• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Enkele jaren geleden ben ik in mijn toenmalige administratieve werk op dood spoor gekomen en heb ik besloten mijn verdere arbeidsleven in een andere richting te zoeken. Daarom heb ik in 2013 bij…

Persoonlijk

Enkele jaren geleden ben ik in mijn toenmalige administratieve werk op dood spoor gekomen en heb ik besloten mijn verdere arbeidsleven in een andere richting te zoeken.
Daarom heb ik in 2013 bij Verkeersschool Trilling in Amsterdam op een handgeschakelde touringcar uit eigen initiatief en op eigen kosten rijlessen gevolgd en heb op diezelfde touringcar mijn D rijbewijs (met code 95) gehaald. De ambitie hiervoor stamt uit mijn jongste jeugd. Het beroep van buschauffeur heeft me altijd gefascineerd.

Daarna heb ik tot eind 2014 met erg veel plezier als uitzendkracht mogen werken in de flexpool van Connexxion Amstelland Meerlanden op de vestiging Schiphol. Van daaruit heb ik circa 30 lijnen gereden, waarvan een aantal zeer hectisch en in een voor mij aanvankelijk totaal onbekende omgeving, onder meer met de gelede bus op en rondom Schiphol, in Amsterdam-Centrum, Haarlem en deed ik tevens het streekvervoer in een deel van de Haarlemmermeer. Op de lijn van Schiphol Plaza naar Amsterdam-Centrum had ik veel omgang met buitenlandse reizigers. Gemiddeld werkte ik 32 uur per week in onregelmatige en gebroken diensten. In die maanden heb ik veel kostbare ervaring opgedaan. Op dit moment ben ik werkloos.

Het rijden op de bus en de contacten met de passagiers mis ik erg en ik hoop dit dan ook snel weer te kunnen oppakken.

Ik ben in het bezit van mijn Medibusverklaring, bestuurderskaart en chauffeurspas.

Hoewel inmiddels 56 jaar en daarmee niet altijd behorende tot de meest gezochte
leeftijdscategorie, ben ik letterlijk en figuurlijk nog lang niet uitgewerkt. Graag wil ik mij
verdienstelijk maken en nu bij voorkeur dus in dit vak, dat nu als een passie voelt.
Misschien overbodig te vermelden dat mijn toekomstige werkgever in verband met mijn leeftijd mogelijk
recht heeft op premiekorting oudere werknemers (mobiliteitskorting) voor de sociale verzekeringen en een plaatsingsfee.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

- 27 maart 2014 – 25 december 2014 buschauffeur bij Consolid Openbaar Vervoer BV,
werkzaam voor Connexxion Amstelland Meerlanden, werkgebied onder meer Schiphol, Haarlemmermeer
en Amsterdam

- maart 2014 vrijwilliger-chauffeur buurtbus

- 1 maart 2007 tot en met 6 januari 2014 medewerker salarisadministratie

- 1 juni 1975 tot en met 30 september 2006 administratief medewerker
bij Cordares (voorheen Stichting Sociaal Fonds Bouwnijverheid), nu APG genaamd,
te Amsterdam
functies:
- 2004 tot 1 oktober 2006 medewerker frontoffice/backoffice
- 1979 tot 2004: beoordelaar/contactfunctionaris ledenadministratie/loonvaststeling
- 1975 tot 1979: beoordelaar Ziektewet

- 23 januari 1978 tot en met 22 maart 1979 dienstplichtig militair Koninklijke Luchtmacht,
werkzaamheden: toegangs- en objectbeveiliging Vliegbasis Soesterberg

Werkervaring

- 27 maart 2014 – 25 december 2014 buschauffeur bij Consolid Openbaar Vervoer BV,
werkzaam voor Connexxion Amstelland Meerlanden, werkgebied onder meer Schiphol, Haarlemmermeer
en Amsterdam

- maart 2014 vrijwilliger-chauffeur buurtbus

- 1 maart 2007 tot en met 6 januari 2014 medewerker salarisadministratie

- 1 juni 1975 tot en met 30 september 2006 administratief medewerker
bij Cordares (voorheen Stichting Sociaal Fonds Bouwnijverheid), nu APG genaamd,
te Amsterdam
functies:
- 2004 tot 1 oktober 2006 medewerker frontoffice/backoffice
- 1979 tot 2004: beoordelaar/contactfunctionaris ledenadministratie/loonvaststeling
- 1975 tot 1979: beoordelaar Ziektewet

- 23 januari 1978 tot en met 22 maart 1979 dienstplichtig militair Koninklijke Luchtmacht,
werkzaamheden: toegangs- en objectbeveiliging Vliegbasis Soesterberg

Lees meer

Opleiding

- 2014 : Chauffeurspas, volledig Taxivervoer ja
- 2013 : Rijopleiding D met basiskwalificatie code 95 ja
- 2013 : EHBO nee
- 2006 : Praktijkdiploma Loonadministratie ja
- 2000 : Medewerker Loon-, Salaris- en Personeelsadministratie ja
- 1994 : Inleiding Verzekeringsbedrijf ja
- 1987 tot 1989 : Sociale Verzekering ja
- 1987 : Praktijkdiploma Nederlandse Bedrijfscorrespondentie ja
- 1980 tot 1982 : Praktijkdiploma Boekhouden nee

Opleiding

- 2014 : Chauffeurspas, volledig Taxivervoer ja
- 2013 : Rijopleiding D met basiskwalificatie code 95 ja
- 2013 : EHBO nee
- 2006 : Praktijkdiploma Loonadministratie ja
- 2000 : Medewerker Loon-, Salaris- en Personeelsadministratie ja
- 1994 : Inleiding Verzekeringsbedrijf ja
- 1987 tot 1989 : Sociale Verzekering ja
- 1987 : Praktijkdiploma Nederlandse Bedrijfscorrespondentie ja
- 1980 tot 1982 : Praktijkdiploma Boekhouden nee

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, D - Autobus, E - Aanhanger, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

sporten in en om de polder
lezen
kamperen
tuinieren
muziek beluisteren
videobewerking

Hobby's & interesses

sporten in en om de polder
lezen
kamperen
tuinieren
muziek beluisteren
videobewerking

Eigenschappen

flefmatiek
dienstverlenend
bedachtzaam
inlevend
oplettend
voorkomend
nauwkeurig
oplossingsgericht

Eigenschappen

flefmatiek
dienstverlenend
bedachtzaam
inlevend
oplettend
voorkomend
nauwkeurig
oplossingsgericht

Mijn actuele situatie

  • Functie: Transportmanager
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Transportmanager
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten