• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een ambitieuze, enthousiaste en ondernemende medewerkster die altijd wil bijleren. Door mijn werk als vestigingsmanager heb ik veel ervaring in administratieve handelingen en klantcontact. Door…

Persoonlijk

Ik ben een ambitieuze, enthousiaste en ondernemende medewerkster die altijd wil bijleren. Door mijn werk als vestigingsmanager heb ik veel ervaring in administratieve handelingen en klantcontact. Door vooruit te denken, beredeneren, prioriteiten te stellen, zorg ik dat deadlines altijd gehaald worden. Ik vind het fijn om in een team te werken maar kan ook goed zelfstandig werken. Mijn werk doe ik accuraat. Ik ben een doorzetter en flexibel van aard. Collega’s geven aan dat ik een praktische instelling heb en hardwerkend ben.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Office manager, Thomas Cook Travel Shop/RTN, Nijmegen, 2005-2014
• Eindverantwoordelijk voor de administratie, behalen van doelstellingen en de dagelijkse gang van zaken in de winkel;
• Leiding/aansturing geven aan het team;
• Coaching medewerkers;
• Beleid Thomas Cook vertalen en ontwikkelen naar concrete plannen voor team;
• Opstellen van het jaarplan;
• Dagelijks bijhouden van omzetten;
• Personeelsadministratie inclusief de personeelsplanning;
• Functionerings-, en beoordelingsgesprekken voeren;
• Selecteren nieuwe werknemers/stagiaires;
• Alle werkzaamheden zoals hieronder vermeld bij allround reisadviseuse.

Allround reisadviseuse, Thomas Cook Travel Shop/RTN, Nijmegen, 1999-2005
• Verkoop van vakantie,- en zakenreizen;
• Verkoop verzekeringen, autohuur, excursies, parkeerplaatsen etc;
• Debiteuren,- crediteuren,- en diverse administratieve zaken;
• Opstellen offertes;
• Aftersales & presale klanten;
• Klachtenafhandeling;
• Ondersteuning office manager;
• Inwerken en begeleiden stagiaires en nieuwe medewerkers;

Stage reisadviseuse, KRAS stervakanties, Nijmegen, 1998-1999

Stage hotelmedewerkster receptie, bar en restaurant,
Telford Moat House, Telford, Groot Brittannië, 1998

Werkervaring

Office manager, Thomas Cook Travel Shop/RTN, Nijmegen, 2005-2014
• Eindverantwoordelijk voor de administratie, behalen van doelstellingen en de dagelijkse gang van zaken in de winkel;
• Leiding/aansturing geven aan het team;
• Coaching medewerkers;
• Beleid Thomas Cook vertalen en ontwikkelen naar concrete plannen voor team;
• Opstellen van het jaarplan;
• Dagelijks bijhouden van omzetten;
• Personeelsadministratie inclusief de personeelsplanning;
• Functionerings-, en beoordelingsgesprekken voeren;
• Selecteren nieuwe werknemers/stagiaires;
• Alle werkzaamheden zoals hieronder vermeld bij allround reisadviseuse.

Allround reisadviseuse, Thomas Cook Travel Shop/RTN, Nijmegen, 1999-2005
• Verkoop van vakantie,- en zakenreizen;
• Verkoop verzekeringen, autohuur, excursies, parkeerplaatsen etc;
• Debiteuren,- crediteuren,- en diverse administratieve zaken;
• Opstellen offertes;
• Aftersales & presale klanten;
• Klachtenafhandeling;
• Ondersteuning office manager;
• Inwerken en begeleiden stagiaires en nieuwe medewerkers;

Stage reisadviseuse, KRAS stervakanties, Nijmegen, 1998-1999

Stage hotelmedewerkster receptie, bar en restaurant,
Telford Moat House, Telford, Groot Brittannië, 1998

Lees meer

Opleiding

• Praktijk diploma boekhouden, NHA. Getuigschrift in bezit.
• WFT Basis, via NHA. Gestart november 2014.
• Directie-secretaresse, via NHA, 2014. Vakkenpakket:
bedrijfseconomie, secretariële vaardigheden, perosneelsbeleid,
leiding geven, timemanagement, notuleren. Diploma in bezit.
• EHBO en BHV, WiMaKo, 2012. Diploma verlopen, bereid te
vernieuwen.
• Verkooptraining, bij Moving Minds Deventer, 2013.
• Diverse interne trainingen tijdens dienstverband vanaf 1999-2014 zoals coaching on the job, verkooptechnieken en verzekeringscursussen via Europeesche Verzekeringen/Elvia m.b.t. annulerings,- en reisverzekeringen.
• Reisbureau Management, via LOI, 2001-2004. Diploma in bezit.
• MTRO, te Utercht, Middelbaar Toeristisch en Recreatief Onderwijs 1996-1999. Diploma in bezit.
• HAVO, te Nijmegen, Canisius College Mater Dei, 1991-1996. Diploma
in bezit.

Opleiding

• Praktijk diploma boekhouden, NHA. Getuigschrift in bezit.
• WFT Basis, via NHA. Gestart november 2014.
• Directie-secretaresse, via NHA, 2014. Vakkenpakket:
bedrijfseconomie, secretariële vaardigheden, perosneelsbeleid,
leiding geven, timemanagement, notuleren. Diploma in bezit.
• EHBO en BHV, WiMaKo, 2012. Diploma verlopen, bereid te
vernieuwen.
• Verkooptraining, bij Moving Minds Deventer, 2013.
• Diverse interne trainingen tijdens dienstverband vanaf 1999-2014 zoals coaching on the job, verkooptechnieken en verzekeringscursussen via Europeesche Verzekeringen/Elvia m.b.t. annulerings,- en reisverzekeringen.
• Reisbureau Management, via LOI, 2001-2004. Diploma in bezit.
• MTRO, te Utercht, Middelbaar Toeristisch en Recreatief Onderwijs 1996-1999. Diploma in bezit.
• HAVO, te Nijmegen, Canisius College Mater Dei, 1991-1996. Diploma
in bezit.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

• Muziek luisteren
• Wandelen
• Gezellige dingen ondernemen met familie en vrienden
• Reizen

Hobby's & interesses

• Muziek luisteren
• Wandelen
• Gezellige dingen ondernemen met familie en vrienden
• Reizen

Eigenschappen

Ik ben een ambitieuze, enthousiaste en ondernemende medewerkster die altijd wil bijleren. Door mijn werk als vestigingsmanager heb ik veel ervaring in administratieve handelingen en klantcontact. Door vooruit te denken, beredeneren, prioriteiten te stellen, zorg ik dat deadlines altijd gehaald worden. Ik vind het fijn om in een team te werken maar kan ook goed zelfstandig werken. Mijn werk doe ik accuraat. Ik ben een doorzetter en flexibel van aard. Collega’s geven aan dat ik een praktische instelling heb en hardwerkend ben. Ik ben gewend snel te moeten schakelen tussen de diverse werkzaamheden. Dit maakt dit maakt dat geen dag hetzelfde is en daar krijg ik energie van!

Competenties:
• Gestructureerd werken
• Analytische vaardigheden
• Betrokken
• Betrouwbaar
• Integriteit
• Stressbestendig
• Accuraat
• Flexibel
• Nauwkeurig

Eigenschappen

Ik ben een ambitieuze, enthousiaste en ondernemende medewerkster die altijd wil bijleren. Door mijn werk als vestigingsmanager heb ik veel ervaring in administratieve handelingen en klantcontact. Door vooruit te denken, beredeneren, prioriteiten te stellen, zorg ik dat deadlines altijd gehaald worden. Ik vind het fijn om in een team te werken maar kan ook goed zelfstandig werken. Mijn werk doe ik accuraat. Ik ben een doorzetter en flexibel van aard. Collega’s geven aan dat ik een praktische instelling heb en hardwerkend ben. Ik ben gewend snel te moeten schakelen tussen de diverse werkzaamheden. Dit maakt dit maakt dat geen dag hetzelfde is en daar krijg ik energie van!

Competenties:
• Gestructureerd werken
• Analytische vaardigheden
• Betrokken
• Betrouwbaar
• Integriteit
• Stressbestendig
• Accuraat
• Flexibel
• Nauwkeurig

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Leer-werk overeenkomst
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden