• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar een baan als receptioniste, het liefst gecombineerd met customer service en administratieve taken.

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar een baan als receptioniste, het liefst gecombineerd met customer service en administratieve taken.

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

(2004-heden) Receptioniste/Telefoniste en Customer Service Medewerker bij Otto Bock Benelux BV in Son. Taken: Ontvangen van patiënten, artsen en vertegenwoordigers; het aannemen van telefoon; post verwerken; ondersteunen afdeling management support (bijhouden van adresbestanden, ondersteunen organisatie seminars, documentatiemappen maken, invoeren en bijhouden vakantiedagen en verdere voorkomende werkzaamheden; uitvoeren van Customer Service werkzaamheden ( invoeren van orders, maken van offertes, retourneren van producten, maken van mailingen, facturen en andere administratieve werkzaamheden).

(2001-2004) Receptioniste/Telefoniste bij Eindhoven Packaging. Taken en verantwoordelijkheden: Het aannemen van telefoon; Het verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden; Invoeren technische orders; decorateur van de ontvangsthal en diverse vitrines binnen het bedrijf.

(2001) Receptioniste/Telefoniste bij Gestel Printing Company BV in Eindhoven. Taken: Het aannemen van telefoon en het verrichten van diverse administratieve werkzaamheden.
(1995-1997) Mede-eigenaar kledingzaak in Neu-Isenburg , Duitsland. Taken: Alle voorkomende werkzaamheden in het managen van een eigen zaak en de verkoop van kleding.

(1991-1995) Restauranteigenaar; samen met mijn toenmalige partner runde ik een restaurant in Duitsland. Taken: managen restaurant en gastvrouw.

(1989-1991) Receptioniste Bungalowpark Westerwald in Obelahr ( Duitsland). Taken: Ontvangen van gasten en het aannemen van telefoon.

Werkervaring

Werkervaring

(2004-heden) Receptioniste/Telefoniste en Customer Service Medewerker bij Otto Bock Benelux BV in Son. Taken: Ontvangen van patiënten, artsen en vertegenwoordigers; het aannemen van telefoon; post verwerken; ondersteunen afdeling management support (bijhouden van adresbestanden, ondersteunen organisatie seminars, documentatiemappen maken, invoeren en bijhouden vakantiedagen en verdere voorkomende werkzaamheden; uitvoeren van Customer Service werkzaamheden ( invoeren van orders, maken van offertes, retourneren van producten, maken van mailingen, facturen en andere administratieve werkzaamheden).

(2001-2004) Receptioniste/Telefoniste bij Eindhoven Packaging. Taken en verantwoordelijkheden: Het aannemen van telefoon; Het verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden; Invoeren technische orders; decorateur van de ontvangsthal en diverse vitrines binnen het bedrijf.

(2001) Receptioniste/Telefoniste bij Gestel Printing Company BV in Eindhoven. Taken: Het aannemen van telefoon en het verrichten van diverse administratieve werkzaamheden.
(1995-1997) Mede-eigenaar kledingzaak in Neu-Isenburg , Duitsland. Taken: Alle voorkomende werkzaamheden in het managen van een eigen zaak en de verkoop van kleding.

(1991-1995) Restauranteigenaar; samen met mijn toenmalige partner runde ik een restaurant in Duitsland. Taken: managen restaurant en gastvrouw.

(1989-1991) Receptioniste Bungalowpark Westerwald in Obelahr ( Duitsland). Taken: Ontvangen van gasten en het aannemen van telefoon.

Lees meer

Opleiding

Diploma’s en certificaten

(2000) Opleiding Telefoniste bij het Centrum Vakopleiding Eindhoven, Diploma behaald in 2000
(1998) Opleiding Neuro Linguistisch Programmeren (NLP) practitioner, diploma behaald in 1998
(1998) Cursus Polariteitsmassage
(1997) Cursus Orthomoleculaire Voeding en Gezondheid
(1982 -1987) MAVO aan het Einhovens Avond College, diploma behaald in 1987

Opleiding

Diploma’s en certificaten

(2000) Opleiding Telefoniste bij het Centrum Vakopleiding Eindhoven, Diploma behaald in 2000
(1998) Opleiding Neuro Linguistisch Programmeren (NLP) practitioner, diploma behaald in 1998
(1998) Cursus Polariteitsmassage
(1997) Cursus Orthomoleculaire Voeding en Gezondheid
(1982 -1987) MAVO aan het Einhovens Avond College, diploma behaald in 1987

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Hobby’s en interesses

Paardrijden, ik ben een ervaren dressuur en parcoursrijder. Ik ben een echte hobbykok en gespecialiseerd in het bereiden van Italiaanse en Aziatische gerechten. Ik heb een passie voor het bakken en decoreren van taarten. Ik sport graag en ben geïnteresseerd in gezondheid, gezonde voeding, natuurlijke geneeswijzen en therapieën.

Hobby's & interesses

Hobby’s en interesses

Paardrijden, ik ben een ervaren dressuur en parcoursrijder. Ik ben een echte hobbykok en gespecialiseerd in het bereiden van Italiaanse en Aziatische gerechten. Ik heb een passie voor het bakken en decoreren van taarten. Ik sport graag en ben geïnteresseerd in gezondheid, gezonde voeding, natuurlijke geneeswijzen en therapieën.

Lees meer

Eigenschappen

Sterke kanten

Als receptioniste/telefoniste en customer service medewerkster ben ik de afgelopen jaren een eerste of centraal aanspreekpunt geweest in diverse grote organisaties. Gastvrijheid en customer service zijn twee van mijn grote kwaliteiten – waarbij ik opereer op het kruispunt van contacten van de organisatie met customers en relaties. Mijn talenten en vaardigheden liggen in het ondersteunen en adviseren van mensen op verschillende gebieden. Ik ben helder in schriftelijke en mondelinge communicatie, praktisch ingesteld, actie gericht, goed luisteraar, oplossingsgericht en creatief, ook in het zoeken naar mogelijkheden. Op administratief vlak heb ik de nodige vaardigheden en ik ben een goed planner en organisator. Ik ben geïnteresseerd, commercieel, sociaal en integer en kom zowel zelfstandig als in een groep goed tot mijn recht

Eigenschappen

Sterke kanten

Als receptioniste/telefoniste en customer service medewerkster ben ik de afgelopen jaren een eerste of centraal aanspreekpunt geweest in diverse grote organisaties. Gastvrijheid en customer service zijn twee van mijn grote kwaliteiten – waarbij ik opereer op het kruispunt van contacten van de organisatie met customers en relaties. Mijn talenten en vaardigheden liggen in het ondersteunen en adviseren van mensen op verschillende gebieden. Ik ben helder in schriftelijke en mondelinge communicatie, praktisch ingesteld, actie gericht, goed luisteraar, oplossingsgericht en creatief, ook in het zoeken naar mogelijkheden. Op administratief vlak heb ik de nodige vaardigheden en ik ben een goed planner en organisator. Ik ben geïnteresseerd, commercieel, sociaal en integer en kom zowel zelfstandig als in een groep goed tot mijn recht

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Inez Remst-Sparrius te bekijken