Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Naima Aharouch

Naima Aharouch

HR Officer

Personalia

Leeftijd
59 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Arabisch
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
  • Turks
Talen (schrijven)
  • Arabisch
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Een zelfstandige vrouw die het erg prettig vindt om in teamverband te werken. Ik heb een passie voor het HR vak en werk al jaren met plezier. Ik ben op zoek naar een leuke uitdagende functie binnen een (in)formele werkomgeving. Het liefst blijf ik voor langere tijd bij een werkgever wil blijven zodat ik mij goed in een functie kan verdiepen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

In het kort: Ik beweeg mij makkelijk tussen verschillende mensen en ik neem graag verantwoordelijkheid. Mijn kracht ligt in het snel en goed een persoon of situatie te kunnen inschatten en een passend advies of oplossing te kunnen geven. Ik ben iemand die altijd in beweging wil blijven en uitdaging zoekt.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2013 (jun)-2014(dec)
Bedrijf: Artsen zonder Grenzen te Amsterdam
Functie: HRM Officer
Taken: Verrichten van administratieve en organisatorische ondersteuning van HRM-activiteiten, uitwerken van (standaard) correspondentie aangaande personele processen, Verzorgen rapportages HRM kengetallen, Up-to-date houden van personeelsdossiers, Administratieve afhandeling van werving en selectieprocedure, zorg dragen voor juiste en tijdige verwerking van ziekmeldingen en onderhoudt contact waar nodig met de Arbo-dienst en UWV, scannen en archiveren en overige allround administratieve werkzaamheden binnen de afdeling, verantwoordelijk voor het genereren van contracten, verzorgen van alle mutaties en correspondentie, faciliteiten aanvragen: zoals een blackberry, mobiele telefoon, inlogcodes, etc., vraagbaak personeel en management op relevante gebieden en administratieve afhandeling van uitdiensttreding.

2011(mei)-(apr)2013
Bedrijf: HC Nederland B.V. te Hoofddorp
Functie: HRM medewerkster
Taken: Verantwoordelijk voor het genereren van contracten, verzorgen van alle mutaties en
correspondentie, bewaken van het tijdig retour komen van de ondertekende contracten, en andere relevante formulieren zodat de dossiers volledig zijn, faciliteiten aanvragen: zoals een blackberry, mobiele telefoon, leaseauto, inlogcodes, etc., medewerkers aanmelden voor trainingen en opleidingen, vraagbaak personeel en management op relevante gebieden,
administratieve afhandeling van uitdiensttreding, verrichten van administratieve en organisatorische ondersteuning van HRM-activiteiten, uitwerken van (standaard) correspondentie aangaande personele processen, verzorgen rapportages HRM kengetallen, Up-to-date houden van personeelsdossiers, administratieve afhandeling van werving en selectieprocedure, zorg dragen voor juiste en tijdige verwerking van ziekmeldingen en onderhoudt contact waar nodig met de Arbo-dienst en UWV en overige allround administratieve werkzaamheden.


2007 (okt)-2011(mei)
Bedrijf: Brunel Nederland N.V te Amsterdam
Functie: HRM medewerker
Taken: Verzorgen van alle mutaties en correspondentie,verantwoordelijk voor het genereren van contracten, bewaken van het tijdig retour komen van de ondertekende contracten, en andere relevante formulieren zodat de dossiers volledig zijn, Faciliteiten aanvragen: zoals een blackberry,mobiele telefoon, leaseauto, inlogcodes, etc.,vraagbaak personeel en management op relevante gebieden, administratieve afhandeling van uitdiensttreding, verrichten van administratieve en organisatorische ondersteuning van HRM-activiteiten, Declaraties verwerken, Beheer attentiebeleid, Uitwerken van (standaard) correspondentie aangaande personele processen, verzorgen rapportages HRM kengetallen, up-to-date houden van personeelsdossiers, uitvoeren van arbeidsvoorwaardelijke regelingen (m.n. pensioen, bedrijfsparen), zorg dragen voor juiste en tijdige verwerking van ziek/herstelmeldingen, verzorgen werkgeversverklaringen en overige allround administratieve werkzaamheden.

2004 (jan) – 2007(sep)
Bedrijf: Stichting Reclassering Nederland/Brandweer Amsterdam/Cordaan
Provincie Noord Holland/CWI Hoofdkantoor/NCDO te Amsterdam
Functie: HRM medewerkster
Taken: Opstellen contracten nieuwe medewerkers, verzorgen van alle mutaties en
correspondentie, bewaken van het tijdig retour komen van de ondertekende contracten, en
andere relevante formulieren zodat de dossiers volledig zijn, het verzorgen van
administratieve handelingen m.b.t. werving en selectie, wijzigingen in de
arbeidsovereenkomst, uitdiensttreding, opleidingen e.a., zorg
dragen voor verlofregistratie, ziek- en herstelmeldingen en onderhoudt contact waar nodig
met de Arbo-dienst en UWV, verstrekken van informatie aan leidinggevenden en
medewerkers op het gebied van de CAO interne regelingen,Uitvoering en controle op
naleving van de arbeidsvoorwaarden, verzorgen van alle P&O correspondentie af naar
management, medewerkers en externe partijen, maken van rapportages
m.b.v. het personeelsinformatiesysteem, beheren van het personeelsdossiers,
beantwoorden van vragen van leidinggevenden en de medewerkers op het gebied van
personeelsadministratie, en overige administratieve werkzaamheden.

2003(jan)-2003(dec)
Bedrijf: Stadsdeel de Baarsjes te Amsterdam
Functie: Administratief medewerkster
Taken: Agendabeheer,organiseren van meetings, notuleren en uitwerken notulen, verzorgen van correspondentie, toezicht op lay-out/huisstijl, beheer relatie database, beheer relatiegeschenken, verzorgen van mailings, tekstverwerking, en ontvangen van bezoekers, koffie/thee verzorgen t.b.v. vergaderingen en overige administratieve werkzaamheden.

2000(jan)-2002(dec)
Bedrijf: P.I.De Stadspoort en Mentrum te Amsterdam
Functie: HRM medewerkster
Taken: Opstellen contracten nieuwe medewerkers, verzorgen van alle mutaties en correspondentie, bewaken van het tijdig retour komen van de ondertekende contracten, en andere relevante formulieren zodat de dossiers volledig zijn, het verzorgen van administratieve handelingen m.b.t. werving en selectie, aanstelling, introductie, gewerkte extra-uren, wijzigingen in de arbeidsovereenkomst, uitdiensttreding, opleidingen e.a.,zorg dragen voor verlofregistratie, ziek- en herstelmeldingen en onderhoudt contact waar nodig met de Arbo-dienst en UWV ,Verstrekken van informatie aan leidinggevenden en medewerkers op het gebied van de CAO interne regelingen,Uitvoering en controle op naleving van de arbeidsvoorwaarden, verzorgen van alle P&O correspondentie af naar management, medewerkers en externe partijen, maken van rapportages m.b.v. het personeelsinformatiesysteem, bijv. m.b.t. ziekteverzuim, beheren van het personeelsdossiers, beantwoorden van vragen van leidinggevenden en medewerkers op het gebied van personeelsadministratie, signaleren en aandragen van verbetervoorstellen van het afdeling- en werkproces en overige administratieve werkzaamheden.

1996(jan)-1999(dec)
Bedrijf: Agis zorgverzekeringen te Amsterdam
Functie: Administratief medewerkster Zorgverzekering
Taken: Het aanmelden van nieuwe klanten, postbehandeling, tekstverwerking en overige klantenbeheer administratieve werkzaamheden.

1993(jan)-1995(dec)
Bedrijf: Fatima School Basisschool te Amsterdam
Functie: Office manager
Taken: Het beheer van leerlingenadministratie, ziek- en herstelmelding verwerken, Tekstverwerking, Agendabeheer, Organiseren van meetings, notuleren en uitwerken notulen, verzorgen van correspondentie, archiveren, verzorgen van mailings, afhandelen en distribueren van interne en externe post, Ontvangen van bezoekers, koffie/thee verzorgen t.b.v. vergaderingen en overige administratieve werkzaamheden.

1991 (jan)-1992(dec)
Bedrijf: Universiteit van Amsterdam
Functie: Office manager Faculteit Politicologie
Taken: Het beheer van leerlingenadministratie, ziek- en herstelmelding verwerken, tekstverwerking, agendabeheer, organiseren van meetings, notuleren en uitwerken notulen, verzorgen van correspondentie,archiveren, verzorgen van mailings, tekstverwerking, afhandelen en distribueren van interne en externe post, kopieerwerk, faxen, telefoonbehandeling, Ontvangen van bezoekers, koffie/thee verzorgen t.b.v. vergaderingen en overige administratieve werkzaamheden.

Opleidingen

1998-1999 Personeel en Arbeid te Amsterdam (certificaat)
1985-1986 Administratieve opleiding IBM Nederland N.V. te Amsterdam (diploma)
1981-1984 M.B.O. 2e Amsterdamse Christelijke School voor Beroepsonderwijs te Amsterdam (diploma)
1977-1981 MAVO. Muiderpoort te Amsterdam (diploma)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Verre reizen maken,Sporten, Yoga, en fotograferen.

Nevenactiviteiten:
Vrijwilliger bij goede doelen en voorlezen voor ouderen.

Werkgebied

  • Amsterdam 25km
Talentcard®