• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben 35 jaar. Inmiddels ben ik 15 jaar getrouwd en woon ik in Genemuiden. Naast dat ik moeder ben, werkte ik 20 uur per week als commercieel medewerkster bij een tapijtfabriek. Dit werk heb ik 15…

Persoonlijk

Ik ben 35 jaar. Inmiddels ben ik 15 jaar getrouwd en woon ik in Genemuiden. Naast dat ik moeder ben, werkte ik 20 uur per week als commercieel medewerkster bij een tapijtfabriek. Dit werk heb ik 15 jaar met veel plezier kunnen uitvoeren. Helaas heeft mijn werkgever faillissement aan moeten vragen en ben ik op dit moment op zoek naar een nieuwe uitdaging.

In de afgelopen jaren heb ik mijzelf ontwikkeld. Ik ben sociaal en kan goed omgaan met mensen. Ik ben flexibel en kan mij gemakkelijk (in een team) aanpassen. Daarnaast ben ik in staat om zelfstandig taken uit te voeren en prioriteiten te stellen. Ik ben stressbestendig en kan ook onder druk functioneren. Ik kan klanten telefonisch en persoonlijk netjes te woord staan.
Ik ben professioneel en betrouwbaar en ben in mijn werk altijd bereid om mee te denken over eventuele verbeteringen.
Ook was het voor mijn werk van belang om goed om te kunnen gaan met verschillende computerprogramma’s. Dit gaat mij goed af.

Ik denk dat bovenstaande eigenschappen/vaardigheden belangrijk en goed in te zetten zijn binnen een organisatie.
Ik hoop dat ik uw interesse heb kunnen wekken. Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden voor een eventuele samenwerking bespreken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
Maart 1999 tot heden:
Commercieel medewerkster Mateboer Tapijt, Karpetten- & Mattenfabriek B.V. Genemuiden

Verantwoordelijkheden:
Commercieel medewerkster op de afdeling binnenland. Telefoon beantwoorden, orderverwerking, factuurcontrole, diverse administratieve werkzaamheden.

November 1998 tot maart 1999:
Administratief medewerkster/ Receptioniste
Bouwbedrijf Groothuis
Genemuiden

Verantwoordelijkheden:
Timmerfabriek H. Vd Steeg en Zn BV is overgenomen door Groothuis. Ik ben overgeplaatst van de timmerfabriek naar bouwbedrijf Groothuis. Ook hier was ik verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefoon. Klanten helpen aan de balie. In- en uitgaande post behandelen.

Maart 1995 tot november 1998:
Administratief medewerkster/ Receptioniste, Timmerfabriek H. vd Steeg en Zn BV Genemuiden

Verantwoordelijkheden:
Klanten te woord staan aan balie en telefoon. Uitwerken van offertes en opdracht bevestigingen. Inkomende en uitgaande post behandelen.

September 1994 tot maart 1995:
Administratief medewerkster
Postkantoren BV Service unit Zwolle

Verantwoordelijkheden:
Dit was het administratie kantoor van alle postkantoren en postagentschappen in Nederland. Ik was hier werkzaam op de receptie, sorteerde de post voor alle postkantoren, beantwoorde de telefoon en deed licht administratief werk. Helaas gingen ze hier reorganiseren en kon ik niet blijven omdat de afdeling verhuisde naar Utrecht.

1993 tot 1994:
Verkoopmedewerkster Blokker Genemuiden

Verantwoordelijkheden:
Klanten in de winkel helpen. Hier eerst gewerkt als stagiaire, later als weekend en vakantie kracht.

Werkervaring

Werkervaring
Maart 1999 tot heden:
Commercieel medewerkster Mateboer Tapijt, Karpetten- & Mattenfabriek B.V. Genemuiden

Verantwoordelijkheden:
Commercieel medewerkster op de afdeling binnenland. Telefoon beantwoorden, orderverwerking, factuurcontrole, diverse administratieve werkzaamheden.

November 1998 tot maart 1999:
Administratief medewerkster/ Receptioniste
Bouwbedrijf Groothuis
Genemuiden

Verantwoordelijkheden:
Timmerfabriek H. Vd Steeg en Zn BV is overgenomen door Groothuis. Ik ben overgeplaatst van de timmerfabriek naar bouwbedrijf Groothuis. Ook hier was ik verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefoon. Klanten helpen aan de balie. In- en uitgaande post behandelen.

Maart 1995 tot november 1998:
Administratief medewerkster/ Receptioniste, Timmerfabriek H. vd Steeg en Zn BV Genemuiden

Verantwoordelijkheden:
Klanten te woord staan aan balie en telefoon. Uitwerken van offertes en opdracht bevestigingen. Inkomende en uitgaande post behandelen.

September 1994 tot maart 1995:
Administratief medewerkster
Postkantoren BV Service unit Zwolle

Verantwoordelijkheden:
Dit was het administratie kantoor van alle postkantoren en postagentschappen in Nederland. Ik was hier werkzaam op de receptie, sorteerde de post voor alle postkantoren, beantwoorde de telefoon en deed licht administratief werk. Helaas gingen ze hier reorganiseren en kon ik niet blijven omdat de afdeling verhuisde naar Utrecht.

1993 tot 1994:
Verkoopmedewerkster Blokker Genemuiden

Verantwoordelijkheden:
Klanten in de winkel helpen. Hier eerst gewerkt als stagiaire, later als weekend en vakantie kracht.

Lees meer

Opleiding

1990-1994 VMBO Theoretische leerweg, De Gilden, Kampen

Opleiding

1990-1994 VMBO Theoretische leerweg, De Gilden, Kampen

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Lezen en mijn gezin

Hobby's & interesses

Lezen en mijn gezin

Eigenschappen

In de afgelopen jaren heb ik mijzelf ontwikkeld. Ik ben sociaal en kan goed omgaan met mensen. Ik ben flexibel en kan mij gemakkelijk (in een team) aanpassen. Daarnaast ben ik in staat om zelfstandig taken uit te voeren en prioriteiten te stellen. Ik ben stressbestendig en kan ook onder druk functioneren. Ik kan klanten telefonisch en persoonlijk netjes te woord staan.
Ik ben professioneel en betrouwbaar en ben in mijn werk altijd bereid om mee te denken over eventuele verbeteringen.
Ook was het voor mijn werk van belang om goed om te kunnen gaan met verschillende computerprogramma’s. Dit gaat mij goed af

Eigenschappen

In de afgelopen jaren heb ik mijzelf ontwikkeld. Ik ben sociaal en kan goed omgaan met mensen. Ik ben flexibel en kan mij gemakkelijk (in een team) aanpassen. Daarnaast ben ik in staat om zelfstandig taken uit te voeren en prioriteiten te stellen. Ik ben stressbestendig en kan ook onder druk functioneren. Ik kan klanten telefonisch en persoonlijk netjes te woord staan.
Ik ben professioneel en betrouwbaar en ben in mijn werk altijd bereid om mee te denken over eventuele verbeteringen.
Ook was het voor mijn werk van belang om goed om te kunnen gaan met verschillende computerprogramma’s. Dit gaat mij goed af

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Fashion & Styling
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Patricia Admiraal-Bakker te bekijken