• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar: Een leuke administratieve baan waarvoor je een goede dosis creativiteit en flexibiliteit nodig hebt. Ik ben heel creatief en flexibel waar het gaat om organiseren, presenteren en…

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar: Een leuke administratieve baan waarvoor je een goede dosis creativiteit en flexibiliteit nodig hebt. Ik ben heel creatief en flexibel waar het gaat om organiseren, presenteren en plannen.
Het klantencontact, dat daar bij kan horen is voor mij een positieve aanvulling. Hiermee heb ik veel ervaring, mijn uitgangspunt is: behandel iedereen met respect en stel je altijd correct en gastvrij op.
Nieuwe programmatuur, materie en omstandigheden/situaties vind ik leuk en uitdagend, ik leer snel. Als ik bij kan dragen aan een ‘positief resultaat’ of op andere wijze iets kan betekenen binnen een organisatie geeft mij dit veel voldoening.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Vanaf 2014 tot februari 2015: Secretaresse en rapportagemedewerker bij
Pactum Jeugd- en Opvoedhulp; receptie/telefonie, verwerken rapportages, registreren, archiveren

Vanaf 2007 tot en met 2013: Secretaresse en Superuser registratiesysteem bij Bureau Jeugdzorg; notuleren, verwerken rapportages, verzenden correspondentie, registreren en controleren productinformatie, testen registratiesysteem

Vanaf 2005 tot en met 2006: Medisch Secretaresse bij een revalidatiecentrum;uitwerken dictaten, verzenden correspondentie

Vanaf 2005 tot en met 2006: Vrijwilliger bij een bewindvoering stichting; cliënten begeleiden en samen met hen de administratie op orde houden

Vanaf 2003 tot en met 2004: Medewerker Communicatie bij een Gemeente; samenstellen gemeentelijk nieuws, bijwonen persconferenties, organiseren van evenementen

Vanaf 1998 tot en met 2003: Freelance Verslaggever; bezoeken en verslagleggen van evenementen, bijeenkomsten, gemeenteraadsvergaderingen, persconferenties, etc.

Vanaf 1992: Diverse uitzendbureau’s Horeca; bediening, barmedewerker, ontbijtmedewerker, receptie etc.

Werkervaring

Vanaf 2014 tot februari 2015: Secretaresse en rapportagemedewerker bij
Pactum Jeugd- en Opvoedhulp; receptie/telefonie, verwerken rapportages, registreren, archiveren

Vanaf 2007 tot en met 2013: Secretaresse en Superuser registratiesysteem bij Bureau Jeugdzorg; notuleren, verwerken rapportages, verzenden correspondentie, registreren en controleren productinformatie, testen registratiesysteem

Vanaf 2005 tot en met 2006: Medisch Secretaresse bij een revalidatiecentrum;uitwerken dictaten, verzenden correspondentie

Vanaf 2005 tot en met 2006: Vrijwilliger bij een bewindvoering stichting; cliënten begeleiden en samen met hen de administratie op orde houden

Vanaf 2003 tot en met 2004: Medewerker Communicatie bij een Gemeente; samenstellen gemeentelijk nieuws, bijwonen persconferenties, organiseren van evenementen

Vanaf 1998 tot en met 2003: Freelance Verslaggever; bezoeken en verslagleggen van evenementen, bijeenkomsten, gemeenteraadsvergaderingen, persconferenties, etc.

Vanaf 1992: Diverse uitzendbureau’s Horeca; bediening, barmedewerker, ontbijtmedewerker, receptie etc.

Lees meer

Opleiding

MBO/HBO - Schakelcursus HBO Social Works, diploma behaald in 2006
MBO Sociale Dienstverlening - diploma behaald in 2005
SVH - Koksopleiding (noodgedwongen afgebroken in 1990)
MAVO - Diploma behaald in 1980

2007: Opleiding tot Verzorgende
2002: Cursus Receptioniste/Telefoniste
2002: Cursus Medische Terminologie
1992: Voedingsleer
1987: Opleiding Vakbekwaamheid Café- en Cateringbedrijf
1985: Middenstands-/Ondernemersopleiding, diploma behaald in 1986

Opleiding

MBO/HBO - Schakelcursus HBO Social Works, diploma behaald in 2006
MBO Sociale Dienstverlening - diploma behaald in 2005
SVH - Koksopleiding (noodgedwongen afgebroken in 1990)
MAVO - Diploma behaald in 1980

2007: Opleiding tot Verzorgende
2002: Cursus Receptioniste/Telefoniste
2002: Cursus Medische Terminologie
1992: Voedingsleer
1987: Opleiding Vakbekwaamheid Café- en Cateringbedrijf
1985: Middenstands-/Ondernemersopleiding, diploma behaald in 1986

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Website design
PR-activiteiten
Photoshop
Schrijven

Hobby's & interesses

Website design
PR-activiteiten
Photoshop
Schrijven

Eigenschappen

Punctueel, creatief, flexibel, zorgvuldig, origineel

Eigenschappen

Punctueel, creatief, flexibel, zorgvuldig, origineel

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Design
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Interim, ZZP, Gedetacheerd
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Bea Slotman te bekijken

Mijn documenten