• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik woon ruim 5 jaar in Nederland. Ik mijn geboorteland was ik een actieve persoon en ik heb met veel plezier mijn taken uitgevoerd. In Nederland was ik bezig om goed de taal te leren. Dat is mij…

Persoonlijk

Ik woon ruim 5 jaar in Nederland. Ik mijn geboorteland was ik een actieve persoon en ik heb met veel plezier mijn taken uitgevoerd.
In Nederland was ik bezig om goed de taal te leren. Dat is mij gelukt maar vind ik persoonlijk onvoldoende om voor een functie als manager te solliciteren. Daarom heb ik besloten een andere richting in te slaan. Omdat ik heel goed met cijfers werk, wil ik graag verder richting administratie (financieel) aan de slag.
Om dat goed te kunnen aanpakken heb ik in Nederland een cursus Financial Assistant gevolgd en vrijwilligerswerk gedaan.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

In Roemenië heb ik ruim 5 jaar ervaring als Sales manager.
• In deze functie was ik verantwoordelijk voor werving en selectie van personeel.
• Het ontwikkelen en promoten van producten van het bedrijf.
• Implementatie bovenstaande verkoopstrategie en ontwikkelen verkoopstrategie.
• Volgen van en anticiperen op trends en ontwikkelingen in de markt.
• Contact onderhouden met bestaande klanten en werven van nieuwe klanten.
• Onderhandelen en afsluiten van contracten met klanten.
• Onderhouden van contracten met key-accounts ( Carrefour, Cora, Selgross).
• Omzetanalyse en voortgangsrapportage.

In Nederland heb ik ruim 2 jaar ervaring gedaan als vrijwilliger bij Stichting Piezo en H. Nicolaasparochie richting administratie (financieel)
Hier heb ik diverse werkzaamheden verricht met betrekking tot de crediteurenadministratie, verwerken van bankafschriften en kasboek, inkoop- en verkoopfacturen, coderen, controles en andere administratieve werkzaamheden.

Werkervaring

In Roemenië heb ik ruim 5 jaar ervaring als Sales manager.
• In deze functie was ik verantwoordelijk voor werving en selectie van personeel.
• Het ontwikkelen en promoten van producten van het bedrijf.
• Implementatie bovenstaande verkoopstrategie en ontwikkelen verkoopstrategie.
• Volgen van en anticiperen op trends en ontwikkelingen in de markt.
• Contact onderhouden met bestaande klanten en werven van nieuwe klanten.
• Onderhandelen en afsluiten van contracten met klanten.
• Onderhouden van contracten met key-accounts ( Carrefour, Cora, Selgross).
• Omzetanalyse en voortgangsrapportage.

In Nederland heb ik ruim 2 jaar ervaring gedaan als vrijwilliger bij Stichting Piezo en H. Nicolaasparochie richting administratie (financieel)
Hier heb ik diverse werkzaamheden verricht met betrekking tot de crediteurenadministratie, verwerken van bankafschriften en kasboek, inkoop- en verkoopfacturen, coderen, controles en andere administratieve werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

Bachelorgraad in het hoger economisch onderwijs in de richting bedrijfseconomie met een specialisatie in marketing.

Arbeidsgekwalificeerd Assistent ID-College Zoetermeer.

Financial Assistant (via LOI)

Human Reflections "Ik en mijn toekomst"

NT2 Programma I - staatsexamen

Opleiding

Bachelorgraad in het hoger economisch onderwijs in de richting bedrijfseconomie met een specialisatie in marketing.

Arbeidsgekwalificeerd Assistent ID-College Zoetermeer.

Financial Assistant (via LOI)

Human Reflections "Ik en mijn toekomst"

NT2 Programma I - staatsexamen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Roemeens (Uitstekend), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Roemeens (Uitstekend), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Design interieur, schilderen op zijde, reizen.

Hobby's & interesses

Design interieur, schilderen op zijde, reizen.

Eigenschappen

Over mijzelf kan ik vertellen dat ik heel gemotiveerd ben en graag wil werken en leren om mijzelf te ontwikkelen. Ernaar streef ik hoger op te komen in de organisatie, gedrag vertonen dat erop gericht is carriére te maken en succes te boeken. Langdurig en effectief kunnen omgaan met detailinformatie. Doelmatig blijven handelen door zich aan te passen aan veranderende omgeving, taken, verantwoordelijkheden en/of mensen. Ik ben in staat om een probleem, situatie of proces te ontleden en de herkomst en samenhang van de verschillende componenten te begrijpen. Zich verbonden tonen met de taak en de professie en op basis hiervan anderen stimuleren. Zich gedurende langere tijd intensief met een taak bezig kunnen houden, ook bij tegenslag. Volharden in een plan totdat het beoogde doel bereikt is. Zich gemakkelijk aan kunnen passen aan veranderende werkwijzen, werktijden, taken, verantwoordelijkheden, beleidswijzigingen, omgeving en gedragingen van anderen. Problemen of belemmeringen signaleren en zo snel mogelijk oplossen. Alert zijn en anticiperen op kansen, nieuwe situaties of problemen en er in een vroeg stadium naar handelen. Ik stel hoge eisen aan kwaliteit en ik streef naar verbetering van product of prestaties.

Eigenschappen

Over mijzelf kan ik vertellen dat ik heel gemotiveerd ben en graag wil werken en leren om mijzelf te ontwikkelen. Ernaar streef ik hoger op te komen in de organisatie, gedrag vertonen dat erop gericht is carriére te maken en succes te boeken. Langdurig en effectief kunnen omgaan met detailinformatie. Doelmatig blijven handelen door zich aan te passen aan veranderende omgeving, taken, verantwoordelijkheden en/of mensen. Ik ben in staat om een probleem, situatie of proces te ontleden en de herkomst en samenhang van de verschillende componenten te begrijpen. Zich verbonden tonen met de taak en de professie en op basis hiervan anderen stimuleren. Zich gedurende langere tijd intensief met een taak bezig kunnen houden, ook bij tegenslag. Volharden in een plan totdat het beoogde doel bereikt is. Zich gemakkelijk aan kunnen passen aan veranderende werkwijzen, werktijden, taken, verantwoordelijkheden, beleidswijzigingen, omgeving en gedragingen van anderen. Problemen of belemmeringen signaleren en zo snel mogelijk oplossen. Alert zijn en anticiperen op kansen, nieuwe situaties of problemen en er in een vroeg stadium naar handelen. Ik stel hoge eisen aan kwaliteit en ik streef naar verbetering van product of prestaties.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Viviana Versteeg-Panatie te bekijken