• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben Emmy, geboren en getogen in Eindhoven. Tijdens mijn detacheringsperiode van vijf jaar (en in de vaste functies daarna) heb ik veel ervaring opgedaan in het secretaresse/MA vakgebied. Ik heb…

Persoonlijk

Ik ben Emmy, geboren en getogen in Eindhoven.

Tijdens mijn detacheringsperiode van vijf jaar (en in de vaste functies daarna) heb ik veel ervaring opgedaan in het secretaresse/MA vakgebied.
Ik heb in zeer diverse werkomgevingen ervaringen mogen opdoen, van de bouw tot zakelijke dienstverlening, van food tot uitgeverij.

Het secretaresse/MA vak vind ik erg leuk om te doen, het past bij me. Ik ben graag ondersteunend bezig. Daar ligt ook mijn kracht.
Ik ben gewend om projectmatig te werken en overzicht te behouden in hectische en zelfs lawaaierige omstandigheden. Mijn talen zijn in orde en ik ben één van de weinigen die notuleren oprecht leuk vindt.
Verder vind ik relatiebeheer één van de leukste taken in het vak.

Verandering van branche vind ik op dit moment in mijn werkgeschiedenis aantrekkelijk omdat het voor mij persoonlijk weer een nieuwe ontwikkeling zou zijn en daar houd ik van. Ik wil niet vastroesten in mijn vak.

Als persoonlijke kenmerken zou ik willen noemen oplossingsgericht, improvisatietalent, snel omschakelen, betrokken, loyaal, vrolijk, gevoel voor humor en ik kan wel tegen een stootje. Verder werk ik graag zelfstandig, maar functioneer in een team ook prima. Ik heb graag contact met collega’s en relaties.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

februari 2015 – heden
KWS Infra (Projectbasis)
Projectsecretaresse
• agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
• diverse (bouw)vergaderingen in- en extern organiseren en notuleren
• administratieve ondersteuning uitvoerders
• regelen van alle voorkomende facilitaire zaken
• werkinstructie en controle op PBM’s alle collega’s
• relatiebeheer (o.a. Gemeente Eindhoven, omwonenden, stakeholders)

februari 2014 – oktober 2014
BAM Wegen B.V. (Projectbasis)
Projectsecretaresse/Document management
• agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
• aanspreekpunt stakeholders en omwonenden
• beheer e-mailbox project
• diverse (bouw)vergaderingen in- en extern organiseren en notuleren
• documentbeheer t.b.v. opleverdossier
• intern documentatiesysteem/informatiesysteem voor uitwisseling met opdrachtgever bijhouden, beheren en bewaken
• regelen van alle voorkomende facilitaire zaken

februari 2013 – januari 2014
STRABAG A.G.
Office Manager
• agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
• diverse (bouw)vergaderingen in- en extern organiseren en notuleren
• contracten, volmachten, power of attorney e.d. bewaken en beheren
• bewaken voortgang tender- en aanbestedingstrajecten en zorgdragen voor compleetheid documentatie
• intern documentatiesysteem/informatiesysteem voor projecten bijhouden, beheren en bewaken
• vertalingen maken Nederlands-Duits-Engels
• inkoop kantoormaterialen en -machines, werkkleding, PBM’s, etc. en de facturen controleren
• regelen van alle voorkomende facilitaire zaken, reizen, hotels, congressen
• relatiebeheer

april 2010 – oktober 2012
Heijmans B.V. (Gedetacheerd Secretary Plus)
Projectsecretaresse uitvoering wegenbouw
• agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
• diverse (bouw)vergaderingen in- en extern organiseren en notuleren
• verspreiding, verificatie en controle van bouwtekeningen
• voortgangscontrole op verificaties van en naar Ministerie van Rijkswaterstaat

juni 2005 – maart 2010
Vitae / Experis
Op detacheringsbasis werkzaam voor diverse opdrachtgevers, te weten:

Ballast Nedam - Commercieel secretaresse
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- afhandelen van sponsoraanvragen
- diverse vergaderingen organiseren en notuleren
- gasten ontvangen
- bijeenkomsten organiseren

Bouwcombinatie Infra2 - Projectsecretaresse uitvoering wegenbouw
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- archiveren en controle op laatste versie tekeningen
- leveringen invoeren en controleren
- diverse vergaderingen organiseren en notuleren
- zorgdragen voor werkkleding en pbm’s
- contact onderhouden met leveranciers m.b.t. planning
- urendeclaraties werknemers en onderaannemers controleren voor de facturatie
- organiseren van (publieks)bijeenkomsten

PricewaterhouseCoopers - Staff Planner
- associates inplannen bij alle klanten voor Zuid-Nederland, dubbelplanningen en knelpunten oplossen
- voorstellen doen t.a.v. teamopbouw op een opdrachtgever/ klant
- planningsvergaderingen organiseren en voorzitten en de actielijst bewaken
- planningsprogramma up-to-date houden en planningsverzoeken verwerken
- planningsverzoeken van andere Business Units beoordelen
- rapportages verzorgen m.b.t. uren van associates, gewonnen of verloren klanten en gevolgen daarvan
- beslissingen nemen t.b.v. planning op klanten, teamopbouw, toekennen van vakanties, toekennen van alternatieve werkzaamheden

Vitae Office - Account Assistant
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- afspraken met potentiële en bestaande kandidaten en hun consultants inplannen
- cv’s en persoonsgegevens in geautomatiseerd systeem invoeren en updaten
- gesprekken met kandidaten administratief afhandelen
- informatiebijeenkomsten, plenaire bijeenkomsten, trainingen, etentjes e.d. organiseren

Heijmans Hoofdkantoor, Rosmalen - Secretaresse PPS en financieel directeur
Ondersteunen van de directeur PPS:
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- vergaderingen en conference calls organiseren en notuleren
- opvragen, aannemen en verstrekken van vertrouwelijke informatie en deze secuur archiveren en bewaken
- opzetten van projectsecretariaat voor A2 Maastricht en Kromhout Kazerne te Utrecht
- gasten ontvangen, overnachtingen verzorgen, dinerafspraken regelen
Ondersteunen financieel directeur:
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- (vertrouwelijke) cijfers ter voorbereiding op auditrapportages invoeren
- deadlines bewaken voor de aan te leveren bijdragen van diverse divisies
- notulen van de financiële vergaderingen uitwerken

VION N.V., Son - Secretaresse Internal Audit Department en Hoofdkantoor
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- vergaderingen organiseren en notuleren
- verwerken van auditreports tot officiële huisstijl en opmaak en deze op spelling en taalgebruik controleren (zowel Nederlands als Engels)
- verzamelen en redigeren van teksten voor Internal Audit Manual en bewaken deadline
- buitenlandse reizen organiseren en plannen
- persberichten nakijken

NOP/Rendac Son (onderdeel van VION) - Secretaresse
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- vergaderingen organiseren en notuleren
- alle voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden

Danone Nederland, Maarssen - Sales secretaresse
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- vergaderingen organiseren en notuleren
- verzorgen en versturen van monsters van nieuwe producten
- opnemen van bestellingen van supermarkten en deze op tijd doorgeven aan distributiecentrum, afhandelen van klachten betreffende leveringen en dergelijke
- salesgegevens invoeren, verkoopcijfers uitdraaien en controleren
- organiseren van buitenlandse reizen

augustus 1998 – mei 2005
Wegener Suurland BV, Eindhoven
Diverse functies

Afdeling redactie
Afdeling traffic
Afdeling klantbetrekkingen en debiteurenbeheer


1996 - 1998 (op invalbasis)
Diverse scholen, regio Eindhoven
Leerkracht basisonderwijs

Werkervaring

februari 2015 – heden
KWS Infra (Projectbasis)
Projectsecretaresse
• agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
• diverse (bouw)vergaderingen in- en extern organiseren en notuleren
• administratieve ondersteuning uitvoerders
• regelen van alle voorkomende facilitaire zaken
• werkinstructie en controle op PBM’s alle collega’s
• relatiebeheer (o.a. Gemeente Eindhoven, omwonenden, stakeholders)

februari 2014 – oktober 2014
BAM Wegen B.V. (Projectbasis)
Projectsecretaresse/Document management
• agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
• aanspreekpunt stakeholders en omwonenden
• beheer e-mailbox project
• diverse (bouw)vergaderingen in- en extern organiseren en notuleren
• documentbeheer t.b.v. opleverdossier
• intern documentatiesysteem/informatiesysteem voor uitwisseling met opdrachtgever bijhouden, beheren en bewaken
• regelen van alle voorkomende facilitaire zaken

februari 2013 – januari 2014
STRABAG A.G.
Office Manager
• agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
• diverse (bouw)vergaderingen in- en extern organiseren en notuleren
• contracten, volmachten, power of attorney e.d. bewaken en beheren
• bewaken voortgang tender- en aanbestedingstrajecten en zorgdragen voor compleetheid documentatie
• intern documentatiesysteem/informatiesysteem voor projecten bijhouden, beheren en bewaken
• vertalingen maken Nederlands-Duits-Engels
• inkoop kantoormaterialen en -machines, werkkleding, PBM’s, etc. en de facturen controleren
• regelen van alle voorkomende facilitaire zaken, reizen, hotels, congressen
• relatiebeheer

april 2010 – oktober 2012
Heijmans B.V. (Gedetacheerd Secretary Plus)
Projectsecretaresse uitvoering wegenbouw
• agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
• diverse (bouw)vergaderingen in- en extern organiseren en notuleren
• verspreiding, verificatie en controle van bouwtekeningen
• voortgangscontrole op verificaties van en naar Ministerie van Rijkswaterstaat

juni 2005 – maart 2010
Vitae / Experis
Op detacheringsbasis werkzaam voor diverse opdrachtgevers, te weten:

Ballast Nedam - Commercieel secretaresse
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- afhandelen van sponsoraanvragen
- diverse vergaderingen organiseren en notuleren
- gasten ontvangen
- bijeenkomsten organiseren

Bouwcombinatie Infra2 - Projectsecretaresse uitvoering wegenbouw
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- archiveren en controle op laatste versie tekeningen
- leveringen invoeren en controleren
- diverse vergaderingen organiseren en notuleren
- zorgdragen voor werkkleding en pbm’s
- contact onderhouden met leveranciers m.b.t. planning
- urendeclaraties werknemers en onderaannemers controleren voor de facturatie
- organiseren van (publieks)bijeenkomsten

PricewaterhouseCoopers - Staff Planner
- associates inplannen bij alle klanten voor Zuid-Nederland, dubbelplanningen en knelpunten oplossen
- voorstellen doen t.a.v. teamopbouw op een opdrachtgever/ klant
- planningsvergaderingen organiseren en voorzitten en de actielijst bewaken
- planningsprogramma up-to-date houden en planningsverzoeken verwerken
- planningsverzoeken van andere Business Units beoordelen
- rapportages verzorgen m.b.t. uren van associates, gewonnen of verloren klanten en gevolgen daarvan
- beslissingen nemen t.b.v. planning op klanten, teamopbouw, toekennen van vakanties, toekennen van alternatieve werkzaamheden

Vitae Office - Account Assistant
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- afspraken met potentiële en bestaande kandidaten en hun consultants inplannen
- cv’s en persoonsgegevens in geautomatiseerd systeem invoeren en updaten
- gesprekken met kandidaten administratief afhandelen
- informatiebijeenkomsten, plenaire bijeenkomsten, trainingen, etentjes e.d. organiseren

Heijmans Hoofdkantoor, Rosmalen - Secretaresse PPS en financieel directeur
Ondersteunen van de directeur PPS:
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- vergaderingen en conference calls organiseren en notuleren
- opvragen, aannemen en verstrekken van vertrouwelijke informatie en deze secuur archiveren en bewaken
- opzetten van projectsecretariaat voor A2 Maastricht en Kromhout Kazerne te Utrecht
- gasten ontvangen, overnachtingen verzorgen, dinerafspraken regelen
Ondersteunen financieel directeur:
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- (vertrouwelijke) cijfers ter voorbereiding op auditrapportages invoeren
- deadlines bewaken voor de aan te leveren bijdragen van diverse divisies
- notulen van de financiële vergaderingen uitwerken

VION N.V., Son - Secretaresse Internal Audit Department en Hoofdkantoor
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- vergaderingen organiseren en notuleren
- verwerken van auditreports tot officiële huisstijl en opmaak en deze op spelling en taalgebruik controleren (zowel Nederlands als Engels)
- verzamelen en redigeren van teksten voor Internal Audit Manual en bewaken deadline
- buitenlandse reizen organiseren en plannen
- persberichten nakijken

NOP/Rendac Son (onderdeel van VION) - Secretaresse
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- vergaderingen organiseren en notuleren
- alle voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden

Danone Nederland, Maarssen - Sales secretaresse
- agendabeheer, telefoon-, post- en e-mailbehandeling
- vergaderingen organiseren en notuleren
- verzorgen en versturen van monsters van nieuwe producten
- opnemen van bestellingen van supermarkten en deze op tijd doorgeven aan distributiecentrum, afhandelen van klachten betreffende leveringen en dergelijke
- salesgegevens invoeren, verkoopcijfers uitdraaien en controleren
- organiseren van buitenlandse reizen

augustus 1998 – mei 2005
Wegener Suurland BV, Eindhoven
Diverse functies

Afdeling redactie
Afdeling traffic
Afdeling klantbetrekkingen en debiteurenbeheer


1996 - 1998 (op invalbasis)
Diverse scholen, regio Eindhoven
Leerkracht basisonderwijs

Lees meer

Opleiding

2015: BVCA - Diploma behaald
2006 – 2007: Management Assistent via ICM - Diploma behaald
1992 – 1996: Pedagogische Academie Hogeschool Hemelrijken - Diploma behaald
1990 – 1991: Sociale Academie propedeusejaar - Propedeuse behaald
1988 – 1990: HAVO Eckartcollege Eindhoven - Diploma behaald
1984 – 1988: MAVO Pentacollege Eindhoven - Diploma behaald

Persoonlijke effectiviteit en Time-management (2011)
Van Ontwikkelen naar Ont-wikkelen, persoonlijke groei (2007)
Persoonlijke ontwikkeling, durf te groeien (2006)

Opleiding

2015: BVCA - Diploma behaald
2006 – 2007: Management Assistent via ICM - Diploma behaald
1992 – 1996: Pedagogische Academie Hogeschool Hemelrijken - Diploma behaald
1990 – 1991: Sociale Academie propedeusejaar - Propedeuse behaald
1988 – 1990: HAVO Eckartcollege Eindhoven - Diploma behaald
1984 – 1988: MAVO Pentacollege Eindhoven - Diploma behaald

Persoonlijke effectiviteit en Time-management (2011)
Van Ontwikkelen naar Ont-wikkelen, persoonlijke groei (2007)
Persoonlijke ontwikkeling, durf te groeien (2006)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, zwemmen, muziek, concert- en theaterbezoek, wandelen, bestuurslid VVE appartementencomplex

Hobby's & interesses

Lezen, zwemmen, muziek, concert- en theaterbezoek, wandelen, bestuurslid VVE appartementencomplex

Eigenschappen

Oplossingsgericht, improvisatietalent, snel omschakelen, betrokken, loyaal, vrolijk, gevoel voor humor, direct, ad-rem, kan wel tegen een stootje

Eigenschappen

Oplossingsgericht, improvisatietalent, snel omschakelen, betrokken, loyaal, vrolijk, gevoel voor humor, direct, ad-rem, kan wel tegen een stootje

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Emmy Janssen te bekijken

Mijn documenten