• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2011/2014
Secretaresse
CBI; Centre for the Promotion of Imports from developing countries
Agentschap Ministerie van Buitenlandse Zaken
Taken: secretariële ondersteuning teamcoördinator en projectmanagers regioteam Afrika. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Boeken van reizen & verwerken visum aanvragen. Complex agendabeheer. Coördinatie contracten externe experts. Extra taken: secretariële ondersteuning afdeling Marketing & Communicatie
& ambtelijke ondersteuning Ondernemingsraad.

2011
Interim secretaresse
Eneco Holding N.V.
Taken: secretariële ondersteuning adviseur Bestuurlijke zaken & ondersteuning secretariaat Raad van Bestuur. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen. Agendabeheer. Telefooncentrale, postverwerking, archivering. Ontvangst gasten. Voorraad- en huisstijlbeheer.

2010
Interim directiesecretaresse
TNO – CSO Strategie & Planning
Taken: secretariële ondersteuning directieleden. Agendabeheer. Ontvangst gasten. Telefooncentrale, postverwerking. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen.


2009/2010
Managementassistent
Economic Development Board Rotterdam (EDBR)
Bestuursdienst, Gemeente Rotterdam
Taken: secretariële ondersteuning Algemeen en Plaatsvervangend Secretaris. Complex agendabeheer. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen International Advisory Board, EDBR & Young EDBR. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Bewaking administratieve en financiële systemen. Extra taken: ondersteuning Marketing & Communicatieafdeling.

2008
Secretaresse
Havenbedrijf Rotterdam – Containers, Breakbulk & Logistics
Taken: secretariële ondersteuning directiesecretaresse en businessmanagers. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Offerte- en verlofregistratie SAP. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen. Agendabeheer. Ontvangst gasten.

2002/2008
Traffic Assistente
Publi Design & Advertising
Taken: planning en voortgang grafische producties & studio. Offerte- en inkooptrajecten reclamemateriaal. Coördinatie meewerkende partijen; intern en extern. Monitoring en rapportage projecten. Kwaliteitsbewaking.
Extra taken: administratieve ondersteuning directie- en accountteam.

2000/2002
Projectsecretaresse
GTI Marine & Offshore – scheepswerf van der Giessen de Noord
Taken: verantwoordelijk voor facilitaire zaken op vestiging. Telefooncentrale. Correspondentie, postverwerking, archivering. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Uren- en personeelsadministratie. Voorbereiden presentaties en projectplannen.

Werkervaring

2011/2014
Secretaresse
CBI; Centre for the Promotion of Imports from developing countries
Agentschap Ministerie van Buitenlandse Zaken
Taken: secretariële ondersteuning teamcoördinator en projectmanagers regioteam Afrika. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Boeken van reizen & verwerken visum aanvragen. Complex agendabeheer. Coördinatie contracten externe experts. Extra taken: secretariële ondersteuning afdeling Marketing & Communicatie
& ambtelijke ondersteuning Ondernemingsraad.

2011
Interim secretaresse
Eneco Holding N.V.
Taken: secretariële ondersteuning adviseur Bestuurlijke zaken & ondersteuning secretariaat Raad van Bestuur. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen. Agendabeheer. Telefooncentrale, postverwerking, archivering. Ontvangst gasten. Voorraad- en huisstijlbeheer.

2010
Interim directiesecretaresse
TNO – CSO Strategie & Planning
Taken: secretariële ondersteuning directieleden. Agendabeheer. Ontvangst gasten. Telefooncentrale, postverwerking. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen.


2009/2010
Managementassistent
Economic Development Board Rotterdam (EDBR)
Bestuursdienst, Gemeente Rotterdam
Taken: secretariële ondersteuning Algemeen en Plaatsvervangend Secretaris. Complex agendabeheer. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen International Advisory Board, EDBR & Young EDBR. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Bewaking administratieve en financiële systemen. Extra taken: ondersteuning Marketing & Communicatieafdeling.

2008
Secretaresse
Havenbedrijf Rotterdam – Containers, Breakbulk & Logistics
Taken: secretariële ondersteuning directiesecretaresse en businessmanagers. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Offerte- en verlofregistratie SAP. Organiseren, ondersteuning en voorbereiding bijeenkomsten en vergaderingen. Agendabeheer. Ontvangst gasten.

2002/2008
Traffic Assistente
Publi Design & Advertising
Taken: planning en voortgang grafische producties & studio. Offerte- en inkooptrajecten reclamemateriaal. Coördinatie meewerkende partijen; intern en extern. Monitoring en rapportage projecten. Kwaliteitsbewaking.
Extra taken: administratieve ondersteuning directie- en accountteam.

2000/2002
Projectsecretaresse
GTI Marine & Offshore – scheepswerf van der Giessen de Noord
Taken: verantwoordelijk voor facilitaire zaken op vestiging. Telefooncentrale. Correspondentie, postverwerking, archivering. Notuleren, opmaken actielijst en verslag. Uren- en personeelsadministratie. Voorbereiden presentaties en projectplannen.

Lees meer

Opleiding

1995/1999
MAVO – 4
Vakken: Ned./Eng./Wis./Nat./Bio./Gesch./Econ.

2012: Opleiding Projectmanagement HBO (Secretary Management Institute)
2012: Cursus WOR - wet op ondernemingsraden (ATIM)
2014: Cursus Frans A1 (TaalTaal)

Opleiding

1995/1999
MAVO – 4
Vakken: Ned./Eng./Wis./Nat./Bio./Gesch./Econ.

2012: Opleiding Projectmanagement HBO (Secretary Management Institute)
2012: Cursus WOR - wet op ondernemingsraden (ATIM)
2014: Cursus Frans A1 (TaalTaal)

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Winkelen, wonen & lifestyle.

Hobby's & interesses

Winkelen, wonen & lifestyle.

Eigenschappen

Dienstverlenende instelling
Stressbestendig
Doortastend
Accuraat
Loyaal

Eigenschappen

Dienstverlenende instelling
Stressbestendig
Doortastend
Accuraat
Loyaal

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Nadine Kwakernaak te bekijken