2010 De Modulen Boekhouden en Computerboekhouden, Certificaat
1999 -2000 HAVO – Nederlands, Certificaat
1997-2000 MAVO – D, Diploma
1983-1984 Kantooropleiding via een streekschool
1980-1981 Kantoorassistente via Educatief Centrum, Getuigschrift
1977-1980 LEAO

CURSUSSEN

2009 Gema versie 1.10, nieuwe versie, interne cursus door DHL
2008 Gema versie 1.8, getuigschrift, interne cursus door DHL
2008 Professioneel Telefoongebruik en Onderhandelingsvaardigheden, door Interselling Training
2007 Gazing Performance, Helder denken onder druk, training door Gazing Performance Nederland B.V.
2006 Product Time Definite, in - en outbound zendingen, interne cursus door D
2003 RSI Perfect®/ cursus duur: 2 dagdelen van 3 uur
1999 Basisopl. bedrijfshulpverlener via Maetis Arbo, getuigschrift, cursusduur 3 dagen
1989 Tekstverwerking via Schoevers, getuigschrift, cursusduur 3 maanden

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig), Surinaams (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig), Surinaams (Matig)

Hobby's & interesses

Sporten, lezen en wandelen

Hobby's & interesses

Sporten, lezen en wandelen

Eigenschappen

Collegiaal, accuraat, flexibel, integer, initiatief ondernemen.

Eigenschappen

Collegiaal, accuraat, flexibel, integer, initiatief ondernemen.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 3 maanden

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden