• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Competenties:
Stressbestendig, organiserend vermogen, betrokken, gedreven, klantgericht, dienstverlenend

Persoonlijk

Competenties:
Stressbestendig, organiserend vermogen, betrokken, gedreven, klantgericht, dienstverlenend

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Mei 2014- December 2014 Secretaresse, Rottinghuis’ Aannemingsbedrijf bv

Het uitvoeren van secretariële, administratieve, organisatorische en ondersteunende taken.
Werkzaamheden:
• opstellen, verwerken en afhandelen van correspondentie en documenten tbv projectleiders en werkvoorbereiders
• algehele afhandeling binnenkomende en uitgaande (digitale) post (registratie, verspreiding, archivering, verzendklaar)
• notuleren van vergaderingen
• actualiseren bedrijfsdocumentatie
• actualiseren contactgegevens leveranciers en onderaannemers
• agendabeheer
• ondersteunende werkzaamheden van algemene aard (organiseren receptie, jubilea etc. ten behoeve van medewerker)
• (her)schrijven van werkprocessen en werkinstructies
• receptie werkzaamheden
• afhandeling inkomende en uitgaande telefoongesprekken
• ontvangen en verwijzen van bezoekers

September 2011 - Oktober 2013 Regiosecretaresse, G4S Security Services

Het uitvoeren en coördineren van secretariële, administratieve, organisatorische en ondersteunende taken. Verantwoordelijk voor het facilitaire gedeelte van het regiokantoor en administratieve processen.
Werkzaamheden:
• ondersteuning aan manager, operationeel managers en HR adviseur
• toezien, signaleren en uitvoeren van administratieve taken op HR gebied, o.a.: aanleg, beheer en onderhoud van personeel- en klantendossiers; personeelsmutaties invoeren in personeels-informatiesysteem, ziek- en herstelmelding, verlofregistratie, administratieve ondersteuning aan werving-, selectie- en aanstellingsprocedure; aanleveren managementinformatie uit personeelsinformatiesysteem of verzuimapplicatie, bijhouden overzicht zoals verjaardagen, jubilea, opzeggen tijdelijke contracten; inkoop, planning en administratieve verwerking van opleidingen;
• eerste facilitair verantwoordelijke van het regiokantoor, o.a.: het organiseren van in- en externe bijeenkomsten en feesten; verzorgen locaties voor externe vergaderingen; hotelboekingen; vervoer; plaatsen van bestellingen en controleren van geleverde goederen en of dienst; eerste aanspreekpunt voor leveranciers en (facilitaire) medewerkers
• organiseren, agenderen, notuleren en uitwerken van vergaderingen; bewaken voortgang gemaakte afspraken en genomen besluiten
• het op tijd en volledig aanleveren van managementrapportages
• beheer agenda en alles regelen wat daaruit voortvloeit
• bewaken op belang en urgentie van de inkomende en uitgaande post
• eerste aanspreekpunt voor in- en externe contacten, ontvangen van bezoekers
• aanvraag en afwikkeling (her)screening beveiligingspas;
• (her)schrijven van werkprocessen en werkinstructies
• aanleg, beheer en onderhoud (digitaal) archief


November 2010 - Januari 2011 Managementassistente Marketing & Communicatie, Alfa College

Het uitvoeren van secretariële, administratieve, organisatorische en ondersteunende taken en beheer relatiegeschenken.
Naast uitvoering van de meest voorkomende secretariële, organisatorische en ondersteunende taken de
volgende administratieve taken:
• voorbereiden en administratieve verwerking verlof en ziek- en herstelmelding
• controle en administratieve verwerking van facturen en declaraties
• ondersteuning verlenen bij sponsoring en projecten
• beheer relatiegeschenken


1999 - augustus 2010 Managementassistente bij verschillende afdelingen, Menzis

Het uitvoeren en coördineren van secretariële, administratieve, organisatorische en ondersteunende taken. Verantwoordelijk voor een goed verloop van de administratieve processen.
Naast uitvoering van de meest voorkomende secretariële, organisatorische en ondersteunende taken de
volgende administratieve taken:

• ondersteuning verlenen bij het ontwikkelen en schrijven van adviesstukken
• redigeren van tekst
• het op tijd en volledig aanleveren van managementrapportages
• gebruik en beheer Sharepoint
• voorbereiden en monitoren jaarplancyclus
• controle en administratieve verwerking van facturen en declaraties ten behoeve van budget
• voorbereiden, monitoren en administratieve verwerking functionering- en beoordelinggesprekken via softwareapplicatie
• administratieve verwerking van mutaties werknemers en in- en uitdiensttredingen
• administratieve verwerking verlof en ziek/herstelmelding via softwareapplicatie;
• signalering mbt tijdelijke arbeidscontracten, jubilea, ziekteverzuim
• aanleg, beheer en onderhoud dossiers
• aanleg, beheer en onderhoud (digitaal) archief
• (her)schrijven van werkprocessen en werkinstructies
• waarnemen voor directiesecretaresse bij afwezigheid


1993 - 1999 Administratief medewerker bij verschillende units op één afdeling, Menzis

Verantwoordelijk voor het beoordelen, verwerken en afhandelen van aanvragen en declaraties van verzekerden.
Werkzaamheden:
• het beoordelen en verwerken van aanvragen en declaraties tbv verzekerden
• ergotherapeutisch advies aanvragen nav aanvraag ADL;
• voorbereiden en uitwerken van correspondentie
• (telefonische) contacten onderhouden met zorgaanbieders, ergotherapeuten en verzekerden
• bezwaarschriften in behandeling nemen;
• hoorzittingen plannen en afnemen;
• verweerschriften schrijven;
• Menzis vertegenwoordigen bij de Arrondissementsrechtbank

1992 – 1993 Hoofdkassier, ABN Amro

Verantwoordelijk voor geldstromen binnen de bank, geldautomaat en dagelijkse kasopmaak gehele bank

Werkervaring

Mei 2014- December 2014 Secretaresse, Rottinghuis’ Aannemingsbedrijf bv

Het uitvoeren van secretariële, administratieve, organisatorische en ondersteunende taken.
Werkzaamheden:
• opstellen, verwerken en afhandelen van correspondentie en documenten tbv projectleiders en werkvoorbereiders
• algehele afhandeling binnenkomende en uitgaande (digitale) post (registratie, verspreiding, archivering, verzendklaar)
• notuleren van vergaderingen
• actualiseren bedrijfsdocumentatie
• actualiseren contactgegevens leveranciers en onderaannemers
• agendabeheer
• ondersteunende werkzaamheden van algemene aard (organiseren receptie, jubilea etc. ten behoeve van medewerker)
• (her)schrijven van werkprocessen en werkinstructies
• receptie werkzaamheden
• afhandeling inkomende en uitgaande telefoongesprekken
• ontvangen en verwijzen van bezoekers

September 2011 - Oktober 2013 Regiosecretaresse, G4S Security Services

Het uitvoeren en coördineren van secretariële, administratieve, organisatorische en ondersteunende taken. Verantwoordelijk voor het facilitaire gedeelte van het regiokantoor en administratieve processen.
Werkzaamheden:
• ondersteuning aan manager, operationeel managers en HR adviseur
• toezien, signaleren en uitvoeren van administratieve taken op HR gebied, o.a.: aanleg, beheer en onderhoud van personeel- en klantendossiers; personeelsmutaties invoeren in personeels-informatiesysteem, ziek- en herstelmelding, verlofregistratie, administratieve ondersteuning aan werving-, selectie- en aanstellingsprocedure; aanleveren managementinformatie uit personeelsinformatiesysteem of verzuimapplicatie, bijhouden overzicht zoals verjaardagen, jubilea, opzeggen tijdelijke contracten; inkoop, planning en administratieve verwerking van opleidingen;
• eerste facilitair verantwoordelijke van het regiokantoor, o.a.: het organiseren van in- en externe bijeenkomsten en feesten; verzorgen locaties voor externe vergaderingen; hotelboekingen; vervoer; plaatsen van bestellingen en controleren van geleverde goederen en of dienst; eerste aanspreekpunt voor leveranciers en (facilitaire) medewerkers
• organiseren, agenderen, notuleren en uitwerken van vergaderingen; bewaken voortgang gemaakte afspraken en genomen besluiten
• het op tijd en volledig aanleveren van managementrapportages
• beheer agenda en alles regelen wat daaruit voortvloeit
• bewaken op belang en urgentie van de inkomende en uitgaande post
• eerste aanspreekpunt voor in- en externe contacten, ontvangen van bezoekers
• aanvraag en afwikkeling (her)screening beveiligingspas;
• (her)schrijven van werkprocessen en werkinstructies
• aanleg, beheer en onderhoud (digitaal) archief


November 2010 - Januari 2011 Managementassistente Marketing & Communicatie, Alfa College

Het uitvoeren van secretariële, administratieve, organisatorische en ondersteunende taken en beheer relatiegeschenken.
Naast uitvoering van de meest voorkomende secretariële, organisatorische en ondersteunende taken de
volgende administratieve taken:
• voorbereiden en administratieve verwerking verlof en ziek- en herstelmelding
• controle en administratieve verwerking van facturen en declaraties
• ondersteuning verlenen bij sponsoring en projecten
• beheer relatiegeschenken


1999 - augustus 2010 Managementassistente bij verschillende afdelingen, Menzis

Het uitvoeren en coördineren van secretariële, administratieve, organisatorische en ondersteunende taken. Verantwoordelijk voor een goed verloop van de administratieve processen.
Naast uitvoering van de meest voorkomende secretariële, organisatorische en ondersteunende taken de
volgende administratieve taken:

• ondersteuning verlenen bij het ontwikkelen en schrijven van adviesstukken
• redigeren van tekst
• het op tijd en volledig aanleveren van managementrapportages
• gebruik en beheer Sharepoint
• voorbereiden en monitoren jaarplancyclus
• controle en administratieve verwerking van facturen en declaraties ten behoeve van budget
• voorbereiden, monitoren en administratieve verwerking functionering- en beoordelinggesprekken via softwareapplicatie
• administratieve verwerking van mutaties werknemers en in- en uitdiensttredingen
• administratieve verwerking verlof en ziek/herstelmelding via softwareapplicatie;
• signalering mbt tijdelijke arbeidscontracten, jubilea, ziekteverzuim
• aanleg, beheer en onderhoud dossiers
• aanleg, beheer en onderhoud (digitaal) archief
• (her)schrijven van werkprocessen en werkinstructies
• waarnemen voor directiesecretaresse bij afwezigheid


1993 - 1999 Administratief medewerker bij verschillende units op één afdeling, Menzis

Verantwoordelijk voor het beoordelen, verwerken en afhandelen van aanvragen en declaraties van verzekerden.
Werkzaamheden:
• het beoordelen en verwerken van aanvragen en declaraties tbv verzekerden
• ergotherapeutisch advies aanvragen nav aanvraag ADL;
• voorbereiden en uitwerken van correspondentie
• (telefonische) contacten onderhouden met zorgaanbieders, ergotherapeuten en verzekerden
• bezwaarschriften in behandeling nemen;
• hoorzittingen plannen en afnemen;
• verweerschriften schrijven;
• Menzis vertegenwoordigen bij de Arrondissementsrechtbank

1992 – 1993 Hoofdkassier, ABN Amro

Verantwoordelijk voor geldstromen binnen de bank, geldautomaat en dagelijkse kasopmaak gehele bank

Lees meer

Opleiding

2000 – 2002 : Assistant to the Manager, HBO opleiding Hanzehogeschool
Marketing (Organisatie en haar omgeving), Organisatie en haar strategievorming, Mensen in organisaties
(Interne communicatie), Planning en Control, Kwaliteitszorg, Projectmanagement,
Afsluiting 2e jaar: In-Company Study: Beoordelen & Belonen
Diploma: Ja

1986 - 1991 : MEAO, C.A. Verrijn Stuartschool te Groningen
Secretariële richting
Diploma: Ja

2013: Timemanagement, Doen! Professional Organizing & Coaching
2012: Workshop Communicatie en Samenwerken met Jan van Setten
2009: Persoonlijke Effectiviteit, FMH te Amersfoort, Certificaat: Ja
2008: Update Outlook 2003, Simrap training & support te Groningen, Certificaat: Ja
2007: Business Objects End User te Zwolle, Certificaat: Ja
2006: Klantgerichtheid, Menzis te Groningen, Certificaat: Ja

Opleiding

2000 – 2002 : Assistant to the Manager, HBO opleiding Hanzehogeschool
Marketing (Organisatie en haar omgeving), Organisatie en haar strategievorming, Mensen in organisaties
(Interne communicatie), Planning en Control, Kwaliteitszorg, Projectmanagement,
Afsluiting 2e jaar: In-Company Study: Beoordelen & Belonen
Diploma: Ja

1986 - 1991 : MEAO, C.A. Verrijn Stuartschool te Groningen
Secretariële richting
Diploma: Ja

2013: Timemanagement, Doen! Professional Organizing & Coaching
2012: Workshop Communicatie en Samenwerken met Jan van Setten
2009: Persoonlijke Effectiviteit, FMH te Amersfoort, Certificaat: Ja
2008: Update Outlook 2003, Simrap training & support te Groningen, Certificaat: Ja
2007: Business Objects End User te Zwolle, Certificaat: Ja
2006: Klantgerichtheid, Menzis te Groningen, Certificaat: Ja

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

film, theater, koken, bootcamp, hardlopen

Hobby's & interesses

film, theater, koken, bootcamp, hardlopen

Eigenschappen

oprecht, betrokken en gedreven

Eigenschappen

oprecht, betrokken en gedreven

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Bouw & Infra
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Adrie Lobato-Voll te bekijken