• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Fitness en Groepslessen

Persoonlijk

Fitness en Groepslessen

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Januari 2015-Heden
Werkgever: Schoonenberg Hoorcomfort
Functie: Medewerker Klantenservice
Taken: Telefonisch, schriftelijk en via social media vragen en klachten behandelen en beantwoorden.

Oktober 2014
Werkgever: Garden Life Style (Plus 100)
Functie: Senior Service Medewerker
Taken: Tweede lijns service verrichten en klachten behandelen en oplossen.
Het telefonisch inplannen om bestelde artikelen te leveren en monteurs afspraken inplannen.


Juni 2014-December 2014
Werkgever:Voedselbank Breda
Functie: Vrijwilliger
Taken: Werkzaamheden beslaan bijna twee volledige dagen. Dag één bestaat vooral uit het voorbereiden van de “winkel” zoals het verpakken van grote ladingen met allerhande producten bijvoorbeeld groenten, fruit maar ook nonfood artikelen. Dag twee bestaat uit het uitdelen van de verschillende producten aan de deelnemers volgens een verdeelsleutel. Dit alles op basis van klantvriendelijkheid, communicatie en samenwerking.



September 2013-Oktober 2013
Werkgever:CZ Zorgverzekeringen
Functie: Medewerker Klachtafhandeling Declaratieservice
Taken: Werkzaam binnen het klachten-en geschillenteam voor CZ, Ohra en Delta Lloyd. Behandeling van klachten en geschillen over de afhandeling van nota's en andere zaken die te maken hebben met het zeer brede terrein van de diverse zorgverstrekkingen.


Februari 2013-Maart 2013
Werkgever: PRC Gerechtsdeurwaarders & Incasso
Functie: Medewerker receptie en telefonie
Taken: Beantwoorden van inkomende telefoon voor de diverse afdelingen zoals executie, regelingen en dagvaardingen. Behandelen van bijvoorbeeld aanvragen schuldsanering. Balie werkzaamheden, dossier behandeling en diverse administratieve taken.

Augustus 2007- December 2012
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker Servicedesk Beleggen
Taken: Koop-en verkoop van orders op Euronext en alle overige beurzen, verwerking van girale beleggingsorders, ontvangsten, leveringen en overboekingen van effecten, conversies, belastingterugvordering en jaarvergaderingen. Het behandelen van telefonische navragen/klachten van interne en externe cliënten op het gebied van beleggen. Advies en ondersteuning geven aan de frontoffice. Als nevenactiviteit had ik de verantwoordelijkheid voor de opleiding van nieuwe medewerkers.

Juni 2000-Augustus 2007
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker Support and Administration
Taken: Het maken van waardeberekeningen van effecten, welke bijvoorbeeld nodig waren bij overlijden van een cliënt. Ik zorgde voor historische gegevens van effecten. Heb boekingen verricht in effecten.

Januari 1991-Juni 2000
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker Cliëntenservice binnen-en buitenlands betalingsverkeer
Taken: Het onderhouden van zowel schriftelijk als telefonisch contact met interne en externe cliënten over binnen-en buitenlands betalingsverkeer. Onder andere over betaal-en geldautomaten, tapebetalingen, particuliere betalingen en klachtbehandeling.

Januari 1990-Januari 1991
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker kas/balie
Taken: Alle voorkomende kas en balie werkzaamheden.

Januari 1985-Januari 1990
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker Centrale Kas
Taken: Het verwerken van contante geldstortingen en andere betaalmiddelen van bedrijven en particulieren. En het verwerken van kas etuis en nachtsafe stortingen van zowel kleine als grote bedrijven.

September 1980-Januari 1985
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Datatypiste
Taken: Dataentry van diverse betalingen van particulieren en bedrijven binnen het betalingsverkeer. Het verwerken van girobetaalkaarten en euro/betaalcheques

Werkervaring

Januari 2015-Heden
Werkgever: Schoonenberg Hoorcomfort
Functie: Medewerker Klantenservice
Taken: Telefonisch, schriftelijk en via social media vragen en klachten behandelen en beantwoorden.

Oktober 2014
Werkgever: Garden Life Style (Plus 100)
Functie: Senior Service Medewerker
Taken: Tweede lijns service verrichten en klachten behandelen en oplossen.
Het telefonisch inplannen om bestelde artikelen te leveren en monteurs afspraken inplannen.


Juni 2014-December 2014
Werkgever:Voedselbank Breda
Functie: Vrijwilliger
Taken: Werkzaamheden beslaan bijna twee volledige dagen. Dag één bestaat vooral uit het voorbereiden van de “winkel” zoals het verpakken van grote ladingen met allerhande producten bijvoorbeeld groenten, fruit maar ook nonfood artikelen. Dag twee bestaat uit het uitdelen van de verschillende producten aan de deelnemers volgens een verdeelsleutel. Dit alles op basis van klantvriendelijkheid, communicatie en samenwerking.



September 2013-Oktober 2013
Werkgever:CZ Zorgverzekeringen
Functie: Medewerker Klachtafhandeling Declaratieservice
Taken: Werkzaam binnen het klachten-en geschillenteam voor CZ, Ohra en Delta Lloyd. Behandeling van klachten en geschillen over de afhandeling van nota's en andere zaken die te maken hebben met het zeer brede terrein van de diverse zorgverstrekkingen.


Februari 2013-Maart 2013
Werkgever: PRC Gerechtsdeurwaarders & Incasso
Functie: Medewerker receptie en telefonie
Taken: Beantwoorden van inkomende telefoon voor de diverse afdelingen zoals executie, regelingen en dagvaardingen. Behandelen van bijvoorbeeld aanvragen schuldsanering. Balie werkzaamheden, dossier behandeling en diverse administratieve taken.

Augustus 2007- December 2012
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker Servicedesk Beleggen
Taken: Koop-en verkoop van orders op Euronext en alle overige beurzen, verwerking van girale beleggingsorders, ontvangsten, leveringen en overboekingen van effecten, conversies, belastingterugvordering en jaarvergaderingen. Het behandelen van telefonische navragen/klachten van interne en externe cliënten op het gebied van beleggen. Advies en ondersteuning geven aan de frontoffice. Als nevenactiviteit had ik de verantwoordelijkheid voor de opleiding van nieuwe medewerkers.

Juni 2000-Augustus 2007
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker Support and Administration
Taken: Het maken van waardeberekeningen van effecten, welke bijvoorbeeld nodig waren bij overlijden van een cliënt. Ik zorgde voor historische gegevens van effecten. Heb boekingen verricht in effecten.

Januari 1991-Juni 2000
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker Cliëntenservice binnen-en buitenlands betalingsverkeer
Taken: Het onderhouden van zowel schriftelijk als telefonisch contact met interne en externe cliënten over binnen-en buitenlands betalingsverkeer. Onder andere over betaal-en geldautomaten, tapebetalingen, particuliere betalingen en klachtbehandeling.

Januari 1990-Januari 1991
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker kas/balie
Taken: Alle voorkomende kas en balie werkzaamheden.

Januari 1985-Januari 1990
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Medewerker Centrale Kas
Taken: Het verwerken van contante geldstortingen en andere betaalmiddelen van bedrijven en particulieren. En het verwerken van kas etuis en nachtsafe stortingen van zowel kleine als grote bedrijven.

September 1980-Januari 1985
Werkgever: ABN AMRO Bank N.V.
Functie: Datatypiste
Taken: Dataentry van diverse betalingen van particulieren en bedrijven binnen het betalingsverkeer. Het verwerken van girobetaalkaarten en euro/betaalcheques

Lees meer

Opleiding

SCHOOL:
1978-1979: MHNO diploma: ja
1974-1978: MAVO 4 diploma: ja


Opleidingsinstituut: NIBE
Opleidingsniveau: MBO
2011: Optiewijzer (MBO+) diploma: ja
2003: Inleiding Effectenbedrijf diploma: ja
2000: Betaalbedrijf Binnenland diploma: ja
1999: Buitenlandbedrijf diploma: ja
1995: Oriëntatie Bankbedrijf diploma: ja

CURSUSSEN
Opleidingsinstituut: VDS
2012: Powerworkshop Klantgerichtheid en Zorgvuldigheid
2008: CODA (telefoontraining)

Opleidingsinstituut: Bureau Taal
2011: Schrijven op taalniveau B1

Opleidingsinstituut: ABN AMRO Bank N.V.
2010: WFT Basis

Diverse E-learnings zoals Klantbeleving, Nabestaandendesk, Bewindvoering, Beleggen, SEPA Betalingsverkeer, Client acceptatie en Anty Money Laundering (2x), Compliance WBT, Basel II.

Opleiding

SCHOOL:
1978-1979: MHNO diploma: ja
1974-1978: MAVO 4 diploma: ja


Opleidingsinstituut: NIBE
Opleidingsniveau: MBO
2011: Optiewijzer (MBO+) diploma: ja
2003: Inleiding Effectenbedrijf diploma: ja
2000: Betaalbedrijf Binnenland diploma: ja
1999: Buitenlandbedrijf diploma: ja
1995: Oriëntatie Bankbedrijf diploma: ja

CURSUSSEN
Opleidingsinstituut: VDS
2012: Powerworkshop Klantgerichtheid en Zorgvuldigheid
2008: CODA (telefoontraining)

Opleidingsinstituut: Bureau Taal
2011: Schrijven op taalniveau B1

Opleidingsinstituut: ABN AMRO Bank N.V.
2010: WFT Basis

Diverse E-learnings zoals Klantbeleving, Nabestaandendesk, Bewindvoering, Beleggen, SEPA Betalingsverkeer, Client acceptatie en Anty Money Laundering (2x), Compliance WBT, Basel II.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Ik ben 10 jaar docente geweest in groepslessen op twee sportscholen. Ik ben zelf zeer sportief aangelegd en ik volg nog steeds groepslessen en fitness in de sportschool.

Hobby's & interesses

Ik ben 10 jaar docente geweest in groepslessen op twee sportscholen. Ik ben zelf zeer sportief aangelegd en ik volg nog steeds groepslessen en fitness in de sportschool.

Eigenschappen

• Communicatief • Extravert • Leervermogen • Betrokken
• Klantgericht • Accuraat • Representatief • Flexibel

Mijn sterke competentie is communicatie. Contact met cliënten ervaar ik als zeer prettig. Zowel schriftelijk als telefonisch contact. Ik ga voor kwaliteit en voor kwantiteit. Ik pak snel veranderingen op en ben kleurrijk. Mijn spontaniteit springt in het oog. Ik werk graag in een dynamische omgeving waar samenwerking centraal staat. Ik kan ook goed zelfstandig werken.

Eigenschappen

• Communicatief • Extravert • Leervermogen • Betrokken
• Klantgericht • Accuraat • Representatief • Flexibel

Mijn sterke competentie is communicatie. Contact met cliënten ervaar ik als zeer prettig. Zowel schriftelijk als telefonisch contact. Ik ga voor kwaliteit en voor kwantiteit. Ik pak snel veranderingen op en ben kleurrijk. Mijn spontaniteit springt in het oog. Ik werk graag in een dynamische omgeving waar samenwerking centraal staat. Ik kan ook goed zelfstandig werken.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 8-16 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Silvana van den Driessche te bekijken