• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2011-2014 Administrateur bij een grondverzetbedrijf
Het verzorgen van de financiële administratie van de diverse werkmaatschappijen (boeken
bank-kas-inkoop), aangiftes, afschrijvingen, intercompany verrekeningen en debiteurenbeheer.
Bijhouden urenregistratie medewerkers t.b.v. verloning. De financiële administratie werd
aanvankelijk gevoerd in Exact voor Dos. Later is overgegaan naar het branchepakket
BouwInfosys. Assistentie bij VCA audits. Beheer kantoorartikelen.

1994-2011 Naast mijn werk bij Lokal-Tronics B.V. verzorgde ik parttime vanuit huis het
secretariaat en de gehele financiële administratie van de koepelorganisatie
EHBO Nederland.
Het verzorgen van de gehele financiële administratie in Exact Globe,
verantwoording naar penningmeester. Het verzorgen van de bestellingen van
de aangesloten verenigingen. Notuleren vergaderingen en het opvolgen van
actiepunten. Contact met zusterorganisaties.

1992-2011 Aanvankelijk Consultant Exact (fulltime) en vanaf 1994 administrateur (parttime) bij Lokal-
Tronics B.V. in Hillegom.
Als consultant implementeerde ik Exact Software bij de klanten en assisteerde bij het werken
met Exact Software. Later verzorgde ik parttime de gehele financiële administratie in Exact
voor Dos, later Exact Globe. Boeken bank-kas-inkoop, facturatie, debiteurenbeheer. Tevens
assistentie directie en verkoop.

1989-1992 Administratief medewerkster/Inkoper bij Medisize in Hillegom
Het op peil houden van de voorraden met behulp van het Exact
softwarepakket E-Pas. Het aanmaken van productie recepturen. Contacten
met leveranciers (internationaal).

1987-1989 Directiesecretaresse bij Casema Regiokantoor Voorhout
Als directiesecretaresse verzorgde ik zelfstandig alle secretariële werkzaamheden op het
regiokantoor. Contact met hoofdkantoor.


1987-1987 Datatypiste bij ABN Bank (via uitzendbureau)
Handmatig invoeren van bankoverschrijvingen van klanten.

1985-1987 Verkoopmedewerker slagerij (zaterdagbaantje)

Werkervaring

2011-2014 Administrateur bij een grondverzetbedrijf
Het verzorgen van de financiële administratie van de diverse werkmaatschappijen (boeken
bank-kas-inkoop), aangiftes, afschrijvingen, intercompany verrekeningen en debiteurenbeheer.
Bijhouden urenregistratie medewerkers t.b.v. verloning. De financiële administratie werd
aanvankelijk gevoerd in Exact voor Dos. Later is overgegaan naar het branchepakket
BouwInfosys. Assistentie bij VCA audits. Beheer kantoorartikelen.

1994-2011 Naast mijn werk bij Lokal-Tronics B.V. verzorgde ik parttime vanuit huis het
secretariaat en de gehele financiële administratie van de koepelorganisatie
EHBO Nederland.
Het verzorgen van de gehele financiële administratie in Exact Globe,
verantwoording naar penningmeester. Het verzorgen van de bestellingen van
de aangesloten verenigingen. Notuleren vergaderingen en het opvolgen van
actiepunten. Contact met zusterorganisaties.

1992-2011 Aanvankelijk Consultant Exact (fulltime) en vanaf 1994 administrateur (parttime) bij Lokal-
Tronics B.V. in Hillegom.
Als consultant implementeerde ik Exact Software bij de klanten en assisteerde bij het werken
met Exact Software. Later verzorgde ik parttime de gehele financiële administratie in Exact
voor Dos, later Exact Globe. Boeken bank-kas-inkoop, facturatie, debiteurenbeheer. Tevens
assistentie directie en verkoop.

1989-1992 Administratief medewerkster/Inkoper bij Medisize in Hillegom
Het op peil houden van de voorraden met behulp van het Exact
softwarepakket E-Pas. Het aanmaken van productie recepturen. Contacten
met leveranciers (internationaal).

1987-1989 Directiesecretaresse bij Casema Regiokantoor Voorhout
Als directiesecretaresse verzorgde ik zelfstandig alle secretariële werkzaamheden op het
regiokantoor. Contact met hoofdkantoor.


1987-1987 Datatypiste bij ABN Bank (via uitzendbureau)
Handmatig invoeren van bankoverschrijvingen van klanten.

1985-1987 Verkoopmedewerker slagerij (zaterdagbaantje)

Lees meer

Opleiding

1986 VWO, Fioretti college, diploma behaald (Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde I, Economie I,
Scheikunde en Biologie)
1987 Schoevers Directiesecretaresse Amsterdam, diploma behaald
1988 EHBO Diploma
2013 BHV (inmiddels verlopen maar ben bereid deze opnieuw te behalen)

Opleiding

1986 VWO, Fioretti college, diploma behaald (Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde I, Economie I,
Scheikunde en Biologie)
1987 Schoevers Directiesecretaresse Amsterdam, diploma behaald
1988 EHBO Diploma
2013 BHV (inmiddels verlopen maar ben bereid deze opnieuw te behalen)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Lezen, koken, zwemmen, WNF vrijwilligerswerk, EHBO

Hobby's & interesses

Lezen, koken, zwemmen, WNF vrijwilligerswerk, EHBO

Eigenschappen

Ik ben een zeer accurate flexibele medewerker die een ster is in het zoeken in oplossingen.

Eigenschappen

Ik ben een zeer accurate flexibele medewerker die een ster is in het zoeken in oplossingen.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten