• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Specifieke vaardigheden Interne – externe communicatie, PR, begeleiden, organiseren/plannen, motiveren, schrijven, vertegenwoordiging, gesprekstechnieken. Doelstelling : Begeleiding en…

Persoonlijk

Specifieke vaardigheden
Interne – externe communicatie, PR, begeleiden, organiseren/plannen, motiveren, schrijven, vertegenwoordiging, gesprekstechnieken.

Doelstelling : Begeleiding en ondersteuning van mensen (al dan niet met een chronische aandoening) op psychisch vlak. Door te luisteren naar mensen en met hen het gesprek aan te gaan tracht ik structurele gedragingen, gedachtenpatronen en omstandigheden die niet bijdragen aan het (geestelijk) welzijn te herkennen en bespreekbaar te maken en mensen motiveren hun kracht en kwaliteiten te vinden en te gebruiken.

Passie: Mijn passie is door te praten met mensen inzichtelijk te kunnen maken, ordenen en ondersteunen van problematieken op allerlei vlak, waardoor mensen de ervaring en enthousiasme krijgen hierin ook zelf een bijdrage te leveren. Mijn sterke punten zijn mijn eigenschappen om interesse, enthousiasme en praktische instelling te combineren met mijn vaardigheden als onderzoeken, motiveren en organiseren en dit in woord, geschrift en gesprek over te brengen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Rivierduinen GGZ Haagstreek, GGZ begeleider Herstel en Ervaringsdeskundigheid (vrijwilliger)
Juli 2014-heden
• Startup pilot project Herstel in Zicht. Uitwerken cursusboek, cursus Train de Trainer
en begeleider herstelgroep.

Rivierduinen GGZ Midden-Holland Gouda, via Randstad Uitzendorganisatie
Oktober 2013 – 31.12.2013 - Directie secretaresse
Januari 2014 – 01.03.2014 - Stafsecretaresse
Verantwoordelijk voor agendabeheer (Outlook en Psygis), het plannen van vergaderingen voor clustermanager Klinieken, directeur Behandelzaken, verrichten van werkzaamheden voor Facilitair manager (coordinatie BHV-cursussen en financiele doorbelastingen), verwerken en afwikkeling verslagen Suicide-commissie, beheer klachtenregistratie, andere administratieve ondersteuning en postverwerking.

Activite
2012-2013 Vrijwilliger maatjesproject
Ondersteuning psychiatrisch patient met psychotisch/depressief ziektebeeld en angststoornissen. Wekelijkse bezoeken waarin tijd was voor gesprekken over het levensverhaal, vooruitgang/ stagnatie/blokkades in psychisch herstel, levens-zin, herinvulling van dagen, wandelen en creativiteit.

Hogeschool Leiden, via Randstad Uitzendorganisatie en dienstverband HL
Juni 2009 – mei 2012 - Management Assistent Social Work & Toegepaste Psychologie
- Management Assistent Facilitair Bedrijf
• Coördineren van de werkzaamheden binnen de afdeling Management Ondersteuning (secretariaatmedewerkers) SW&TP
• Verantwoordelijk voor het zo optimaal kunnen laten functioneren van Directeur SW & TP door organisatorische ondersteuning
• Contacten met clusteroverschrijdende afdelingen (Roosterbureau, Examenbureau, Studentzaken en Servicedesk) teneinde goede communicatie en afstemming te bewerkstelligen
• Zitting in de “Denktank” van Management Ondersteuning (Hogeschool-breed) teneinde efficiënte en eenduidige richtlijnen voor MO te creëren en tot uitvoering te (laten) brengen
• Verantwoordelijk voor het coördineren van de werkzaamheden van de manager Facilitair Bedrijf (FB bestaat uit 7 afdelingen) en zo optimaal mogelijk laten functioneren door organisatorische ondersteuning
• Contacten met managers en medewerkers van de 7 afdelingen, alsmede andere afdelingen binnen de Serviceorganisatie en indien mogelijk ondersteuning van betreffende managers binnen het FB
• Vacature be- en afhandeling.

Dehaco B.V. (via Randstad Uitzendorganisatie en dienstverband Dehaco), Lisserbroek
Januari 2008 – augustus 2009 - Directie Assistent en Personeelsverantwoordelijke

Politie Midden Holland, via Randstad Uitzendorganisatie, Leiderdorp
December 2007 - Directiesecretaresse
Op verzoek van de directie ben ik ingegaan op de vraag mijn bevindingen van de problematieken terzake het groepsdynamisch proces aan de directie en groep kenbaar en bespreekbaar te maken om cultuurveranderingen in gang te zetten.

Uniqema Nederland BV (via Randstad), Gouda
Maart 2007 – november 2007 - Secretaresse HRM/ HR assistent
- Directiesecretaresse

Campina Nederland BV, Woerden
Maart 2005 – Juni 2006 - Secretaresse Groepsdirecteur HRM

Werkervaring

Rivierduinen GGZ Haagstreek, GGZ begeleider Herstel en Ervaringsdeskundigheid (vrijwilliger)
Juli 2014-heden
• Startup pilot project Herstel in Zicht. Uitwerken cursusboek, cursus Train de Trainer
en begeleider herstelgroep.

Rivierduinen GGZ Midden-Holland Gouda, via Randstad Uitzendorganisatie
Oktober 2013 – 31.12.2013 - Directie secretaresse
Januari 2014 – 01.03.2014 - Stafsecretaresse
Verantwoordelijk voor agendabeheer (Outlook en Psygis), het plannen van vergaderingen voor clustermanager Klinieken, directeur Behandelzaken, verrichten van werkzaamheden voor Facilitair manager (coordinatie BHV-cursussen en financiele doorbelastingen), verwerken en afwikkeling verslagen Suicide-commissie, beheer klachtenregistratie, andere administratieve ondersteuning en postverwerking.

Activite
2012-2013 Vrijwilliger maatjesproject
Ondersteuning psychiatrisch patient met psychotisch/depressief ziektebeeld en angststoornissen. Wekelijkse bezoeken waarin tijd was voor gesprekken over het levensverhaal, vooruitgang/ stagnatie/blokkades in psychisch herstel, levens-zin, herinvulling van dagen, wandelen en creativiteit.

Hogeschool Leiden, via Randstad Uitzendorganisatie en dienstverband HL
Juni 2009 – mei 2012 - Management Assistent Social Work & Toegepaste Psychologie
- Management Assistent Facilitair Bedrijf
• Coördineren van de werkzaamheden binnen de afdeling Management Ondersteuning (secretariaatmedewerkers) SW&TP
• Verantwoordelijk voor het zo optimaal kunnen laten functioneren van Directeur SW & TP door organisatorische ondersteuning
• Contacten met clusteroverschrijdende afdelingen (Roosterbureau, Examenbureau, Studentzaken en Servicedesk) teneinde goede communicatie en afstemming te bewerkstelligen
• Zitting in de “Denktank” van Management Ondersteuning (Hogeschool-breed) teneinde efficiënte en eenduidige richtlijnen voor MO te creëren en tot uitvoering te (laten) brengen
• Verantwoordelijk voor het coördineren van de werkzaamheden van de manager Facilitair Bedrijf (FB bestaat uit 7 afdelingen) en zo optimaal mogelijk laten functioneren door organisatorische ondersteuning
• Contacten met managers en medewerkers van de 7 afdelingen, alsmede andere afdelingen binnen de Serviceorganisatie en indien mogelijk ondersteuning van betreffende managers binnen het FB
• Vacature be- en afhandeling.

Dehaco B.V. (via Randstad Uitzendorganisatie en dienstverband Dehaco), Lisserbroek
Januari 2008 – augustus 2009 - Directie Assistent en Personeelsverantwoordelijke

Politie Midden Holland, via Randstad Uitzendorganisatie, Leiderdorp
December 2007 - Directiesecretaresse
Op verzoek van de directie ben ik ingegaan op de vraag mijn bevindingen van de problematieken terzake het groepsdynamisch proces aan de directie en groep kenbaar en bespreekbaar te maken om cultuurveranderingen in gang te zetten.

Uniqema Nederland BV (via Randstad), Gouda
Maart 2007 – november 2007 - Secretaresse HRM/ HR assistent
- Directiesecretaresse

Campina Nederland BV, Woerden
Maart 2005 – Juni 2006 - Secretaresse Groepsdirecteur HRM

Lees meer

Opleiding

‘Train de Trainer Herstel in Zicht’, GGZ Midden Holland
‘Zicht op Herstel’, GGZ Midden Holland
School voor Imaginatie; Imaginatie bij kanker en andere chronische ziekten (afgerond 2013)
Psychosociaal Hulpverlener; Academie voor Integrale Menswetenschappen (HBO), SPSO te Utrecht (2006- 2011)
POH GGZ (Praktijk Ondersteuner Huisartsen in de Geestelijke Gezondheids Zorg) Academie voor Integrale Menswetenschappen, SPSO ( 2010-2011)
Cursus Personeelsmanagement en Arbeidsrecht (2009)
Arbeids- en Organisatiepsychologie (2001/2002)

Opleiding

‘Train de Trainer Herstel in Zicht’, GGZ Midden Holland
‘Zicht op Herstel’, GGZ Midden Holland
School voor Imaginatie; Imaginatie bij kanker en andere chronische ziekten (afgerond 2013)
Psychosociaal Hulpverlener; Academie voor Integrale Menswetenschappen (HBO), SPSO te Utrecht (2006- 2011)
POH GGZ (Praktijk Ondersteuner Huisartsen in de Geestelijke Gezondheids Zorg) Academie voor Integrale Menswetenschappen, SPSO ( 2010-2011)
Cursus Personeelsmanagement en Arbeidsrecht (2009)
Arbeids- en Organisatiepsychologie (2001/2002)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Schilderen, tuinieren, lezen

Hobby's & interesses

Schilderen, tuinieren, lezen

Eigenschappen

Leren/onderzoeken (door lezen, luisteren,bespreken, doen, vragen stellen, informatie verzamelen en onderzoeken, observeren, analyseren).
Organiseren/plannen (door details te ordenen, prioriteiten te stellen, te anticiperen, structuur aan te brengen, te definiëren, te integreren).

Ontwikkelen/creëren (door groei aan te moedigen en te bevorderen, schrijven).

Invloed uitoefenen (door suggesties te doen, te adviseren, te begeleiden, aan te moedigen, psycho-educatie, voordracht en presentatie).

Empathisch, sociaal, humoristisch, creatief, praktisch, doorzettingsvermogen, gemotiveerd om te leren en samen te werken.

Eigenschappen

Leren/onderzoeken (door lezen, luisteren,bespreken, doen, vragen stellen, informatie verzamelen en onderzoeken, observeren, analyseren).
Organiseren/plannen (door details te ordenen, prioriteiten te stellen, te anticiperen, structuur aan te brengen, te definiëren, te integreren).

Ontwikkelen/creëren (door groei aan te moedigen en te bevorderen, schrijven).

Invloed uitoefenen (door suggesties te doen, te adviseren, te begeleiden, aan te moedigen, psycho-educatie, voordracht en presentatie).

Empathisch, sociaal, humoristisch, creatief, praktisch, doorzettingsvermogen, gemotiveerd om te leren en samen te werken.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden