• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


PERSOONLIJKE GEGEVENS Naam: *************** Adres: ********************* Telefoon: *********************** Nationaliteit: Nederlandse Rijbewijs: B en in het bezit van een auto E-mail:…

Persoonlijk

PERSOONLIJKE GEGEVENS
Naam: ***************
Adres: *********************
Telefoon: ***********************
Nationaliteit: Nederlandse
Rijbewijs: B en in het bezit van een auto
E-mail: ************************
Geboortedatum: ***************

Door bezuinigingen ben ik in december zonder werk gekomen helaas.

Ik ben opzoek naar een nieuwe leuke uitdaging. Bijvoorbeeld als receptioniste, administratief medewerker, facilitair medewerker. Ook ben ik goed in plannen en organiseren. Werken wil ik!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

WERKERVARING

2014 Receptioniste/gastvrouw (24 uur)
NAM Assen
Functieomschrijving:
* Dé gastvrouw van G4S zijn. Werknemers en bezoekers hartelijk ontvangen
en altijd behulpzaam zijn. Iedereen met een “wauw” gevoel weg laten gaan.
* registreren van bezoekers in Planon, bezoekers en evt werknemers toegang geven tot het
gebouw
* administratieve werkzaamheden, bezoekerspasjes aanmaken, postwerken, telefoon
beantwoorden en de vraagbaak voor iedereen binnen het gebouw
* bezoekers binnen het gebouw begeleiden
(Contract is gestopt vanwege bezuinigingen)

2013 Administratief ondersteuner
Villa van Streek in Borger
Ik ondersteunde de administratie, maar ook de horeca en de winkel

2012 Hulp leidster peuterspeelzaal
Kinderopvang De Hasselbraam

2011 - 2012 Coördinator Huishouding en Receptie Interne Services (24 uur)
GGZ Drenthe in Beilen en Assen, Facilitair Bedrijf
Functie omschrijving:
* coördineren van de processen binnen Interne Services ten aanzien van schoonmaak onderhoud en receptie
* zichtbaar aanspreekpunt voor de klant en de medewerkers
* voor medewerkers aanspreekpunt ten aanzien van roostering, vrije dagen, ziekte en herstelmeldingen
* aanspreekpunt voor de klant ten aanzien van schoonmaakwerkzaamheden
* bijdrage leveren aan de verbetering en aanpassingen van de dienstverlening, bijvoorbeeld bij het introduceren en uitrollen van (nieuwe) concepten als gastvrijheid
* controles uitvoeren ten aan zien van kwaliteitsbewaking (oa DKS rondes lopen)
* voorzitten en notuleren van werkoverleggen al dan niet in het bijzijn van de leidinggevende
(Contract is gestopt vanwege bezuinigingen)


2006 - 2011 Receptioniste en Hoofd Huishoudelijk Dienst (24 uur)
Roompot Bospark Lunsbergen, Borger (is nu Hoogenboom)
Functie omschrijving als Receptioniste:
* in- en uitchecken van gasten, telefoon- en klacht afhandeling
* reserveringen maken per telefoon en aan de balie
* verwerken van post en mail, kassa afhandelingen en stortingen doen
* vervanging van de hoofd receptie bij haar afwezigheid en alle administratie
* eens per maand via hoofdkantoor meedraaien op callcenter
Functie omschrijving als Hoofd Huishoudelijke dienst:
* verantwoordelijk voor de huishouding op het park, aanspreekpunt voor gasten en medewerkers
* planning maken voor het schoonmaakbedrijf, en de controle van de schoonmaak
* linnen- en inventaris verzorging incl de inkoop daarvan

2004 - 2006 Thuishulp A (15 uur) Zorggroep Meander, Stadskanaal
2003 - 2005 Medewerker bediening (38 uur) vakantiepark Hunzedal, Borger
2002 Gastvrouw luxe restaurant (38 uur) Kuurhotel Fontana, Nieuweschans
2001 Medewerker bediening (38 uur) vakantiepark Hunzedal, Borger

Werkervaring

WERKERVARING

2014 Receptioniste/gastvrouw (24 uur)
NAM Assen
Functieomschrijving:
* Dé gastvrouw van G4S zijn. Werknemers en bezoekers hartelijk ontvangen
en altijd behulpzaam zijn. Iedereen met een “wauw” gevoel weg laten gaan.
* registreren van bezoekers in Planon, bezoekers en evt werknemers toegang geven tot het
gebouw
* administratieve werkzaamheden, bezoekerspasjes aanmaken, postwerken, telefoon
beantwoorden en de vraagbaak voor iedereen binnen het gebouw
* bezoekers binnen het gebouw begeleiden
(Contract is gestopt vanwege bezuinigingen)

2013 Administratief ondersteuner
Villa van Streek in Borger
Ik ondersteunde de administratie, maar ook de horeca en de winkel

2012 Hulp leidster peuterspeelzaal
Kinderopvang De Hasselbraam

2011 - 2012 Coördinator Huishouding en Receptie Interne Services (24 uur)
GGZ Drenthe in Beilen en Assen, Facilitair Bedrijf
Functie omschrijving:
* coördineren van de processen binnen Interne Services ten aanzien van schoonmaak onderhoud en receptie
* zichtbaar aanspreekpunt voor de klant en de medewerkers
* voor medewerkers aanspreekpunt ten aanzien van roostering, vrije dagen, ziekte en herstelmeldingen
* aanspreekpunt voor de klant ten aanzien van schoonmaakwerkzaamheden
* bijdrage leveren aan de verbetering en aanpassingen van de dienstverlening, bijvoorbeeld bij het introduceren en uitrollen van (nieuwe) concepten als gastvrijheid
* controles uitvoeren ten aan zien van kwaliteitsbewaking (oa DKS rondes lopen)
* voorzitten en notuleren van werkoverleggen al dan niet in het bijzijn van de leidinggevende
(Contract is gestopt vanwege bezuinigingen)


2006 - 2011 Receptioniste en Hoofd Huishoudelijk Dienst (24 uur)
Roompot Bospark Lunsbergen, Borger (is nu Hoogenboom)
Functie omschrijving als Receptioniste:
* in- en uitchecken van gasten, telefoon- en klacht afhandeling
* reserveringen maken per telefoon en aan de balie
* verwerken van post en mail, kassa afhandelingen en stortingen doen
* vervanging van de hoofd receptie bij haar afwezigheid en alle administratie
* eens per maand via hoofdkantoor meedraaien op callcenter
Functie omschrijving als Hoofd Huishoudelijke dienst:
* verantwoordelijk voor de huishouding op het park, aanspreekpunt voor gasten en medewerkers
* planning maken voor het schoonmaakbedrijf, en de controle van de schoonmaak
* linnen- en inventaris verzorging incl de inkoop daarvan

2004 - 2006 Thuishulp A (15 uur) Zorggroep Meander, Stadskanaal
2003 - 2005 Medewerker bediening (38 uur) vakantiepark Hunzedal, Borger
2002 Gastvrouw luxe restaurant (38 uur) Kuurhotel Fontana, Nieuweschans
2001 Medewerker bediening (38 uur) vakantiepark Hunzedal, Borger

Lees meer

Opleiding

HBO Middle Management (deelcertificaat "Leiding Geven")

Basisveiligheid VCA

Bedrijfshulpverlener BHV

HAVO
MBO Middelbare Hotelschool, horecamanager

Opleiding

HBO Middle Management (deelcertificaat "Leiding Geven")

Basisveiligheid VCA

Bedrijfshulpverlener BHV

HAVO
MBO Middelbare Hotelschool, horecamanager

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Eigenschappen

Ik houd van aanpakken, kan goed luisteren, ben een gastvrouw in hart en nieren. Ik kan goed plannen en organiseren. Ik heb ervaring met leidinggevende functies. Integer, stabiel, flexibel en betrouwbaar. Zo kan ik mezelf als persoon omschrijven. Iemand die altijd net dat stapje extra wil zetten

Competenties:
* sociaal ingesteld, hulpvaardig, vriendelijk, representatief en gastvrij
* betrouwbaar en integer, flexibel en zelfstandig
* nauwkeurig, gestructureerd en netjes
* doorzettingsvermogen en resultaatgericht
* administratief sterk onderlegd en goede communicatieve vaardigheden
* vaardig en snel met de computer (Word, Excel, Internet en Social Media) en de telefoon

Eigenschappen

Ik houd van aanpakken, kan goed luisteren, ben een gastvrouw in hart en nieren. Ik kan goed plannen en organiseren. Ik heb ervaring met leidinggevende functies. Integer, stabiel, flexibel en betrouwbaar. Zo kan ik mezelf als persoon omschrijven. Iemand die altijd net dat stapje extra wil zetten

Competenties:
* sociaal ingesteld, hulpvaardig, vriendelijk, representatief en gastvrij
* betrouwbaar en integer, flexibel en zelfstandig
* nauwkeurig, gestructureerd en netjes
* doorzettingsvermogen en resultaatgericht
* administratief sterk onderlegd en goede communicatieve vaardigheden
* vaardig en snel met de computer (Word, Excel, Internet en Social Media) en de telefoon

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: < 1.750
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden