• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2014, januari – december:
Werkgever: Prysmian Nederland NV in Delft
Functie: Medewerker Customer Care

Taken: Ondersteuning afdeling customer care op commercieel, -en administratie gebied.
Verantwoordelijk voor de groothandelsklanten zoals de Technische Unie en Rexel.
Informatie vertrekken over produkten en klanten informeren over de leveringen.
Orderverwerking en controle op elektronische orders.

2001-2012: Siemens Nederland N.V, in 2009 Na fusie BSH
Werkgever: BSH Huishoudapparaten B.V
Functie: Back Office Sales Support


Taken: Het verwerking van orders, aangeleverd via post, mail of telefoon, aanmaken van facturen en controleren van de leveringen, Het opmaken en uitwerken van offertes. Het opmaken van financiële overzichten voor het managementteam.
Verder: Telefonisch informatie verstrekken aan klanten en dealers over producten en
voorraadsituaties (vraagbaak voor klanten en dealers). Ondersteunen van accountmanagers
en het informeren en begeleiden van dealers bij beurzen en dealerdagen. En Administratief
zorgen voor levering van de juiste producten op de juiste plaats op de juiste tijd.


1993 -2001
Werkgever: DEAC Nederland in Zoetermeer
Functie: medewerker verkoop binnendienst

Taken: Verantwoordelijk voor zowel commerciële als administratieve taken, in- en verkoop van producten zoals espressomachines, koffie ed. Verkoop van professionele keukenapparatuur, orderverwerking en facturering. Het maken van offertes , correspondentie en ondersteuning van de accountmanagers. Contact onderhouden met debiteuren over facturen en eventuele achterstallige betalingen. Het opmaken van voorraadoverzichten en het maken van een prognose voor de toekomstige inkoop van goederen.


1993-1993
Werkgever: Rabobank Den Haag.
Functie: Baliemedewerker particulieren.

Taken: klanten helpen en adviseren aan de balie, met betrekking tot de bankproducten.
(geld opnemen, storten, rekening openen, adviseren, doorverwijzen, afspraken maken bij
adviseurs, ed.)

Werkervaring

2014, januari – december:
Werkgever: Prysmian Nederland NV in Delft
Functie: Medewerker Customer Care

Taken: Ondersteuning afdeling customer care op commercieel, -en administratie gebied.
Verantwoordelijk voor de groothandelsklanten zoals de Technische Unie en Rexel.
Informatie vertrekken over produkten en klanten informeren over de leveringen.
Orderverwerking en controle op elektronische orders.

2001-2012: Siemens Nederland N.V, in 2009 Na fusie BSH
Werkgever: BSH Huishoudapparaten B.V
Functie: Back Office Sales Support


Taken: Het verwerking van orders, aangeleverd via post, mail of telefoon, aanmaken van facturen en controleren van de leveringen, Het opmaken en uitwerken van offertes. Het opmaken van financiële overzichten voor het managementteam.
Verder: Telefonisch informatie verstrekken aan klanten en dealers over producten en
voorraadsituaties (vraagbaak voor klanten en dealers). Ondersteunen van accountmanagers
en het informeren en begeleiden van dealers bij beurzen en dealerdagen. En Administratief
zorgen voor levering van de juiste producten op de juiste plaats op de juiste tijd.


1993 -2001
Werkgever: DEAC Nederland in Zoetermeer
Functie: medewerker verkoop binnendienst

Taken: Verantwoordelijk voor zowel commerciële als administratieve taken, in- en verkoop van producten zoals espressomachines, koffie ed. Verkoop van professionele keukenapparatuur, orderverwerking en facturering. Het maken van offertes , correspondentie en ondersteuning van de accountmanagers. Contact onderhouden met debiteuren over facturen en eventuele achterstallige betalingen. Het opmaken van voorraadoverzichten en het maken van een prognose voor de toekomstige inkoop van goederen.


1993-1993
Werkgever: Rabobank Den Haag.
Functie: Baliemedewerker particulieren.

Taken: klanten helpen en adviseren aan de balie, met betrekking tot de bankproducten.
(geld opnemen, storten, rekening openen, adviseren, doorverwijzen, afspraken maken bij
adviseurs, ed.)

Lees meer

Opleiding

MEAO Rotterdam:

MEAO (commerciële richting)

Opleiding

MEAO Rotterdam:

MEAO (commerciële richting)

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Hobby’s: Lid van de Ouderraad van het Stanislas College in Pijnacker, begeleiden en
coachen jeugdteams bij Avanti Korfbal Pijnacker, wandelen en fietsen, tuinieren.

Hobby's & interesses

Hobby’s: Lid van de Ouderraad van het Stanislas College in Pijnacker, begeleiden en
coachen jeugdteams bij Avanti Korfbal Pijnacker, wandelen en fietsen, tuinieren.

Eigenschappen

Eerlijk, sociaal, behulpzaam, doorzetter, teamplayer, harde werker, no-nonsens.

Eigenschappen

Eerlijk, sociaal, behulpzaam, doorzetter, teamplayer, harde werker, no-nonsens.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Industrie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marc Overvoorde te bekijken

Mijn documenten