• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


De afgelopen jaren heb ik met heel veel plezier ervaring opgedaan op het gebied van administratief financieel en secretariële werkzaamheden. Vooral de diversiteit en afwisseling van mijn taken, maar…

Persoonlijk

De afgelopen jaren heb ik met heel veel plezier ervaring opgedaan op het gebied van administratief financieel en secretariële werkzaamheden. Vooral de diversiteit en afwisseling van mijn taken, maar ook de omgang met klanten, heb ik als zeer positief ervaren. Mijn hart ligt bij een administratieve functie, waarbij ik door de afwisseling en diversiteit van de werkzaamheden een duizendpoot kan zijn. Ik kan goed zelfstandig werken, maar werk ook graag in teamverband om zodoende mijn kennis te kunnen bundelen met die van anderen. Iedere medewerker is verantwoordelijk voor zijn eigen taken, maar velen weten altijd meer dan een. Gezien mijn kennis, ervaring en enthousiasme, denk ik dat ik een meerwaarde kan leveren in de samenwerking binnen uw organisatie. Het is voor mij dan ook een uitdaging om mijn kennis in te zetten, en verder te ontwikkelen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juni 2011 tot januari 2015 Immigratie- en Naturalisatiedienst te Zwolle
Functie : Medewerker verwerken en behandelen
Taken : Verwerken vreemdelingengegevens in CRM, opstarten van behandelplannen, deelname aan diverse projecten waaronder een LEAN-project.

December 2010 tot juni 2011 Total Facility Management / iNFacilities te Zwolle
Functie : Administratief medewerker
Taken : Verzorgen van de administratie inzake de verhuur van studentenwoningen t.b.v. buitenlandse studenten van de WUR in Wageningen : up to date houden van debiteurenkaarten, tijdig uitfactureren van de huren, innen van vorderingen en het verwerken van bankafschriften. Contact via e-mail met studenten over uitstaande vorderingen. Boeken van inkoopfacturen en archiveren. Urenregistratie en het bewaken van de discipline omtrent het boeken van uren.

September tot december 2010 Immigratie- en Naturalisatiedienst te Zwolle
Functie : Medewerker CPU
Taken : Verwerken vreemdelingendossiers in CRM

1998 tot april 2010 Het NIC BV Zwolle
Functie : Diverse

- Projectadministrateur
Taken : Ondersteunen van de projectleiders. Invoeren van personeelsgegevens in het geautomatiseerde systeem. Bewaken van de projectstatus. Openen van projecten en koppellen van resources en geldende tarieven aan de projecten. Tijdig uitfactureren van projecten. Opmaken en archiveren van projectdossiers. Urenregistratie en het bewaken van de discipline omtrent het boeken van uren. Poortwachter CRM. Plannen vergaderingen. Notuleren en uitwerken van de notulen.

- Medewerker debiteurenadministratie/Receptioniste
Taken : Registratie uitgaande facturen en archivering. Verwerken van de financiële transacties in de grootboekadministraties en de subadministraties van de debiteuren. Het registreren van bankafschriften. Het innen van vorderingen. Telefonisch contact met klanten over uitstaande vorderingen.. Verrichten van betalingen aan crediteuren. Wagenparkbeheer. Beheer klantenbestand. Ontvangen van bezoek. Telefoniste. Facilitaire werkzaamheden.

1991 - 1992 Boekhandel Bruna te Zwolle
Functie : Verkoopster

1978 - 1991 Het NIC voorheen Rijksinkoopbureau te Zwolle
Functie : Diverse

- Afdeling- c.q. projectsecretaresse
Taken : Agendabeheer. Ondersteunen manager IT en projectleiders. Plannen van vergaderingen. Voorbereiden vergaderstukken. Notuleren en uitwerken van de notulen. Postbehandeling. Archiveren van dossiers. Plannen opleidingen/cursussen. Facilitaire werkzaamheden. Budgetbeheer. Ontvangen van bezoekers. Afhandelen telefoonverkeer.

- Administratief medewerkster Financiële Administratie
Taken : Uitwerken correspondentie. Offertebehandeling. Telefoniste

Werkervaring

Juni 2011 tot januari 2015 Immigratie- en Naturalisatiedienst te Zwolle
Functie : Medewerker verwerken en behandelen
Taken : Verwerken vreemdelingengegevens in CRM, opstarten van behandelplannen, deelname aan diverse projecten waaronder een LEAN-project.

December 2010 tot juni 2011 Total Facility Management / iNFacilities te Zwolle
Functie : Administratief medewerker
Taken : Verzorgen van de administratie inzake de verhuur van studentenwoningen t.b.v. buitenlandse studenten van de WUR in Wageningen : up to date houden van debiteurenkaarten, tijdig uitfactureren van de huren, innen van vorderingen en het verwerken van bankafschriften. Contact via e-mail met studenten over uitstaande vorderingen. Boeken van inkoopfacturen en archiveren. Urenregistratie en het bewaken van de discipline omtrent het boeken van uren.

September tot december 2010 Immigratie- en Naturalisatiedienst te Zwolle
Functie : Medewerker CPU
Taken : Verwerken vreemdelingendossiers in CRM

1998 tot april 2010 Het NIC BV Zwolle
Functie : Diverse

- Projectadministrateur
Taken : Ondersteunen van de projectleiders. Invoeren van personeelsgegevens in het geautomatiseerde systeem. Bewaken van de projectstatus. Openen van projecten en koppellen van resources en geldende tarieven aan de projecten. Tijdig uitfactureren van projecten. Opmaken en archiveren van projectdossiers. Urenregistratie en het bewaken van de discipline omtrent het boeken van uren. Poortwachter CRM. Plannen vergaderingen. Notuleren en uitwerken van de notulen.

- Medewerker debiteurenadministratie/Receptioniste
Taken : Registratie uitgaande facturen en archivering. Verwerken van de financiële transacties in de grootboekadministraties en de subadministraties van de debiteuren. Het registreren van bankafschriften. Het innen van vorderingen. Telefonisch contact met klanten over uitstaande vorderingen.. Verrichten van betalingen aan crediteuren. Wagenparkbeheer. Beheer klantenbestand. Ontvangen van bezoek. Telefoniste. Facilitaire werkzaamheden.

1991 - 1992 Boekhandel Bruna te Zwolle
Functie : Verkoopster

1978 - 1991 Het NIC voorheen Rijksinkoopbureau te Zwolle
Functie : Diverse

- Afdeling- c.q. projectsecretaresse
Taken : Agendabeheer. Ondersteunen manager IT en projectleiders. Plannen van vergaderingen. Voorbereiden vergaderstukken. Notuleren en uitwerken van de notulen. Postbehandeling. Archiveren van dossiers. Plannen opleidingen/cursussen. Facilitaire werkzaamheden. Budgetbeheer. Ontvangen van bezoekers. Afhandelen telefoonverkeer.

- Administratief medewerkster Financiële Administratie
Taken : Uitwerken correspondentie. Offertebehandeling. Telefoniste

Lees meer

Opleiding

1973 – 1978 MAVO-4
1979 – 1980 Nederlandse bedrijfscorrespondentie
1985 – 1986 De praktijk van het notuleren
1988 Inleiding boekhouden en administratieve organisatie

Opleiding

1973 – 1978 MAVO-4
1979 – 1980 Nederlandse bedrijfscorrespondentie
1985 – 1986 De praktijk van het notuleren
1988 Inleiding boekhouden en administratieve organisatie

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Fries (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Tuinieren
Wandelen
Fietsen
Lezen
Bodybalance

Hobby's & interesses

Tuinieren
Wandelen
Fietsen
Lezen
Bodybalance

Eigenschappen

Ik heb veel ervaring op het gebied van (financieel) administratieve en secretariële werkzaamheden. Tevens heb ik enige jaren ervaring als receptioniste/telefoniste. Ik heb een goed cijfermatig inzicht. Ik heb een brede belangstelling en ben o.a. geïnteresseerd in zorg en welzijn, cultuur, natuur maar ook ben ik een mensen mens en maatschappelijk betrokken. Ik hecht veel belang aan het nakomen van afspraken en zal mijzelf altijd positief opstellen en inspannen om resultaatgerichte bijdrages te leveren. Direct opbouwende communicatie, respect en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Ik kan goed zelfstandig werken, maar werk ook graag in teamverband om zodoende mijn kennis te kunnen bundelen met die van anderen.

Eigenschappen

Ik heb veel ervaring op het gebied van (financieel) administratieve en secretariële werkzaamheden. Tevens heb ik enige jaren ervaring als receptioniste/telefoniste. Ik heb een goed cijfermatig inzicht. Ik heb een brede belangstelling en ben o.a. geïnteresseerd in zorg en welzijn, cultuur, natuur maar ook ben ik een mensen mens en maatschappelijk betrokken. Ik hecht veel belang aan het nakomen van afspraken en zal mijzelf altijd positief opstellen en inspannen om resultaatgerichte bijdrages te leveren. Direct opbouwende communicatie, respect en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Ik kan goed zelfstandig werken, maar werk ook graag in teamverband om zodoende mijn kennis te kunnen bundelen met die van anderen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Karin Waning te bekijken

Mijn documenten