• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik zit momenteel in het reïntegratietraject na gezondheidsherstel en sta te springen om weer aan de slag te gaan.

Persoonlijk

Ik zit momenteel in het reïntegratietraject na gezondheidsherstel en sta te springen om weer aan de slag te gaan.

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

12-2011 t/m 09-2012 RABOBANK Eindhoven
Intern Specialist Verzekeringen
In verband met grote achterstanden binnen het Service Centrum
Verzekeren, is er een ‘specialsteam’ opgesteld waarbij de
medewerker in staat moet zijn alle taken van de verschillende
afdelingen als één takenpakket uit te voeren, o.a.
●Geroyeerde polissen nauwkeurig verwerken;
●Het levenportefeuille nader beoordelen op juistheid van gegevens-
vastlegging;
●Doorgevoerde wijzigingen op beleggingsverzekeringen aanpassen
in de polisadministratie;
●Collectiviteiten en Wagenparken: alle onderliggende polissen
adequaat koppelen aan de nieuw in te richten contracten.

09-2010 t/m 09-2011 ABN AMRO Eindhoven
Contractor bedrijfskredieten
●Opstellen van kredietovereenkomsten voor het midden- en
kleinbedrijf aan de hand van de geleverde gegevens door
frontoffice en adviseurs uit Zuid- en Midden-Nederland;
●Controleren of de adviseur het juiste protocol van de bank heeft gevolgd en de aangeleverde gegevens voldoen aan de wettelijke
en bedrijfseisen;
●Eventueel contact opnemen met de frontoffice/adviseur voor de
correcte en/of aanvullende gegevens.

01-2010 t/m 08-2010 MG Assurantiën Someren
Assistent-adviseur/administratief medewerker
●Klanten adviseren bij en het afsluiten van verschillende
verzekeringen;
●Opstellen en vergelijken van verschillende offertes en polissen;
●Onderhandelen met partijen bij schadeafhandeling en claims;
●Nauw contact onderhouden met verzekeraars en klanten;
●Financiële transacties afhandelen,bijhouden en controleren;
●Alle overige administratieve en secretariële taken zoals correspondentie, klanten ontvangen en contact onderhouden, meerdere agenda’s bijhouden, telefonie, archief, enz.

01-2008 t/m 08-2008 RABOBANK Eindhoven
Administratief medewerker back-office
●Beoordelen hypothecaire volmachten aan de hand van bekende en
aangeleverde gegevens door klant;
●Teamleider van een team uitzendkrachten;
●Directe samenwerking met afdelingshoofd en aansluitende
afdelingen;

10-2007 t/m 01-2008 ABN AMRO Eindhoven Administratief medewerker back-office
●Vastleggen van de effecten beleggingsgegevens en het risico-
profiel van de klant bepalen;
●Bij onjuiste of onvolledige aanlevering van beleggingsgegevens
klant schriftelijk benaderen;
●Identiteitsgegevens nieuwe klanten controleren en met overige
gegevens klant invoeren in database;

09-2005 t/m 01-2006 Sitel Nederland Eindhoven Telemarketeer ( outbound )
● In opdracht van KLM/Air France en Mastercard, frequente passagiers en bestaande gebruikers van de Mastercard motiveren tot omschakeling naar de combinatiekaart van beide bedrijven;
● In opdracht van de ABN-AMRO, bestaande klanten motiveren tot gebruik van verschillende financiële diensten en producten van de bank.

08-2003 t/m 10-2004 Verschillende werkgevers regio Eindhoven Tijdelijke dienstverbanden binnen de straatmarketing, telemarketing en de horeca (bijbaantjes gedurende studie)

04-2003 t/m 08-2003 Van Dongen & Storimans Netwerknotarissen Administratief Juridisch Medewerker Veldhoven
● Opstellen/aanpassen van verschillende notariële akten, zoals huwelijkse voorwaarden, testamenten, verschillende statuten;
● Gegevens en aanvullende informatie verzamelen;
● Financiële transacties verwerken;
● Alle voorkomende administratieve en secretariële taken.

08-2002 t/m 12-2002 Easydesk Eindhoven Telemarketeer ( inbound )
● Inbound telemarketing binnen de hypotheekbranche met als doel mensen te informeren en adviseren over o.a. de overwaarde op de koopwoning.

08-2001 t/m 08-2002 Rijk, Muurmans & V.d. Meeren Advocaten
Assistent advocaat/Administratief juridisch medewerker Eindhoven
● Opstellen en afhandelen correspondentie met o.a. cliënten, weder- partij, rechtbank;
● Opstellen/aanvragen van o.a. toevoegingen, verzoek- en verweer- schriften en andere processtukken;
● Contact met cliënten onderhouden;
● Financiële transacties afhandelen en controleren;
● Overige secretariële taken zoals agendabeheer, afspraken plannen, archiefbeheer, cliënten

Werkervaring

12-2011 t/m 09-2012 RABOBANK Eindhoven
Intern Specialist Verzekeringen
In verband met grote achterstanden binnen het Service Centrum
Verzekeren, is er een ‘specialsteam’ opgesteld waarbij de
medewerker in staat moet zijn alle taken van de verschillende
afdelingen als één takenpakket uit te voeren, o.a.
●Geroyeerde polissen nauwkeurig verwerken;
●Het levenportefeuille nader beoordelen op juistheid van gegevens-
vastlegging;
●Doorgevoerde wijzigingen op beleggingsverzekeringen aanpassen
in de polisadministratie;
●Collectiviteiten en Wagenparken: alle onderliggende polissen
adequaat koppelen aan de nieuw in te richten contracten.

09-2010 t/m 09-2011 ABN AMRO Eindhoven
Contractor bedrijfskredieten
●Opstellen van kredietovereenkomsten voor het midden- en
kleinbedrijf aan de hand van de geleverde gegevens door
frontoffice en adviseurs uit Zuid- en Midden-Nederland;
●Controleren of de adviseur het juiste protocol van de bank heeft gevolgd en de aangeleverde gegevens voldoen aan de wettelijke
en bedrijfseisen;
●Eventueel contact opnemen met de frontoffice/adviseur voor de
correcte en/of aanvullende gegevens.

01-2010 t/m 08-2010 MG Assurantiën Someren
Assistent-adviseur/administratief medewerker
●Klanten adviseren bij en het afsluiten van verschillende
verzekeringen;
●Opstellen en vergelijken van verschillende offertes en polissen;
●Onderhandelen met partijen bij schadeafhandeling en claims;
●Nauw contact onderhouden met verzekeraars en klanten;
●Financiële transacties afhandelen,bijhouden en controleren;
●Alle overige administratieve en secretariële taken zoals correspondentie, klanten ontvangen en contact onderhouden, meerdere agenda’s bijhouden, telefonie, archief, enz.

01-2008 t/m 08-2008 RABOBANK Eindhoven
Administratief medewerker back-office
●Beoordelen hypothecaire volmachten aan de hand van bekende en
aangeleverde gegevens door klant;
●Teamleider van een team uitzendkrachten;
●Directe samenwerking met afdelingshoofd en aansluitende
afdelingen;

10-2007 t/m 01-2008 ABN AMRO Eindhoven Administratief medewerker back-office
●Vastleggen van de effecten beleggingsgegevens en het risico-
profiel van de klant bepalen;
●Bij onjuiste of onvolledige aanlevering van beleggingsgegevens
klant schriftelijk benaderen;
●Identiteitsgegevens nieuwe klanten controleren en met overige
gegevens klant invoeren in database;

09-2005 t/m 01-2006 Sitel Nederland Eindhoven Telemarketeer ( outbound )
● In opdracht van KLM/Air France en Mastercard, frequente passagiers en bestaande gebruikers van de Mastercard motiveren tot omschakeling naar de combinatiekaart van beide bedrijven;
● In opdracht van de ABN-AMRO, bestaande klanten motiveren tot gebruik van verschillende financiële diensten en producten van de bank.

08-2003 t/m 10-2004 Verschillende werkgevers regio Eindhoven Tijdelijke dienstverbanden binnen de straatmarketing, telemarketing en de horeca (bijbaantjes gedurende studie)

04-2003 t/m 08-2003 Van Dongen & Storimans Netwerknotarissen Administratief Juridisch Medewerker Veldhoven
● Opstellen/aanpassen van verschillende notariële akten, zoals huwelijkse voorwaarden, testamenten, verschillende statuten;
● Gegevens en aanvullende informatie verzamelen;
● Financiële transacties verwerken;
● Alle voorkomende administratieve en secretariële taken.

08-2002 t/m 12-2002 Easydesk Eindhoven Telemarketeer ( inbound )
● Inbound telemarketing binnen de hypotheekbranche met als doel mensen te informeren en adviseren over o.a. de overwaarde op de koopwoning.

08-2001 t/m 08-2002 Rijk, Muurmans & V.d. Meeren Advocaten
Assistent advocaat/Administratief juridisch medewerker Eindhoven
● Opstellen en afhandelen correspondentie met o.a. cliënten, weder- partij, rechtbank;
● Opstellen/aanvragen van o.a. toevoegingen, verzoek- en verweer- schriften en andere processtukken;
● Contact met cliënten onderhouden;
● Financiële transacties afhandelen en controleren;
● Overige secretariële taken zoals agendabeheer, afspraken plannen, archiefbeheer, cliënten

Lees meer

Opleiding

2009 t/m 2010 Fontys Hogescholen Eindhoven
Financial Services Management (FSM)
Opleiding gevolgd in combinatie met de ROC opleiding zijnde een samenwerking tussen beiden om zoveel mogelijk of alle propedeusepunten te behalen voor een eenvoudigere doorstroom. (onderdeel van MER)

2008 t/m 2010 ROC Eindhoven
Commercieel medewerker Bank en Verzekeringswezen (MBO4)

2000 t/m 2004 ROC Eindhoven Administratief Juridisch Medewerker/Openbaar Bestuur (MBO4)

1996 t/m 2000 Bisschop Bekkers College Eindhoven
MAVO-opleiding

Opleiding

2009 t/m 2010 Fontys Hogescholen Eindhoven
Financial Services Management (FSM)
Opleiding gevolgd in combinatie met de ROC opleiding zijnde een samenwerking tussen beiden om zoveel mogelijk of alle propedeusepunten te behalen voor een eenvoudigere doorstroom. (onderdeel van MER)

2008 t/m 2010 ROC Eindhoven
Commercieel medewerker Bank en Verzekeringswezen (MBO4)

2000 t/m 2004 ROC Eindhoven Administratief Juridisch Medewerker/Openbaar Bestuur (MBO4)

1996 t/m 2000 Bisschop Bekkers College Eindhoven
MAVO-opleiding

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Turks (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Turks (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Zanger in band
Motorrijden circuit

Hobby's & interesses

Zanger in band
Motorrijden circuit

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Leer-werk overeenkomst, Gedetacheerd
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Huseyin Demir te bekijken

Mijn documenten