• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Als representatieve gedreven accountmanager zijn dit mijn belangrijkste drijfveren: de afwisseling in het werk, het contact met de verschillende partijen, de inhoud van de vraagstukken en het sluiten…

Persoonlijk

Als representatieve gedreven accountmanager zijn dit mijn belangrijkste drijfveren: de afwisseling in het werk, het contact met de verschillende partijen, de inhoud van de vraagstukken en het sluiten van deals. In processen verbindt ik mensen en heb ik oog voor belangen en de verschillende DMU’s. Ik maak verschillen inzichtelijk en bespreekbaar en ben klantgericht. Onder tijdsdruk blijf ik resultaatgericht en effectief presteren. Het leveren van de gewenste resultaten binnen de afgesproken kaders is voor mij een heerlijke uitdaging en neem daarvoor de noodzakelijke besluiten. Keuzes maak ik helder zodat besluiten adequaat genomen kunnen worden. Sterk in het verkoop van diensten op basis van ROI.

Met mijn ruime ervaring in verschillende commerciële omgevingen ben ik zowel hunter als consultatieve verkoper.
Als onbekende adviseur ontwikkel ik mij tot een vertrouwde adviseur voor klanten. Dit gaat gepaard met een sterke wil om te winnen, een ondernemend karakter, humor en overtuigingskracht.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Huidige functie
2010 - heden TSR
Ondernemer
Binnen een moeilijke arbeidsmarkt heb ik de kans gecreëerd om een bedrijf op te zetten en aan te sturen binnen de vervoersbranche. Ik heb me toegespitst op collectief vervoer.
Schoolkinderenvervoer, ouderenvervoer , contractvervoer en luchthaven vervoer. Door middel van acquisitie en cold canvassen heb ik meerdere samenwerkingsverbanden kunnen creëren met een landelijke vervoersmaatschappij, hotels, zorginstellingen en commerciële bedrijven.
Het aantrekken van onderaannemers was een must zodat ik het werk moest uitbesteding. Dagelijks contact onderhouden met chauffeurs en bedrijven voor de chauffeurs- en routeplanningen. Ik was ook verantwoordelijk voor concurrerende prijsbepalingen, marketing,onderhouden van het eigen wagenpark en alle bedrijfsadministratie.
Recentelijk het bedrijf opgeheven

Werkervaring
2005 - 2010 Gouden Gids/ DTG
Accountmanager Field Acounts
Deze dynamisch professionele organisatie haalde het optimale uit zijn verkopers. Door frequente en diverse interne sales opleidingen te hebben gevolgd heb ik mij ontwikkeld tot een top verkoper. Dit maakt dat geen een verkoopstrategie mij meer vreemd is. De Gouden Gids behoorde tot de top tien beste sales organisaties van Nederland. Vanaf 2009 is het bedrijf overgenomen door De Telefoongids B.V.
Ik was verantwoordelijk voor de verkoop van online, print en mobile media met een gemiddelde target van 600k (plan) per jaar en een gemiddelde realisatie van 113% t.o.v. het plan. Verder behoorde het maken van accountplannen, forecast en verkooppresentaties ook tot mijn taken. Mijn relaties behoorde tot het MKB waarvan 60%bestaande en 40% new business.

2003 - 2005 Score Integrated
Field sales Representative new business
Dit bedrijf is partner van verscheidene grote Telecom bedrijven waar ze de verkoop voor realiseren. Ik was verantwoordelijk voor de Telfort producten.
Als verkoopadviseur in de buitendienst was ik verantwoordelijk voor advies en de verkoop van Telecom oplossingen binnen het mkb. Daarbij moet je denken aan zakelijke mobiele aansluitingen. Met intensieve acquisitie zorgen voor nieuwe kwalitatieve leads. Door middel van adequaat voor onderzoek en verkoopplannen de markt in kaart brengen en klanten een op maat gesneden advies geven. Met hulpmiddelen als PowerPoint en sales programma’s de adviezen presenteren bij de klant met als doel om een win win situatie te creëren. Uiteraard met in acht neming van de wensen van de klant en het van het product






2002 - 2003 The Courseware Company
Accountmanager
Bij dit bedrijf was ik verantwoordelijk voor de verkoop van E-learning. Een interactieve variant op het schriftelijk onderwijs. De opleidingen of cursussen werden in samenspraak met de klant op maat gesneden samengesteld en geïmplementeerd bij de klant. Dat houdt in dat de inhoud van de opleiding, de duur van de cursus, huisstijl en de toetsinstrumenten waarop de werkgever haar werknemers wil toetsten in alle lagen van het bedrijf. Proactief meedenken, creativiteit en advies was nodig om uiteindelijk een goed resultaat neer te zetten.
Het benaderen van DMU’s behoorde tot de verkoopstrategie. Acquisitie en veelvuldig onderhouden van contacten met bestaande klanten. Verantwoordelijk voor het signaleren van marktontwikkelingen en nieuwe sales plannen opzetten.
Verantwoordelijk voor 120K plan met een realisatie van 125%
2001 - 2002 Koerskompas
Accountmanager binnendienst
Voor dit bedrijf verkocht ik beleggingsproducten aan zowel de consumenten markt als de zakelijke markt van LegioLease. Met een lease constructie kan de klant beleggen op de AEX met een voor hem of voor haar passend beleggingsproduct. Een echte hunter functie waarbij je als verkoper verantwoordelijk bent voor snelle directe sales successen.

2000 - 2001 KPN B.V.
Klantenservice medewerker 1e lijns
In een helpdesk omgeving klanten te woord staan over uiteen lopende
vragen m.b.t. ADSL of een telefoonaansluiting. Deze vragen gingen over facturen, te leveren producten, prijzen en diverse technische problemen.


1999 - 2000 Aetax B.V.
Telefonische verkoper
Aetax was een intermediair bedrijf van Aegon. In de functie van telefonische verkoper binnendienst was ik verantwoordelijk voor de acquisitie ten behoeve van de buitendienstmedewerkers. Daarnaast verkocht ik spaarbeleg producten, spaarverzekeringen en pensioenproducten van Aegon.

Werkervaring

Huidige functie
2010 - heden TSR
Ondernemer
Binnen een moeilijke arbeidsmarkt heb ik de kans gecreëerd om een bedrijf op te zetten en aan te sturen binnen de vervoersbranche. Ik heb me toegespitst op collectief vervoer.
Schoolkinderenvervoer, ouderenvervoer , contractvervoer en luchthaven vervoer. Door middel van acquisitie en cold canvassen heb ik meerdere samenwerkingsverbanden kunnen creëren met een landelijke vervoersmaatschappij, hotels, zorginstellingen en commerciële bedrijven.
Het aantrekken van onderaannemers was een must zodat ik het werk moest uitbesteding. Dagelijks contact onderhouden met chauffeurs en bedrijven voor de chauffeurs- en routeplanningen. Ik was ook verantwoordelijk voor concurrerende prijsbepalingen, marketing,onderhouden van het eigen wagenpark en alle bedrijfsadministratie.
Recentelijk het bedrijf opgeheven

Werkervaring
2005 - 2010 Gouden Gids/ DTG
Accountmanager Field Acounts
Deze dynamisch professionele organisatie haalde het optimale uit zijn verkopers. Door frequente en diverse interne sales opleidingen te hebben gevolgd heb ik mij ontwikkeld tot een top verkoper. Dit maakt dat geen een verkoopstrategie mij meer vreemd is. De Gouden Gids behoorde tot de top tien beste sales organisaties van Nederland. Vanaf 2009 is het bedrijf overgenomen door De Telefoongids B.V.
Ik was verantwoordelijk voor de verkoop van online, print en mobile media met een gemiddelde target van 600k (plan) per jaar en een gemiddelde realisatie van 113% t.o.v. het plan. Verder behoorde het maken van accountplannen, forecast en verkooppresentaties ook tot mijn taken. Mijn relaties behoorde tot het MKB waarvan 60%bestaande en 40% new business.

2003 - 2005 Score Integrated
Field sales Representative new business
Dit bedrijf is partner van verscheidene grote Telecom bedrijven waar ze de verkoop voor realiseren. Ik was verantwoordelijk voor de Telfort producten.
Als verkoopadviseur in de buitendienst was ik verantwoordelijk voor advies en de verkoop van Telecom oplossingen binnen het mkb. Daarbij moet je denken aan zakelijke mobiele aansluitingen. Met intensieve acquisitie zorgen voor nieuwe kwalitatieve leads. Door middel van adequaat voor onderzoek en verkoopplannen de markt in kaart brengen en klanten een op maat gesneden advies geven. Met hulpmiddelen als PowerPoint en sales programma’s de adviezen presenteren bij de klant met als doel om een win win situatie te creëren. Uiteraard met in acht neming van de wensen van de klant en het van het product






2002 - 2003 The Courseware Company
Accountmanager
Bij dit bedrijf was ik verantwoordelijk voor de verkoop van E-learning. Een interactieve variant op het schriftelijk onderwijs. De opleidingen of cursussen werden in samenspraak met de klant op maat gesneden samengesteld en geïmplementeerd bij de klant. Dat houdt in dat de inhoud van de opleiding, de duur van de cursus, huisstijl en de toetsinstrumenten waarop de werkgever haar werknemers wil toetsten in alle lagen van het bedrijf. Proactief meedenken, creativiteit en advies was nodig om uiteindelijk een goed resultaat neer te zetten.
Het benaderen van DMU’s behoorde tot de verkoopstrategie. Acquisitie en veelvuldig onderhouden van contacten met bestaande klanten. Verantwoordelijk voor het signaleren van marktontwikkelingen en nieuwe sales plannen opzetten.
Verantwoordelijk voor 120K plan met een realisatie van 125%
2001 - 2002 Koerskompas
Accountmanager binnendienst
Voor dit bedrijf verkocht ik beleggingsproducten aan zowel de consumenten markt als de zakelijke markt van LegioLease. Met een lease constructie kan de klant beleggen op de AEX met een voor hem of voor haar passend beleggingsproduct. Een echte hunter functie waarbij je als verkoper verantwoordelijk bent voor snelle directe sales successen.

2000 - 2001 KPN B.V.
Klantenservice medewerker 1e lijns
In een helpdesk omgeving klanten te woord staan over uiteen lopende
vragen m.b.t. ADSL of een telefoonaansluiting. Deze vragen gingen over facturen, te leveren producten, prijzen en diverse technische problemen.


1999 - 2000 Aetax B.V.
Telefonische verkoper
Aetax was een intermediair bedrijf van Aegon. In de functie van telefonische verkoper binnendienst was ik verantwoordelijk voor de acquisitie ten behoeve van de buitendienstmedewerkers. Daarnaast verkocht ik spaarbeleg producten, spaarverzekeringen en pensioenproducten van Aegon.

Lees meer

Opleiding

HAVO
HBO Commerciel Economie
Interne Verkoopopleidingen NimaA
Ondernemersdiploma AOV BOV

Opleiding

HAVO
HBO Commerciel Economie
Interne Verkoopopleidingen NimaA
Ondernemersdiploma AOV BOV

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Tennis, Voetbal. Internet Fitness

Hobby's & interesses

Tennis, Voetbal. Internet Fitness

Eigenschappen

Als Accountmanager kan ik geselecteerd worden op de volgende competenties:
vasthoudendheid, durf, stressbestendigheid, loyaliteit, integriteit, initiatief, inter-persoonlijke sensitiviteit, samenwerken, analytisch/probleemoplossend vermogen, klantgerichtheid, mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, resultaatgerichtheid, overtuigingskracht, besluitvaardigheid, ondernemendheid, omgevingsbewustzijn.

Eigenschappen

Als Accountmanager kan ik geselecteerd worden op de volgende competenties:
vasthoudendheid, durf, stressbestendigheid, loyaliteit, integriteit, initiatief, inter-persoonlijke sensitiviteit, samenwerken, analytisch/probleemoplossend vermogen, klantgerichtheid, mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, resultaatgerichtheid, overtuigingskracht, besluitvaardigheid, ondernemendheid, omgevingsbewustzijn.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Jamal Bendadi te bekijken

Mijn documenten