• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar een baan als (directie) secretaresse, officemanager, personal assistant of bureaumanager. Uiteraard mag het ook een andere leuke, uitdagende functie zijn waarbij ik mijn kennis,…

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar een baan als (directie) secretaresse, officemanager, personal assistant of bureaumanager. Uiteraard mag het ook een andere leuke, uitdagende functie zijn waarbij ik mijn kennis, kunde en kwaliteiten optimaal kan benutten. Ik heb een bedrijf veel te bieden. Ik ben geen timide werknemer die haar opdrachten afwacht, maar neem initiatieven, denk mee en adviseer waar nodig.

Ik kan goed plannen, organiseren en coördineren. Signaleer mogelijke problemen en zorg dat deze adequaat worden opgelost. Ik heb uitstekende kennis van MS Office en goed in staat dit over te brengen, waardoor er nog efficiënter gewerkt kan worden. Heb cijfermatig inzicht en controleer graag projecten.

Ik focus mij niet op een klein gebied, maar heb een 'helikopterview' en oog en oor voor het geheel. Daarbij ben ik proactief en oplossingsgericht. Tevens spreek ik mijn talen goed.

Verder ben ik zeer gemotiveerd en een harde werker. Doordat ik ook zelfstandig ondernemer ben geweest heb ik hart voor mijn werkgever en weet hoe belangrijk goed personeel is voor een positieve uitstraling en het vergroten van de marktpositie.

Ik ben commercieel, representatief en klantgericht. Ik hou van de hectiek van het bedrijfsleven. Ben daadkrachtig, communicatief vaardig, analytisch, sociaal en dienstverlenend. Heb een positieve instelling en een zonnig humeur.

De afgelopen 12 jaar was ik directiesecretaresse - met een zeer uitgebreid takenpakket - en de rechterhand en sparringpartner van de directeur. Tevens was ik het aanspreekpunt voor collega's en organiseerde en coördineerde vrijwel alles binnen het bedrijf. Ik werkte nauw samen met de salesmanager met betrekking tot PR Marketing, verkoop en relatiebeheer.

Vanwege economische omstandigheden heeft het bedrijf kortgeleden haar faillissement aangevraagd.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

November 2002 tot december 2014
Directiesecretaresse / PR Marketing (Haring Beheer B.V.)
• Ondersteunen van de directeur en sales manager
• Verkoopactiviteiten; acties, mailings en relatiebeheer
• Financiële overzichten genereren
• Vergaderingen beleggen, notuleren en notulen uitwerken
• Efficiëntie van de afdelingen vergroten door ICT oplossingen aan te dragen
• Ontwikkelen folders, brochures en overig reclamemateriaal
• Organiseren van beurzen / klantenevenementen
• Facilitaire zaken; inkoop kantoorartikelen, contacten leveranciers
• Personeelszaken; opstellen vacatures, voorselecties en contacten uitzendbureaus
Vanwege economische omstandigheden heeft het bedrijf haar faillissement aangevraagd.

Juni 2002 tot november 2002
Projectsecretaris (DTO Ministerie van Defensie)
• Administratie projecten in SAP, agendabeheer, vergaderingen notuleren en uitwerken
Dit was een tijdelijke baan via het uitzendbureau.


2000 tot mei 2002
Officemanager (PB Techniek)
• Directie en management ondersteunende taken (o.a. financiële rapportages)
• Signaleren en oplossen van alle voorkomende knelpunten binnen het bedrijf
• Bewaken financiële overschrijding van projecten
• PR activiteiten (website/brochures/mailings) en huisstijl bewaken
• Vergaderingen beleggen, notuleren en notulen uitwerken
• Cursussen organiseren en reizen boeken
Vanwege faillissement en gedeeltelijke overname is deze functie komen te vervallen.

1992 tot 2000
Docent / Trainer / Mede-eigenaar (CTC Vlaardingen)
• Geven van alle gangbare kantoorautomatisering cursussen. (Rabobank, Randstad Opleidingscentrum, KLM, MindIt, IBM, Suikerunie, Philips, OFE, Kelly Opleidingen)
• Extern automatiseringsadviseur
• Ontwikkelen cursusmateriaal, huisstijl en sjablonen
• Bedrijfspresentaties geven

1988 tot 1992
Systeembeheerder en netwerkbeheerder (Damco Bakkerijgrondstoffen)
• Beheren van het Apple netwerk en implementeren van software
• Functioneel beheer van de randapparatuur
• Bedienen, beheren en beveiligen van het Siemens systeem
• Begeleiden van eindgebruikers en geven van instructies en pakkettrainingen

Werkervaring

November 2002 tot december 2014
Directiesecretaresse / PR Marketing (Haring Beheer B.V.)
• Ondersteunen van de directeur en sales manager
• Verkoopactiviteiten; acties, mailings en relatiebeheer
• Financiële overzichten genereren
• Vergaderingen beleggen, notuleren en notulen uitwerken
• Efficiëntie van de afdelingen vergroten door ICT oplossingen aan te dragen
• Ontwikkelen folders, brochures en overig reclamemateriaal
• Organiseren van beurzen / klantenevenementen
• Facilitaire zaken; inkoop kantoorartikelen, contacten leveranciers
• Personeelszaken; opstellen vacatures, voorselecties en contacten uitzendbureaus
Vanwege economische omstandigheden heeft het bedrijf haar faillissement aangevraagd.

Juni 2002 tot november 2002
Projectsecretaris (DTO Ministerie van Defensie)
• Administratie projecten in SAP, agendabeheer, vergaderingen notuleren en uitwerken
Dit was een tijdelijke baan via het uitzendbureau.


2000 tot mei 2002
Officemanager (PB Techniek)
• Directie en management ondersteunende taken (o.a. financiële rapportages)
• Signaleren en oplossen van alle voorkomende knelpunten binnen het bedrijf
• Bewaken financiële overschrijding van projecten
• PR activiteiten (website/brochures/mailings) en huisstijl bewaken
• Vergaderingen beleggen, notuleren en notulen uitwerken
• Cursussen organiseren en reizen boeken
Vanwege faillissement en gedeeltelijke overname is deze functie komen te vervallen.

1992 tot 2000
Docent / Trainer / Mede-eigenaar (CTC Vlaardingen)
• Geven van alle gangbare kantoorautomatisering cursussen. (Rabobank, Randstad Opleidingscentrum, KLM, MindIt, IBM, Suikerunie, Philips, OFE, Kelly Opleidingen)
• Extern automatiseringsadviseur
• Ontwikkelen cursusmateriaal, huisstijl en sjablonen
• Bedrijfspresentaties geven

1988 tot 1992
Systeembeheerder en netwerkbeheerder (Damco Bakkerijgrondstoffen)
• Beheren van het Apple netwerk en implementeren van software
• Functioneel beheer van de randapparatuur
• Bedienen, beheren en beveiligen van het Siemens systeem
• Begeleiden van eindgebruikers en geven van instructies en pakkettrainingen

Lees meer

Opleiding

MBO / KVJV. HBO werk- en denkniveau
Diverse automatiseringsopleidingen
Didactische vaardigheden
Nederlands, Engels, Duits, Frans
Windows, MS Office, Microsoft Dynamics NAV, Quark, Photoshop, Illustrator, BS2000, SAP

Opleiding

MBO / KVJV. HBO werk- en denkniveau
Diverse automatiseringsopleidingen
Didactische vaardigheden
Nederlands, Engels, Duits, Frans
Windows, MS Office, Microsoft Dynamics NAV, Quark, Photoshop, Illustrator, BS2000, SAP

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Fietsen, wandelen, fotograferen, lezen en koken.

Hobby's & interesses

Fietsen, wandelen, fotograferen, lezen en koken.

Eigenschappen

Kan goed plannen, organiseren en coördineren. Signaleer mogelijke problemen en zorg dat deze adequaat worden opgelost. Uitstekende kennis van MS Office en goed in staat dit over te brengen, waardoor er nog efficiënter gewerkt kan worden. Heb cijfermatig inzicht en controleer graag projecten. Ben commercieel, representatief en klantgericht. Ik hou van de hectiek van het bedrijfsleven. Ben proactief, daadkrachtig, communicatief vaardig, analytisch, sociaal en dienstverlenend. Heb een positieve instelling en een zonnig humeur.

Eigenschappen

Kan goed plannen, organiseren en coördineren. Signaleer mogelijke problemen en zorg dat deze adequaat worden opgelost. Uitstekende kennis van MS Office en goed in staat dit over te brengen, waardoor er nog efficiënter gewerkt kan worden. Heb cijfermatig inzicht en controleer graag projecten. Ben commercieel, representatief en klantgericht. Ik hou van de hectiek van het bedrijfsleven. Ben proactief, daadkrachtig, communicatief vaardig, analytisch, sociaal en dienstverlenend. Heb een positieve instelling en een zonnig humeur.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, ZZP
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Carla Kevenaar-Coppers te bekijken