• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Augustus 2014 tot december 2014
Commercieel Bedrijfsadviseur HR bij Innovam. Het kennis- en opleidingsinstituut voor de mobiliteitsbranche.
HR dienstverlening voor externen bestaat uit een range van nieuw producten die ontwikkeld werden. In de pilot van het project heb ik een bijdrage geleverd aan het verkopen van de pilotproducten HR-scan, HR professional op afstand, outplacement, payrolling en de doorontwikkeling van deze producten door bij bedrijven wensen en behoeften inzichtelijk te krijgen. Tevens werden hierbij andere trainingen en begeleidingstrajecten verkocht.

Januari 2012 tot augustus 2014
Regionaal Bedrijfsadviseur - Opleidingsadviseur bij Aequor. Het kenniscentrum voor voedsel natuur en leefomgeving.
Als bedrijfsadviseur begeef ik me op het snijvlak tussen onderwijs en bedrijfsleven waarbij ik deze partijen verbind en van advies voorzie. Dit advies betreft voornamelijk hoe je een optimale leeromgeving creëert.
Kwaliteit vvan leerbedrijven borgen en zorgen voor voldoende nieuwe vakmensen. www.aequor.nl



April 2010 tot januari 2012
Regionaal Adviseur - Opleidingsadviseur bij Kenwerk. Het Kenniscentrum voor Horeca, Bakkerij, Reizen, Recreatie en Facilitaire Dienstverlening.
Werkzaamheden waren o.a. erkennen, adviseren en ondersteunen van leerbedrijven en onderwijsinstellingen in het ontwikkelen van een optimale leeromgeving. Het opzetten en stimuleren van samenwerkingsverbanden tussen onderwijs en bedrijfsleven hoorde daar bij. www.kenwerk.nl

Januari 2004 tot maart 2010
Diverse functies bij Arjan van Dijk, full-service evenementenorganisatie.

Oktober 2009 tot maart 2010
Projectmanager via Arjan van Dijk gedetacheerd bij Jaarbeurs Catering.
Verantwoordelijk voor het opzetten van en uitvoering geven aan een personeel B.V. JCJ (Jaarbeurs Catering Jobs). Het opstellen van begroting, personeelsbeleid en –handboek. Vaststellen van arbeidsvoorwaarden, afspraken maken met opdrachtgevers, opstellen van functieprofielen en werven en selecteren en trainen van medewerkers on the job. inplannen van medewerkers en verzorgen van de salarisadministratie. Aansturen van partymanagers en planningsmedewerker.
Ontwikkelen en uitvoer geven aan gastvrijheidtrainingen. www.jaarbeurscateringjobs.nl

Mei 2009 tot oktober 2009
Commercieel Projectmanager via Arjan van Dijk gedetacheerd bij SMAAK catering.
Werkzaamheden op de verkoop binnendienst, waaronder het opstellen van offertes, vaststellen van verkoopprijzen, afstemmen en boeken van entertainment. Eerste aanspreekpunt voor opdrachtgever na overdracht van de accountmanager. Budget bewaking voor uitvoer evenementen. Het opstellen van het marketingplan en uitvoering geven aan de activiteiten. www.smaakcatering.nl

Januari 2004 tot mei 2009
Personeelsfunctionaris bij Arjan van Dijk
Verantwoordelijk voor het uitvoeren en mede ontwikkelen van het personeelsbeleid. Aansturen van ondersteunend personeel. Werkzaamheden waren uitvoering geven aan, personeelsadministratie, verzuimregistratie, opstellen van functieprofielen, werving en selectie, contactpersoon voor uitzendbureaus. Het inventariseren van de opleidingsbehoefte, coördineren van opleidingen, schrijven van interne- en externe trainingen en het trainen van de medewerkers. Het voeren van beoordeling- en functioneringsgesprekken, personeelsplanning voor evenementen. www.arjanvandijk.nl

Januari 2004 tot maart 2010
Gedurende de werkperiode bij Arjan van Dijk Penningmeester van personeelsvereniging ‘De Vereniging’.

Werkervaring

Augustus 2014 tot december 2014
Commercieel Bedrijfsadviseur HR bij Innovam. Het kennis- en opleidingsinstituut voor de mobiliteitsbranche.
HR dienstverlening voor externen bestaat uit een range van nieuw producten die ontwikkeld werden. In de pilot van het project heb ik een bijdrage geleverd aan het verkopen van de pilotproducten HR-scan, HR professional op afstand, outplacement, payrolling en de doorontwikkeling van deze producten door bij bedrijven wensen en behoeften inzichtelijk te krijgen. Tevens werden hierbij andere trainingen en begeleidingstrajecten verkocht.

Januari 2012 tot augustus 2014
Regionaal Bedrijfsadviseur - Opleidingsadviseur bij Aequor. Het kenniscentrum voor voedsel natuur en leefomgeving.
Als bedrijfsadviseur begeef ik me op het snijvlak tussen onderwijs en bedrijfsleven waarbij ik deze partijen verbind en van advies voorzie. Dit advies betreft voornamelijk hoe je een optimale leeromgeving creëert.
Kwaliteit vvan leerbedrijven borgen en zorgen voor voldoende nieuwe vakmensen. www.aequor.nl



April 2010 tot januari 2012
Regionaal Adviseur - Opleidingsadviseur bij Kenwerk. Het Kenniscentrum voor Horeca, Bakkerij, Reizen, Recreatie en Facilitaire Dienstverlening.
Werkzaamheden waren o.a. erkennen, adviseren en ondersteunen van leerbedrijven en onderwijsinstellingen in het ontwikkelen van een optimale leeromgeving. Het opzetten en stimuleren van samenwerkingsverbanden tussen onderwijs en bedrijfsleven hoorde daar bij. www.kenwerk.nl

Januari 2004 tot maart 2010
Diverse functies bij Arjan van Dijk, full-service evenementenorganisatie.

Oktober 2009 tot maart 2010
Projectmanager via Arjan van Dijk gedetacheerd bij Jaarbeurs Catering.
Verantwoordelijk voor het opzetten van en uitvoering geven aan een personeel B.V. JCJ (Jaarbeurs Catering Jobs). Het opstellen van begroting, personeelsbeleid en –handboek. Vaststellen van arbeidsvoorwaarden, afspraken maken met opdrachtgevers, opstellen van functieprofielen en werven en selecteren en trainen van medewerkers on the job. inplannen van medewerkers en verzorgen van de salarisadministratie. Aansturen van partymanagers en planningsmedewerker.
Ontwikkelen en uitvoer geven aan gastvrijheidtrainingen. www.jaarbeurscateringjobs.nl

Mei 2009 tot oktober 2009
Commercieel Projectmanager via Arjan van Dijk gedetacheerd bij SMAAK catering.
Werkzaamheden op de verkoop binnendienst, waaronder het opstellen van offertes, vaststellen van verkoopprijzen, afstemmen en boeken van entertainment. Eerste aanspreekpunt voor opdrachtgever na overdracht van de accountmanager. Budget bewaking voor uitvoer evenementen. Het opstellen van het marketingplan en uitvoering geven aan de activiteiten. www.smaakcatering.nl

Januari 2004 tot mei 2009
Personeelsfunctionaris bij Arjan van Dijk
Verantwoordelijk voor het uitvoeren en mede ontwikkelen van het personeelsbeleid. Aansturen van ondersteunend personeel. Werkzaamheden waren uitvoering geven aan, personeelsadministratie, verzuimregistratie, opstellen van functieprofielen, werving en selectie, contactpersoon voor uitzendbureaus. Het inventariseren van de opleidingsbehoefte, coördineren van opleidingen, schrijven van interne- en externe trainingen en het trainen van de medewerkers. Het voeren van beoordeling- en functioneringsgesprekken, personeelsplanning voor evenementen. www.arjanvandijk.nl

Januari 2004 tot maart 2010
Gedurende de werkperiode bij Arjan van Dijk Penningmeester van personeelsvereniging ‘De Vereniging’.

Lees meer

Opleiding

1999-2003 : Personeel en Arbeid. Diploma behaald. Hogeschool Brabant Breda
1996-1999 : MBO 4 Middelbare Handelsopleiding. Diploma behaald. Sg. De Rooi Pannen Tilburg

Trainingen
2014 Lean Six Sigma Green belt
2012 Presenteren
2011 Schrijfvaardigheid
2011 Persoonlijk leiderschap en timemanagement
2010 Auditvaardigheden. Plannen, voorbereiden, uitvoeren en rapporteren van audits, waarbij de resultaten worden gebruikt om het managementsysteem te verbeteren.

Opleiding

1999-2003 : Personeel en Arbeid. Diploma behaald. Hogeschool Brabant Breda
1996-1999 : MBO 4 Middelbare Handelsopleiding. Diploma behaald. Sg. De Rooi Pannen Tilburg

Trainingen
2014 Lean Six Sigma Green belt
2012 Presenteren
2011 Schrijfvaardigheid
2011 Persoonlijk leiderschap en timemanagement
2010 Auditvaardigheden. Plannen, voorbereiden, uitvoeren en rapporteren van audits, waarbij de resultaten worden gebruikt om het managementsysteem te verbeteren.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Sporten: voetballen bij VV Dongen (actief en training geven), racefietsen.
Borrelen en er op uit trekken met vrienden en kennissen.
Vrijwilliger/Bestuurslid Kindervakantieweek Oosteind.
Koken bij een kookclub.

Hobby's & interesses

Sporten: voetballen bij VV Dongen (actief en training geven), racefietsen.
Borrelen en er op uit trekken met vrienden en kennissen.
Vrijwilliger/Bestuurslid Kindervakantieweek Oosteind.
Koken bij een kookclub.

Lees meer

Eigenschappen

Mijn TOPcompetenties zijn: relaties bouwen en netwerken, omgaan met verandering en aanpassen, beslissen en activiteiten initiëren, gedrevenheid en ambitie tonen en tot slot ondernemend en commercieel handelen.

Mensen in mijn omgeving (zowel zakelijk als privé) omschrijven mij als een ondernemend, enthousiast persoon met een doelgerichte aanpak die in staat is op diverse niveaus te communiceren. Ik ben een ‘verbinder’ met tact in optreden, oog voor kwaliteit en ben oprecht nieuwsgierig en betrokken. Door creatief te denken komen mijn gesprekspartner en ik tot de beste initiatieven en het beste resultaat. Zet mij voor een klus en ik regel het voor je.

“Het zijn de mensen die van een organisatie een succes maken” is een uitspraak die mij past.

Ik ben inzetbaar voor kwalitatieve verbetertrajecten in dienstverling en werkzaamheden m.b.t. in-, door- en uitstroom van medewerkers. Verder sterk op het gebied van projectmanagement, opleiden, begeleiden en het trainen van (groepen)medewerkers.
Dit kan vanuit een dienstverband en als zelfstandige op basis van projecten.

Te bereiken via Emielakkermans@gmail.com en/of 06-49929706

Eigenschappen

Mijn TOPcompetenties zijn: relaties bouwen en netwerken, omgaan met verandering en aanpassen, beslissen en activiteiten initiëren, gedrevenheid en ambitie tonen en tot slot ondernemend en commercieel handelen.

Mensen in mijn omgeving (zowel zakelijk als privé) omschrijven mij als een ondernemend, enthousiast persoon met een doelgerichte aanpak die in staat is op diverse niveaus te communiceren. Ik ben een ‘verbinder’ met tact in optreden, oog voor kwaliteit en ben oprecht nieuwsgierig en betrokken. Door creatief te denken komen mijn gesprekspartner en ik tot de beste initiatieven en het beste resultaat. Zet mij voor een klus en ik regel het voor je.

“Het zijn de mensen die van een organisatie een succes maken” is een uitspraak die mij past.

Ik ben inzetbaar voor kwalitatieve verbetertrajecten in dienstverling en werkzaamheden m.b.t. in-, door- en uitstroom van medewerkers. Verder sterk op het gebied van projectmanagement, opleiden, begeleiden en het trainen van (groepen)medewerkers.
Dit kan vanuit een dienstverband en als zelfstandige op basis van projecten.

Te bereiken via Emielakkermans@gmail.com en/of 06-49929706

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Zelfstandig/Franchise
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Emiel Akkermans te bekijken

Mijn documenten