• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een gedreven en enthousiaste marketingcommunicatie adviseur die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Ik kan organisatiebreed goed samenwerken, maar ben ook heel goed in staat om…

Persoonlijk

Ik ben een gedreven en enthousiaste marketingcommunicatie adviseur die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Ik kan organisatiebreed goed samenwerken, maar ben ook heel goed in staat om zelfstandig te werken. Ik weet hoe social media en online middelen slim kunnen worden ingezet, al dan niet in combinatie met offline middelen. Heb een duidelijke visie maar sta ook open voor de mening van anderen. Ik denk vooruit, werk hard en snel en heb een scherp verstand. Bij mij is een klus altijd in goede handen.

Ik ben op zoek naar een functie waarin ik mijn adviesvaardigheden op het gebied van communicatie en marketing kan inzetten en verder kan ontwikkelen. Daarbij wil ik werken voor een organisatie met een maatschappelijke grondslag, een mensgerichte organisatie. Bij voorkeur in de zorg- of onderwijssector.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

sep 2012 – feb 2015
COÖPERATIE VGZ, ARNHEM

Adviseur Marketing & Communicatie

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Ontwikkelen, schrijven en uitvoeren van jaarrond communicatieplannen gericht op verzekerden van twee doelgroepmerken in de publieke sector.
- Vanuit marketingcommunicatie expertise betrokken bij diverse grote projecten, waaronder de eindejaarscampagnes van diverse merken, maar ook het in de markt zetten van de VGZ Mindfulness Coach App en het project “Wijknetwerken”. In deze rol trad ik op als adviseur voor de interne klant, maar ook als opdrachtgever voor externe partijen (communicatie- en vormgevingsbureaus). Focus lag op doorlopende optimalisering, meting en bijsturing van alle activiteiten, gericht op het behalen van gestelde targets.
- Daarnaast verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van offline en online communicatiemiddelen (websites, brochures, brieven, etc).

sep 2011 – aug 2012
ROBERT HALF INTERNATIONAL, MELBOURNE, AUSTRALIË

Medewerker Sales Support

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Administratieve- en verkoopondersteuning aan consultantsteam.
- Organisatie van bedrijfspresentaties en team events, gericht op klanten en (potentiële) kandidaten.
- Redigeren en publiceren van vacatures op diverse vacaturesites.
- Receptie: meet & greet, archiefbeheer, notuleren etc.

jan 2011 – aug 2011
QUALITY HOTEL BATMAN’S HILL ON COLLINS, MELBOURNE, AUSTRALIË

Personal Assistant

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Managementondersteuning voor CEO en afdelingshoofden.
- Daarnaast verantwoordelijk voor consistente, professionele uitstraling in alle externe communicatie (advertenties, brochures, mailings).
- Aansturing van volledige vernieuwing van de offline en online huisstijl.
- Organiseren van professionele bedrijfspresentaties t.b.v. beurzen.
- Verzending en beheer van jaarlijkse tariefcontracten met reisorganisaties.

okt 2008 – okt 2010
UNIVE-VGZ-IZA-TRIAS, ARNHEM

Marketingcommunicatie Medewerker

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Uitvoeren van (jaarrond) communicatieplannen voor diverse zorgverzekeraars binnen UVIT die zich specifiek richten op de publieke sector (o.a. onderwijs, gemeenten, zorg).
- Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van offline en online communicatiemiddelen.
- Organisatie beursstand tijdens evenementen.
- Onderhoud van websites, inclusief coördinatie van een groot restyle project.

jan 2008 – sep 2008
ALETHIO BV, ZALTBOMMEL

Medewerker Communicatie & Commerciële Ondersteuning

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Ontwikkelen en uitvoeren marketingcommunicatieplan voor Alethio BV.
- Schrijven, proeflezen en redactie van alle marketing/communicatie uitingen (o.a. persberichten) én professionele contacten onderhouden met leveranciers en afnemers voor specifieke klant binnen Alethio BV.
- Organisatie beursstand (Kunstbeurs TEFAF te Maastricht) en aansluitend verantwoordelijk voor sales follow-up.

Werkervaring

sep 2012 – feb 2015
COÖPERATIE VGZ, ARNHEM

Adviseur Marketing & Communicatie

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Ontwikkelen, schrijven en uitvoeren van jaarrond communicatieplannen gericht op verzekerden van twee doelgroepmerken in de publieke sector.
- Vanuit marketingcommunicatie expertise betrokken bij diverse grote projecten, waaronder de eindejaarscampagnes van diverse merken, maar ook het in de markt zetten van de VGZ Mindfulness Coach App en het project “Wijknetwerken”. In deze rol trad ik op als adviseur voor de interne klant, maar ook als opdrachtgever voor externe partijen (communicatie- en vormgevingsbureaus). Focus lag op doorlopende optimalisering, meting en bijsturing van alle activiteiten, gericht op het behalen van gestelde targets.
- Daarnaast verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van offline en online communicatiemiddelen (websites, brochures, brieven, etc).

sep 2011 – aug 2012
ROBERT HALF INTERNATIONAL, MELBOURNE, AUSTRALIË

Medewerker Sales Support

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Administratieve- en verkoopondersteuning aan consultantsteam.
- Organisatie van bedrijfspresentaties en team events, gericht op klanten en (potentiële) kandidaten.
- Redigeren en publiceren van vacatures op diverse vacaturesites.
- Receptie: meet & greet, archiefbeheer, notuleren etc.

jan 2011 – aug 2011
QUALITY HOTEL BATMAN’S HILL ON COLLINS, MELBOURNE, AUSTRALIË

Personal Assistant

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Managementondersteuning voor CEO en afdelingshoofden.
- Daarnaast verantwoordelijk voor consistente, professionele uitstraling in alle externe communicatie (advertenties, brochures, mailings).
- Aansturing van volledige vernieuwing van de offline en online huisstijl.
- Organiseren van professionele bedrijfspresentaties t.b.v. beurzen.
- Verzending en beheer van jaarlijkse tariefcontracten met reisorganisaties.

okt 2008 – okt 2010
UNIVE-VGZ-IZA-TRIAS, ARNHEM

Marketingcommunicatie Medewerker

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Uitvoeren van (jaarrond) communicatieplannen voor diverse zorgverzekeraars binnen UVIT die zich specifiek richten op de publieke sector (o.a. onderwijs, gemeenten, zorg).
- Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van offline en online communicatiemiddelen.
- Organisatie beursstand tijdens evenementen.
- Onderhoud van websites, inclusief coördinatie van een groot restyle project.

jan 2008 – sep 2008
ALETHIO BV, ZALTBOMMEL

Medewerker Communicatie & Commerciële Ondersteuning

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Ontwikkelen en uitvoeren marketingcommunicatieplan voor Alethio BV.
- Schrijven, proeflezen en redactie van alle marketing/communicatie uitingen (o.a. persberichten) én professionele contacten onderhouden met leveranciers en afnemers voor specifieke klant binnen Alethio BV.
- Organisatie beursstand (Kunstbeurs TEFAF te Maastricht) en aansluitend verantwoordelijk voor sales follow-up.

Lees meer

Opleiding

2010: NIMA Marketing B Opleiding, ICM Educatie & Training te Utrecht

2009: NIMA Marketing A Opleiding, ICM Educatie & Training te Utrecht

2006 – 2008: Master Bedrijfscommunicatie Engels, Radboud Universiteit te Nijmegen

2005: Erasmus Internationaal Uitwisselingsprogramma (vakken gevolgd in o.a. Internationale marketing & Marketingcommunicatie), Dublin Institute of Technology, Ierland

2002-2006: Bachelor Bedrijfscommunicatie Engels, Radboud Universiteit te Nijmegen

1996 – 2002: VWO (Vakkenpakket Cultuur & Maatschappij), Mondriaan College te Oss

Opleiding

2010: NIMA Marketing B Opleiding, ICM Educatie & Training te Utrecht

2009: NIMA Marketing A Opleiding, ICM Educatie & Training te Utrecht

2006 – 2008: Master Bedrijfscommunicatie Engels, Radboud Universiteit te Nijmegen

2005: Erasmus Internationaal Uitwisselingsprogramma (vakken gevolgd in o.a. Internationale marketing & Marketingcommunicatie), Dublin Institute of Technology, Ierland

2002-2006: Bachelor Bedrijfscommunicatie Engels, Radboud Universiteit te Nijmegen

1996 – 2002: VWO (Vakkenpakket Cultuur & Maatschappij), Mondriaan College te Oss

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

Reizen, sporten, schrijven en lezen

Hobby's & interesses

Reizen, sporten, schrijven en lezen

Eigenschappen

Diplomatiek, analytisch, betrokken, pro-actief, enthousiast en accurraat.

Eigenschappen

Diplomatiek, analytisch, betrokken, pro-actief, enthousiast en accurraat.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sarie Sleenhof-Thijssen te bekijken