• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In een notendop? Multifunctionele, humoristische, loyale, betrouwbare anti-stress kip! En een echte stier.... een doorzetter dus. Onder druk ben ik op mijn best. Dan kan ik mezelf blijven verbazen. Ik…

Persoonlijk

In een notendop? Multifunctionele, humoristische, loyale, betrouwbare anti-stress kip!
En een echte stier.... een doorzetter dus. Onder druk ben ik op mijn best. Dan kan ik mezelf blijven verbazen. Ik heb een passie voor creativiteit: schrijven vooral en schilderen (met name miniatuur; hier kan ik mij in verliezen... ik heb een engelengeduld wat dat betreft), zingen (Spaanse muziek, Americana, bluegrass, country etc), meubels pimpen, mozaïeken... noem het en ik probeer het. Organiseren vind ik heerlijk, met name ad hoc oplossingen vinden. Mijn werk als congresmanager was een heerlijke periode, uitdagend en zeer wisselend.
Ik ben een lone ranger én een teamplayer... apart? Vind ik niet, zowel in teamverband als zelfstandig functioneer ik prima. Ik ben een echt mensen-mens en makkelijk benaderbaar. Zou ik een huisdier zijn, was mijn aaibaarheidsfactor zeer hoog...
Zoals het een echte stier betaamt, hou ik weliswaar van veiligheid en stabiliteit, maar sta ik altijd, vol nieuwsgierigheid, open voor vernieuwingen.
Specialismen: tekstschrijver, organisator, creatieve duizendpoot en ow ja supersecretaresse... maar ik kan geen koffie zetten. Dat wordt niks.
Mijn drijfveer is plezier en passie in het werk. Passie geeft betrokkenheid en daarmee inzet. Contact met mensen is voor mij belangrijk; mensen van dienst kunnen zijn en op een positieve manier 'het onderste uit de kan halen'. Ik zoek een baan waarin ik mijn gedrevenheid, interesses en talenten kwijt kan; een baan waarin ik een bijdrage kan leveren aan het succes van de onderneming c.q. haar doelgroep. Ik heb een klantgerichte instelling en wil graag resultaat zien van mijn eigen bijdrage aan het geheel.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Relevante werkervaring; voor specifieke taken & verantwoordelijkheden bij functies scroll verder tot aan 'Uitgebreide beschrijving....'

Organisatie: MEE Zuid-Limburg
Functie: Stafondersteuner / communicatiemedewerker
Periode: 03-03-2012 / 31-12-2014 (einde 3e contract)

Organisatie: Provincie Limburg, Cluster Communicatie (gedetacheerd via Infour communicatiespecialisten)
Functie: Communicatiemedewerker
Periode: 13-10-2009 / 15-07-2011 Reden ontslag: einde tijdelijk contract.

Organisatie: Conference Agency Maastricht (organisatiebureau voor congressen, symposia c.a.)
Functie: Projectmanager Congressen / Beurzen / Evenementen
Periode: 01-06-2007 / 01-05-2009 Reden ontslag: beëindiging bedrijf.
Functie: Office manager / managementassistente
Periode: 07-03-2005 / 01-06-2007 daarna interne doorgroei naar congresmanager.

Organisatie: Politie Regio Zuid Limburg
Functie: Personeelsconsulent (tijdelijk via Uitzendbureau)
Periode: 04-11-2004 / 04-12-2004

Organisatie: ETIL bv, Onderzoek, Advies & Informatie
Functie: Office manager (tevens interim hoofd secretariaat tot 03-2001)
Periode: 01-1999 / 08-2003 Reden ontslag: reorganisatie.
Functie: Hoofd secretariaat & directiesecretaresse
Periode: 10-1984 / 01-1999 Vanaf januari 1999 interne doorgroei
Functie: Secretariaat medewerkster
Periode: 09-1983 / 10-1984 Vanaf oktober 1984 interne doorgroei

Curriculum Vitae van Janine Coenen - Bijlage
Uitgebreide persoonlijke gegevens en beschrijving taken & verantwoordelijkheden per functie

MEE Zuid-Limburg, Stafondersteuner / communicatiemedewerker
Ondersteunen staf bij de uitvoering van beleid inzake Strategie, Marketing, Beleid, Communicatie, Kennis, Kwaliteit en Innovatie.
Taken & verantwoordelijkheden, onder andere:
* Beheren, gebruiken en monitoren stafinstrumenten (zoals kwaliteitsbeheersysteem en CMS)
* Redigeren en beheren content tweetal websites en MEE ZL-intranet voor medewerkers
* Organiseren MEE-symposium, personeelsbijeenkomsten en externe activiteiten
* Opstellen en verzenden persberichten; eindredactie regiobulletin van MEE ZL
* Interne en cliëntgerichte communicatie (o.a. bijhouden folders voor cliënten etc)

Provincie Limburg, Cluster Communicatie; communicatiemedewerker Programma’s
Taken & verantwoordelijkheden:
* Programmacommunicatie rond beeldbepalende Ontwikkelingen uit coalitieakkoord 2007-2011; intern én extern via diverse media (o.a. Factsheets, nieuwsbrieven, website, intranet en huis-aan-huisblad verspreid over heel Limburg).

Conference Agency Maastricht; Projectmanager congressen/beurzen/evenementen
Taken & verantwoordelijkheden:
* organisatie internationale congressen, symposia & soortgelijke evenementen, overwegend medisch-wetenschappelijk, veelal gecombineerd met congresbeurs, werkzaamheden o.a.:
- algehele voorbereiding opstart (advies & begeleiding bij opzet Stichting, design & tekst-bijdragen drukwerk en congreswebsite, PR, communicatie etc) en
- verzorgen PR & communicatie rond: sponsorwerving, drukwerk, standhouders, deelnemers;
- advies & coördinatie hotels, eventlocaties, sociaal programma, vervoer & inzet personeel;
- opstellen & bewaken congresbudget en verzorgen financiële congresadministratie;
- overleggen met congrescomité (opdrachtgevers) alsook met diverse toeleveranciers;
- uitvoering & coördinatie on-site en afronding project (after service).
Voertaal veelal Engels.


Conference Agency Maastricht; Officemanager
Taken & verantwoordelijkheden: Algehele organisatie bureau, PR en voorlichting, beheer directiesecretariaat, werving & selectie hostesses, operationele personele zaken, offertes, inkoop, voorraadbeheer, relatiebeheer, ondersteuning congres-/hotel-registratie-afdeling, aanspreekpunt klanten.

Politie Regio Zuid-Limburg; personeelsconsulent
Taken & verantwoordelijkheden: Procesbewaking plaatsingsgesprekken met medewerkers op diverse niveaus, i.h.k.v. reorganisatie; bewaken protocol, ondersteunen/adviseren & verslag leggen gesprekken.

ETIL bv, Onderzoek, Advies & Informatie
Officemanager (tevens interim hoofd secretariaat tot 03-2001)
Taken & verantwoordelijkheden: Lid & ondersteuning MT: bijdrage visie & strategiebepaling organisatie.
Officemanager: signalerende/adviserende taak; beheer directiesecretariaat; PR & voorlichting; personele zaken (w&s, voorlichting, organisatie overlegvormen, sociale evenementen & trainingen, open dagen, workshops c.a.); facilitaire zaken; supervisie & coördinatie secretariaat; financiële administratie; coördinatie (gemeentelijke/ provinciale) subsidies; inkoop c.a.; aanspreekpunt interne en externe klanten.

ETIL bv; Hoofd secretariaat & directiesecretaresse
Taken & verantwoordelijkheden: Signalerende/ondersteunde rol directie; PR & voorlichting; beheer directie-secretariaat; leiden secretariaat; notuleren; coördinatie werkvoorraad, monitoren werkprocessen, bewaken huisstijl; financiële administratie; projectadministratie; coördinatie subsidies; operationele pers. zaken (w&s, aanname & beoordeling); inkoop, drukwerk & voorraadbewaking; facilitair beheer; aanspreekpunt interne en externe klanten.

ETIL bv; Secretariaat medewerkster
Taken & verantwoordelijkheden: Reguliere receptie- en secretariële werkzaamheden.

Reisbureau Siam 07-1983 / 09-1983: Baliemedewerkster (stage)
Operationele ondersteunende taken; verkoop vakantiereizen; afhandeling klachten.

Openbare Stadsbibliotheek Maastricht 02-1980 / 02-1981: Adm./baliemedewerkster
Klantencontact; inname, uitleen; controle; aanmaningen; baliehandelingen.

Werkervaring

Relevante werkervaring; voor specifieke taken & verantwoordelijkheden bij functies scroll verder tot aan 'Uitgebreide beschrijving....'

Organisatie: MEE Zuid-Limburg
Functie: Stafondersteuner / communicatiemedewerker
Periode: 03-03-2012 / 31-12-2014 (einde 3e contract)

Organisatie: Provincie Limburg, Cluster Communicatie (gedetacheerd via Infour communicatiespecialisten)
Functie: Communicatiemedewerker
Periode: 13-10-2009 / 15-07-2011 Reden ontslag: einde tijdelijk contract.

Organisatie: Conference Agency Maastricht (organisatiebureau voor congressen, symposia c.a.)
Functie: Projectmanager Congressen / Beurzen / Evenementen
Periode: 01-06-2007 / 01-05-2009 Reden ontslag: beëindiging bedrijf.
Functie: Office manager / managementassistente
Periode: 07-03-2005 / 01-06-2007 daarna interne doorgroei naar congresmanager.

Organisatie: Politie Regio Zuid Limburg
Functie: Personeelsconsulent (tijdelijk via Uitzendbureau)
Periode: 04-11-2004 / 04-12-2004

Organisatie: ETIL bv, Onderzoek, Advies & Informatie
Functie: Office manager (tevens interim hoofd secretariaat tot 03-2001)
Periode: 01-1999 / 08-2003 Reden ontslag: reorganisatie.
Functie: Hoofd secretariaat & directiesecretaresse
Periode: 10-1984 / 01-1999 Vanaf januari 1999 interne doorgroei
Functie: Secretariaat medewerkster
Periode: 09-1983 / 10-1984 Vanaf oktober 1984 interne doorgroei

Curriculum Vitae van Janine Coenen - Bijlage
Uitgebreide persoonlijke gegevens en beschrijving taken & verantwoordelijkheden per functie

MEE Zuid-Limburg, Stafondersteuner / communicatiemedewerker
Ondersteunen staf bij de uitvoering van beleid inzake Strategie, Marketing, Beleid, Communicatie, Kennis, Kwaliteit en Innovatie.
Taken & verantwoordelijkheden, onder andere:
* Beheren, gebruiken en monitoren stafinstrumenten (zoals kwaliteitsbeheersysteem en CMS)
* Redigeren en beheren content tweetal websites en MEE ZL-intranet voor medewerkers
* Organiseren MEE-symposium, personeelsbijeenkomsten en externe activiteiten
* Opstellen en verzenden persberichten; eindredactie regiobulletin van MEE ZL
* Interne en cliëntgerichte communicatie (o.a. bijhouden folders voor cliënten etc)

Provincie Limburg, Cluster Communicatie; communicatiemedewerker Programma’s
Taken & verantwoordelijkheden:
* Programmacommunicatie rond beeldbepalende Ontwikkelingen uit coalitieakkoord 2007-2011; intern én extern via diverse media (o.a. Factsheets, nieuwsbrieven, website, intranet en huis-aan-huisblad verspreid over heel Limburg).

Conference Agency Maastricht; Projectmanager congressen/beurzen/evenementen
Taken & verantwoordelijkheden:
* organisatie internationale congressen, symposia & soortgelijke evenementen, overwegend medisch-wetenschappelijk, veelal gecombineerd met congresbeurs, werkzaamheden o.a.:
- algehele voorbereiding opstart (advies & begeleiding bij opzet Stichting, design & tekst-bijdragen drukwerk en congreswebsite, PR, communicatie etc) en
- verzorgen PR & communicatie rond: sponsorwerving, drukwerk, standhouders, deelnemers;
- advies & coördinatie hotels, eventlocaties, sociaal programma, vervoer & inzet personeel;
- opstellen & bewaken congresbudget en verzorgen financiële congresadministratie;
- overleggen met congrescomité (opdrachtgevers) alsook met diverse toeleveranciers;
- uitvoering & coördinatie on-site en afronding project (after service).
Voertaal veelal Engels.


Conference Agency Maastricht; Officemanager
Taken & verantwoordelijkheden: Algehele organisatie bureau, PR en voorlichting, beheer directiesecretariaat, werving & selectie hostesses, operationele personele zaken, offertes, inkoop, voorraadbeheer, relatiebeheer, ondersteuning congres-/hotel-registratie-afdeling, aanspreekpunt klanten.

Politie Regio Zuid-Limburg; personeelsconsulent
Taken & verantwoordelijkheden: Procesbewaking plaatsingsgesprekken met medewerkers op diverse niveaus, i.h.k.v. reorganisatie; bewaken protocol, ondersteunen/adviseren & verslag leggen gesprekken.

ETIL bv, Onderzoek, Advies & Informatie
Officemanager (tevens interim hoofd secretariaat tot 03-2001)
Taken & verantwoordelijkheden: Lid & ondersteuning MT: bijdrage visie & strategiebepaling organisatie.
Officemanager: signalerende/adviserende taak; beheer directiesecretariaat; PR & voorlichting; personele zaken (w&s, voorlichting, organisatie overlegvormen, sociale evenementen & trainingen, open dagen, workshops c.a.); facilitaire zaken; supervisie & coördinatie secretariaat; financiële administratie; coördinatie (gemeentelijke/ provinciale) subsidies; inkoop c.a.; aanspreekpunt interne en externe klanten.

ETIL bv; Hoofd secretariaat & directiesecretaresse
Taken & verantwoordelijkheden: Signalerende/ondersteunde rol directie; PR & voorlichting; beheer directie-secretariaat; leiden secretariaat; notuleren; coördinatie werkvoorraad, monitoren werkprocessen, bewaken huisstijl; financiële administratie; projectadministratie; coördinatie subsidies; operationele pers. zaken (w&s, aanname & beoordeling); inkoop, drukwerk & voorraadbewaking; facilitair beheer; aanspreekpunt interne en externe klanten.

ETIL bv; Secretariaat medewerkster
Taken & verantwoordelijkheden: Reguliere receptie- en secretariële werkzaamheden.

Reisbureau Siam 07-1983 / 09-1983: Baliemedewerkster (stage)
Operationele ondersteunende taken; verkoop vakantiereizen; afhandeling klachten.

Openbare Stadsbibliotheek Maastricht 02-1980 / 02-1981: Adm./baliemedewerkster
Klantencontact; inname, uitleen; controle; aanmaningen; baliehandelingen.

Lees meer

Opleiding

Naast talenkennis (zie verderop in profiel) kennis van MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Exact (tot 2002), diverse CMS systemen voor onderhoud en beheer websites en intranet.

Opleidingen
2012 SRM Training Online PR & Social Media
2002/2003 post HBO Personeelsmanagement, Hogeschool Zuyd Sittard (diploma)
1998/1999 NIMA-A Communicatie & Marketing, Schoevers Opleidingen Maastricht (diploma)
1997/1998 Midden-management, Schoevers Opleidingen Maastricht (diploma)
1994/1995 Basiscursus Recht, Open Universiteit Sittard (afgebroken wegens sterfgeval)
1985/1986 Management-assistente, Instituut Sociale Wetenschappen, Eindhoven (diploma)
1982/1983 Secretaresse-opleiding CAVV (MEAO) (diploma)

Cursussen/trainingen
Diverse cursussen in o.a. Fondsenwerving, Social Media gebruik (als strategisch instrument), Klantgericht schrijven, Communicatieve vaardigheden, Spaanse taal, Succesvol leidinggeven voor vrouwelijke managers, Officemanagement & diverse andere vak-/ functiegerichte cursussen/seminars/trainingen

Opleiding

Naast talenkennis (zie verderop in profiel) kennis van MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Exact (tot 2002), diverse CMS systemen voor onderhoud en beheer websites en intranet.

Opleidingen
2012 SRM Training Online PR & Social Media
2002/2003 post HBO Personeelsmanagement, Hogeschool Zuyd Sittard (diploma)
1998/1999 NIMA-A Communicatie & Marketing, Schoevers Opleidingen Maastricht (diploma)
1997/1998 Midden-management, Schoevers Opleidingen Maastricht (diploma)
1994/1995 Basiscursus Recht, Open Universiteit Sittard (afgebroken wegens sterfgeval)
1985/1986 Management-assistente, Instituut Sociale Wetenschappen, Eindhoven (diploma)
1982/1983 Secretaresse-opleiding CAVV (MEAO) (diploma)

Cursussen/trainingen
Diverse cursussen in o.a. Fondsenwerving, Social Media gebruik (als strategisch instrument), Klantgericht schrijven, Communicatieve vaardigheden, Spaanse taal, Succesvol leidinggeven voor vrouwelijke managers, Officemanagement & diverse andere vak-/ functiegerichte cursussen/seminars/trainingen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, E - Aanhanger, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

Schrijven, (miniatuur) schilderen (o.a. op struisvogel-, nandu-, emoe-, ganzen-, zwanen- en eendeneieren en op leisteen en drijfhout), zingen, mozaïeken, breien, haken, meubels pimpen, muziek luisteren, Spaanse dans, lezen.

Hobby's & interesses

Schrijven, (miniatuur) schilderen (o.a. op struisvogel-, nandu-, emoe-, ganzen-, zwanen- en eendeneieren en op leisteen en drijfhout), zingen, mozaïeken, breien, haken, meubels pimpen, muziek luisteren, Spaanse dans, lezen.

Lees meer

Eigenschappen

Mijn kwaliteiten en persoonlijkheid in het kort:
Hands-on type, flexibel, stressbestendig, discreet, positieve levensinstelling, humoristisch, accuraat, goede communicatieve vaardigheden, empathie, creatief, collegiaal, probleemoplossend vermogen en doorzettingsvermogen. Jarenlange leidinggevende ervaring. Gewend zelfstandig te werken, kan ook prima samenwerken.

Mijn ambities:
Mijn drijfveer is plezier en passie in het werk. Passie geeft betrokkenheid en daarmee inzet. Contact met mensen is voor mij belangrijk; mensen van dienst kunnen zijn en op een positieve manier 'het onderste uit de kan halen'. Ik zoek een baan waarin ik mijn gedrevenheid, interesses en talenten kwijt kan; een baan waarin ik een bijdrage kan leveren aan het succes van de onderneming c.q. haar doelgroep. Ik heb een klantgerichte instelling en wil graag resultaat zien van mijn eigen bijdrage aan het geheel.

Eigenschappen

Mijn kwaliteiten en persoonlijkheid in het kort:
Hands-on type, flexibel, stressbestendig, discreet, positieve levensinstelling, humoristisch, accuraat, goede communicatieve vaardigheden, empathie, creatief, collegiaal, probleemoplossend vermogen en doorzettingsvermogen. Jarenlange leidinggevende ervaring. Gewend zelfstandig te werken, kan ook prima samenwerken.

Mijn ambities:
Mijn drijfveer is plezier en passie in het werk. Passie geeft betrokkenheid en daarmee inzet. Contact met mensen is voor mij belangrijk; mensen van dienst kunnen zijn en op een positieve manier 'het onderste uit de kan halen'. Ik zoek een baan waarin ik mijn gedrevenheid, interesses en talenten kwijt kan; een baan waarin ik een bijdrage kan leveren aan het succes van de onderneming c.q. haar doelgroep. Ik heb een klantgerichte instelling en wil graag resultaat zien van mijn eigen bijdrage aan het geheel.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Bijbaan
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten