• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Persoonlijk profiel: Samen bouwen, samen winnen! Voor mij is er maar één soort winnen: sámen winnen. Mijn talent is het creëren van bevlogen teams die in staat zijn zowel persoonlijke- als…

Persoonlijk

Persoonlijk profiel: Samen bouwen, samen winnen!
Voor mij is er maar één soort winnen: sámen winnen. Mijn talent is het creëren van bevlogen teams die in staat zijn zowel persoonlijke- als organisatiedoelstellingen te realiseren. Bij mijn aanpak richt ik mij op het te behalen resultaat en de onderlinge samenwerking. Daarnaast heb ik aandacht voor ieders talent en de ontwikkeling hiervan. Hierdoor voelen medewerkers zich gewaardeerd, betrokken en in hun kracht gezet. Mijn stijl heeft een energiek en transparant karakter en ik onderscheid mijzelf door een sterk empathisch vermogen. Andere kernwoorden die bij mij horen zijn: bevlogen, lef, klantgericht, verbinding en creativiteit. Dit maakt dat ik op inspirerende wijze een organisatie kan opzetten, verder uit kan bouwen en verandering door kan voeren.
Mijn ‘big 5 for life’: Passie, Ontdekken, Genieten, Groei, Liefde

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
2014 - februari 2015: Programmamanager Marketing REAAL
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
• implementeren klantcontact strategie binnen REAAL
• regie voeren en functioneel aansturen van interdisciplinaire teams op het gebied van klantcontact
• klantcontact principes borgen en toetsen aan nieuw beleid Marketing & Strategie

2011 - 2014: Bedrijfshoofd REAAL Klantenservice
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
• opstarten, optimaliseren, professionaliseren en uitbouwen van de dienstverlening van de klantenservice. Budgetverantwoordelijkheid: 11 mln. Resultaat: stijging NPS van -38% naar +5%
• ontwikkelen en implementeren van het klantcontact beleidsplan en operationeel plan
• aansturen, coachen en ontwikkelen van afdelingshoofden (omvang bedrijfsonderdeel 260 FTE)
• aansturen, coachen en ontwikkelen van stafspecialisten op het gebied van WFM, kwaliteit, kennis & opleidingen (omvang afdeling 12 FTE)
• opzetten van samenwerkingsverbanden met ketenpartners (outsourcing en insourcing)
• verantwoordelijk voor een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van de operatie en dienstverlening (op. excellence). Resultaat: terugbrengen cost per call van € 24,- naar € 16,-
• ambassadeur van de LEAN filosofie (o.a. continue verbeteren, ritmiek, PDCA)
• operationeel en functioneel leidinggeven aan (multi)disciplinaire projecten (opdrachtgever/senior user rol)

2008 - 2011: Afdelingshoofd REAAL Alkmaar
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
• operationele sturing en coachen van backoffice medewerkers (40 FTE)
• het opzetten van een nieuwe backoffice afdeling (integratie van DBV Zeist)
• projectleider Activity Based Costing

2006 - 2008: Management Trainee REAAL Verzekeringen N.V. te Alkmaar
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
• aansturen van een projectteam met vakspecialisten
• onderhouden van contact met intermediair/presentaties geven aan het intermediair
• bijdrage leveren aan het continue verbeteren van de interne processen

2002 - 2006: Hoofd Communicatie P60 Amstelveen
Eindverantwoordelijk voor public relations, externe & interne communicatie van dit culturele poppodium

Werkervaring

Werkervaring
2014 - februari 2015: Programmamanager Marketing REAAL
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
• implementeren klantcontact strategie binnen REAAL
• regie voeren en functioneel aansturen van interdisciplinaire teams op het gebied van klantcontact
• klantcontact principes borgen en toetsen aan nieuw beleid Marketing & Strategie

2011 - 2014: Bedrijfshoofd REAAL Klantenservice
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
• opstarten, optimaliseren, professionaliseren en uitbouwen van de dienstverlening van de klantenservice. Budgetverantwoordelijkheid: 11 mln. Resultaat: stijging NPS van -38% naar +5%
• ontwikkelen en implementeren van het klantcontact beleidsplan en operationeel plan
• aansturen, coachen en ontwikkelen van afdelingshoofden (omvang bedrijfsonderdeel 260 FTE)
• aansturen, coachen en ontwikkelen van stafspecialisten op het gebied van WFM, kwaliteit, kennis & opleidingen (omvang afdeling 12 FTE)
• opzetten van samenwerkingsverbanden met ketenpartners (outsourcing en insourcing)
• verantwoordelijk voor een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van de operatie en dienstverlening (op. excellence). Resultaat: terugbrengen cost per call van € 24,- naar € 16,-
• ambassadeur van de LEAN filosofie (o.a. continue verbeteren, ritmiek, PDCA)
• operationeel en functioneel leidinggeven aan (multi)disciplinaire projecten (opdrachtgever/senior user rol)

2008 - 2011: Afdelingshoofd REAAL Alkmaar
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
• operationele sturing en coachen van backoffice medewerkers (40 FTE)
• het opzetten van een nieuwe backoffice afdeling (integratie van DBV Zeist)
• projectleider Activity Based Costing

2006 - 2008: Management Trainee REAAL Verzekeringen N.V. te Alkmaar
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
• aansturen van een projectteam met vakspecialisten
• onderhouden van contact met intermediair/presentaties geven aan het intermediair
• bijdrage leveren aan het continue verbeteren van de interne processen

2002 - 2006: Hoofd Communicatie P60 Amstelveen
Eindverantwoordelijk voor public relations, externe & interne communicatie van dit culturele poppodium

Lees meer

Opleiding

2012 - heden: Universiteit van Amsterdam (Amsterdam Business School), Master (MSc) Bedrijfskunde
Pre-master afgerond in 2013. Masterfase (Strategy), vanaf september 2014. Keuzevakken 2015: Change management, New business models.

1997 - 2001: HBO Management Economie & Recht, Hogeschool Alkmaar, Diploma 2001
Vakken: onder andere commerciële economie, algemene economie, management
& organisatie, personeelsmanagement, statistiek, informatiekunde, privaat- en publiekrecht.

Opleiding

2012 - heden: Universiteit van Amsterdam (Amsterdam Business School), Master (MSc) Bedrijfskunde
Pre-master afgerond in 2013. Masterfase (Strategy), vanaf september 2014. Keuzevakken 2015: Change management, New business models.

1997 - 2001: HBO Management Economie & Recht, Hogeschool Alkmaar, Diploma 2001
Vakken: onder andere commerciële economie, algemene economie, management
& organisatie, personeelsmanagement, statistiek, informatiekunde, privaat- en publiekrecht.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Muziek! (spelen en luisteren), tennis, hardlopen, wielrennen, reizen (laatste reis Zuid Amerika) en lezen

Hobby's & interesses

Muziek! (spelen en luisteren), tennis, hardlopen, wielrennen, reizen (laatste reis Zuid Amerika) en lezen

Eigenschappen

• Energiek/Levendig
• Evenwichtig
• Doorzetter
• Transparant/Recht door zee
• Verbinder
• Enthousiast
• Winnaar
• Authentiek
• Realistisch/Nuchter
• Lef
• Generalist
• Flexibel
• Pragmatisch
• Innovatief
• Combinatie vriendelijke & Zakelijk
• Initiatiefrijk
• Actiegericht

Eigenschappen

• Energiek/Levendig
• Evenwichtig
• Doorzetter
• Transparant/Recht door zee
• Verbinder
• Enthousiast
• Winnaar
• Authentiek
• Realistisch/Nuchter
• Lef
• Generalist
• Flexibel
• Pragmatisch
• Innovatief
• Combinatie vriendelijke & Zakelijk
• Initiatiefrijk
• Actiegericht

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Techniek
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Aron Stam te bekijken

Mijn documenten