• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een vrolijke, enthousiaste vrouw die flexibel, ambitieus, klantgericht, loyaal en stressbestendig is. Na een loopbaan van 24 jaar bij de Rabobank organisatie ben ik op zoek naar een leuke,…

Persoonlijk

Ik ben een vrolijke, enthousiaste vrouw die flexibel, ambitieus, klantgericht, loyaal en stressbestendig is. Na een loopbaan van 24 jaar bij de Rabobank organisatie ben ik op zoek naar een leuke, afwisselende parttime functie binnen een uitdagende organisatie. Graag zoek ik een functie waarbij ik klantcontact heb, zoals een receptie of telefoniste functie. Een administratieve functie is ook van harte welkom. Dit jaar ga starten met een opleiding personeel en arbeid, vandaar dat ik ook graag reageer op een functie op het gebied van personeelszaken om alvast ervaring op te doen. Ik ben parttime beschikbaar, maar fulltime betrokken!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

2001 - 2015 Service en verkoopadviseur Particulieren en medewerkster Particulieren Desk (callcenter)
Rabobank Twente Oost te Oldenzaal
Klanten adviseren op het gebied van sparen, betalen, verzekeren en lenen zowel face to face op kantoor als per telefoon.

1998 - 2001 Medewerkster commerciële binnendienst bedrijven
Rabobank Hoogvliet-Poortugaal te Hoogvliet
Het ondersteunen van de accountmanager en zakelijke klanten advies geven op het gebied van zowel binnenlands als buitenlandsbetalingsverkeer.

1997 - 1998 Medewerkster cliëntadvies
Rabobank te Hellevoetsluis en Rozenburg
Het adviseren van klanten face to face op het gebied van sparen, betalen, lenen en verzekeren.

1996 - 1997 Hoofdkassier
Rabobank Voorne Putten Oost te Spijkenisse
Hoofdkassier, het verzorgen van de juiste in en uitstroom van de chartale (contante) middelen en het bijhouden van de voorraden geld.

1990 - 1996 Medewerkster Interne Diensten en medewerkster Cliënt Advies
Rabobank Aalsmeer te Aalsmeer
medewerkster Interne Diensten: het verzorgen van de post (rekeningafschriften) en secretariële werkzaamheden, bijv: correspondentie, telefoon aannemen en archiveren. medewerkster Cliënt Advies: het geven van advies aan klanten op het gebied van sparen, betalen, lenen en verzekeren.

Werkervaring

Werkervaring

2001 - 2015 Service en verkoopadviseur Particulieren en medewerkster Particulieren Desk (callcenter)
Rabobank Twente Oost te Oldenzaal
Klanten adviseren op het gebied van sparen, betalen, verzekeren en lenen zowel face to face op kantoor als per telefoon.

1998 - 2001 Medewerkster commerciële binnendienst bedrijven
Rabobank Hoogvliet-Poortugaal te Hoogvliet
Het ondersteunen van de accountmanager en zakelijke klanten advies geven op het gebied van zowel binnenlands als buitenlandsbetalingsverkeer.

1997 - 1998 Medewerkster cliëntadvies
Rabobank te Hellevoetsluis en Rozenburg
Het adviseren van klanten face to face op het gebied van sparen, betalen, lenen en verzekeren.

1996 - 1997 Hoofdkassier
Rabobank Voorne Putten Oost te Spijkenisse
Hoofdkassier, het verzorgen van de juiste in en uitstroom van de chartale (contante) middelen en het bijhouden van de voorraden geld.

1990 - 1996 Medewerkster Interne Diensten en medewerkster Cliënt Advies
Rabobank Aalsmeer te Aalsmeer
medewerkster Interne Diensten: het verzorgen van de post (rekeningafschriften) en secretariële werkzaamheden, bijv: correspondentie, telefoon aannemen en archiveren. medewerkster Cliënt Advies: het geven van advies aan klanten op het gebied van sparen, betalen, lenen en verzekeren.

Lees meer

Opleiding

Opleiding

1983 - 1989 HAVO, afgerond met dipoma

2010 - 2010 MBO, niveau 4, Commercieel medewerker bank- en verzekeringswezen, afgerond met diploma


Cursussen

1991 - 1991 Machine schrijven, Scheidegger

1991 - 1991 Oriëntatie Bankbedrijf, NIBE

1992 - 1992 Binnenlands Betalingsverkeer, NIBE

1993 - 1993 Sparen en Beleggen, NIBE

1994 - 1994 Consumptieve Kredietverlening, NIBE

2010 - 2010 WFT Schadeverzekeringen, WFT NIVO

2011 - 2011 Resultaatgericht Adviseren , Coach en Result

2012 - 2012 PE certificaat 2011 - 2012 voor WFT-basismodule, WFT-Consumptief Krediet, WFT-Schadeverzekeringen en WFT-Leven (excl.beleggen) en Schade, Dukers & Baelemans

Opleiding

Opleiding

1983 - 1989 HAVO, afgerond met dipoma

2010 - 2010 MBO, niveau 4, Commercieel medewerker bank- en verzekeringswezen, afgerond met diploma


Cursussen

1991 - 1991 Machine schrijven, Scheidegger

1991 - 1991 Oriëntatie Bankbedrijf, NIBE

1992 - 1992 Binnenlands Betalingsverkeer, NIBE

1993 - 1993 Sparen en Beleggen, NIBE

1994 - 1994 Consumptieve Kredietverlening, NIBE

2010 - 2010 WFT Schadeverzekeringen, WFT NIVO

2011 - 2011 Resultaatgericht Adviseren , Coach en Result

2012 - 2012 PE certificaat 2011 - 2012 voor WFT-basismodule, WFT-Consumptief Krediet, WFT-Schadeverzekeringen en WFT-Leven (excl.beleggen) en Schade, Dukers & Baelemans

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Mijn hobby's zijn: paardrijden, lezen en mijn honden

Hobby's & interesses

Mijn hobby's zijn: paardrijden, lezen en mijn honden

Eigenschappen

Succesvol willen zijn: Ik ben doelgericht, ambitieus en enthousiast.


Omgaan met verandering: Ik ben niet bang voor veranderingen. Nieuwe situaties pak ik snel op.


Aandacht voor anderen: Tijdens mijn werk en privé vind ik aandacht voor anderen erg belangrijk. Ik merk het vrij snel wanneer iemand ergens moeite mee heeft of niet mee kan komen en betrek diegene deze er dan bij..


Betrouwbaar en eerlijk zijn: Betrouwbaarheid en eerlijkheid vind ik erg belangrijk. Ik hou rekening met mijn omgeving en respecteer dat geen mens hetzelfde is.


Ontdekken en verkennen: Ik wacht niet af en een verandering zie ik als een uitdaging


Klantgericht werken: De klant staat bij mij centraal. Door de juiste vragen te stellen probeer ik erachter te komen wat de wensen van de klant zijn. Ik hou zoveel mogelijk rekening met de wensen van de klant. Klanttevredenheid staat bij mij bovenaan

Eigenschappen

Succesvol willen zijn: Ik ben doelgericht, ambitieus en enthousiast.


Omgaan met verandering: Ik ben niet bang voor veranderingen. Nieuwe situaties pak ik snel op.


Aandacht voor anderen: Tijdens mijn werk en privé vind ik aandacht voor anderen erg belangrijk. Ik merk het vrij snel wanneer iemand ergens moeite mee heeft of niet mee kan komen en betrek diegene deze er dan bij..


Betrouwbaar en eerlijk zijn: Betrouwbaarheid en eerlijkheid vind ik erg belangrijk. Ik hou rekening met mijn omgeving en respecteer dat geen mens hetzelfde is.


Ontdekken en verkennen: Ik wacht niet af en een verandering zie ik als een uitdaging


Klantgericht werken: De klant staat bij mij centraal. Door de juiste vragen te stellen probeer ik erachter te komen wat de wensen van de klant zijn. Ik hou zoveel mogelijk rekening met de wensen van de klant. Klanttevredenheid staat bij mij bovenaan

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Receptionist
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Bijbaan, Uitzendbasis
  • Salaris: < 1.750
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Alexandra Arendsen te bekijken