• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Februari 2006 – heden Rechtbank Amsterdam, afdeling P&O te Amsterdam
Functie: (Junior) P&O adviseur/Opleidingsorganisator
Werkzaamheden:
• Adviseren leidinggevenden en informeren medewerkers over rechtspositionele regelgeving en arbeidsvoorwaarden.
• Verantwoordelijk voor het realiseren en initiëren van management- en sturingsinformatie.
• Het volgen van nieuwe ontwikkelingen, wet- en regelgeving en vertalen naar P&O-beleid.
• Ondersteuning leidinggevenden en uitvoering geven aan werving en selectie, aanstellingstrajecten en wet Poortwachter.
• Bewaken van en uitvoering geven aan verzuim, re-integratie, UWV/WIA-trajecten en voeren van verzuimgesprekken met medewerkers.
• Verantwoordelijk voor de realisatie, organisatie en inkoop van alle incompany cursussen binnen de rechtbank (ongeveer 150 cursussen/trainingen op jaarbasis).
• Het beheren en onderhouden van de contacten met opleidingsinstituten, docenten en cursisten.
• Inrichten van de werkprocessen inzake de organisatie van opleidings- en ontwikkeltrajecten.
• Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen bureau Opleidingen.

Maart 2004 – januari 2006 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Projectsecretaris: binnen diverse projecten: SUB Belastingdienst, Gegevens Diensten UWV en Boventalligheid
Werkzaamheden:
• Faciliteren en ondersteunen van 2 projectleiders en 12 projectleden. Doel project: herplaatsing van 3500 fte.
• Bewaken van en rapporteren over de voortgang van het project.
• Organiseren en voorbereiden van projectbrede bijeenkomsten.
• Opstellen beslisinformatie voor projectbrede bijeenkomsten.
• Voorbereiden vergaderingen en beheren actielijst van projectteam.

Januari 2003 – maart 2004 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Coördinator Servicedesk/Medewerker P&O

Februari 2001 – januari 2003 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Management Assistente/Medewerker P&O

Februari 1998 – februari 2001 MeesPierson/Fortis Bank Nederland, afdeling Finance & Control te Amsterdam
Functie: Management Assistente/Officemanager

Januari 1994 – februari 1998 Gak Nederland bv te Amsterdam
Functie: Directiesecretaresse voor 2 directieleden

Oktober – december 1993 Nedeximpo te Amsterdam
Functie: Vertaler Duits – Nederlands

Werkervaring

Februari 2006 – heden Rechtbank Amsterdam, afdeling P&O te Amsterdam
Functie: (Junior) P&O adviseur/Opleidingsorganisator
Werkzaamheden:
• Adviseren leidinggevenden en informeren medewerkers over rechtspositionele regelgeving en arbeidsvoorwaarden.
• Verantwoordelijk voor het realiseren en initiëren van management- en sturingsinformatie.
• Het volgen van nieuwe ontwikkelingen, wet- en regelgeving en vertalen naar P&O-beleid.
• Ondersteuning leidinggevenden en uitvoering geven aan werving en selectie, aanstellingstrajecten en wet Poortwachter.
• Bewaken van en uitvoering geven aan verzuim, re-integratie, UWV/WIA-trajecten en voeren van verzuimgesprekken met medewerkers.
• Verantwoordelijk voor de realisatie, organisatie en inkoop van alle incompany cursussen binnen de rechtbank (ongeveer 150 cursussen/trainingen op jaarbasis).
• Het beheren en onderhouden van de contacten met opleidingsinstituten, docenten en cursisten.
• Inrichten van de werkprocessen inzake de organisatie van opleidings- en ontwikkeltrajecten.
• Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen bureau Opleidingen.

Maart 2004 – januari 2006 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Projectsecretaris: binnen diverse projecten: SUB Belastingdienst, Gegevens Diensten UWV en Boventalligheid
Werkzaamheden:
• Faciliteren en ondersteunen van 2 projectleiders en 12 projectleden. Doel project: herplaatsing van 3500 fte.
• Bewaken van en rapporteren over de voortgang van het project.
• Organiseren en voorbereiden van projectbrede bijeenkomsten.
• Opstellen beslisinformatie voor projectbrede bijeenkomsten.
• Voorbereiden vergaderingen en beheren actielijst van projectteam.

Januari 2003 – maart 2004 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Coördinator Servicedesk/Medewerker P&O

Februari 2001 – januari 2003 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Management Assistente/Medewerker P&O

Februari 1998 – februari 2001 MeesPierson/Fortis Bank Nederland, afdeling Finance & Control te Amsterdam
Functie: Management Assistente/Officemanager

Januari 1994 – februari 1998 Gak Nederland bv te Amsterdam
Functie: Directiesecretaresse voor 2 directieleden

Oktober – december 1993 Nedeximpo te Amsterdam
Functie: Vertaler Duits – Nederlands

Lees meer

Opleiding

2015 Basiscursus Wet Werk en Bijstand/Participatiewet (MariënburgGroep)
2014 - 2015 HBO Kernopleiding Sociale Zekerheid (NCOI)
2012 Excel voor gevorderden (Explain IT)
2010 Omgaan met morele dilemma’s
2008 Praktijkdiploma Loonadministratie (IPD – gevolgd)
2007 Training Feedback (Stempels en Groenewegen)
2006 Rechtspositie & Ambtenarenrecht (ROI Den Haag)
2005 Cursus “Lef, omgaan met veranderingen” (Bureau Vis-trainingen)
2003 - 2005 ISBW – HBO Personeelsmanagement (HBO-diploma)
2000 “Professioneel leidinggeven voor Supervisors” (Van Dalsum & Schouten)
2000 Frans voor gevorderden (Foreign Affairs)
1998 - 1999 Algemene opleiding voor het bankbedrijf (NIBE)
1996 - 1997 Officemanagement (Schoevers Opleidingen)
1992 - 1993 Marketing (HEAO – gevolgd)
1987 - 1992 Hoger Secundair Technisch Onderwijs (VWO-niveau, Belgische
opleiding) – Secretariaat Talen met eindscriptie over het zelfstandig
secretariaat

Opleiding

2015 Basiscursus Wet Werk en Bijstand/Participatiewet (MariënburgGroep)
2014 - 2015 HBO Kernopleiding Sociale Zekerheid (NCOI)
2012 Excel voor gevorderden (Explain IT)
2010 Omgaan met morele dilemma’s
2008 Praktijkdiploma Loonadministratie (IPD – gevolgd)
2007 Training Feedback (Stempels en Groenewegen)
2006 Rechtspositie & Ambtenarenrecht (ROI Den Haag)
2005 Cursus “Lef, omgaan met veranderingen” (Bureau Vis-trainingen)
2003 - 2005 ISBW – HBO Personeelsmanagement (HBO-diploma)
2000 “Professioneel leidinggeven voor Supervisors” (Van Dalsum & Schouten)
2000 Frans voor gevorderden (Foreign Affairs)
1998 - 1999 Algemene opleiding voor het bankbedrijf (NIBE)
1996 - 1997 Officemanagement (Schoevers Opleidingen)
1992 - 1993 Marketing (HEAO – gevolgd)
1987 - 1992 Hoger Secundair Technisch Onderwijs (VWO-niveau, Belgische
opleiding) – Secretariaat Talen met eindscriptie over het zelfstandig
secretariaat

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Goed)

Hobby's & interesses

Koken/catering, lezen, films kijken

Hobby's & interesses

Koken/catering, lezen, films kijken

Eigenschappen

Ik ben positief ingesteld en heb veel werkervaring in de sector overheid en semi-overheid.
Ik ben enthousiast, sensitief en gedreven, wat zich in mijn werk vertaalt naar inzet, betrokkenheid, inlevingsvermogen en focus op dienstverlening. Ik sta open voor veranderingen en kan door mijn pragmatische instelling goed organiseren, plannen, coördineren en structureren.
Ik werk graag in een omgeving waar ik een bijdrage kan leveren aan een positieve sfeer, een goede samenwerking en oplossingsgericht kan meedenken. Ik heb de motivatie om hard te werken en te presteren.

Competenties:
Nauwgezet, gemotiveerd, gestructureerd, praktisch ingesteld en georganiseerd, dienstverlenend

Eigenschappen

Ik ben positief ingesteld en heb veel werkervaring in de sector overheid en semi-overheid.
Ik ben enthousiast, sensitief en gedreven, wat zich in mijn werk vertaalt naar inzet, betrokkenheid, inlevingsvermogen en focus op dienstverlening. Ik sta open voor veranderingen en kan door mijn pragmatische instelling goed organiseren, plannen, coördineren en structureren.
Ik werk graag in een omgeving waar ik een bijdrage kan leveren aan een positieve sfeer, een goede samenwerking en oplossingsgericht kan meedenken. Ik heb de motivatie om hard te werken en te presteren.

Competenties:
Nauwgezet, gemotiveerd, gestructureerd, praktisch ingesteld en georganiseerd, dienstverlenend

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Intercedent
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Politie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden