• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkgever: DocMorris, Heerlen
Functie: Apothekersassistente in opleiding
Taken: Het contoleren van recepten op geneesmiddel, dosering, aantal, verpakkingsgrootte en fabrikant.
Eventuele onjuistheden aanpassen en vervolgens deze recepten vrijgeven voor de afdeling waar
de bestellingen verwerkt worden.
Periode: januari 2012– november 2013

Werkgever: Belastingdienst, Maastricht
Functie: Administratief medewerker
Taken: Het verwerken en corrigeren van gegevens in het kader van het project ‘Toeslagen’
Periode: juni 2011 – december 2011

Werkgever: UWV, Heerlen
Functie: Administratief medewerker, teamondersteuner
Taken: Cliëntdossiers aanleggen en bewaken, afspraken inplannen, gegevens verwerken,
correspondentie en telefonisch contact met cliënten, archiveren
Periode: januari 2009 – mei 2009

Werkgever: Reinigingsdiensten Rd4, Heerlen
Functie: Administratief medewerker
Taken: Werkzaamheden m.b.t . planning, routes, urenregistratie, wegingen en betalingen,
correspondentie en telefonisch contact met klanten, archiveren
Periode: juni 2003 – januari 2009

Werkgever: Arcus College, Heerlen
Functie: Medewerker personeelszaken
Taken: Werkzaamheden m.b.t . in- en uitdiensttreding, Wet Verbetering Poortwachter,
personeelsmutaties, ziekteverzuim, correspondentie, dossierbewaking
Periode: februari 2002 – april 2003

Werkgever: Arcus College, Heerlen
Functie: Administratief medewerker
Taken: Werkzaamheden m.b.t. inschrijvingen, cijferlijsten, roosters, verzuim, telefonische – en
baliecontacten met deelnemers, correspondentie, archiveren
Periode: augustus 2000 – februari 2002

Werkgever: S.V. Roda JC, Kerkrade
Functie: Receptioniste / telefoniste
Taken: het ontvangen van bezoekers, het verwerken van telefoonverkeer en post,
het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden
Periode: augustus 1999 – mei 2000

Werkgever: GBC Film Products, Kerkrade
Functie: Receptioniste / telefoniste
Taken: het ontvangen van bezoekers, het verwerken van telefoonverkeer en post, het uitvoeren van
diverse administratieve werkzaamheden
Periode: maart 1998 – augustus 1999

Werkgever: Diverse werkgevers via verschillende uitzendbureaus
Functie: Productiemedewerker
Taken: productiewerkzaamheden
Periode: september 1995 – december 1997

Werkgever: Research & Marketing
Functie: Enquêtrice
Taken: Het telefonisch afnemen van enquêtes bij particulieren voor marktonderzoeken
Periode: september 1993 – januari 1995

Werkgever: Thuiszorg Kerkrade
Functie: Huishoudelijke hulp
Taken: Huishoudelijke werkzaamheden
Periode: juni 1990 – september 1990 / juni 1991 – september 1991

Werkervaring

Werkgever: DocMorris, Heerlen
Functie: Apothekersassistente in opleiding
Taken: Het contoleren van recepten op geneesmiddel, dosering, aantal, verpakkingsgrootte en fabrikant.
Eventuele onjuistheden aanpassen en vervolgens deze recepten vrijgeven voor de afdeling waar
de bestellingen verwerkt worden.
Periode: januari 2012– november 2013

Werkgever: Belastingdienst, Maastricht
Functie: Administratief medewerker
Taken: Het verwerken en corrigeren van gegevens in het kader van het project ‘Toeslagen’
Periode: juni 2011 – december 2011

Werkgever: UWV, Heerlen
Functie: Administratief medewerker, teamondersteuner
Taken: Cliëntdossiers aanleggen en bewaken, afspraken inplannen, gegevens verwerken,
correspondentie en telefonisch contact met cliënten, archiveren
Periode: januari 2009 – mei 2009

Werkgever: Reinigingsdiensten Rd4, Heerlen
Functie: Administratief medewerker
Taken: Werkzaamheden m.b.t . planning, routes, urenregistratie, wegingen en betalingen,
correspondentie en telefonisch contact met klanten, archiveren
Periode: juni 2003 – januari 2009

Werkgever: Arcus College, Heerlen
Functie: Medewerker personeelszaken
Taken: Werkzaamheden m.b.t . in- en uitdiensttreding, Wet Verbetering Poortwachter,
personeelsmutaties, ziekteverzuim, correspondentie, dossierbewaking
Periode: februari 2002 – april 2003

Werkgever: Arcus College, Heerlen
Functie: Administratief medewerker
Taken: Werkzaamheden m.b.t. inschrijvingen, cijferlijsten, roosters, verzuim, telefonische – en
baliecontacten met deelnemers, correspondentie, archiveren
Periode: augustus 2000 – februari 2002

Werkgever: S.V. Roda JC, Kerkrade
Functie: Receptioniste / telefoniste
Taken: het ontvangen van bezoekers, het verwerken van telefoonverkeer en post,
het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden
Periode: augustus 1999 – mei 2000

Werkgever: GBC Film Products, Kerkrade
Functie: Receptioniste / telefoniste
Taken: het ontvangen van bezoekers, het verwerken van telefoonverkeer en post, het uitvoeren van
diverse administratieve werkzaamheden
Periode: maart 1998 – augustus 1999

Werkgever: Diverse werkgevers via verschillende uitzendbureaus
Functie: Productiemedewerker
Taken: productiewerkzaamheden
Periode: september 1995 – december 1997

Werkgever: Research & Marketing
Functie: Enquêtrice
Taken: Het telefonisch afnemen van enquêtes bij particulieren voor marktonderzoeken
Periode: september 1993 – januari 1995

Werkgever: Thuiszorg Kerkrade
Functie: Huishoudelijke hulp
Taken: Huishoudelijke werkzaamheden
Periode: juni 1990 – september 1990 / juni 1991 – september 1991

Lees meer

Opleiding

Jan 2012 – nov 2013 2-jarige BBL-opleiding tot apothekersassistente, Arcus College, Heerlen
Maart 2011 Training Schoevers (administratief / secretarieel)
2001 - 2004 Personeel en Arbeid (hbo), Hogeschool Zuyd, Sittard
2000 - 2000 Typevaardigheid
1999 - 1999 Word & Excel (mbo-cursus)
1991 - 1993 Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (hbo), Sociale Academie, Sittard
1990 - 1991 Bedrijfscorrespondentie Nederlands (mbo), Dag- en avondcollege, Heerlen
1990 -1991 Bedrijfscorrespondentie Engels (mbo), Dag- en avondcollege, Heerlen
1990 - 1991 Bedrijfscorresponentie Duits (mbo), Dag- en avondcollege, Heerlen
1989 - 1990 MEAO 1-jarig, secretariële richting, Dag- en avondcollege, Heerlen
1981 - 1989 VWO, Anthonius Doctor College, Kerkrade

Opleiding

Jan 2012 – nov 2013 2-jarige BBL-opleiding tot apothekersassistente, Arcus College, Heerlen
Maart 2011 Training Schoevers (administratief / secretarieel)
2001 - 2004 Personeel en Arbeid (hbo), Hogeschool Zuyd, Sittard
2000 - 2000 Typevaardigheid
1999 - 1999 Word & Excel (mbo-cursus)
1991 - 1993 Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (hbo), Sociale Academie, Sittard
1990 - 1991 Bedrijfscorrespondentie Nederlands (mbo), Dag- en avondcollege, Heerlen
1990 -1991 Bedrijfscorrespondentie Engels (mbo), Dag- en avondcollege, Heerlen
1990 - 1991 Bedrijfscorresponentie Duits (mbo), Dag- en avondcollege, Heerlen
1989 - 1990 MEAO 1-jarig, secretariële richting, Dag- en avondcollege, Heerlen
1981 - 1989 VWO, Anthonius Doctor College, Kerkrade

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Koken, lezen, muziek, dieren, voetbal, natuur, yoga

Hobby's & interesses

Koken, lezen, muziek, dieren, voetbal, natuur, yoga

Eigenschappen

Ik vind het fijn om iets voor mensen te betekenen. Ik ben oprecht vriendelijk, sociaal en steek graag mijn handen uit de mouwen. Verder ben ik communicatief vaardig, collegiaal, leergierig, accuraat, flexibel en integer

Eigenschappen

Ik vind het fijn om iets voor mensen te betekenen. Ik ben oprecht vriendelijk, sociaal en steek graag mijn handen uit de mouwen. Verder ben ik communicatief vaardig, collegiaal, leergierig, accuraat, flexibel en integer

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Bijbaan
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten