• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

◦ November 2012 – Februari 2014 Project leider Duurzaamheid – NedTrain B.V.
Binnen NedTrain de doelstelling ‘80% van de afvalstromen binnen de productie omgeving terug brengen naar Grondstof door middel van hergebruik of up-, down-, recycling van de afvalstromen’ te realiseren met de focus op restafval.

◦ April 2012 – Oktober 2012 Proces coördinator – Bureau Jeugdzorg Amsterdam
Herstructureren van de afdeling ondersteunende diensten. In kaart brengen en herschrijven van processen ten aanzien van bestaande producten en diensten. Motiveren en coachen van bestaand personeel, met als doel de servicegraad en klanttevredenheid te verhogen.

◦ September 2010 – December 2011 Facilitair Coördinator – Bausch en Lomb B.V.
Verantwoordelijk voor de back office binnen het Europees Logistiek Centrum op Schiphol en ondersteunend aan de Facility Manager en Arbo Coördinator.

◦ Februari 2010 – September 2010 Duikinstructeur in Thailand en Caribbean
Geven van duiklessen van het Open Water brevet tot Divemaster.

◦ Augustus 2008 – Januari 2010 Facilitair Coördinator – NedTrain B.V.
Aanspreekpunt en verantwoordelijke voor de (facilitaire) back office. Processen beheren en verbeteren, beleidsstukken schrijven ten behoeve van het Facilitair Bedrijf, aansturen van beveiliging, catering, (gebouw- en trein gebonden) schoonmaak, periodiek overleg met leveranciers, SLA’s opstellen en events organiseren waren een deel van de werkzaamheden. Daarnaast was ik bedrijfshulpverlener.

◦ Juli 2007 – Juli 2008 Officemanager – Dagblad de Pers
Verantwoordelijk voor facilitair beheer, inkoop, wagenpark, personeelzaken en de salarisadministratie, waarbij een goede rolverdeling essentieel was.

◦ Februari 2005 – Juni 2007 Locatie coordinator – USG People B.V.
Verantwoordelijk voor de facilitaire processen tussen het hoofdkantoor en 10 kantoorverzamelpanden. Inrichten van de frontoffice, processen beschrijven, mensen werven, selecteren , coachen en trainen op de gewenste servicegraad te behalen. Diensten inrichten op de verschillende panden naar de wensen van de diverse (gevarieerde) klanten.

◦ Januari 2003 – Juni 2003 Assistent Parkmanagement – Rendant Parkmanagement B.V. (Afstuderen)
Ontwerpen van een standaard om verschillende diensten op het gebied van Arbo, Gezondheid en Sport te kunnen ontwikkelen en te beheren op verschillende bedrijventerreinen. Daarnaast het ontwikkelen van de diensten Arbo, reïntegratie- en preventie ziekteverzuim en bedrijfsfitness voor verschillende bedrijventerreinen.

Werkervaring

◦ November 2012 – Februari 2014 Project leider Duurzaamheid – NedTrain B.V.
Binnen NedTrain de doelstelling ‘80% van de afvalstromen binnen de productie omgeving terug brengen naar Grondstof door middel van hergebruik of up-, down-, recycling van de afvalstromen’ te realiseren met de focus op restafval.

◦ April 2012 – Oktober 2012 Proces coördinator – Bureau Jeugdzorg Amsterdam
Herstructureren van de afdeling ondersteunende diensten. In kaart brengen en herschrijven van processen ten aanzien van bestaande producten en diensten. Motiveren en coachen van bestaand personeel, met als doel de servicegraad en klanttevredenheid te verhogen.

◦ September 2010 – December 2011 Facilitair Coördinator – Bausch en Lomb B.V.
Verantwoordelijk voor de back office binnen het Europees Logistiek Centrum op Schiphol en ondersteunend aan de Facility Manager en Arbo Coördinator.

◦ Februari 2010 – September 2010 Duikinstructeur in Thailand en Caribbean
Geven van duiklessen van het Open Water brevet tot Divemaster.

◦ Augustus 2008 – Januari 2010 Facilitair Coördinator – NedTrain B.V.
Aanspreekpunt en verantwoordelijke voor de (facilitaire) back office. Processen beheren en verbeteren, beleidsstukken schrijven ten behoeve van het Facilitair Bedrijf, aansturen van beveiliging, catering, (gebouw- en trein gebonden) schoonmaak, periodiek overleg met leveranciers, SLA’s opstellen en events organiseren waren een deel van de werkzaamheden. Daarnaast was ik bedrijfshulpverlener.

◦ Juli 2007 – Juli 2008 Officemanager – Dagblad de Pers
Verantwoordelijk voor facilitair beheer, inkoop, wagenpark, personeelzaken en de salarisadministratie, waarbij een goede rolverdeling essentieel was.

◦ Februari 2005 – Juni 2007 Locatie coordinator – USG People B.V.
Verantwoordelijk voor de facilitaire processen tussen het hoofdkantoor en 10 kantoorverzamelpanden. Inrichten van de frontoffice, processen beschrijven, mensen werven, selecteren , coachen en trainen op de gewenste servicegraad te behalen. Diensten inrichten op de verschillende panden naar de wensen van de diverse (gevarieerde) klanten.

◦ Januari 2003 – Juni 2003 Assistent Parkmanagement – Rendant Parkmanagement B.V. (Afstuderen)
Ontwerpen van een standaard om verschillende diensten op het gebied van Arbo, Gezondheid en Sport te kunnen ontwikkelen en te beheren op verschillende bedrijventerreinen. Daarnaast het ontwikkelen van de diensten Arbo, reïntegratie- en preventie ziekteverzuim en bedrijfsfitness voor verschillende bedrijventerreinen.

Lees meer

Opleiding

Bachelor Facility Management
Duikinstructeur
Persoonlijke effectiviteit
EFR Instructeur (EHBO)

Opleiding

Bachelor Facility Management
Duikinstructeur
Persoonlijke effectiviteit
EFR Instructeur (EHBO)

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Duiken, onderwater fotografie, lezen, wandelen.

Hobby's & interesses

Duiken, onderwater fotografie, lezen, wandelen.

Eigenschappen

Spontaan, doortastend, vriendelijk, perfectionistisch,
Waar een wil is is een weg!

Eigenschappen

Spontaan, doortastend, vriendelijk, perfectionistisch,
Waar een wil is is een weg!

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden