• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Geen voorkeur voor bepaalde functie, ben bereid om alles aan te pakken. Wel iets voor meerdere jaren

Persoonlijk

Geen voorkeur voor bepaalde functie, ben bereid om alles aan te pakken. Wel iets voor meerdere jaren

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

- Bedrijf : Diverse Sept. 2013 –
heden
- Rol : helpdeskmedewerker
- Omschrijving:
• Op freelancebasis werkzaam voor midden en kleinbedrijf als helpdeskmedewerker
• Voornamelijk op oproepbasis werkzaam



- Bedrijf : Informatel (halfjaarcontract) Jan 2013 -
Juli 2013
- Rol : Senior servicedesk medewerker / consultant / Gebruikersondersteuner
- Omschrijving:
• Coördineren van de servicedesk en de werkzaamheden
• Bewaken van de SLA
• Aannemen van binnenkomende vragen van klanten
• Inplannen van RFC’s
• Audits op locatie bij nieuwe klanten
• Leiden van projecten die op klantlocatie uitgevoerd moeten worden
• Opstellen van documentatie
• Opzetten knowledge base (FAQ)
• Intstructies geven aan gebruikers



- Bedrijf : Tegelcenter Maart 2012
Sept 2012
- Rol : webdesign
- Omschrijving:
• Als freelancer voor dit bedrijf de websites opnieuw ingericht en de artikelen in de webwinkel aangepast.



- Bedrijf : Maasstad Ziekenhuis Rotterdam Jan. 2011 dec. 2011
- Rol : coördinator / meewerkend voorman werkplekbeheer
- Omschrijving:
• Inrichten van alle werkplekken in het nieuwe ziekenhuis incl. Operatiekamers, Apotheek en Brandwondencentrum
• Aansturen van 4 werkplekbeheerders.
• 2e en 3e lijns ondersteuning voor alle werkplekken binnen het ziekenhuis
• Migratie project Windows XP naar Windows 7
• Configureren van de Patienten Entertainment Systemen en verhelpen van storingen aan deze
• Begeleiden van gebruikers
• Tesetn van EZIS (op maakt gemaakte software voor patientenadministratie)
• Performace tests uitvoeren m.b.t. nieuwe software releases
• Testen van software
• Configureren en testen van de hardware voor de diverse OK’s
• Incident en change management
• Bewaken van SLA
• Opstellen van procedures en gebruikershandleidingen
• Installatie van printerdrivers
• Gewerkt met Windows 7
• Werkplekondersteuning voor ruim 1900 gebruikers


- Bedrijf : TCP Mei 2009
Nov. 2010
- Rol : Helpdesk – servicedesk medewerker
- Omschrijving:
• Voornamelijk bezig gehouden met (zelf) studies op het gebied van VMWare en Citrix.
• Op uitzendbasis in diverse helpdesk functies
• 1e lijns support
• Direct oplossen van problemen, indien nodig doorzetten naar 2e lijns support
• Bewaken van voortgang van de calls

- Bedrijf : NOB Den Haag Jan. 2009
Maart 2009
- Rol : systeembeheerder / gebruikersondersteuner
- Omschrijving:
• Beheer van 5 Citrix servers
• 2e en 3e lijns ondersteuning voor alle werkplekken
• Citrix Management console
• RES Fowerfuse
• Imagen van werkstations
• Configureren en testen van de hard- en software
• Incident en change management
• Beschrijven van procedures en maken van werkinstructies

- Bedrijf : IBM Amsterdam Aug.2001 okt.2008
- Rol : Systeembeheer 2e, 3e lijns / teamleider (Citrix, VMWare, Windows NT 4.0, 2000, 2003)
- Omschrijving:
• Aansturen van 15 supportmedewerkers
• 2e en 3e lijns server support
• 2e en 3e lijns ondersteuning op servergebied en werkplekondersteuning voor de klanten Hagemeyer en Ministerie van Verkeer en Waterstaat
• Oplossen van problemen via RDP/ Terminal server
• Overnemen van werkstations via VPN
• Opzetten van een Citrix farm voor de klant Hagemeyer in datacenter in Portsmouth
• Configureren van server met bijbehorende RAID configuratie
• Backup inrichten, restore, controle, aanpassen
• Incident en change management
• Bewaken van SLA
• Gebruikers toevoegen/verwijderen/ rechten aanpassen in de active directory
• Groepen aanmaken
• APAR installaties/ changes/ firmware upgrades
• Remote installaties van software op laptops van gebruikers
• Installatie van printerdrivers
• Configureren en restricties aanbrengen in IIS (blokkeren van sites, lijsten draaien van bezochte sites etc.)
• Gewerkt met Citrix, VMWare, Windows NT 4.0, 2000, 2003, Citrix management console
• Werkplekondersteuning voor ruim 2500 gebruikers
• Beheer van 150 server voor Hagemeyer en 50 voor Verkeer en Waterstaat
• Opstellen procedures en gebruikershandleidingen





- Bedrijf : Quest international Naarden (via IBM) Sept.
1999 aug.2001
- Rol : Systeembeheerder (Windows NT) / Coördinator
- Omschrijving:
• Dagelijks aansturen van onsite support medewerkers.
• Beheer Windows NT 4.0 serveromgeving.
• Dagelijkse backup controle.
• Dagelijks overleg met de helpdesk in Machester over de status van de diverse problemen
• Bestellen van hardware
• Monitoren van de calls en deze assignen aan de engineer met de juiste skills voor het probleem
• Inrichten werkstations


- Bedrijf : IBM Zoetermeer en Rational Software Apr.1999 sept. 1999
- Rol : Systeembeheerder / teamleider onsite support (Windows NT)
- Omschrijving:
• Bestellen van hard en software
• Aansturen onsite support groep
• Verhelpen van storingen bij gebruikers op de werkplek
• Installatie van een nieuwe server (Windows NT 4.0)
• Verhuizen van werkstations naar nieuwe locatie


- Bedrijf : Unilever (via IBM) Jan. 1998
Maart 1999
- Rol : Helpdeskmedewerker 1e, 2e lijns
- Omschrijving:
• Administreren van alle helpdesk calls
• 1e en 2e lijns helpdesk werkzaamheden
• Installatie van Windows NT werkstations
• Installatie van printers
• Contact onderhouden met de klant over het verloop van een call


- Bedrijf : Automatiseringscentrum PON ( via IBM) Jan. 1996
Dec. 1997
- Rol : Systeem- netwerkbeheerder (Windows NT, RS6000), Implementatie consultant
- Omschrijving:
• Consultancy en implementatie GIDS Software.
• Installatie van Windows NT 4.0 servers
• Installatie van windows werkstations.
• Installatie van netwerk bij de VW en Audi dealers door heel Nederland.
• 3e lijns support.
• Koppeling mogelijk maken van NT server naar RS 6000
• Configuratie van systemen vond plaats in Leusden waarna de installatie bij de dealers plaatsvond.

Werkervaring

- Bedrijf : Diverse Sept. 2013 –
heden
- Rol : helpdeskmedewerker
- Omschrijving:
• Op freelancebasis werkzaam voor midden en kleinbedrijf als helpdeskmedewerker
• Voornamelijk op oproepbasis werkzaam



- Bedrijf : Informatel (halfjaarcontract) Jan 2013 -
Juli 2013
- Rol : Senior servicedesk medewerker / consultant / Gebruikersondersteuner
- Omschrijving:
• Coördineren van de servicedesk en de werkzaamheden
• Bewaken van de SLA
• Aannemen van binnenkomende vragen van klanten
• Inplannen van RFC’s
• Audits op locatie bij nieuwe klanten
• Leiden van projecten die op klantlocatie uitgevoerd moeten worden
• Opstellen van documentatie
• Opzetten knowledge base (FAQ)
• Intstructies geven aan gebruikers



- Bedrijf : Tegelcenter Maart 2012
Sept 2012
- Rol : webdesign
- Omschrijving:
• Als freelancer voor dit bedrijf de websites opnieuw ingericht en de artikelen in de webwinkel aangepast.



- Bedrijf : Maasstad Ziekenhuis Rotterdam Jan. 2011 dec. 2011
- Rol : coördinator / meewerkend voorman werkplekbeheer
- Omschrijving:
• Inrichten van alle werkplekken in het nieuwe ziekenhuis incl. Operatiekamers, Apotheek en Brandwondencentrum
• Aansturen van 4 werkplekbeheerders.
• 2e en 3e lijns ondersteuning voor alle werkplekken binnen het ziekenhuis
• Migratie project Windows XP naar Windows 7
• Configureren van de Patienten Entertainment Systemen en verhelpen van storingen aan deze
• Begeleiden van gebruikers
• Tesetn van EZIS (op maakt gemaakte software voor patientenadministratie)
• Performace tests uitvoeren m.b.t. nieuwe software releases
• Testen van software
• Configureren en testen van de hardware voor de diverse OK’s
• Incident en change management
• Bewaken van SLA
• Opstellen van procedures en gebruikershandleidingen
• Installatie van printerdrivers
• Gewerkt met Windows 7
• Werkplekondersteuning voor ruim 1900 gebruikers


- Bedrijf : TCP Mei 2009
Nov. 2010
- Rol : Helpdesk – servicedesk medewerker
- Omschrijving:
• Voornamelijk bezig gehouden met (zelf) studies op het gebied van VMWare en Citrix.
• Op uitzendbasis in diverse helpdesk functies
• 1e lijns support
• Direct oplossen van problemen, indien nodig doorzetten naar 2e lijns support
• Bewaken van voortgang van de calls

- Bedrijf : NOB Den Haag Jan. 2009
Maart 2009
- Rol : systeembeheerder / gebruikersondersteuner
- Omschrijving:
• Beheer van 5 Citrix servers
• 2e en 3e lijns ondersteuning voor alle werkplekken
• Citrix Management console
• RES Fowerfuse
• Imagen van werkstations
• Configureren en testen van de hard- en software
• Incident en change management
• Beschrijven van procedures en maken van werkinstructies

- Bedrijf : IBM Amsterdam Aug.2001 okt.2008
- Rol : Systeembeheer 2e, 3e lijns / teamleider (Citrix, VMWare, Windows NT 4.0, 2000, 2003)
- Omschrijving:
• Aansturen van 15 supportmedewerkers
• 2e en 3e lijns server support
• 2e en 3e lijns ondersteuning op servergebied en werkplekondersteuning voor de klanten Hagemeyer en Ministerie van Verkeer en Waterstaat
• Oplossen van problemen via RDP/ Terminal server
• Overnemen van werkstations via VPN
• Opzetten van een Citrix farm voor de klant Hagemeyer in datacenter in Portsmouth
• Configureren van server met bijbehorende RAID configuratie
• Backup inrichten, restore, controle, aanpassen
• Incident en change management
• Bewaken van SLA
• Gebruikers toevoegen/verwijderen/ rechten aanpassen in de active directory
• Groepen aanmaken
• APAR installaties/ changes/ firmware upgrades
• Remote installaties van software op laptops van gebruikers
• Installatie van printerdrivers
• Configureren en restricties aanbrengen in IIS (blokkeren van sites, lijsten draaien van bezochte sites etc.)
• Gewerkt met Citrix, VMWare, Windows NT 4.0, 2000, 2003, Citrix management console
• Werkplekondersteuning voor ruim 2500 gebruikers
• Beheer van 150 server voor Hagemeyer en 50 voor Verkeer en Waterstaat
• Opstellen procedures en gebruikershandleidingen





- Bedrijf : Quest international Naarden (via IBM) Sept.
1999 aug.2001
- Rol : Systeembeheerder (Windows NT) / Coördinator
- Omschrijving:
• Dagelijks aansturen van onsite support medewerkers.
• Beheer Windows NT 4.0 serveromgeving.
• Dagelijkse backup controle.
• Dagelijks overleg met de helpdesk in Machester over de status van de diverse problemen
• Bestellen van hardware
• Monitoren van de calls en deze assignen aan de engineer met de juiste skills voor het probleem
• Inrichten werkstations


- Bedrijf : IBM Zoetermeer en Rational Software Apr.1999 sept. 1999
- Rol : Systeembeheerder / teamleider onsite support (Windows NT)
- Omschrijving:
• Bestellen van hard en software
• Aansturen onsite support groep
• Verhelpen van storingen bij gebruikers op de werkplek
• Installatie van een nieuwe server (Windows NT 4.0)
• Verhuizen van werkstations naar nieuwe locatie


- Bedrijf : Unilever (via IBM) Jan. 1998
Maart 1999
- Rol : Helpdeskmedewerker 1e, 2e lijns
- Omschrijving:
• Administreren van alle helpdesk calls
• 1e en 2e lijns helpdesk werkzaamheden
• Installatie van Windows NT werkstations
• Installatie van printers
• Contact onderhouden met de klant over het verloop van een call


- Bedrijf : Automatiseringscentrum PON ( via IBM) Jan. 1996
Dec. 1997
- Rol : Systeem- netwerkbeheerder (Windows NT, RS6000), Implementatie consultant
- Omschrijving:
• Consultancy en implementatie GIDS Software.
• Installatie van Windows NT 4.0 servers
• Installatie van windows werkstations.
• Installatie van netwerk bij de VW en Audi dealers door heel Nederland.
• 3e lijns support.
• Koppeling mogelijk maken van NT server naar RS 6000
• Configuratie van systemen vond plaats in Leusden waarna de installatie bij de dealers plaatsvond.

Lees meer

Opleiding

MEAO MEAO Schiebroek
LEAO Scholengemeenschap Rotterdam

Microsoft Administration NT 4.0
ITIL
VOA1 en VOA2 Organisatie Management en bedrijfskunde
Windows 98
Progress
Oracle voor applicatiebouwers
Dbase III
Dbase IV

Opleiding

MEAO MEAO Schiebroek
LEAO Scholengemeenschap Rotterdam

Microsoft Administration NT 4.0
ITIL
VOA1 en VOA2 Organisatie Management en bedrijfskunde
Windows 98
Progress
Oracle voor applicatiebouwers
Dbase III
Dbase IV

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Golf, Muziek

Hobby's & interesses

Golf, Muziek

Eigenschappen

harde werker, gemotiveerd, geen 9 tot 5 type

Eigenschappen

harde werker, gemotiveerd, geen 9 tot 5 type

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Dienstverband: Vast, Thuiswerk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Rob Onverzaagt te bekijken

Mijn documenten