• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:

Januari 2014- februari 2014 (tijdelijk werk)
Bedrijfsnaam Indaver Nederland via uitzendbureau Start People
Functie Commercieel medewerker binnendienst
Kerntaken : Telefoonaanname, offertes opstellen, brieven opstellen, mailbox bijhouden, afvalstroomnummmers aanmaken, archief geordend.

Januari 2005- april 2013
Bedrijfsnaam Rabobank Alblasserwaard Noord en Oost
Functie Assistent Accountmanager Private Banking
Kerntaken :Voorbereiden afspraken, offertes maken, offerte afhandeling, aanspreekpunt klant, maken van afspraken, planning monitoren, brieven opstellen, mailbox bijhouden.

Januari 2000- januari 2005
Bedrijfsnaam Rabobank Gorinchem
Functie Beleggingsadviseur (register II-A)
Kerntaken:Adviseren van particuliere – en zakelijke beleggingsklanten, benaderen prospects, beleggingsoffertes maken, beleggingsorders invoeren, portefeuilleplanning maken, ideeën genereren voor marketingactiviteiten.

September 1998- januari 2000
Bedrijfsnaam Rabobank Gorinchem
Functie Commerciële binnendienst Financieel Advies
Kerntaken: Opzetten binnendienst Financieel Advies, administratieve ondersteuning financieel adviseurs en beleggingsadviseurs, ideeën genereren voor marketingactiviteiten.

November 1995- september 1998
Bedrijfsnaam Bailey Electric& Electronics
Functie Diverse functies waaronder assistent verkoop binnendienst Nederland en buitenland
Kerntaken:Telefonisch orders aannemen, voorbewerking en afhandeling
orders,opzetten en uitvoeren marketingactiviteiten, klachtenregistratie- en
afhandeling, onderhouden van relaties, representatie op nationale en
internationale beurzen, logistieke voorbereiding voor vervoer goederen.

September 1995- november 1995
Bedrijfsnaam Van Dinther Office Systems BV
Functie Office manager
Kerntaken:Benaderen prospects, planning en ondersteuning van de technische dienst, onderhouden van relaties, uitbrengen van offertes, klachtenregistratie en – afhandeling, begeleiden en uitvoeren van verkoopacties.

Werkervaring

Werkervaring:

Januari 2014- februari 2014 (tijdelijk werk)
Bedrijfsnaam Indaver Nederland via uitzendbureau Start People
Functie Commercieel medewerker binnendienst
Kerntaken : Telefoonaanname, offertes opstellen, brieven opstellen, mailbox bijhouden, afvalstroomnummmers aanmaken, archief geordend.

Januari 2005- april 2013
Bedrijfsnaam Rabobank Alblasserwaard Noord en Oost
Functie Assistent Accountmanager Private Banking
Kerntaken :Voorbereiden afspraken, offertes maken, offerte afhandeling, aanspreekpunt klant, maken van afspraken, planning monitoren, brieven opstellen, mailbox bijhouden.

Januari 2000- januari 2005
Bedrijfsnaam Rabobank Gorinchem
Functie Beleggingsadviseur (register II-A)
Kerntaken:Adviseren van particuliere – en zakelijke beleggingsklanten, benaderen prospects, beleggingsoffertes maken, beleggingsorders invoeren, portefeuilleplanning maken, ideeën genereren voor marketingactiviteiten.

September 1998- januari 2000
Bedrijfsnaam Rabobank Gorinchem
Functie Commerciële binnendienst Financieel Advies
Kerntaken: Opzetten binnendienst Financieel Advies, administratieve ondersteuning financieel adviseurs en beleggingsadviseurs, ideeën genereren voor marketingactiviteiten.

November 1995- september 1998
Bedrijfsnaam Bailey Electric& Electronics
Functie Diverse functies waaronder assistent verkoop binnendienst Nederland en buitenland
Kerntaken:Telefonisch orders aannemen, voorbewerking en afhandeling
orders,opzetten en uitvoeren marketingactiviteiten, klachtenregistratie- en
afhandeling, onderhouden van relaties, representatie op nationale en
internationale beurzen, logistieke voorbereiding voor vervoer goederen.

September 1995- november 1995
Bedrijfsnaam Van Dinther Office Systems BV
Functie Office manager
Kerntaken:Benaderen prospects, planning en ondersteuning van de technische dienst, onderhouden van relaties, uitbrengen van offertes, klachtenregistratie en – afhandeling, begeleiden en uitvoeren van verkoopacties.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen:

September 1998- april 2013 Tientallen cursussen, voornamelijk Rabobank georiënteerde cursussen gericht op het uitoefenen van mijn functie.

September 1991- juli 1998 HEAO Hogeschool West–Brabant studierichting Commerciële Economie te Breda

September 1989- juli 1991 V.W.O. (C.S.G. “Oude Hoven”) te Gorinchem

September 1984-juli 1989 Havo (C.S.G. “Oude Hoven”) te Gorinchem

Opleiding

Opleidingen:

September 1998- april 2013 Tientallen cursussen, voornamelijk Rabobank georiënteerde cursussen gericht op het uitoefenen van mijn functie.

September 1991- juli 1998 HEAO Hogeschool West–Brabant studierichting Commerciële Economie te Breda

September 1989- juli 1991 V.W.O. (C.S.G. “Oude Hoven”) te Gorinchem

September 1984-juli 1989 Havo (C.S.G. “Oude Hoven”) te Gorinchem

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig), Frans (Matig)

Eigenschappen

Ik zie mijzelf als een spontaan, sociaal en leergierig persoon, die zowel zelfstandig als in groepsverband goed gestructureerd kan werken. Daarnaast vind ik het leuk om zaken te organiseren en heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Eigenschappen

Ik zie mijzelf als een spontaan, sociaal en leergierig persoon, die zowel zelfstandig als in groepsverband goed gestructureerd kan werken. Daarnaast vind ik het leuk om zaken te organiseren en heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Chantal Maarleveld te bekijken