• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Met mijn reeds opgedane ervaringen in mijn vorige werk verleden, waarin het contact met klanten in al hun diversiteit mij altijd al enorm heeft aangesproken, wil ik hier graag in verder, waarbij ik…

Persoonlijk

Met mijn reeds opgedane ervaringen in mijn vorige werk verleden, waarin het contact met klanten in al hun diversiteit mij altijd al
enorm heeft aangesproken, wil ik hier graag in verder, waarbij ik hen graag adviseer op diverse vraagvlakken, welke in de dagelijkse werkzaamheden gesteld worden. Ik ben creatief in het oplossen van problemen, ik hou van aanpakken, kan goed luisteren, stel de juiste vragen om snel tot de kern van het onderwerp te komen en dit om te zetten in commerciële resultaten, ik ben organisatorisch sterk en werk gedisciplineerd en hou van een goede structuur.
Ik heb in de loop der tijd een veelzijdige kennis opgebouwd, zoals u ook kunt zien in mijn reeds opgedane ervaringen in mijn vorige werk verleden zoals beschreven in mijn bijgeleverde CV.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2005-2014 : SOR
Verhuurmedewerker woondiensten:
Woningen adverteren, contracten aanmaken,
intake gesprekken, berekenen van de huur, verhuren van woningen
brieven typen, mutaties, correspondentie afhandelen,
huuropzeggingen verwerken, eerste voorinspectie inplannen v.d.
huismeester, verhuren van woningen vanaf de huuropzegging tot
de contract ondertekening, screenen van kandidaten-huurders,
toewijzen van woningen aan kandidaten en maken van afspraken
met kandidaten over de oplevering van de woning, afhandeling van
urgentie aanvragen, inschakelen van opzichters voor mutatie onder
houd, verhuur nota’s verwerken.

2004-2005 : Achmea Zorg Verzekeringen
Medewerker contract beheer: behandelen van contracten van
Paramedisch cliënten, invoeren van de OVK, brieven typen, het
registreren van de loondienst medewerker, invoeren van
oefentherapeuten, fysiotherapeuten en logopedisten, het koppelen
van de medewerkers, werken met de programma’s Lotus Notes,
Scope, Ikaz, Vektis, Word en Excel, telefoondienst beheren,
afhandelingen met declaratie service.

2003-2004 : Zadkine College Alexandrium
Administratief medewerkster: invoeren van cursisten, cursus
groepen, articuleren, brieven verzenden van de intake gesprekken,
invoeren van de O&W nummers van de IBG-groep, uitschrijvingen,
groepen plaatsen, presentielijst boeken,
agenda beheren, toetsen van cursisten.

2001-2002 : Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Contactuele medewerker: het behandelen van
heronderzoeken, uitkeringen behandelen, balie,
intake, verwerken van KLQ, cliënten gegevens behandelen m.b.v.
het MRE systeem.

2000-2002: Dienst Gemeente en Belastingkantoor
Administratief medewerkster: het invoeren van (WOZ)
gegevens in het systeem, het ondersteunen van werk pakketten,
het invoeren van markt analyse gegevens, het behandelen van
bezwaarschriften.

1999-2000 : GAK
Administratief medewerkster: afd. re-integratie, invoer
werkzaamheden, herstel en ziek meldingen, medische dossier
aanmaken voor de artsen, brieven typen voor WAO-
uitkeringen m.b.v. Windows NT, Excel, Internet, telefonische
afhandelingen met de Arbodienst.

1997-1999 : Groepspraktijk Greene
Tandarts assistente: balie werkzaamheden, afspraken boeken
telefonische klachten behandelen, medische orders bestellen
administratie verwerken, declaraties verwerken, verwijzingen
naar kaak chirurg, assisteren van de tandarts met cliënt.

1996-1997 : Cadans
Administratief medewerkster: het invoeren van herstel en
ziekmeldingen, registreren van cliënten m.b.v. WP en Excel.

Werkervaring

2005-2014 : SOR
Verhuurmedewerker woondiensten:
Woningen adverteren, contracten aanmaken,
intake gesprekken, berekenen van de huur, verhuren van woningen
brieven typen, mutaties, correspondentie afhandelen,
huuropzeggingen verwerken, eerste voorinspectie inplannen v.d.
huismeester, verhuren van woningen vanaf de huuropzegging tot
de contract ondertekening, screenen van kandidaten-huurders,
toewijzen van woningen aan kandidaten en maken van afspraken
met kandidaten over de oplevering van de woning, afhandeling van
urgentie aanvragen, inschakelen van opzichters voor mutatie onder
houd, verhuur nota’s verwerken.

2004-2005 : Achmea Zorg Verzekeringen
Medewerker contract beheer: behandelen van contracten van
Paramedisch cliënten, invoeren van de OVK, brieven typen, het
registreren van de loondienst medewerker, invoeren van
oefentherapeuten, fysiotherapeuten en logopedisten, het koppelen
van de medewerkers, werken met de programma’s Lotus Notes,
Scope, Ikaz, Vektis, Word en Excel, telefoondienst beheren,
afhandelingen met declaratie service.

2003-2004 : Zadkine College Alexandrium
Administratief medewerkster: invoeren van cursisten, cursus
groepen, articuleren, brieven verzenden van de intake gesprekken,
invoeren van de O&W nummers van de IBG-groep, uitschrijvingen,
groepen plaatsen, presentielijst boeken,
agenda beheren, toetsen van cursisten.

2001-2002 : Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Contactuele medewerker: het behandelen van
heronderzoeken, uitkeringen behandelen, balie,
intake, verwerken van KLQ, cliënten gegevens behandelen m.b.v.
het MRE systeem.

2000-2002: Dienst Gemeente en Belastingkantoor
Administratief medewerkster: het invoeren van (WOZ)
gegevens in het systeem, het ondersteunen van werk pakketten,
het invoeren van markt analyse gegevens, het behandelen van
bezwaarschriften.

1999-2000 : GAK
Administratief medewerkster: afd. re-integratie, invoer
werkzaamheden, herstel en ziek meldingen, medische dossier
aanmaken voor de artsen, brieven typen voor WAO-
uitkeringen m.b.v. Windows NT, Excel, Internet, telefonische
afhandelingen met de Arbodienst.

1997-1999 : Groepspraktijk Greene
Tandarts assistente: balie werkzaamheden, afspraken boeken
telefonische klachten behandelen, medische orders bestellen
administratie verwerken, declaraties verwerken, verwijzingen
naar kaak chirurg, assisteren van de tandarts met cliënt.

1996-1997 : Cadans
Administratief medewerkster: het invoeren van herstel en
ziekmeldingen, registreren van cliënten m.b.v. WP en Excel.

Lees meer

Opleiding

Apr – Okt 2014: World Travel Academy (MBO-HBO niveau 4) ( behaald certificaten)
1979-1983 : MAVO- D (behaald)
1985-1986 : MBO -Kappers Academie (Niveau 4)

Opleiding

Apr – Okt 2014: World Travel Academy (MBO-HBO niveau 4) ( behaald certificaten)
1979-1983 : MAVO- D (behaald)
1985-1986 : MBO -Kappers Academie (Niveau 4)

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Uit eten gaan, Bioscoop, Reizen

Hobby's & interesses

Uit eten gaan, Bioscoop, Reizen

Eigenschappen

Ik ben een harde werker, leergierig,spontaan, behulpzaam, vriendelijk.

Eigenschappen

Ik ben een harde werker, leergierig,spontaan, behulpzaam, vriendelijk.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Vastgoed & Makelaardij
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Andrely Oehlers te bekijken

Mijn documenten