• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Retail professional met sterke persoonlijke eigenschappen zoals oprechtheid, geduldig, weetgierig, zachtaardig, bescheiden, ordelijk, ijverig, perfectionisme, integriteit en aanpassingsbereidheid.…

Persoonlijk

Retail professional met sterke persoonlijke eigenschappen zoals oprechtheid, geduldig, weetgierig, zachtaardig, bescheiden, ordelijk, ijverig, perfectionisme, integriteit en aanpassingsbereidheid.

Competenties en kwaliteiten zoals inlevend vermogen, omgeving bewustzijn, relativerend vermogen, ontwikkelen van anderen, prestatie gemotiveerd, overtuigend, plannen & organiseren, probleem oriëntatie, klantgerichtheid en samenwerken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:

01-2012 - 31-01-2014 Senior Store Manager KPN Retail Telfort Den Bosch

Het dagelijks aansturen op de activiteiten en resultaten van een uitvoerende afdeling. Het sturen op de prestaties van ca 8 medewerkers. Het maken van plannen, afstemmen van mensen en middelen om de beoogde resultaten te behalen. Het bewaken van de kwaliteit van de uitvoering en het rapporteren over behaalde resultaten en verstoringen.

- Verantwoordelijk voor ca 12 KPI gerelateerd aan de scorecard.
- Leiding geven aan 4 tot 8 medewerk(st)ers.
- Zorg dragen voor een optimale personeelsbezetting.
- Zorg dragen voor een hoogwaardige serviceverlening.
- Verantwoordelijk voor het realiseren van opgelegde targets en doelstellingen.
- Verantwoordelijk voor het tijdig en juist rapporteren van de cijfers m.b.t. het operationele plan.
- Verantwoordelijk voor kas, contract en voorraadbeheer.
- Voeren van start-, functionerings- en beoordelings en coaching gesprekken.
- Bewaken van de operationele resultaten om de overeengekomen afspraken te waarborgen.
- Coachen van de medewerkers met betrekking tot (technische) kennis en systeemvaardigheden.
- Eindverantwoordelijk voor een correcte uitvoering van alle taken op het gebied van organisatie.

02-2009 – 12-2011 Store Manager Telfort Den Bosch

Het dagelijks aansturen op de activiteiten en resultaten van een uitvoerende afdeling. Het sturen op de prestaties van ca 8 medewerkers. Het maken van plannen, afstemmen van mensen en middelen om de beoogde resultaten te behalen. Het bewaken van de kwaliteit van de uitvoering en het rapporteren over behaalde resultaten en verstoringen.

09-2007 – 01-2009 Filiaal Manager Kijkshop Eindhoven & Den Bosch

03-2005 – 08-2007 Filiaal Manager Electric City Roermond

03-2002 – 02-2005 Assistent Filiaal Manager Electric City Den Bosch & Nijmegen

07-2000 – 02-2002 Sales Adviseur Electric City Den Bosch

Werkervaring

Werkervaring:

01-2012 - 31-01-2014 Senior Store Manager KPN Retail Telfort Den Bosch

Het dagelijks aansturen op de activiteiten en resultaten van een uitvoerende afdeling. Het sturen op de prestaties van ca 8 medewerkers. Het maken van plannen, afstemmen van mensen en middelen om de beoogde resultaten te behalen. Het bewaken van de kwaliteit van de uitvoering en het rapporteren over behaalde resultaten en verstoringen.

- Verantwoordelijk voor ca 12 KPI gerelateerd aan de scorecard.
- Leiding geven aan 4 tot 8 medewerk(st)ers.
- Zorg dragen voor een optimale personeelsbezetting.
- Zorg dragen voor een hoogwaardige serviceverlening.
- Verantwoordelijk voor het realiseren van opgelegde targets en doelstellingen.
- Verantwoordelijk voor het tijdig en juist rapporteren van de cijfers m.b.t. het operationele plan.
- Verantwoordelijk voor kas, contract en voorraadbeheer.
- Voeren van start-, functionerings- en beoordelings en coaching gesprekken.
- Bewaken van de operationele resultaten om de overeengekomen afspraken te waarborgen.
- Coachen van de medewerkers met betrekking tot (technische) kennis en systeemvaardigheden.
- Eindverantwoordelijk voor een correcte uitvoering van alle taken op het gebied van organisatie.

02-2009 – 12-2011 Store Manager Telfort Den Bosch

Het dagelijks aansturen op de activiteiten en resultaten van een uitvoerende afdeling. Het sturen op de prestaties van ca 8 medewerkers. Het maken van plannen, afstemmen van mensen en middelen om de beoogde resultaten te behalen. Het bewaken van de kwaliteit van de uitvoering en het rapporteren over behaalde resultaten en verstoringen.

09-2007 – 01-2009 Filiaal Manager Kijkshop Eindhoven & Den Bosch

03-2005 – 08-2007 Filiaal Manager Electric City Roermond

03-2002 – 02-2005 Assistent Filiaal Manager Electric City Den Bosch & Nijmegen

07-2000 – 02-2002 Sales Adviseur Electric City Den Bosch

Lees meer

Opleiding

Professionele Trainingen:

2014 – 2014 NLP Volksuniversiteit

NLP is een houding en een methodologie die een reeks technieken omvat. De opleiding bestaat uit de volgende onderdelen: NLP structuur, zintuiglijke waarneming, oogpatronen, rapport, associatie, dissociatie, NLP coach model en tijdlijn.

2012 – 2013 Advanced Management Essentials Gooiconsult Advies & Training

De volgende tools, workshops en management vaardigheden zijn de revue gepasseerd:

Tools:: Johari Window, Kubler Ross, Roos van Leary, Rationele Effectiviteits Training, motivatie benadering van Herzberg en beinvloeding van Cialdini.

Management Vaardigheden: Persoonlijk Leiderschap, Time Management, Situationeel Leidinggeven, Coachen en Feedback.

Workshops: WoW, Kernkwaliteiten, Emotionele Intelligentie, Drijfveren, Gedachtepatronen, Persoonlijke Overtuigingen en Conflict Hantering.

2010 – 2010 Coaching & Personeel Hulshof TCP

2009 – 2012 Management, Coaching & Personeel KPN Academy

Opleidingen:

2004 – 2006 Praktijkopleiding FM Electric City MBO School van de Toekomst

1999 – 2003 Ondernemer Manager Detailhandel MBO ROC Koning Willem 1

1996 – 1998 Informatica MBO ROC Koning Willem 1

1991 – 1995 Mavo D Scholengroep Cambium

Opleiding

Professionele Trainingen:

2014 – 2014 NLP Volksuniversiteit

NLP is een houding en een methodologie die een reeks technieken omvat. De opleiding bestaat uit de volgende onderdelen: NLP structuur, zintuiglijke waarneming, oogpatronen, rapport, associatie, dissociatie, NLP coach model en tijdlijn.

2012 – 2013 Advanced Management Essentials Gooiconsult Advies & Training

De volgende tools, workshops en management vaardigheden zijn de revue gepasseerd:

Tools:: Johari Window, Kubler Ross, Roos van Leary, Rationele Effectiviteits Training, motivatie benadering van Herzberg en beinvloeding van Cialdini.

Management Vaardigheden: Persoonlijk Leiderschap, Time Management, Situationeel Leidinggeven, Coachen en Feedback.

Workshops: WoW, Kernkwaliteiten, Emotionele Intelligentie, Drijfveren, Gedachtepatronen, Persoonlijke Overtuigingen en Conflict Hantering.

2010 – 2010 Coaching & Personeel Hulshof TCP

2009 – 2012 Management, Coaching & Personeel KPN Academy

Opleidingen:

2004 – 2006 Praktijkopleiding FM Electric City MBO School van de Toekomst

1999 – 2003 Ondernemer Manager Detailhandel MBO ROC Koning Willem 1

1996 – 1998 Informatica MBO ROC Koning Willem 1

1991 – 1995 Mavo D Scholengroep Cambium

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Mijn vrije tijd besteedt ik graag aan het luisteren naar muziek, het zien van een goede film, daarnaast heb ik passie voor onderwerpen als filosofie, psychologie en NLP.

Hobby's & interesses

Mijn vrije tijd besteedt ik graag aan het luisteren naar muziek, het zien van een goede film, daarnaast heb ik passie voor onderwerpen als filosofie, psychologie en NLP.

Eigenschappen

Retail professional met sterke persoonlijke eigenschappen zoals oprechtheid, geduldig, weetgierig, zachtaardig, bescheiden, ordelijk, ijverig, perfectionisme, integriteit en aanpassingsbereidheid.

Competenties en kwaliteiten zoals inlevend vermogen, omgeving bewustzijn, relativerend vermogen, ontwikkelen van anderen, prestatie gemotiveerd, overtuigend, plannen & organiseren, probleem oriëntatie, klantgerichtheid en samenwerken.

Eigenschappen

Retail professional met sterke persoonlijke eigenschappen zoals oprechtheid, geduldig, weetgierig, zachtaardig, bescheiden, ordelijk, ijverig, perfectionisme, integriteit en aanpassingsbereidheid.

Competenties en kwaliteiten zoals inlevend vermogen, omgeving bewustzijn, relativerend vermogen, ontwikkelen van anderen, prestatie gemotiveerd, overtuigend, plannen & organiseren, probleem oriëntatie, klantgerichtheid en samenwerken.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Martijn van Dijk te bekijken