• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Mijn naam is Marylou, ik ben een flexibele, resultaatgerichte allround administratief medewerker. Ik heb veel ervaring binnen het administratieve werk in verschillende bedrijven en branches. De…

Persoonlijk

Mijn naam is Marylou, ik ben een flexibele, resultaatgerichte allround administratief medewerker.
Ik heb veel ervaring binnen het administratieve werk in verschillende bedrijven en branches. De cijfers, het verwerken, ordenen en overzichtelijk stellen van de administratie tot een helder verband trekt mij enorm aan en ben daar dan ook goed in. Ik ben analytisch, heb oog voor detail en zal mij steeds verder ontwikkelen in het vak boekhouden.
Daarnaast ben ik communicatief zeer vaardig, snel van begrip, ik kan goed met mensen overweg en bezit genoeg creativiteit en spontaniteit om goed in een team te kunnen functioneren maar ook zelfstandig.
Ik sta positief in het leven, heb gevoel voor humor en daardoor nooit een ochtendhumeur.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Ervaring

1/11/2013 CFNR, Compagnie Franςaise de Navigation Rhénane S.A.
Financieel/administratief medewerkster
31/12-2014 Medewerkster dossieradministratie,
Zelfstandig de afrekeningen maken voor de bevrachting van
binnenvaartschepen.

1/10/2011- SGG Nyki Shipping B.V.
Assistent Boekhouder
30/06/2013 Boekhouding voor 16 schepen, crediteuren en debiteuren administratie,
contact onderhouden met schuldeisers, betalingsregelingen treffen etc.

2003-2011 Imperial-de Grave B.V.
Administratief medewerkster kapiteinskamer
Coderen, boeken facturen, beheer, scheepsafrekeningen maken, controle,
afsluiten dossiers, archiveren, schepen bezoeken, transporten verzorgen.

1996-2003 Store Connection Communicatie B.V.
Administratief medewerkster boekhouding
Debiteurenbewaking, controle, facturering. Controle facturen crediteuren.
De eerste 3 jaar hield ik me bezig met het inboeken van orders, het opstellen van
offertes en contracten plus de reserveringen regelen bij alle dagbladen op de
afdeling media.
1994-1996 D.A.D. (Dutch Art & Design)
Administratief logistiek medewerkster
Volledige verzorging van het logistieke gedeelte, alsmede bestellingen,
offertes, klachtenbalie, factureren, bijhouden van de voorraad, contact
onderhouden met klanten en leveranciers, notuleren van vergaderingen.

1984-1993 Lotus Shipping B.V.
Assistent cargadoor
Volledige verzorging van de operationele en administratieve processen van het
bedrijf, zelfstandig de administratie rond inkomende en uitgaande schepen behandelen,
tarieven afgeven, transport regelen, contact onderhouden met klanten en loodsbazen over de
lading.

Werkervaring

Ervaring

1/11/2013 CFNR, Compagnie Franςaise de Navigation Rhénane S.A.
Financieel/administratief medewerkster
31/12-2014 Medewerkster dossieradministratie,
Zelfstandig de afrekeningen maken voor de bevrachting van
binnenvaartschepen.

1/10/2011- SGG Nyki Shipping B.V.
Assistent Boekhouder
30/06/2013 Boekhouding voor 16 schepen, crediteuren en debiteuren administratie,
contact onderhouden met schuldeisers, betalingsregelingen treffen etc.

2003-2011 Imperial-de Grave B.V.
Administratief medewerkster kapiteinskamer
Coderen, boeken facturen, beheer, scheepsafrekeningen maken, controle,
afsluiten dossiers, archiveren, schepen bezoeken, transporten verzorgen.

1996-2003 Store Connection Communicatie B.V.
Administratief medewerkster boekhouding
Debiteurenbewaking, controle, facturering. Controle facturen crediteuren.
De eerste 3 jaar hield ik me bezig met het inboeken van orders, het opstellen van
offertes en contracten plus de reserveringen regelen bij alle dagbladen op de
afdeling media.
1994-1996 D.A.D. (Dutch Art & Design)
Administratief logistiek medewerkster
Volledige verzorging van het logistieke gedeelte, alsmede bestellingen,
offertes, klachtenbalie, factureren, bijhouden van de voorraad, contact
onderhouden met klanten en leveranciers, notuleren van vergaderingen.

1984-1993 Lotus Shipping B.V.
Assistent cargadoor
Volledige verzorging van de operationele en administratieve processen van het
bedrijf, zelfstandig de administratie rond inkomende en uitgaande schepen behandelen,
tarieven afgeven, transport regelen, contact onderhouden met klanten en loodsbazen over de
lading.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
1982 : HAVO-diploma
1984 : MEAO-diploma (Secretariële richting)
2009 : Scheepvaart Duits voor gevorderden - diploma
2013 : BKB-diploma
2014 : BKC-diploma
Momenteel studerend voor Praktijkdiploma Boekhouden

Opleiding

Opleidingen
1982 : HAVO-diploma
1984 : MEAO-diploma (Secretariële richting)
2009 : Scheepvaart Duits voor gevorderden - diploma
2013 : BKB-diploma
2014 : BKC-diploma
Momenteel studerend voor Praktijkdiploma Boekhouden

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Hobby’s: Lezen, fietsen, film, muziek, dansen, humor, natuur

Hobby's & interesses

Hobby’s: Lezen, fietsen, film, muziek, dansen, humor, natuur

Eigenschappen

Kennis en Vaardigheden
PC : MS Word, MS Excel, Lotus Notes, Outlook, Accountview,
Exact, Freightware, ISS, Totem.
Talenkennis : Nederlands, Engels, Duits en een beetje Frans.
Overige : Rijbewijs B

Mijn naam is Marylou, ik ben een flexibele, resultaatgerichte allround administratief medewerker.
Ik heb veel ervaring binnen het administratieve werk in verschillende bedrijven en branches. De cijfers, het verwerken, ordenen en overzichtelijk stellen van de administratie tot een helder verband trekt mij enorm aan en ben daar dan ook goed in. Ik ben analytisch, heb oog voor detail en zal mij steeds verder ontwikkelen in het vak boekhouden.
Daarnaast ben ik communicatief zeer vaardig, snel van begrip, ik kan goed met mensen overweg en bezit genoeg creativiteit en spontaniteit om goed in een team te kunnen functioneren maar ook zelfstandig.
Ik sta positief in het leven, heb gevoel voor humor en daardoor nooit een ochtendhumeur.

Eigenschappen

Kennis en Vaardigheden
PC : MS Word, MS Excel, Lotus Notes, Outlook, Accountview,
Exact, Freightware, ISS, Totem.
Talenkennis : Nederlands, Engels, Duits en een beetje Frans.
Overige : Rijbewijs B

Mijn naam is Marylou, ik ben een flexibele, resultaatgerichte allround administratief medewerker.
Ik heb veel ervaring binnen het administratieve werk in verschillende bedrijven en branches. De cijfers, het verwerken, ordenen en overzichtelijk stellen van de administratie tot een helder verband trekt mij enorm aan en ben daar dan ook goed in. Ik ben analytisch, heb oog voor detail en zal mij steeds verder ontwikkelen in het vak boekhouden.
Daarnaast ben ik communicatief zeer vaardig, snel van begrip, ik kan goed met mensen overweg en bezit genoeg creativiteit en spontaniteit om goed in een team te kunnen functioneren maar ook zelfstandig.
Ik sta positief in het leven, heb gevoel voor humor en daardoor nooit een ochtendhumeur.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten