• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2007-2014 Facilitair medewerker B, (voorheen) Bureau Jeugdzorg Overijssel te Zwolle

helpdeskmedewerker, het registreren en oppakken van meldingen, storingen en verzoeken van medewerkers (TOPDESK)

controleren van de facturen van externe leveranciers
beheren, bijwerken en uitbreiden van de informatievoorziening in het FMIS (Facility Management Informatie Systeem) en het inventariseren van werkplekken
bestellen, uitgeven en registreren van beroepenpassen, sleutels, mobiele telefoons en vaste telefoons volgens omschreven beleid

onderhouden van contacten met leveranciers, doorgeven van bestellingen, de voortgang hiervan bewaken en de medewerkers hierover informeren

faciliteren van in- en externe vergaderruimtes

notuleren en maken van verslagen van diverse werkbesprekingen

afhandelen van acties die voortvloeien uit personeelsmutaties,
het ondersteunen bij grootschalige facilitaire projecten en
het oppakken van kleinschalige projecten
1977-2007 Administratief medewerker KPN te Zwolle

2004-2007 Medewerker Afsprakenbureau
het maken van afspraken met klanten
het communiceren met monteurs om eventuele bijzonderheden te bespreken
het bewaken van de gemaakte of gewijzigde afspraken met de monteurs
het corresponderen met klanten met betrekking tot prijsberekeningen en afspraken
het notuleren en maken van verslagen van diverse werkbesprekingen
het aansturen van de afdeling Facturering
het registreren van verlof- en ziektemeldingen in Excel
het bewaken van de op afdelingsniveau afgesproken targets
2003-2004 Orderbehandelaar Vaste Verbindingen
het corresponderen met klanten met betrekking tot prijzen en afspraken
het registreren van gewerkte uren, verlof en ziekte van de medewerkers
het bestellen van kantoorartikelen
het administratief voorbereiden van orders
het controleren van de status van de lopende orders

1997-2003 Administratief medewerkster Bedrijfsbureau
Het factureren van servicebonnen
het registreren van gewerkte uren, verlof en ziekte in Excel
het bestellen materiaal voor monteurs en van kantoorartikelen
het aanvragen, registreren, uitgeven en vervangen van mobiele telefoons
het melden van storingen (lampen, lekkage, koffieautomaten, printers, etc.)
het “up-to-date” houden van het wagenpark, m.b.t. gebruiker, onderhoud en schade
het voorbereiden en completeren van werkbonnen
1993-1997 Administratief medewerkster Kabelstoringen
het aansturen van storingsmonteurs
het maken van verslagen van werkoverleg
het administratief verwerken van storingsopdrachten
1987-1993 Administratief medewerkster Technische Dienst Zwolle
het samenstellen, plannen en administratief verwerken van opdrachten voor monteurs

1977-1987 Administratief medewerkster afdeling Aansluitingen

het telefonisch behandelen van vragen van klanten en het maken van opdrachten en werkbonnen voor de uitvoering

Werkervaring

2007-2014 Facilitair medewerker B, (voorheen) Bureau Jeugdzorg Overijssel te Zwolle

helpdeskmedewerker, het registreren en oppakken van meldingen, storingen en verzoeken van medewerkers (TOPDESK)

controleren van de facturen van externe leveranciers
beheren, bijwerken en uitbreiden van de informatievoorziening in het FMIS (Facility Management Informatie Systeem) en het inventariseren van werkplekken
bestellen, uitgeven en registreren van beroepenpassen, sleutels, mobiele telefoons en vaste telefoons volgens omschreven beleid

onderhouden van contacten met leveranciers, doorgeven van bestellingen, de voortgang hiervan bewaken en de medewerkers hierover informeren

faciliteren van in- en externe vergaderruimtes

notuleren en maken van verslagen van diverse werkbesprekingen

afhandelen van acties die voortvloeien uit personeelsmutaties,
het ondersteunen bij grootschalige facilitaire projecten en
het oppakken van kleinschalige projecten
1977-2007 Administratief medewerker KPN te Zwolle

2004-2007 Medewerker Afsprakenbureau
het maken van afspraken met klanten
het communiceren met monteurs om eventuele bijzonderheden te bespreken
het bewaken van de gemaakte of gewijzigde afspraken met de monteurs
het corresponderen met klanten met betrekking tot prijsberekeningen en afspraken
het notuleren en maken van verslagen van diverse werkbesprekingen
het aansturen van de afdeling Facturering
het registreren van verlof- en ziektemeldingen in Excel
het bewaken van de op afdelingsniveau afgesproken targets
2003-2004 Orderbehandelaar Vaste Verbindingen
het corresponderen met klanten met betrekking tot prijzen en afspraken
het registreren van gewerkte uren, verlof en ziekte van de medewerkers
het bestellen van kantoorartikelen
het administratief voorbereiden van orders
het controleren van de status van de lopende orders

1997-2003 Administratief medewerkster Bedrijfsbureau
Het factureren van servicebonnen
het registreren van gewerkte uren, verlof en ziekte in Excel
het bestellen materiaal voor monteurs en van kantoorartikelen
het aanvragen, registreren, uitgeven en vervangen van mobiele telefoons
het melden van storingen (lampen, lekkage, koffieautomaten, printers, etc.)
het “up-to-date” houden van het wagenpark, m.b.t. gebruiker, onderhoud en schade
het voorbereiden en completeren van werkbonnen
1993-1997 Administratief medewerkster Kabelstoringen
het aansturen van storingsmonteurs
het maken van verslagen van werkoverleg
het administratief verwerken van storingsopdrachten
1987-1993 Administratief medewerkster Technische Dienst Zwolle
het samenstellen, plannen en administratief verwerken van opdrachten voor monteurs

1977-1987 Administratief medewerkster afdeling Aansluitingen

het telefonisch behandelen van vragen van klanten en het maken van opdrachten en werkbonnen voor de uitvoering

Lees meer

Opleiding

Opleidingen/ Cursussen:

 heden: uitbreidingscursus Word en Excel te Zwolle
 november 2014: training exact te Utrecht
 2008 Secretaresseopleiding bij het Deltion College te Zwolle
 Cursus “De klant centraal”
 Cursus Klantgericht handelen
 Cursus Archiefbeheer PBNA
 Diverse KPN gerelateerde opleidingen
 1972 – 1977 HAVO

Opleiding

Opleidingen/ Cursussen:

 heden: uitbreidingscursus Word en Excel te Zwolle
 november 2014: training exact te Utrecht
 2008 Secretaresseopleiding bij het Deltion College te Zwolle
 Cursus “De klant centraal”
 Cursus Klantgericht handelen
 Cursus Archiefbeheer PBNA
 Diverse KPN gerelateerde opleidingen
 1972 – 1977 HAVO

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Op zondag een kellere wandeling maken, samen met mijn man en daarna een heerlijk broodje eten,
Supporter van de sport van mijn kinderen
Koken
Lezen, van kookboek tot detective

Hobby's & interesses

Op zondag een kellere wandeling maken, samen met mijn man en daarna een heerlijk broodje eten,
Supporter van de sport van mijn kinderen
Koken
Lezen, van kookboek tot detective

Eigenschappen

• Klantgericht
• Ervaring met Word, Excel en Outlook
• Accuraat, harde werker, assertief
• Humoristisch, stressbestendig , betrouwbaar

Eigenschappen

• Klantgericht
• Ervaring met Word, Excel en Outlook
• Accuraat, harde werker, assertief
• Humoristisch, stressbestendig , betrouwbaar

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten