• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Curriculum Vitae








Opleidingen:

2005 - 2006 Sociaal Pedagogisch Medewerker 4, ROC Zeeland te Goes, diploma.
2002 - 2005 Sociale Dienstverlening ROC Zeeland te Goes, diploma.
1997 - 2001 Mavo ,De Rede te Terneuzen, diploma.

Cursussen:

2014 - 2015 Juridisch secretaresse
2008 - 2008 Nagelstyliste, diploma
2006 - 2007 Visagie, De School van Mieke Petit, diploma

Vaardigheden : MS Office
Word
Excel
Lotus Notes, X-Wizz, Powerpoint, GPS, Compas

Talenkennis: Nederlands en Engels uitstekend, in woord en geschrift.
Werkervaring:

Maart 2013 / Augustus 2014:
Openbaar Ministerie / Arrondissementsparket
( Medewerker Verwerken en Behandelen)

Taken:

• Dossiers digitaliseren
• Dossiers Waarmerken
• Dossiers en stukken scannen
• CVOM Zittingen voegen / completeren
• Rappelleren van aktes i.v.m. betekenen in persoon bijzondere raadkamer
• Uitsturen van beschikkingen bijzondere raadkamer
• Uploaden en verstrekken van rapportages aan ketenparnters
• Controleren en uitsturen van zittingen
• Stukken raadplegen in GPS en Compas (systeem OM)
• Dossiers lichten
• Rechtsstukken en proces verbalen verstrekken aan advocaten en/of andere rechtspersonen
• Controle houden en bewaken van termijnen op dossiers voor de zitting en/of afdoening
• Archiveren en invoegen
• Spoedstukken verwerken
• Retouren, het controleren van een proces verbaal op volledigheid en eventueel terugzenden ter completering.
• Telefonisch afhandelen van vragen door raadsman en / of verdachte
• Algemene mailbox verwerken


Januari 2012 / Januari 2013:
The Hand and Foot Spa (Vestigingsmanager)

Taken:

• Notuleren
• Kwaliteit verbetering
• Verantwoordelijk voor het bedenken van de volgende trainingen en het personeel opleiden;
Meet and Greet, communicatie, telefoon, sales, en product trainingen
• Website updaten
• Public Relations
• Agenda beheer
• E-mail beheer
• Alle inkomende telefoon
• Alle correspondentie
• Voorraad beheer
• Planning
• Aannemen en inzetten van bekwaam personeel
• Kas bijhouden
• Groepsarrangementen verzorgen
• Klantencontact
• B2B contacten onderhouden
• Stagiaires begeleiden
• Marketing
• Externe bezoekers ontvangen
• Postverwerking


Oktober 2011 / December 2011:
Openbaar Ministerie / Arrondissementsparket (administratief medewerker)
Afdeling Intake (tijdelijke functie)

Taken:

• Archief opschonen en ordenen
• Stukken controleren in GPS (geautomatiseerd systeem) en deze versturen naar
desbetreffende afdelingen.
• Alle lichte administratieve taken



Februari 2011 / September 2011:
Appco Nederland (Directiesecretaresse )
Voertaal van het bedrijf: Engels

Taken:

• Telefoonverkeer onderhouden (1ste lijn telefoon)
• E-mail verkeer onderhouden
• Agenda beheer
• Verwerken van alle sales voor de deadlines
• Voorwerk boekhouding
• Invoices verzorgen
• Facturatie
• Interviews inplannen en verzorgen
• Alle voorkomende administratieve taken die behoren bij recruitment
• Meet and Greet
• Het verzorgen van zaken reizen
• Receptie werkzaamheden
• Inplannen en verzorgen van cursusdag 1 keer per week
• Alle informatie verzamelen en correct verwerken van new starts
• Dagelijkse en wekelijkse sales invoeren n.a.v. een zelfontworpen stoplicht systeem, dit door mailen naar alle vestigingen buiten Nederland
• Earning summery bijhouden
• Bonds en Savings updaten
• Morning en juice calls, ideeën ventileren met alle vestigingen buiten Nederland
• Admin calls organiseren (voor verbeteringen onder alle admins en kwaliteit)
• Audit in elkaar zetten en deze met alle vestigingen naleven.


Januari 2010 / Januari 2011:
Compact Opleidingen (Directiesecretaresse)

Taken:

• Telefoonverkeer onderhouden
• Notuleren
• E-mail verkeer onderhouden en monitoren op deadlines
• Opleidingenregistratie
• Urenregistratie bijhouden van uitzendkrachten
• Declaratieformulieren verwerken
• Verslaglegging per kandidaat
• Rapportages naar overheidsinstellingen verzorgen
• Pro actief signaleren van valkuilen binnen het team en de hierop volgende acties bespreken
• Agendabeheer
• Externe bezoekers ontvangen
• Proces beschrijving van het gehele bedrijf per afdeling
• Processen bewaken
• Aanvraag van goedkeuringen indienen, deze monitoren en eventueel een reminder opvolgen
• Signaleren van zwakke cursisten en daarop actie ondernemen


Juli 2009 / Januari 2010 : Compact Opleidingen (Front office medewerkster)

Taken:

• Inschrijvingen verwerken van aanmeldingen van nieuwe cursisten
• Postverwerking
• Het maken en versturen van facturen
• Controle uitvoeren op betalingen
• Het plannen en verzorgen van cursussen op 10 locaties in Nederland
• Controle uitvoeren op volledigheid van cursistenbestanden en dossiers
• Monitoren van betalingsachterstanden
• Diploma’s uitdraaien
• Signaleren van valkuilen en tekortkomingen, deze oplossingsgericht bespreekbaar maken
• Eerste lijn telefoon
• E-mail beheer




Juli 2008 / Juli 2009: Zelfstandig ondernemer

Taken:

• Nagelstudio, werkzaam als nagelstyliste en visagiste
• Boekhouding bijhouden
• Stagiaires opleiden
• Klanten contact
• Alle dagelijkse werkzaamheden die bij een eigen onderneming horen



Januari 2008/ Juli 2008 : Inbev afdeling Legal ( back office & contractenbeheer)

Contracten beheer:

• Controle uitvoeren op de volledigheid van bijgevoegde stukken per contract.
• De desbetreffende jurist contacteren bij het ontbreken van stukken in het contract of bij onvolledigheid.
• Contracten verzenden middels pdf naar Hongarije
• Dagelijks contact onderhouden met de controlepost in Hongarije
• Monitoren van verzonden contracten middels een controlelijst in Excel
• Stukken en bedrijven controleren bij de KvK en kadaster

Back office:

• Het contact onderhouden met de klant
• Eventueel oplossingsgericht optreden naar de klant toe
• De buitendienst helpen met juridische stukken op te zoeken, en eventuele afspraken bevestigen, verzetten en telefonisch contact onderhouden.
Regelmatig naar het buitenland bellen of e-mailen om conferenties te bevestigen of afzeggen.
• Archiveren
• Telefoonverkeer regelen

Werkervaring

Curriculum Vitae








Opleidingen:

2005 - 2006 Sociaal Pedagogisch Medewerker 4, ROC Zeeland te Goes, diploma.
2002 - 2005 Sociale Dienstverlening ROC Zeeland te Goes, diploma.
1997 - 2001 Mavo ,De Rede te Terneuzen, diploma.

Cursussen:

2014 - 2015 Juridisch secretaresse
2008 - 2008 Nagelstyliste, diploma
2006 - 2007 Visagie, De School van Mieke Petit, diploma

Vaardigheden : MS Office
Word
Excel
Lotus Notes, X-Wizz, Powerpoint, GPS, Compas

Talenkennis: Nederlands en Engels uitstekend, in woord en geschrift.
Werkervaring:

Maart 2013 / Augustus 2014:
Openbaar Ministerie / Arrondissementsparket
( Medewerker Verwerken en Behandelen)

Taken:

• Dossiers digitaliseren
• Dossiers Waarmerken
• Dossiers en stukken scannen
• CVOM Zittingen voegen / completeren
• Rappelleren van aktes i.v.m. betekenen in persoon bijzondere raadkamer
• Uitsturen van beschikkingen bijzondere raadkamer
• Uploaden en verstrekken van rapportages aan ketenparnters
• Controleren en uitsturen van zittingen
• Stukken raadplegen in GPS en Compas (systeem OM)
• Dossiers lichten
• Rechtsstukken en proces verbalen verstrekken aan advocaten en/of andere rechtspersonen
• Controle houden en bewaken van termijnen op dossiers voor de zitting en/of afdoening
• Archiveren en invoegen
• Spoedstukken verwerken
• Retouren, het controleren van een proces verbaal op volledigheid en eventueel terugzenden ter completering.
• Telefonisch afhandelen van vragen door raadsman en / of verdachte
• Algemene mailbox verwerken


Januari 2012 / Januari 2013:
The Hand and Foot Spa (Vestigingsmanager)

Taken:

• Notuleren
• Kwaliteit verbetering
• Verantwoordelijk voor het bedenken van de volgende trainingen en het personeel opleiden;
Meet and Greet, communicatie, telefoon, sales, en product trainingen
• Website updaten
• Public Relations
• Agenda beheer
• E-mail beheer
• Alle inkomende telefoon
• Alle correspondentie
• Voorraad beheer
• Planning
• Aannemen en inzetten van bekwaam personeel
• Kas bijhouden
• Groepsarrangementen verzorgen
• Klantencontact
• B2B contacten onderhouden
• Stagiaires begeleiden
• Marketing
• Externe bezoekers ontvangen
• Postverwerking


Oktober 2011 / December 2011:
Openbaar Ministerie / Arrondissementsparket (administratief medewerker)
Afdeling Intake (tijdelijke functie)

Taken:

• Archief opschonen en ordenen
• Stukken controleren in GPS (geautomatiseerd systeem) en deze versturen naar
desbetreffende afdelingen.
• Alle lichte administratieve taken



Februari 2011 / September 2011:
Appco Nederland (Directiesecretaresse )
Voertaal van het bedrijf: Engels

Taken:

• Telefoonverkeer onderhouden (1ste lijn telefoon)
• E-mail verkeer onderhouden
• Agenda beheer
• Verwerken van alle sales voor de deadlines
• Voorwerk boekhouding
• Invoices verzorgen
• Facturatie
• Interviews inplannen en verzorgen
• Alle voorkomende administratieve taken die behoren bij recruitment
• Meet and Greet
• Het verzorgen van zaken reizen
• Receptie werkzaamheden
• Inplannen en verzorgen van cursusdag 1 keer per week
• Alle informatie verzamelen en correct verwerken van new starts
• Dagelijkse en wekelijkse sales invoeren n.a.v. een zelfontworpen stoplicht systeem, dit door mailen naar alle vestigingen buiten Nederland
• Earning summery bijhouden
• Bonds en Savings updaten
• Morning en juice calls, ideeën ventileren met alle vestigingen buiten Nederland
• Admin calls organiseren (voor verbeteringen onder alle admins en kwaliteit)
• Audit in elkaar zetten en deze met alle vestigingen naleven.


Januari 2010 / Januari 2011:
Compact Opleidingen (Directiesecretaresse)

Taken:

• Telefoonverkeer onderhouden
• Notuleren
• E-mail verkeer onderhouden en monitoren op deadlines
• Opleidingenregistratie
• Urenregistratie bijhouden van uitzendkrachten
• Declaratieformulieren verwerken
• Verslaglegging per kandidaat
• Rapportages naar overheidsinstellingen verzorgen
• Pro actief signaleren van valkuilen binnen het team en de hierop volgende acties bespreken
• Agendabeheer
• Externe bezoekers ontvangen
• Proces beschrijving van het gehele bedrijf per afdeling
• Processen bewaken
• Aanvraag van goedkeuringen indienen, deze monitoren en eventueel een reminder opvolgen
• Signaleren van zwakke cursisten en daarop actie ondernemen


Juli 2009 / Januari 2010 : Compact Opleidingen (Front office medewerkster)

Taken:

• Inschrijvingen verwerken van aanmeldingen van nieuwe cursisten
• Postverwerking
• Het maken en versturen van facturen
• Controle uitvoeren op betalingen
• Het plannen en verzorgen van cursussen op 10 locaties in Nederland
• Controle uitvoeren op volledigheid van cursistenbestanden en dossiers
• Monitoren van betalingsachterstanden
• Diploma’s uitdraaien
• Signaleren van valkuilen en tekortkomingen, deze oplossingsgericht bespreekbaar maken
• Eerste lijn telefoon
• E-mail beheer




Juli 2008 / Juli 2009: Zelfstandig ondernemer

Taken:

• Nagelstudio, werkzaam als nagelstyliste en visagiste
• Boekhouding bijhouden
• Stagiaires opleiden
• Klanten contact
• Alle dagelijkse werkzaamheden die bij een eigen onderneming horen



Januari 2008/ Juli 2008 : Inbev afdeling Legal ( back office & contractenbeheer)

Contracten beheer:

• Controle uitvoeren op de volledigheid van bijgevoegde stukken per contract.
• De desbetreffende jurist contacteren bij het ontbreken van stukken in het contract of bij onvolledigheid.
• Contracten verzenden middels pdf naar Hongarije
• Dagelijks contact onderhouden met de controlepost in Hongarije
• Monitoren van verzonden contracten middels een controlelijst in Excel
• Stukken en bedrijven controleren bij de KvK en kadaster

Back office:

• Het contact onderhouden met de klant
• Eventueel oplossingsgericht optreden naar de klant toe
• De buitendienst helpen met juridische stukken op te zoeken, en eventuele afspraken bevestigen, verzetten en telefonisch contact onderhouden.
Regelmatig naar het buitenland bellen of e-mailen om conferenties te bevestigen of afzeggen.
• Archiveren
• Telefoonverkeer regelen

Lees meer

Opleiding

Sociale Dienstverlening
SPW4
Juridisch secretaresse
Visagiste
Nagelstyliste

Opleiding

Sociale Dienstverlening
SPW4
Juridisch secretaresse
Visagiste
Nagelstyliste

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Hier ben ik vaak te vinden:

• Strand
• Buitenland (reizen)
• Winkelcentra (Love shopping)
• Terrasjes
• Restaurants
• Op de bank met een goede film

Hobby's & interesses

Hier ben ik vaak te vinden:

• Strand
• Buitenland (reizen)
• Winkelcentra (Love shopping)
• Terrasjes
• Restaurants
• Op de bank met een goede film

Eigenschappen

• Vrolijk
• Spontaan
• Initiatiefrijk
• Leergierig
• Ambitieus
• Sociaal
• Doelgericht
• Perfectionistisch
• Accuraat
• Hulpvaardig

Eigenschappen

• Vrolijk
• Spontaan
• Initiatiefrijk
• Leergierig
• Ambitieus
• Sociaal
• Doelgericht
• Perfectionistisch
• Accuraat
• Hulpvaardig

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Jurdisch
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Vastgoed & Makelaardij
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden