• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe parttime functie, 24-32 uur p/w, die aansluit bij mijn vaardigheden en interesses. Bij mijn eerste werkgever was ik werkzaam voor zowel de directie,…

Persoonlijk

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe parttime functie, 24-32 uur p/w, die aansluit bij mijn vaardigheden en interesses.

Bij mijn eerste werkgever was ik werkzaam voor zowel de directie, bedrijfsleiding als afdeling verkoop en ondersteunde ik de administratie. Oftewel, een allround ondersteuner!
Ook heb ik inmiddels ervaring opgedaan op afdelingen als sales support en inkoop.

Door deze veelzijdigheid ben ik gewend aan te pakken en georganiseerd te werken. Ik ben flexibel, sociaal, klantgericht en collegiaal. Zelfstandig werken gaat me goed af, maar ook met samenwerken heb ik geen moeite.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

maart 2014 – Makro Kerstpakketten
feb. 2015: formulenaam van Inpakcentrale ICN B.V.

Functie: Inkoop Assistent
• Contact onderhouden met leveranciers inzake o.a. taxaat verhogingen, vragen, klachten, alternatieven en nieuwe producten
• Voorbereiden en (mede) voeren van onderhandelingen met leveranciers
• Aanvragen en verwerken van monsters voor o.a. selectie, fotografie en showrooms
• Ondersteuning showrooms:
- behandelen en begeleiden van assortimentsaanvragen (door
klanten gewenste extra producten)
- op verzoek afhandelen van klachten
- eerste aanspreekpunt in de dagelijkse contacten
• Diverse administratieve werkzaamheden zoals o.a. contracten opstellen, archiveren, leveranciersgegevens up to date houden
• Het hele inkoop traject begeleiden voor een klant in Rusland met de daarbij horende extra werkzaamheden i.v.m. export


jan.- feb. 2014: Makro Kerstpakketten
formulenaam van Inpakcentrale ICN B.V.

Functie: Medewerkster Sales Support (tijdelijk)
• Helpdesk
• Verwerken en afhandeling van retouren en klachten
• Up to date houden van klantendata


1995 – mei 2013: GSP Gerritse Systems Pannerden
handelsnaam van Machinefabriek De Oude Rijn Pannerden B.V.
Producent van handlingsystemen voor o.a. keramische en
papierindustrie, bouw- en transportsector

Functie: Commercieel / secretarieel medewerkster
• Debiteuren- en crediteurenadministratie
• Factureren en boeken verkoopfacturen
• Inkoopfacturen verwerken en boeken
• Kas beheren
• Urenregistratie
• Offertes en opdrachten uitwerken
• Zakenreizen regelen
• Transport regelen
• Voorraadbeheer kantoorartikelen, drukwerk, etc.
• Correspondentie verzorgen
• Archiveren
• Telefoonbehandeling / bezoek ontvangen
• Postbehandeling
• Notuleren
• Alle voorkomende werkzaamheden die tot de functie behoren

Werkervaring

maart 2014 – Makro Kerstpakketten
feb. 2015: formulenaam van Inpakcentrale ICN B.V.

Functie: Inkoop Assistent
• Contact onderhouden met leveranciers inzake o.a. taxaat verhogingen, vragen, klachten, alternatieven en nieuwe producten
• Voorbereiden en (mede) voeren van onderhandelingen met leveranciers
• Aanvragen en verwerken van monsters voor o.a. selectie, fotografie en showrooms
• Ondersteuning showrooms:
- behandelen en begeleiden van assortimentsaanvragen (door
klanten gewenste extra producten)
- op verzoek afhandelen van klachten
- eerste aanspreekpunt in de dagelijkse contacten
• Diverse administratieve werkzaamheden zoals o.a. contracten opstellen, archiveren, leveranciersgegevens up to date houden
• Het hele inkoop traject begeleiden voor een klant in Rusland met de daarbij horende extra werkzaamheden i.v.m. export


jan.- feb. 2014: Makro Kerstpakketten
formulenaam van Inpakcentrale ICN B.V.

Functie: Medewerkster Sales Support (tijdelijk)
• Helpdesk
• Verwerken en afhandeling van retouren en klachten
• Up to date houden van klantendata


1995 – mei 2013: GSP Gerritse Systems Pannerden
handelsnaam van Machinefabriek De Oude Rijn Pannerden B.V.
Producent van handlingsystemen voor o.a. keramische en
papierindustrie, bouw- en transportsector

Functie: Commercieel / secretarieel medewerkster
• Debiteuren- en crediteurenadministratie
• Factureren en boeken verkoopfacturen
• Inkoopfacturen verwerken en boeken
• Kas beheren
• Urenregistratie
• Offertes en opdrachten uitwerken
• Zakenreizen regelen
• Transport regelen
• Voorraadbeheer kantoorartikelen, drukwerk, etc.
• Correspondentie verzorgen
• Archiveren
• Telefoonbehandeling / bezoek ontvangen
• Postbehandeling
• Notuleren
• Alle voorkomende werkzaamheden die tot de functie behoren

Lees meer

Opleiding

1997 – 1999: Schoevers Directiesecretaresse, Arnhem diploma behaald
1992 – 1995: MEAO secretarieel, Titus Brandsma college Velp diploma behaald
1988 – 1992: MAVO, Andreas Scholengemeenschap Zevenaar diploma behaald

Opleiding

1997 – 1999: Schoevers Directiesecretaresse, Arnhem diploma behaald
1992 – 1995: MEAO secretarieel, Titus Brandsma college Velp diploma behaald
1988 – 1992: MAVO, Andreas Scholengemeenschap Zevenaar diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

tennissen en lezen

Hobby's & interesses

tennissen en lezen

Eigenschappen

Team player, accuraat, georganiseerd, collegiaal, flexibel, sociaal, klantgericht, loyaal, leergierig en stressbestendig

Eigenschappen

Team player, accuraat, georganiseerd, collegiaal, flexibel, sociaal, klantgericht, loyaal, leergierig en stressbestendig

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Monique Gudden - de Vries te bekijken