• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In het verleden heb ik vanuit mijn opleiding als managementassistente ervaring op gedaan in vele administratieve handelingen, zowel secretarieel als financieel. Ik ben zeer bekend met het werken met…

Persoonlijk

In het verleden heb ik vanuit mijn opleiding als managementassistente ervaring op gedaan in vele administratieve handelingen, zowel secretarieel als financieel. Ik ben zeer bekend met het werken met computers en computerprogramma’s. Ook met nieuwe programma’s kan ik zeer snel werken. Ik ben sociaal in de omgang en vind het dus ook prettig om in een team te werken. Naar klanten toe uit zich dit in mijn klantgerichtheid.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2010 - heden Ajuda ZZP/ freelance
Secretariële, financiële en vertaaldiensten voor diverse opdrachtgevers.

2007 - 2009 Maatschap Dubbelborgh, Dordrecht Secretarieel Medewerker
In deze functie was ik verantwoordelijk voor het zakelijk aannemen van de telefoon (zowel van interne als externe relaties) en het werken met de telefooncentrale. Ook hield ik mij bezig met de service aan klanten, het verzorgen van correspondentie via post en e-mail, het geven van informatie, het behandelen van klachten en het verzorgen van contracten. Daarnaast verleende ik ook ondersteuning bij de financiële administratie, in het bijzonder bij het inboeken en het aanmanen van debiteuren. Uiteindelijk heb ik goed in teamverband leren werken.

2006 - 2007 Persoonsgebonden Budget, Zwijndrecht Begeleider bij een ouder echtpaar
Twee dagen in de week verzorgde ik deze mensen en organiseerde ik activiteiten voor hen. Mijn doel was het ervoor zorgen dat de leefomstandigheden voor deze mensen zo optimaal mogelijk waren.

2006 Van der Giessen Management Partners, Zwijndrecht Interieurverzorger
Hier deed ik de interieurverzorging en ook heb ik een periode telefonische acquisitie gedaan.

2004 - 2006 Stichting Curadomi, Veenendaal en Dordrecht Thuishulp A
In deze functie verzorgde ik huishoudelijke taken voor particulieren.

2002 Hogeschool voor Economische Studies, Rotterdam Secretariaatsmedewerker
Voor deze werkgever voerde ik gegevens van studenten in in een administratiesysteem (CAAS), die ik ook bewerkte. Daarnaast was het mijn taak mailings aan studenten te archiveren, te notuleren en te verzenden.

2001 - 2002 Afdeling Nazorg Evangelische Omroep, Hilversum Stagiaire
Tijdens mijn studie hield ik mij bij deze omroep bezig met het invoeren van gespreksverslagen, het verzorgen van de correspondentie en het notuleren bij vergaderingen.

tot 2002 Diverse keren in de vakantie gewerkt als afwashulp bij Restaurant 'De Veerplaat' in Zwijndrecht.

Werkervaring

2010 - heden Ajuda ZZP/ freelance
Secretariële, financiële en vertaaldiensten voor diverse opdrachtgevers.

2007 - 2009 Maatschap Dubbelborgh, Dordrecht Secretarieel Medewerker
In deze functie was ik verantwoordelijk voor het zakelijk aannemen van de telefoon (zowel van interne als externe relaties) en het werken met de telefooncentrale. Ook hield ik mij bezig met de service aan klanten, het verzorgen van correspondentie via post en e-mail, het geven van informatie, het behandelen van klachten en het verzorgen van contracten. Daarnaast verleende ik ook ondersteuning bij de financiële administratie, in het bijzonder bij het inboeken en het aanmanen van debiteuren. Uiteindelijk heb ik goed in teamverband leren werken.

2006 - 2007 Persoonsgebonden Budget, Zwijndrecht Begeleider bij een ouder echtpaar
Twee dagen in de week verzorgde ik deze mensen en organiseerde ik activiteiten voor hen. Mijn doel was het ervoor zorgen dat de leefomstandigheden voor deze mensen zo optimaal mogelijk waren.

2006 Van der Giessen Management Partners, Zwijndrecht Interieurverzorger
Hier deed ik de interieurverzorging en ook heb ik een periode telefonische acquisitie gedaan.

2004 - 2006 Stichting Curadomi, Veenendaal en Dordrecht Thuishulp A
In deze functie verzorgde ik huishoudelijke taken voor particulieren.

2002 Hogeschool voor Economische Studies, Rotterdam Secretariaatsmedewerker
Voor deze werkgever voerde ik gegevens van studenten in in een administratiesysteem (CAAS), die ik ook bewerkte. Daarnaast was het mijn taak mailings aan studenten te archiveren, te notuleren en te verzenden.

2001 - 2002 Afdeling Nazorg Evangelische Omroep, Hilversum Stagiaire
Tijdens mijn studie hield ik mij bij deze omroep bezig met het invoeren van gespreksverslagen, het verzorgen van de correspondentie en het notuleren bij vergaderingen.

tot 2002 Diverse keren in de vakantie gewerkt als afwashulp bij Restaurant 'De Veerplaat' in Zwijndrecht.

Lees meer

Opleiding

MBO Managementassistent, diploma behaald in juni 2010
MBO Basisvaardigheden Managementassistent, diploma behaald in 2007
HBO Godsdienst Pastoraal Werk, diploma behaald in 2005
HBO PABO, propedeuse behaald in 1998
VWO Atheneum, diploma behaald in 1997
HAVO Diploma behaald in 1994

Opleiding

MBO Managementassistent, diploma behaald in juni 2010
MBO Basisvaardigheden Managementassistent, diploma behaald in 2007
HBO Godsdienst Pastoraal Werk, diploma behaald in 2005
HBO PABO, propedeuse behaald in 1998
VWO Atheneum, diploma behaald in 1997
HAVO Diploma behaald in 1994

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, gitaarspelen, zingen.

Hobby's & interesses

Lezen, gitaarspelen, zingen.

Eigenschappen

• Organisatorisch sterk en accuraat
• Flexibel
• Teamspeler
• Werk graag met mensen
• Tactvol

Eigenschappen

• Organisatorisch sterk en accuraat
• Flexibel
• Teamspeler
• Werk graag met mensen
• Tactvol

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, ZZP, Thuiswerk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Elzelien Sigmond te bekijken