• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Goedemorgen / middag, Mijn ideale baan? Geen acquisitie of financiële administratie! Voor alle overige functies sta ik open. Wat ik wel leuk vind? Een baan in een informele werksfeer, met…

Persoonlijk

Goedemorgen / middag,

Mijn ideale baan? Geen acquisitie of financiële administratie! Voor alle overige functies sta ik open.

Wat ik wel leuk vind? Een baan in een informele werksfeer, met administratief karakter, zowel in teamverband als zelfstandig.
Mijn laatste ervaring is in de automotive, maar ook bij petrochemie, technische bedrijven of juist kleinere bedrijven voel ik mij prima op mijn gemak.

Nieuwe werkzaamheden maak ik me snel eigen, ik ben collegiaal, oprecht, direct en opgewekt. Ik zit niet snel op de kast. Ik zoek een baan met eigen verantwoording, en afwissling in de werkzaamheden.

Ik ben in het bezit van een auto en wil van de Maasvlakte tot Rotterdam rijden, de Hoekse Waard en Goeree Overflakkee behoren ook tot de mogelijkheden.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

12/2011 – 1/2015
Porsche Centrum Rotterdam, te Rotterdam, medewerker werkplaats planning:
Het telefonisch, persoonlijk, of per email adviseren van klanten mbt onderhoud(prijzen, werkzaamheden, vervangend vervoer), reparatie van de auto, het inplannen van de werkzaamheden, administratief verwerken van de werkorders, klanten/berijders actief benaderen bij werkplaats en terugroep acties vanuit de fabriek, bij het verlopen van de garantie. Het plannen van de werkplaats bezoeken is voor de vestingen: Amsterdam, Rotterdam, Leusden en Groningen. De overige werkzaamheden alleen voor de vestiging in Rotterdam. Invallen voor de gastvrouw/telefoniste: telefoonbehandeling, post behandeling inkomend en uitgaand, te woord staan van klanten en bezoekers

1/2006 - 11/2011
Auto Hoogenboom B.V.te Rotterdam, 3/2011- 11/2011
Commercieel medewerker binnendienst op de afdeling fleetsales.
Het opstellen va offertes, het bestellen van personen- en bedrijfswagens, het tijdig informeren van de berijders en wagenparkbeheerders over de levering van de auto. Contacten onderhouden met leasemaatschappijen en wagenparkbeheerders over de levering van de auto’s, kortingen, en geldende afspraken. Het afroepen van de auto’s bij de importeur, het inplannen van werk derden, het plannen van afspraken met de berijders. Het afleveren van de auto aan de berijder. Het te woord staan van klanten, leasemaatschappijen en berijders via telefoon en email. Het organiseren van transporten voor afleveringen op locatie of bij grote aantallen. Contacten onderhouden met de diverse afdelingen binnen Auto Hoogenboom. Het benaderen van collega dealers om auto’s over te nemen. Het tijdig signaleren van afwijkingen in de productie of levering van de bestelde auto’s. Alle voorkomende administratieve werkzaamheden

Telefoniste – receptioniste 4/2010 – 2/2011
Het op correcte wijze beantwoorden en doorverbinden van de telefooncentrale, licht administratieve werkzaamheden, het te woord staan van klanten in de showroom. Het verwerken van binnenkomende en uitgaande post.

Hoogenboom Autolease B.V. te Rotterdam,1/2006 – 12/2009
lease afdeling ( commercieel medewerker binnendienst).
Het uitbrengen en opvolgen van offertes, contacten onderhouden met nieuwe en bestaande relaties, het herinzetten van vroegtijdige ingeleverde auto’s, vragen en eventuele klachten behandelen van relaties en berijders zowel telefonisch als per email, klanten en berijders informeren over levertijden, algemene wijzigingen en aflopende contracten. Het opstellen van contract aanpassingen, aanpassen van berijdergegevens, versturen van mailings. Het te woord staan van nieuwe en bestaande relaties in de showroom, het op de website plaatsen van acties en aanbiedingen. Het informeren van relaties mbt de veranderingen op het gebied van zakelijke lease. Het tijdig signaleren van afwijkingen in de afgesloten leasecontracten.
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

4/2002 – 12/2005
Manpower Nederland BV (consultant).
Werkzaamheden: Onderhouden van contacten met klanten, uitbreiden van het klantenbestand, acquisitie, bemiddeling tussen werkzoekende en werkgevers, opstellen van offertes, tariefonderhandelingen, functioneringsgesprekken met flexmedewerkers, salarisonderhandelingen, behoefte bepalingen van zowel kandidaten als klanten, het bezoeken van klanten en prospects, opstellen van uitzendovereenkomsten, salarismutaties, salarisadministratie, ziek en herstel meldingen, bijwonen van vergaderingen, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

1/2001- 3/2002
Handelscompagnie BV (assistent inkoop)
Werkzaamheden: zelfstandig plaatsen van inkooporders,
bewaken levertijden van geplaatste inkooporders, controle systeemprijzen en updaten prijzen in systeem, zelfstandig oplossen van foutleveranties, contact met de leverancier, factuurcontrole t.o.v inkooporder, communicatie met verkoop, magazijn en boekhouding. (Waarvan 3 maanden via Manpower Spijkenisse)

4/1999 – 12/2000
P&O Ferrymasters (credit control jr.), debiteuren beheer

7/1998 – 4/1999
Den Hartogh Internationale Tank Transporten (order-entry).
Assistent planner / telefoniste

Werkervaring

12/2011 – 1/2015
Porsche Centrum Rotterdam, te Rotterdam, medewerker werkplaats planning:
Het telefonisch, persoonlijk, of per email adviseren van klanten mbt onderhoud(prijzen, werkzaamheden, vervangend vervoer), reparatie van de auto, het inplannen van de werkzaamheden, administratief verwerken van de werkorders, klanten/berijders actief benaderen bij werkplaats en terugroep acties vanuit de fabriek, bij het verlopen van de garantie. Het plannen van de werkplaats bezoeken is voor de vestingen: Amsterdam, Rotterdam, Leusden en Groningen. De overige werkzaamheden alleen voor de vestiging in Rotterdam. Invallen voor de gastvrouw/telefoniste: telefoonbehandeling, post behandeling inkomend en uitgaand, te woord staan van klanten en bezoekers

1/2006 - 11/2011
Auto Hoogenboom B.V.te Rotterdam, 3/2011- 11/2011
Commercieel medewerker binnendienst op de afdeling fleetsales.
Het opstellen va offertes, het bestellen van personen- en bedrijfswagens, het tijdig informeren van de berijders en wagenparkbeheerders over de levering van de auto. Contacten onderhouden met leasemaatschappijen en wagenparkbeheerders over de levering van de auto’s, kortingen, en geldende afspraken. Het afroepen van de auto’s bij de importeur, het inplannen van werk derden, het plannen van afspraken met de berijders. Het afleveren van de auto aan de berijder. Het te woord staan van klanten, leasemaatschappijen en berijders via telefoon en email. Het organiseren van transporten voor afleveringen op locatie of bij grote aantallen. Contacten onderhouden met de diverse afdelingen binnen Auto Hoogenboom. Het benaderen van collega dealers om auto’s over te nemen. Het tijdig signaleren van afwijkingen in de productie of levering van de bestelde auto’s. Alle voorkomende administratieve werkzaamheden

Telefoniste – receptioniste 4/2010 – 2/2011
Het op correcte wijze beantwoorden en doorverbinden van de telefooncentrale, licht administratieve werkzaamheden, het te woord staan van klanten in de showroom. Het verwerken van binnenkomende en uitgaande post.

Hoogenboom Autolease B.V. te Rotterdam,1/2006 – 12/2009
lease afdeling ( commercieel medewerker binnendienst).
Het uitbrengen en opvolgen van offertes, contacten onderhouden met nieuwe en bestaande relaties, het herinzetten van vroegtijdige ingeleverde auto’s, vragen en eventuele klachten behandelen van relaties en berijders zowel telefonisch als per email, klanten en berijders informeren over levertijden, algemene wijzigingen en aflopende contracten. Het opstellen van contract aanpassingen, aanpassen van berijdergegevens, versturen van mailings. Het te woord staan van nieuwe en bestaande relaties in de showroom, het op de website plaatsen van acties en aanbiedingen. Het informeren van relaties mbt de veranderingen op het gebied van zakelijke lease. Het tijdig signaleren van afwijkingen in de afgesloten leasecontracten.
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

4/2002 – 12/2005
Manpower Nederland BV (consultant).
Werkzaamheden: Onderhouden van contacten met klanten, uitbreiden van het klantenbestand, acquisitie, bemiddeling tussen werkzoekende en werkgevers, opstellen van offertes, tariefonderhandelingen, functioneringsgesprekken met flexmedewerkers, salarisonderhandelingen, behoefte bepalingen van zowel kandidaten als klanten, het bezoeken van klanten en prospects, opstellen van uitzendovereenkomsten, salarismutaties, salarisadministratie, ziek en herstel meldingen, bijwonen van vergaderingen, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

1/2001- 3/2002
Handelscompagnie BV (assistent inkoop)
Werkzaamheden: zelfstandig plaatsen van inkooporders,
bewaken levertijden van geplaatste inkooporders, controle systeemprijzen en updaten prijzen in systeem, zelfstandig oplossen van foutleveranties, contact met de leverancier, factuurcontrole t.o.v inkooporder, communicatie met verkoop, magazijn en boekhouding. (Waarvan 3 maanden via Manpower Spijkenisse)

4/1999 – 12/2000
P&O Ferrymasters (credit control jr.), debiteuren beheer

7/1998 – 4/1999
Den Hartogh Internationale Tank Transporten (order-entry).
Assistent planner / telefoniste

Lees meer

Opleiding

MBO Administratie lang
Diploma behaald in 1998 ROC Zadkine te Spijkenisse.
Vakkenpakket: Nederlands, economische beroepsvorming
bedrijfsadministratie, logistiek en statistiek.

MAVO
Diploma behaald in 1995 te Brielle (Bahûrim).
Vakkenpakket: Nederlands, Frans, Engels, Duits, wiskunde, economie en geschiedenis.

Rijbewijs B
Behaald op 24 september 1998.

Opleiding

MBO Administratie lang
Diploma behaald in 1998 ROC Zadkine te Spijkenisse.
Vakkenpakket: Nederlands, economische beroepsvorming
bedrijfsadministratie, logistiek en statistiek.

MAVO
Diploma behaald in 1995 te Brielle (Bahûrim).
Vakkenpakket: Nederlands, Frans, Engels, Duits, wiskunde, economie en geschiedenis.

Rijbewijs B
Behaald op 24 september 1998.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Fotografie

Hobby's & interesses

Fotografie

Eigenschappen

contactueel vaardig
commercieel ingesteld
klantvriendelijk
service gericht
collegiaal
administratief onderlegd
flexibel
stressbestendig
direct

Eigenschappen

contactueel vaardig
commercieel ingesteld
klantvriendelijk
service gericht
collegiaal
administratief onderlegd
flexibel
stressbestendig
direct

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Automotive
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Dienstverband: Vast, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Lieneke Oostendorp te bekijken