• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Na mijn jarenlange werkervaring binnen het bankwezen ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Heb het laatste jaar gewerkt voor het UWV, dus non profit spreekt mij ook enorm aan. Een coachende rol,…

Persoonlijk

Na mijn jarenlange werkervaring binnen het bankwezen ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Heb het laatste jaar gewerkt voor het UWV, dus non profit spreekt mij ook enorm aan. Een coachende rol, waarbij dienstverlening hoog in het vaandel staat, is mij op het lijf geschreven, daarnaast vind ik het ook heel leuk ondersteunend bezig te zijn. Functies als officemanager spreekt mij ook aan omdat ik echt van regelen hou. Ik heb een linkedin profiel, dus bekijk deze gerust. http://nl.linkedin.com/pub/jeannette-wolters/35/b90/4b4/.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

2014 : UWV Werkbedrijf
Adviseur Basisdienstverlening, begeleiden en coachen van mensen, op zoek naar werk binnen de mogelijkheden, ondersteunen met brieven en CV opmaak, geven van voorlichtingen over de rechten en plichten, voor, tijdens en na de WW periode en handhaven.

2014 : Inloophuis Den Helder, administratieve ondersteuning, op vrijwillige basis

2013 : Randstad, bij ABNAMRO, als adviseur Vermogen en Hypotheken.

2012 en 2013 Scholen aan Zee, vrijwillig, huiswerkbegeleiding van de leerlingen, die ondersteuning nodig hebben met planning, overhoren, structuur aanbrengen.

2003 tot 2011: ABN AMRO Bank, Accountmanager kantoor Den Helder. Het beheren van een eigen klantenportefeuille van o.a. medici, paramedici, maatschappen van specialisten, advocaten en notarissen, binnen een marktgebied van Texel tot en met Schagen, de werkzaamheden bestaan uit verstrekken van adviezen m.b.t. sparen, beleggen, hypotheken, lenen, fiscaliteiten en financiële planning. Uitwerken en invoeren van cijfers voor de planning, lezen van loonstroken, uitwerken van jaarrapporten, i.v.m. kredietverstrekking. Het voeren van klantgesprekken, controleren van de verwerking, ook op administratief en cijfermatig gebied behoort tot de taken.

2003: Vestigingsmanager kantoor Wieringerwerf, met o.a. de taken: begeleiding en
coachen van het team, alle voorkomende administratie op HR gebied, personele planning, roosters maken, commerciële sturing geven en administratieve verwerking en controles uitvoeren, uitwerken van rapportages en managementoverleg. Het voeren van functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken, die eens per half jaar plaatsvonden.

1999 tot 2003:
Groepsleidster Kas/Balie/Retail team op het Rayonkantoor Den Helder. Taken: zoals hierboven beschreven. Tevens heb ik deze periode ons team goed begeleid door de bij banken hectische euro periode.Daarna volgde een sluiting van het Retail kantoor Den Helder, die ik ook geheel
zelfstandig begeleid heb.

1994 tot 1999: Medewerker particulieren/2e mans functie op kantoor in Den Helder.
Taken: vervangend leidinggeven, verkoop van alle particuliere producten en de
gehele administratieve verwerking van alle zaken.
1992 tot 1994: Medewerker Particulieren, taken: voornamelijk verkoop van producten,
verwerken van de administratie.
1986 tot 1992: Commerciële ondersteuning particulieren
Taken: Verwerken van de totale administratie van de adviseurs.
1981 tot 1986: Kas/balie werkzaamheden kantoor Koningsplein
Taken: alle geldhandelingen en chequeverwerking.
1972 tot 1978: Op diverse afdelingen van de ABN bank gewerkt. Diverse administratieve taken gedaan op de afdeling boekhouding, betalingsverkeer, buitenland, effecten en
kas/balie.

Werkervaring

Werkervaring

2014 : UWV Werkbedrijf
Adviseur Basisdienstverlening, begeleiden en coachen van mensen, op zoek naar werk binnen de mogelijkheden, ondersteunen met brieven en CV opmaak, geven van voorlichtingen over de rechten en plichten, voor, tijdens en na de WW periode en handhaven.

2014 : Inloophuis Den Helder, administratieve ondersteuning, op vrijwillige basis

2013 : Randstad, bij ABNAMRO, als adviseur Vermogen en Hypotheken.

2012 en 2013 Scholen aan Zee, vrijwillig, huiswerkbegeleiding van de leerlingen, die ondersteuning nodig hebben met planning, overhoren, structuur aanbrengen.

2003 tot 2011: ABN AMRO Bank, Accountmanager kantoor Den Helder. Het beheren van een eigen klantenportefeuille van o.a. medici, paramedici, maatschappen van specialisten, advocaten en notarissen, binnen een marktgebied van Texel tot en met Schagen, de werkzaamheden bestaan uit verstrekken van adviezen m.b.t. sparen, beleggen, hypotheken, lenen, fiscaliteiten en financiële planning. Uitwerken en invoeren van cijfers voor de planning, lezen van loonstroken, uitwerken van jaarrapporten, i.v.m. kredietverstrekking. Het voeren van klantgesprekken, controleren van de verwerking, ook op administratief en cijfermatig gebied behoort tot de taken.

2003: Vestigingsmanager kantoor Wieringerwerf, met o.a. de taken: begeleiding en
coachen van het team, alle voorkomende administratie op HR gebied, personele planning, roosters maken, commerciële sturing geven en administratieve verwerking en controles uitvoeren, uitwerken van rapportages en managementoverleg. Het voeren van functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken, die eens per half jaar plaatsvonden.

1999 tot 2003:
Groepsleidster Kas/Balie/Retail team op het Rayonkantoor Den Helder. Taken: zoals hierboven beschreven. Tevens heb ik deze periode ons team goed begeleid door de bij banken hectische euro periode.Daarna volgde een sluiting van het Retail kantoor Den Helder, die ik ook geheel
zelfstandig begeleid heb.

1994 tot 1999: Medewerker particulieren/2e mans functie op kantoor in Den Helder.
Taken: vervangend leidinggeven, verkoop van alle particuliere producten en de
gehele administratieve verwerking van alle zaken.
1992 tot 1994: Medewerker Particulieren, taken: voornamelijk verkoop van producten,
verwerken van de administratie.
1986 tot 1992: Commerciële ondersteuning particulieren
Taken: Verwerken van de totale administratie van de adviseurs.
1981 tot 1986: Kas/balie werkzaamheden kantoor Koningsplein
Taken: alle geldhandelingen en chequeverwerking.
1972 tot 1978: Op diverse afdelingen van de ABN bank gewerkt. Diverse administratieve taken gedaan op de afdeling boekhouding, betalingsverkeer, buitenland, effecten en
kas/balie.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen Extern

2007 Topmodule wonen, op HBO niveau, via Dukers & Baelemans
2005 NIBE Integraal Financieel Advies Particulieren, inclusief de Fiscale en
Sociale Verzekeringswetten, HBO niveau
1998 NIBE belastingrecht
1998 NIBE Schenken en Erven
1997 Leertraject Coaching afgerond
1996 Leiderschapsontwikkeling Beginnend Leidinggeven afgerond
1994 NIBE Woningfinanciering
1993 NIBE Sparen en Beleggen
1992 NIBE Consumptieve Kredietverlening
1992 NIBE Algemene Opleiding Bankbedrijf
1972 Scholengemeenschap Nieuwediep MAVO

Intern via UWV en ABN AMRO

2014 Trainingen Adviseur Basis Dienstverlening, Arbeidsmarktinformatie en ,
Conflicthantering en de schrijfwijze: de puntjes op i.
2013 PE punten WFT Basis en Consumptief Krediet, via Welten
2010 Diverse interne opleidingen zoals, WFT basis, MOT, Banksparen, Basel II, Mifid
1997 Hypotheken
1996 Agressief Bedreigende Situaties training afgerond
1996 Standaard Retail Sparen en Beleggen, Betalen, Kredieten en
Verzekeren, gevolgd door commerciële training
1986 Sparen en Beleggen, commerciële vaardigheden
1983 Fraudebestrijding
1976 Reizenopleiding
1974 Kas/Balie opleiding

Opleiding

Opleidingen Extern

2007 Topmodule wonen, op HBO niveau, via Dukers & Baelemans
2005 NIBE Integraal Financieel Advies Particulieren, inclusief de Fiscale en
Sociale Verzekeringswetten, HBO niveau
1998 NIBE belastingrecht
1998 NIBE Schenken en Erven
1997 Leertraject Coaching afgerond
1996 Leiderschapsontwikkeling Beginnend Leidinggeven afgerond
1994 NIBE Woningfinanciering
1993 NIBE Sparen en Beleggen
1992 NIBE Consumptieve Kredietverlening
1992 NIBE Algemene Opleiding Bankbedrijf
1972 Scholengemeenschap Nieuwediep MAVO

Intern via UWV en ABN AMRO

2014 Trainingen Adviseur Basis Dienstverlening, Arbeidsmarktinformatie en ,
Conflicthantering en de schrijfwijze: de puntjes op i.
2013 PE punten WFT Basis en Consumptief Krediet, via Welten
2010 Diverse interne opleidingen zoals, WFT basis, MOT, Banksparen, Basel II, Mifid
1997 Hypotheken
1996 Agressief Bedreigende Situaties training afgerond
1996 Standaard Retail Sparen en Beleggen, Betalen, Kredieten en
Verzekeren, gevolgd door commerciële training
1986 Sparen en Beleggen, commerciële vaardigheden
1983 Fraudebestrijding
1976 Reizenopleiding
1974 Kas/Balie opleiding

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Interesses & Hobby:
Zingen en sportschool. Ik organiseer en regel graag kleine evenementen zoals een jaarlijks terugkerend reisje met een groep in september en januari. Tevens heb ik een aantal jaren terug een aantal bestuursfuncties vervuld, o.a. in het bestuur van de stichting vrienden museum Fort Kijkduin, in het bestuur van combivereniging WAD
( turnclubs). En een korte periode als PR bestuurslid van onze tennisvereniging.

Hobby's & interesses

Interesses & Hobby:
Zingen en sportschool. Ik organiseer en regel graag kleine evenementen zoals een jaarlijks terugkerend reisje met een groep in september en januari. Tevens heb ik een aantal jaren terug een aantal bestuursfuncties vervuld, o.a. in het bestuur van de stichting vrienden museum Fort Kijkduin, in het bestuur van combivereniging WAD
( turnclubs). En een korte periode als PR bestuurslid van onze tennisvereniging.

Lees meer

Eigenschappen

Persoonsprofiel
Mijn organisatietalent, groot verantwoordelijkheidsgevoel en proactieve werkhouding zijn een meerwaarde voor elk team. Ik ambieer een leuke nieuwe functie waarin ik mijn kennis en ervaring kan inzetten. Zowel op cijfermatig gebied, administratief, begeleiding en coachen van mensen, heb ik veel ervaring op gedaan. Plannen, organiseren, inlevingsvermogen zijn kenmerken die op mij van toepassing zijn. Veel klantervaring opgedaan, zowel intern- als extern.

Eigenschappen

Persoonsprofiel
Mijn organisatietalent, groot verantwoordelijkheidsgevoel en proactieve werkhouding zijn een meerwaarde voor elk team. Ik ambieer een leuke nieuwe functie waarin ik mijn kennis en ervaring kan inzetten. Zowel op cijfermatig gebied, administratief, begeleiding en coachen van mensen, heb ik veel ervaring op gedaan. Plannen, organiseren, inlevingsvermogen zijn kenmerken die op mij van toepassing zijn. Veel klantervaring opgedaan, zowel intern- als extern.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Financieel Adviseur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Tijdelijk, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden