• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een enthousiaste, energieke, ondernemende en klantgerichte persoonlijkheid die snel kan schakelen tussen verschillende disciplines. Iemand die in staat is om verbindingen te leggen, goed is in…

Persoonlijk

Ik ben een enthousiaste, energieke, ondernemende en klantgerichte persoonlijkheid die snel kan schakelen tussen verschillende disciplines. Iemand die in staat is om verbindingen te leggen, goed is in plannen en denkt in oplossingen in plaats van problemen.
Inmiddels werk ik ruim 13 jaar bij FC Twente en het wordt tijd voor een nieuwe uitdaging. Heeft u deze nieuwe uitdaging voor mij? Dan kom ik mij graag in een nader gesprek aan u voorstellen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2004 – 2014 FC Twente’65 B.V. te Hengelo
Officemanager Trainingscentrum FC Twente
- Eerste aanspreekpunt voor personen van binnen en buiten de organisatie.
- Problemen oplossen en knelpunten tijdig signaleren.
- Secretariële werkzaamheden: agendabeheer voor diverse vergaderruimten, notuleren bij diverse vergaderingen, verwerken van inkomende en uitgaande post en e-mail en het bezetten van de receptie en de telefooncentrale, het boeken van hotels en vliegtickets, het aanvragen van scoutingskaarten bij (buitenlandse) voetbalclubs.
- Financiële- en administratieve werkzaamheden: het bijhouden van het kasboek, factuurcontrole, controle van declaraties, inkoop van (trainings)materialen en allerhande kantoorbenodigdheden
- Personeelsinzet en registratie (HR): het opstellen van weekplanningen voor de gehele organisatie, werkroosters maken voor de medewerkers van de verschillende afdelingen, afstemming van de personeelsinzet van diverse externe bedrijven, het aannemen en inwerken van vrijwilligers, het bijhouden van de urenregistratie van de medewerkers beheer, wasserij en horeca.
- Organisatie van evenementen: organisatie van eenmalige of jaarlijkse terugkerende evenementen zoals het G-voetbaltoernooi, de complete organisatie rondom thuiswedstrijden van de jeugd, Vrouwen 1 en Jong FC Twente. Hieronder valt onder meer: de personeelsplanning, veldindeling, indelen van kleedkamers en het reserveren en inrichten van de ontvangstruimten.

2000 – 2003 FC Twente ’65 B.V. te Enschede
Medewerker Supporters Service Unit; klantenservice van FC Twente’ 65 B.V.
- Mede opzetten van de Supporters Service Unit.
- Klachtenafhandeling.
- Vragen beantwoorden van supporters en bezoekers.
- Contactpersoon voor diverse supportersverenigingen.
- Kaartverkoop voor uit- en thuiswedstrijden van het 1e elftal.
- Het indelen van de bussen bij uitwedstrijden.
- Plannen en organiseren van rondleidingen door het stadion.
- Aannemen en inwerken van rondleiders.
- Rondleiden van groepen bezoekers door het stadion.
- Klanten helpen bij de aankoop van fan artikelen in de Fanshop.

2010 – heden Goodtoys.nl te Enschede
Mede-eigenaar en –oprichter; dit is een webwinkel in kwaliteitsspeelgoed
- De financiële administratie.
- Klantenservice: het afhandelen van retourzendingen, vragen beantwoorden over de producten en het afhandelen van klachten.
- Assortiment samenstellen van de webshop.
- Door middel van een CMS-systeem de website onderhouden.

2000 – 2000 Conrad Electronics te Boekelo
Medewerker Service Balie
- Klantenservice: het aannemen van retour producten en klachtenafhandeling.
- De inkoop verzorgen voor de afdeling Uurwerken en Batterijen.
- Schappenplan en minimumvoorraadlijst opstellen voor de afdeling Uurwerken en Batterijen.
- Financiële afhandeling van de aankopen van klanten
- Kassa opmaak.
- Afsluiten en opstarten van de winkel.

Werkervaring

2004 – 2014 FC Twente’65 B.V. te Hengelo
Officemanager Trainingscentrum FC Twente
- Eerste aanspreekpunt voor personen van binnen en buiten de organisatie.
- Problemen oplossen en knelpunten tijdig signaleren.
- Secretariële werkzaamheden: agendabeheer voor diverse vergaderruimten, notuleren bij diverse vergaderingen, verwerken van inkomende en uitgaande post en e-mail en het bezetten van de receptie en de telefooncentrale, het boeken van hotels en vliegtickets, het aanvragen van scoutingskaarten bij (buitenlandse) voetbalclubs.
- Financiële- en administratieve werkzaamheden: het bijhouden van het kasboek, factuurcontrole, controle van declaraties, inkoop van (trainings)materialen en allerhande kantoorbenodigdheden
- Personeelsinzet en registratie (HR): het opstellen van weekplanningen voor de gehele organisatie, werkroosters maken voor de medewerkers van de verschillende afdelingen, afstemming van de personeelsinzet van diverse externe bedrijven, het aannemen en inwerken van vrijwilligers, het bijhouden van de urenregistratie van de medewerkers beheer, wasserij en horeca.
- Organisatie van evenementen: organisatie van eenmalige of jaarlijkse terugkerende evenementen zoals het G-voetbaltoernooi, de complete organisatie rondom thuiswedstrijden van de jeugd, Vrouwen 1 en Jong FC Twente. Hieronder valt onder meer: de personeelsplanning, veldindeling, indelen van kleedkamers en het reserveren en inrichten van de ontvangstruimten.

2000 – 2003 FC Twente ’65 B.V. te Enschede
Medewerker Supporters Service Unit; klantenservice van FC Twente’ 65 B.V.
- Mede opzetten van de Supporters Service Unit.
- Klachtenafhandeling.
- Vragen beantwoorden van supporters en bezoekers.
- Contactpersoon voor diverse supportersverenigingen.
- Kaartverkoop voor uit- en thuiswedstrijden van het 1e elftal.
- Het indelen van de bussen bij uitwedstrijden.
- Plannen en organiseren van rondleidingen door het stadion.
- Aannemen en inwerken van rondleiders.
- Rondleiden van groepen bezoekers door het stadion.
- Klanten helpen bij de aankoop van fan artikelen in de Fanshop.

2010 – heden Goodtoys.nl te Enschede
Mede-eigenaar en –oprichter; dit is een webwinkel in kwaliteitsspeelgoed
- De financiële administratie.
- Klantenservice: het afhandelen van retourzendingen, vragen beantwoorden over de producten en het afhandelen van klachten.
- Assortiment samenstellen van de webshop.
- Door middel van een CMS-systeem de website onderhouden.

2000 – 2000 Conrad Electronics te Boekelo
Medewerker Service Balie
- Klantenservice: het aannemen van retour producten en klachtenafhandeling.
- De inkoop verzorgen voor de afdeling Uurwerken en Batterijen.
- Schappenplan en minimumvoorraadlijst opstellen voor de afdeling Uurwerken en Batterijen.
- Financiële afhandeling van de aankopen van klanten
- Kassa opmaak.
- Afsluiten en opstarten van de winkel.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marielle Slag te bekijken

Mijn documenten